Ik wil vocal trance juist niet op het hoopje trance gooien, vooral omdat mainstream trance de laatste paar jaar erg commercieel is geworden en totaal niet meer mijn interesse heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
misschien moet je eens hier postenCentraal Trance Topic (58): Gareth Emery
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik wil vocal trance juist niet op het hoopje trance gooien, vooral omdat mainstream trance de laatste paar jaar erg commercieel is geworden en totaal niet meer mijn interesse heeft.
Daarom hebben ze ook het hokje "techtrance" geïntroduceerd.quote:Op maandag 26 maart 2007 04:48 schreef MDKme2 het volgende:
Naar mijn mening "verdiend" de mainstream trance van tegenwoordig het predicaat "trance" niet meer.
Ik heb alle albums van Milk Inc, Lasgo, Sylver, Ian Van Dahl, enz.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef funrider het volgende:
vond laatste album van Milk Inc (Super sized http://www.7digital.com/stores/productDetail.aspx?shop=559&product=42842&sid=679028 maar dan vooral track 7,8,9). ook best wat ok nrs tussen staan. Tuurlijk het is wel dat typisch Milk Inc./Lasgo stijltje maar allesinds beter dan al die one day fly dance dj/acts. Ga die mixen duidelijk ff binnenslepen en mening over geven.
Handige site! De andere streams zijn ook goed te doen. Vooral de progressive & de goa-psytrance stream.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Via de Vocal Trance stream van Digital Imported (www.di.fm) is er een wereld voor me opengegaan.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet niet of het bij andere fokkers ook leeft, maar ik ben een enorme fan van vocal trance.
Tegenwoordig wordt je kapotgegooid met (naar mijn mening) voorgekauwde bagger als R&B, hiphop, jumpstyle enz.Vocal trance is voor mij een welaangename afwisseling van hypnotiserende energieke muziek waarin ik me soms op een warm strand waan, kijkend naar een ondergaande zon.
(oorstrelende melodielijnen en vocalen die vaak kippenvel opwekkend zijn)
Daar noem je ook weer een zeer relaxe vocal track , luister die ook vaak!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:38 schreef 2Drix het volgende:
DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me (Original Summer Sunrise Remix)![]()
Mooie snelheid van 990kb/squote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://tracker.generation(...)_Summer_2007.torrent
Voor de modjes: geen illegale meuk, deze link kreeg ik net van de DJ in mijn mailbox.
Een verse release van een van mijn favoriete vocal trance DJ's. 5 CD's (met cue's) met heerlijk zomerse vocal trance.
hmm jammer. Als je je ook enigzins had verdiept in dat topic dan had je ingezien dat juist JOUW smaak zoals Milk Inc en Ian van Dahl behoort tot de commerciele mainstream trance. Daar is verder niets mis mee, maar je doet de kwaliteitsproducties die in dat topic naar voren komen wel schromelijk tekort. Je hebt nog een hoop te leren op trance gebied, young padawan ;-)quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik wil vocal trance juist niet op het hoopje trance gooien, vooral omdat mainstream trance de laatste paar jaar erg commercieel is geworden en totaal niet meer mijn interesse heeft.
Het gaat erom wat voor gevoel en sfeer de muziek oproept.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:41 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hmm jammer. Als je je ook enigzins had verdiept in dat topic dan had je ingezien dat juist JOUW smaak zoals Milk Inc en Ian van Dahl behoort tot de commerciele mainstream trance. Daar is verder niets mis mee, maar je doet de kwaliteitsproducties die in dat topic naar voren komen wel schromelijk tekort. Je hebt nog een hoop te leren op trance gebied, young padawan ;-)
quote:a new chapter
08/01/2007 6:25 pm
it has been a few months since the last update. first off some news, i'm getting married in a few weeks. so what does this have to do with music? well i'm basically starting a new chapter in my life, and with that goes the old chapter. i've decided to stop making these mixes and pretty much retire from the dj scene (not that i ever was in it). not much else to say except to thank all my fans over the years for the support.
with that announce i am also selling a few pieces of dj equipment (not selling my records). i have 2 denon dns 3500 dj cd players for sell. i've had these for over a year and for 99.99% of the time it's just been boxed up. i'm selling these two for $820 (original box, manual, etc etc). I'll give it a week or two and if it doesnt sell, then it'll be auctioned off on ebay.
quote:update
08/03/2007 6:12 pm
i've had fans tell me that just because i'm getting married doesn't mean i have to end this mixing hobby of mine. i should have used a different word then "retire." retiring is what you do as a job.. this was just a fun hobby over the years and i think it is about time to find something else to occupy the small amount of free time that i have.. i guess getting married in a few weeks was just that perfect excuse. i've always had a strong passion for photography (mostly nature photography) so maybe that's what you'll see soon (i hope my eyes will be like my ears for mixing
on another note i've had numerous emails from fans wanting to donate one last time and they didn't see a paypal.com donation link so i'm adding this for ya. a final thank to everyone over the years!!
http://www.doboymixes.com/quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef engessa het volgende:
Das jammer. Hij had best toffe mixes!
Website is ook niet meer funcioneel zo te zien, wou nog ff checken of ik alle mixes van hem nu binnen had.
Net de 320 kbps versie gedownload. Klinkt nóg lekkerder.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een super lekker nummertje is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is inderdaad al wat ouder maar een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is ook een heerlijk nummer, wel wat ouder:
Ik vind dat niet echt trance, is meer tech. (wat ze tegenwoordig trance noemen)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:33 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Is inderdaad al wat ouder maar een heerlijk nummer.
Moet zeggen dat ik dit zelf ook een heerlijk nummer vind, die vocal...![]()
quote:
Dit zijn alle drie fijne nummers om naar te luisteren.quote:
Verkeerd topic... Hier moet je zijn: Centraal Trance Topic (84): Darren Tatequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Kick: tvp
Ik vind deze wel geyl:
Mooie vocals ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Kick: tvp
Ik vind deze wel geyl:
Sorry, ik keek verkeerdquote:
Hoor hem nu op DI.FM/Vocaltrancequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is ook een heerlijk nummer, wel wat ouder:
Joh, het ging mij er ook om dat er hier teksten voorbij komen als 'i see the sun in your eyes', en dit nummer is niks anders dan a girl suckcess lies between the leggsquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat is electro/tech/house zonder vocals...
De nieuwe van Shah/Sunloungerquote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet van dit moment DJ Shah heeft ook veel vocale tracks. Daarnaast zijn de laatste albums van oa Cosmic Gate en John O Callaghan aanraders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |