abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48708975
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef highway101 het volgende:

[..]

Die strook ligt er niet voor niets, en is handig voor vrachtwagens om op snelheid te komen.
zelfs een vrachtwagen heeft geen hele strook nodig om naar de 30 op te trekken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 16:26:16 #202
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48709008
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef highway101 het volgende:

[..]

Die strook ligt er niet voor niets, en is handig voor vrachtwagens om op snelheid te komen.
Lees de volgende keer even
pi_48709504
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef hiolpi het volgende:
als ik last heb van inhalende vrachtwagen (waar ze niet mogen inhalen) laat ik diegene altijd even merken hoe irritant het is om voor een langzamer voertuig te moeten remmen (lees, 70km/h voor hun gaan rijden) als ze jouw willen inhalen, vrolijk meegaan naar linker baan

ik heb tegenwoordig ook standaard geprint papiertje liggen op me hoedenplank, "Irritant he, dat 1km/h sneller inhalen"

Bij mij is de hoedenplank wat dieper geleger dan begin kofferbak, dus normale automobilist ziet het niet ... ik wil idd niet zeggen dat ze allemaal crap zijn, want dat is niet zo. maar meestal als er 1 gaat inhalen volgen er snel meer (ook waar het niet mag, dat mot je gewoon de kop indrukken meteen )
Krijg je daar een harde piemel van? Ik hoop toch zo op een ontmoeting met jou op de snelweg.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_48709692
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is vrijdag toch meemaakte.. Ik reed op de A1 op knooppunt Hoevelaken bij Amersfoort richting Apeldoorn in de file en verkeer van de A28 moest invoegen, waaronder een vrachtwagen. Wat doet hij, hij rijdt de hele invoegstrook af en op het einde hiervan doet hij zijn knipperlichten aan om in te voegen, ware het niet dat naast hem nog een auto reed die dus én moest uitwijken én moest remmen.
Gevaarlijke gasten
Uiteraard had die auto ook ff in zijn spiegels kunnen kijken of er een vrachtwagen op de invoegstrook reed, dan had ie het aan zien komen, sterker nog, dan had ie netjes ruimte moeten laten zodat de vrachtwagen kan invoegen. Je mag namelijk gewoon de hele strook gebruiken, dat mensen hem er bij het begin al tussen proppen is niet correct, je kan beter doorrijden, dan zorg je ook voor een betere doorstroming namelijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_48714418
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Uiteraard had die auto ook ff in zijn spiegels kunnen kijken of er een vrachtwagen op de invoegstrook reed, dan had ie het aan zien komen, sterker nog, dan had ie netjes ruimte moeten laten zodat de vrachtwagen kan invoegen. Je mag namelijk gewoon de hele strook gebruiken, dat mensen hem er bij het begin al tussen proppen is niet correct, je kan beter doorrijden, dan zorg je ook voor een betere doorstroming namelijk.
Komen we bij de volgende asocialen (nee deze keer geen truckers):

Mensen die op het moment dat de blokmarkering begint (dus wanneer je kunt gaan invoegen) nog steeds 60 km/h rijden

Waar hebben die mensen rijles gehad zeg? Ik heb geleerd dat je zo snel mogelijk op de snelheid van de andere weggebruikers moet zijn, zodat je ruim de tijd hebt om een gaatje te zoeken. Bij mijn weten is dat nog altijd minimaal 80/90 (als er geen files zijn)
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48764058
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Mensen die op het moment dat de blokmarkering begint (dus wanneer je kunt gaan invoegen) nog steeds 60 km/h rijden

Waar hebben die mensen rijles gehad zeg? Ik heb geleerd dat je zo snel mogelijk op de snelheid van de andere weggebruikers moet zijn, zodat je ruim de tijd hebt om een gaatje te zoeken. Bij mijn weten is dat nog altijd minimaal 80/90 (als er geen files zijn)
Dat is inderdaad bloedirritant, zeker als je er achter zit. Op de snelweg kun je als het mee zit wel naar de linkerbaan,maar op een autoweg knipper ik dan maar even met mijn remlichten voor het achteropkomend verkeer. Dat zijn trouwens ook de mensen die nooit harder rjjden dan 80.
pi_48765549
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Tja, dan ken ik er nog eentje, als het druk is heb je altijd mensen die denken er niet tussen te komen, en gaan dus maar voordat het wisselvak begint alvast over die streep met hun auto. Die laat ik er dus meteen al niet tussen. Hebben ze een gigantisch stuk weg om te wisselen maar nee, dan moet het gebeuren voordat het wisselvak begint
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 08:39:49 #208
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48765709
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, dan ken ik er nog eentje, als het druk is heb je altijd mensen die denken er niet tussen te komen, en gaan dus maar voordat het wisselvak begint alvast over die streep met hun auto. Die laat ik er dus meteen al niet tussen. Hebben ze een gigantisch stuk weg om te wisselen maar nee, dan moet het gebeuren voordat het wisselvak begint
Maar maar maar stel nou dat je er niet tussen komt?
pi_48765930
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar maar maar stel nou dat je er niet tussen komt?
Dan heb je altijd nog de acceleratiestrook rechts van je
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 08:52:40 #210
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48765989
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:49 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Dan heb je altijd nog de acceleratiestrook rechts van je
Weet ik, zorg wel dat ik ertussen kom. Soms beetje asociaal
pi_48771076
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Weet ik, zorg wel dat ik ertussen kom. Soms beetje asociaal
Gewoon er tussen drukken. Bij mij in de buurt heb je een 2 baans rotonde met verhoogde afscheiding, ken je wel. Na de rotonde gaan er dus 2 banen richting punt A. Echter, die 2 banen worden na 100 meter al 1 baan.

Eerst was er zo'n simpele in zn civic die mij geen ruimte wou geven, ik gaf al extra gas om er voor te komen (achter hem was geen ruimte). Geeft die lul ook gas bij. Nou dan zit er maar 1 ding op en dat is vol naar rechts toe gooien, oftewel erg goed afsnijden.
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 11:38:55 #212
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48771367
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Gewoon er tussen drukken. Bij mij in de buurt heb je een 2 baans rotonde met verhoogde afscheiding, ken je wel. Na de rotonde gaan er dus 2 banen richting punt A. Echter, die 2 banen worden na 100 meter al 1 baan.

Eerst was er zo'n simpele in zn civic die mij geen ruimte wou geven, ik gaf al extra gas om er voor te komen (achter hem was geen ruimte). Geeft die lul ook gas bij. Nou dan zit er maar 1 ding op en dat is vol naar rechts toe gooien, oftewel erg goed afsnijden.
Die heb je hier ook. 100 meter voor de rotonde komt er rechts een baan bij, die 100 meter na de rotonde weer ophoud. En iedereen blijft op de origele baan, ik niet Rij elke dag weer zo 5/6 auto's voorbij.
pi_48773868
Wat ik helemaal ergelijk vind is dat ze personenauto's "Luxewagens" (met Brabants accent) noemen! alsof ik voor mun lol in de file sta naar m'n werk! weinig luxe aan
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 12:46:23 #214
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48773921
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Bdijk het volgende:
Wat ik helemaal ergelijk vind is dat ze personenauto's "Luxewagens" (met Brabants accent) noemen! alsof ik voor mun lol in de file sta naar m'n werk! weinig luxe aan
Dan heb je gewoon een kut-auto. Ik sta toch redelijk luxe in de file
pi_48778063
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Bdijk het volgende:
Haha, j inderdaad. Maar ook net alsof een vrachtwagen tegenwoordig niet luxe is met zijn luchtvering, luchtgeveerde stoel, airco, tv en koelkast
pi_48787734
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Haha, j inderdaad. Maar ook net alsof een vrachtwagen tegenwoordig niet luxe is met zijn luchtvering, luchtgeveerde stoel, airco, tv en koelkast
Valt reuze tegen. Zelfs met luchtvering en luchtgeveerde stoel stuiter je door de auto.
pi_48788830
quote:
MAASTRICHT - Een vrachtwagen heeft vrijdagavond op de A2 nabij Maastricht een lading lege bierflesjes verloren. De vrachtwagen werd door een personenauto gesneden, waarna de aanhanger schaarde door het plotselinge remmen. De weg ligt over een lengte van 300 meter bezaaid met glas en flesjes. Dat heeft de politie laten weten.
oorzaak nr één van het kantelen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48788913
quote:

[..]

Onzin. koelkast hebben alleen internationale trucks, en een TV ontbreekt vaak.

En ik kan je vertellen dat zo'n vrachtwagen echt wel wat meer veert dan je luxe personenauto. Je voelt elk hobbeltje met de vrachtwagen 3 keer zo goed. En luchtgeveerde stoelen zijn ook belangrijk voor de arbo. Je gaat in een kantoor ook niet op een houten kruk zitten.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:06:48 #219
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_48794283
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die heb je hier ook. 100 meter voor de rotonde komt er rechts een baan bij, die 100 meter na de rotonde weer ophoud. En iedereen blijft op de origele baan, ik niet Rij elke dag weer zo 5/6 auto's voorbij.

Goed gedaan, gefeliciteerd jongen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 09:37:11 #220
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48800315
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Goed gedaan, gefeliciteerd jongen.
Jij bent dus zo'n aap die links blijft rijden en het ontzettend raar vind als iemand je rechts inhaalt op een volledige lege rijbaan.
pi_48802658
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef highway101 het volgende:

[..]

oorzaak nr één van het kantelen.
Hopelijk kantelt zo'n aanhanger een keer boven op zo'n auto, maar dat zal wel niet. Het zijn dan altijd de mensen die wel normaal rijden die de pineut zijn.

Het zal overigens wel weer zo'n afstraffing zijn geweest omdat die trucker aan het inhalen was of zo. Kinderachtige peuters soms ook op de weg.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:25:47 #222
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48805834
quote:

[..]

Je vergeet koffiezet apperaat en magnetron ook een gasstel is reuze handig, voor als je in de file staat bijvoorbeeld.
When nothing goes right . . . go left.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 06:59:49 #223
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48879556
En dan gaan ze nu weer acties voeren..

Ik herinner me de vorige keer nog... 4 uur stilstaan bij Hoevelaken
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48881056
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Toitle het volgende:

[..]

Je vergeet koffiezet apperaat en magnetron ook een gasstel is reuze handig, voor als je in de file staat bijvoorbeeld.
En nu het zo warm is zullen ze de BBQ ook wel weer aansteken
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:26:00 #225
104079 BobbyB
Swiftie
pi_48882077
Ja, dat is gewoon belachelijk natuurlijk. Als je gaat staken omdat je het ergens niet mee eens bent okee, maar val daar lekker je werkgever mee lastig en niet honderden anderen die er niks aan kunnen doen.

Ik zag overigens in Wegmisbruikers zo'n trucker die even gezellig de andere baan op kwam terwijl er een auto reed. Maar aanhouden ho maar. Constant zijn ze mensen die te hard rijden op lege weggetjes aan het bekeuren en dan doet er zich echt een gevaarlijke situatie voor en dan zijn ze te lui om uit te stappen omdat het toch geen geld oplevert.
pi_48882150
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat is gewoon belachelijk natuurlijk. Als je gaat staken omdat je het ergens niet mee eens bent okee, maar val daar lekker je werkgever mee lastig en niet honderden anderen die er niks aan kunnen doen.

Ik zag overigens in Wegmisbruikers zo'n trucker die even gezellig de andere baan op kwam terwijl er een auto reed. Maar aanhouden ho maar. Constant zijn ze mensen die te hard rijden op lege weggetjes aan het bekeuren en dan doet er zich echt een gevaarlijke situatie voor en dan zijn ze te lui om uit te stappen omdat het toch geen geld oplevert.
Precies. Hoeveel vrachtwagens die ik een stuk vluchtstrook zie meepakken....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:43:50 #227
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48887847
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef zure_apple het volgende:

[..]

En nu het zo warm is zullen ze de BBQ ook wel weer aansteken
Das gevaarlijk in de auto.
Maar als je in een lange file staat wel handig.
Mensen zouden voordat ze hun examen doen verplicht tegen korting ofzo een les in een vrachtwagen moeten nemen, dan zie je pas wat je in spiegels ziet en niet ziet en hoeveel meters je nodig hebt om snelheid te maken en hoeveel je nodig hebt om te remmen.
(en hoe moeilijk het is om kaart te lezen, koffie te zetten en bellen tegelijk terwijl je invoegt)
pi_48887896
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef Toitle het volgende:

[..]

Mensen zouden voordat ze hun examen doen verplicht tegen korting ofzo een les in een vrachtwagen moeten nemen, dan zie je pas wat je in spiegels ziet en niet ziet en hoeveel meters je nodig hebt om snelheid te maken en hoeveel je nodig hebt om te remmen.
(en hoe moeilijk het is om kaart te lezen, koffie te zetten en bellen tegelijk terwijl je invoegt)
Als ik die truckers zo zie kleven hebben ze volgens mij een hele korte remweg.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:50:07 #229
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48888047
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Als ik die truckers zo zie kleven hebben ze volgens mij een hele korte remweg.
Ligt eraan hoe hard je rijd, haha. Nee remweg is helaas vrij lang, is idd niet echt verantwoord.
Ik denk wel dat chauffeurs zo kort oprijden omdat wanneer je afstand houd er steeds een personenauto zich er tussen wurmt. Is geen excuus maar toch.
pi_48888133
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Toitle het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe hard je rijd, haha. Nee remweg is helaas vrij lang, is idd niet echt verantwoord.
Ik denk wel dat chauffeurs zo kort oprijden omdat wanneer je afstand houd er steeds een personenauto zich er tussen wurmt. Is geen excuus maar toch.
Zitten ze in de slipstream, gaan ze 0,005 km/h harder
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:48:04 #231
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48889915
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef zure_apple het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk weer een reden om in te gaan halen. Cirkel van ergernis weer rond.
pi_48904827
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef Toitle het volgende:

[..]

Je vergeet shaggie draaien en oproken.
pi_48904907
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef zure_apple het volgende:

[..]

In de slipstream rijden is volgens mij alleen nuttig voor het verbruik.
  woensdag 2 mei 2007 @ 07:47:03 #234
22114 TheOneAndOnly
Da is ok....
pi_48915717
Vrachtwagenchauffeurs zijn gewoon rukkers, als je op het VMBO niks meer kunt kun je 2 kanten op, of je wordt stucadoor of je wordt vrachtwagenchauffeur, de meesten hebben dat zo'n kleine pik dat ze een vrachtwagen zien als verlengstuk van hun mannelijkheid maar uiteindelijk blijven het wijven want rijden kunnen ze niet...

-Borden lezen kunnen ze niet
-Regels kunnen ze niet
-Op 1 en dezelfde baan blijven kunnen ze niet, nemen geregeld stuk vluchtstrook mee
-Afstand houden kunnen ze niet
-Alleen bezig zijn met rijden kunnen ze niet

En maar zeggen: ja maar ik ben professioneel chauffeur... professioneel chauffeur my ass... Als je je VMBO en daarna MBO afgemaakt had ipv 's avonds te rukken op chauffeursblaadjes dan had je nou wel een baan gehad met wat meer uitdaging waarschijnlijk...

pi_48915744
soms rijden ze terwijl ze dingen doen en slingeren ze. da's niet tof. verder alleen maar lof voor de vrachtwagenchauffeurs
ze laten mensen rustig invoegen bij files (invoegstrook), was een keer 's ochtends op snelweg toen het nog rustig was en vrachtwagen stond stil bij een brandende auto (stond hem te blussen), ze zorgen ervoor dat de supermarkt bevoorraad is. vrachtwagenchauffeures
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 08:52:07 #236
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48916411
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn gewoon rukkers, als je op het VMBO niks meer kunt kun je 2 kanten op, of je wordt stucadoor of je wordt vrachtwagenchauffeur, de meesten hebben dat zo'n kleine pik dat ze een vrachtwagen zien als verlengstuk van hun mannelijkheid maar uiteindelijk blijven het wijven want rijden kunnen ze niet...

-Borden lezen kunnen ze niet
-Regels kunnen ze niet
-Op 1 en dezelfde baan blijven kunnen ze niet, nemen geregeld stuk vluchtstrook mee

En maar zeggen: ja maar ik ben professioneel chauffeur... professioneel chauffeur my ass... Als je je VMBO en daarna MBO afgemaakt had ipv 's avonds te rukken op chauffeursblaadjes dan had je nou wel een baan gehad met wat meer uitdaging waarschijnlijk...

Heerlijk hé? Zo kortzichtig zijn...
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:34:18 #237
104079 BobbyB
Swiftie
pi_48918762
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Heerlijk hé? Zo kortzichtig zijn...
Maar ben het met dit stukje wel degelijk eens:
quote:
Maar er zijn gelukkig ook goede chauffeurs.

Overigens:
quote:
Vluchtstrook is op zich niet zo erg, tenzij je er staat met pech, maar ze komen ook regelmatig half over de linker rijbaan zeilen... en dat is lekker als je er naast zit.
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 10:37:05 #238
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48918845
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar ben het met dit stukje wel degelijk eens:
[..]

Maar er zijn gelukkig ook goede chauffeurs.

Overigens:
[..]

Vluchtstrook is op zich niet zo erg, tenzij je er staat met pech, maar ze komen ook regelmatig half over de linker rijbaan zeilen... en dat is lekker als je er naast zit.
Ja, oke. Dat zie ik ook regelmatig gebeuren. Kwestie van goed opletten en anticiperen. En verder je er niet te druk over maken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:48:03 #239
104079 BobbyB
Swiftie
pi_48923232
Mee eens
pi_48925331
quote:
Vrachtwagenchauffeurs zijn gewoon rukkers, als je op het VMBO niks meer kunt kun je 2 kanten op, of je wordt stucadoor of je wordt vrachtwagenchauffeur,

Voor de rest wat betreft je punten die ze "niet kunnen" is het vaak een keuze. Ze zullen het vast wel kunnen, maar of het dan ook gepraktiseerd wordt? En verder kun je al Truckert worden zonder enige vorm van vooropleiding (op die van het chauffeursdiploma na dan) Hoef je ook niet dat VMBO voor af te werken

Maar stel dat je toekomst ligt in het sorteren van pallets, stapelen van kratten of lopende band werk dan zou ik het wel weten, dan is trucker worden 1 van de meest relaxede baantjes.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:42:25 #241
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48929042
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef TheOneAndOnly WANKER het volgende:

Service engineer klinkt inderdaad een stuk uitdagender .
pi_48930071
quote:

Slaap zacht.
Het maakt me geen ruk uit wat men denkt over vrachtautochauffeurs, ik heb gekozen voor dit beroep omdat ik nog eens wat van de wereld te zien krijg.
Leuke vooroordelen trouwens. Ik heb zelf gewoon een MBO-3 diploma. Okee, het is geen studie waar je u tegen zegt, maar elektromonteur is nou niet bepaald een beroep dat ik mij over 20 jaar nog zie doen.
Uitdaging zat. Als ik maar geen stropdas hoef te dragen vind ik het best.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:36:45 #243
104079 BobbyB
Swiftie
pi_48933517
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Slaap zacht.
Het maakt me geen ruk uit wat men denkt over vrachtautochauffeurs, ik heb gekozen voor dit beroep omdat ik nog eens wat van de wereld te zien krijg.
Leuke vooroordelen trouwens. Ik heb zelf gewoon een MBO-3 diploma. Okee, het is geen studie waar je u tegen zegt, maar elektromonteur is nou niet bepaald een beroep dat ik mij over 20 jaar nog zie doen.
Uitdaging zat. Als ik maar geen stropdas hoef te dragen vind ik het best.
Ik vind dat de opleiding er ook weinig tot doet eigenlijk. Er zijn ook zat hoog opgeleiden die zich misdragen, ook in het verkeer dus om dat als argument te gebruiken is nogal dom.

Verder snap ik ook niet waarom er dan zo minachtend over mensen met een lage opleiding gedaan wordt. Sommige mensen kiezen daar gewoon voor omdat ze geen zin hebben in een kantoor baan. Sommigen zijn liever met de handen bezig bijvoorbeeld en nodig zijn ze ook. Maakt ze niet minder mens of minder waard of zo. Iedereen woont in een huis die gebouwd is door bouwvakkers, zet zijn vuilnis buiten die wordt opgehaald door vuilnismannen en we gaan ook naar de winkels die bevoorraad wordt door vrachtwagen chauffeurs of willen we dat voortaan allemaal zelf doen?
pi_48935916
quote:

Ja, een kantoorbaan, dat is lekker uitdagend.

ik weet nu niet waar ik morgen allemaal heen rijd, dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan een simpele servicemonteur die één soort kunstje kan, namelijk een apparaat repareren en that's it.

Wij moeten iets meer kunstjes kunnen, lading in de auto is soms puzzelen en je hebt veel diverese dingen in de auto. Bovendien is het de bedoeling dat het spul ook in de bochten blijft staan en derhalve moet het vast gezet worden. (ook al hebben sommige chauffeurs daar weer schijt aan, maar die moeten ze ook ter plekke achter het stuur weg trappen.)
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:22:39 #245
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48952654
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik weet nu niet waar ik morgen allemaal heen rijd, dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan een simpele servicemonteur die één soort kunstje kan, namelijk een apparaat repareren en that's it.

Wij moeten iets meer kunstjes kunnen, lading in de auto is soms puzzelen en je hebt veel diverese dingen in de auto. Bovendien is het de bedoeling dat het spul ook in de bochten blijft staan en derhalve moet het vast gezet worden. (ook al hebben sommige chauffeurs daar weer schijt aan, maar die moeten ze ook ter plekke achter het stuur weg trappen.)

Wat heb jij een opwindend leventje RealZeus.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48953804
quote:

[..]

Meestal wel ja
quote:
ik weet nu niet waar ik morgen allemaal heen rijd,
Maar als je onzekerheid hebt over je salaris blokkeer je meteen de weg
quote:
dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan een simpele servicemonteur die één soort kunstje kan, namelijk een apparaat repareren en that's it.
jullie kunnen een vrachtwagen besturen, that's it
quote:
Wij moeten iets meer kunstjes kunnen, lading in de auto is soms puzzelen
Is inderdaad heel erg moeilijk met al die standaardmaten en een planningafdeling
quote:
en je hebt veel diverese dingen in de auto.
Dat klopt: koelkast, tv, koffiezetapparaat, luchtvering, telefoon, posters van naakte mevrouwen
quote:
Bovendien is het de bedoeling dat het spul ook in de bochten blijft staan en derhalve moet het vast gezet worden. (ook al hebben sommige chauffeurs daar weer schijt aan, maar die moeten ze ook ter plekke achter het stuur weg trappen.)
Echt een uitdaging en bovendien heeeeel erg moeilijk!
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 09:13:29 #247
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48953932
quote:

[..]

Wat een onzin. Wees gewoon stil
pi_48954208
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En schiet dat dan op?
Blijf gewoon in de rij zoals de rest, dat is toch veel rustiger voor iedereen?
Audaces fortuna juvat
pi_48954354
quote:
Vrachtwagenchauffeurs zijn gewoon rukkers, als je op het VMBO niks meer kunt kun je 2 kanten op, of je wordt stucadoor of je wordt vrachtwagenchauffeur,
En als dat ook niet lukt.....dan wordt je helaas TheOneAndOnly.
Audaces fortuna juvat
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 09:39:09 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48954663
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Colnago het volgende:

[..]

En schiet dat dan op?
Blijf gewoon in de rij zoals de rest, dat is toch veel rustiger voor iedereen?
Het schiet zeker op. En waarom zou ik in de rij moeten blijven als ik verplicht ben om zoveel mogelijk op de rechterbaan te blijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')