Ja hallo? Het schijnt dat dat inderdaad hier is. Welkom!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:24 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, ik heb sinds kort internet en zoek het CTT-topic, zit ik hier goed?
Wie bent u?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:24 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, ik heb sinds kort internet en zoek het CTT-topic, zit ik hier goed?
Den heldenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik ben 50% van Swaami & the Beatbox, u wellicht bekend?
Bent u dan wellicht niet beter thuis in het centraal house topic?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik ben 50% van Swaami & the Beatbox, u wellicht bekend?
Een beetje?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:54 schreef Irenedesi het volgende:
[..]
Den eerste helft wel ja maar die Beatbox is een beetje vaagje he?![]()
![]()
dat zal bestquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Voor de 10.000ste keer dezelfde set tijdens Dance Department.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Een beetje?!
maar mixen kan ie als een dolle!
dat klinkt vrij vals int begin ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er wat mensen bekend met Max Graham?
Zoja
Weet iemand hoe dit nummer toevallig heet:
http://home.planet.nl/~pete6247/mix.mp3
Neem even de moeite om het te checken ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef Stinger__ het volgende:
Als het een plaat van Max Graham is, dan deze: Max Graham - Smack [Re*Brand]
Meer eigen producties heeft hij die set niet gedraaid..
In eerste instantie wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
nog mensen hier naar Armada night @ Westergasfabriek volgende zaterdag?
Nope, maar ben wel ergggg benieuwd hoe Armin gaat draaien daar. Ik heb zo maar het vermoede en de hoop voor alle mensen daar dat Armin een puike set neer gaat zettenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
nog mensen hier naar Armada night @ Westergasfabriek volgende zaterdag?
Woei, Tiesto volgende week op 538!quote:Armin van Buuren wint internationale prijs
Icoon MuziekDj Armin van Buuren heeft twee prijzen gewonnen tijdens de 'International Dance Music Awards' in Miami. Hij kreeg de prijs voor 'Best CD Compilation' en de internationale versie van zijn radioprogramma 'A State of Trance'.
"Ik vind het fantastisch dat ik maar liefst twee awards heb gewonnen en dat het radioprogramma 'A State of Trance' nog steeds zo gewaardeerd wordt. Al jaren wordt het programma wereldwijd door meer dan vijftien radiostations uitgezonden", aldus Army.
'A State of Trance' wordt elke vrijdag tussen 22:00 en 00:00 uur uitgezonden en bevat ikwilnaarhouse, trance en techno. Tegenwoordig heeft het programma concurrentie van Radio 538. Die heeft Dj Tiësto met een zelfde soort programma op dezelfde tijd geprogrammeerd.
Ik vind Armin nooit zo gezellig bij tv-programma's, hij is er te slim voor denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |