zelfs een vrachtwagen heeft geen hele strook nodig om naar de 30 op te trekkenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Die strook ligt er niet voor niets, en is handig voor vrachtwagens om op snelheid te komen.
Lees de volgende keer evenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Die strook ligt er niet voor niets, en is handig voor vrachtwagens om op snelheid te komen.
Krijg je daar een harde piemel van? Ik hoop toch zo op een ontmoeting met jou op de snelweg.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef hiolpi het volgende:
als ik last heb van inhalende vrachtwagen (waar ze niet mogen inhalen) laat ik diegene altijd even merken hoe irritant het is om voor een langzamer voertuig te moeten remmen (lees, 70km/h voor hun gaan rijden) als ze jouw willen inhalen, vrolijk meegaan naar linker baan
ik heb tegenwoordig ook standaard geprint papiertje liggen op me hoedenplank, "Irritant he, dat 1km/h sneller inhalen"
Bij mij is de hoedenplank wat dieper geleger dan begin kofferbak, dus normale automobilist ziet het niet... ik wil idd niet zeggen dat ze allemaal crap zijn, want dat is niet zo. maar meestal als er 1 gaat inhalen volgen er snel meer (ook waar het niet mag, dat mot je gewoon de kop indrukken meteen
)
Uiteraard had die auto ook ff in zijn spiegels kunnen kijken of er een vrachtwagen op de invoegstrook reed, dan had ie het aan zien komen, sterker nog, dan had ie netjes ruimte moeten laten zodat de vrachtwagen kan invoegen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is vrijdag toch meemaakte.. Ik reed op de A1 op knooppunt Hoevelaken bij Amersfoort richting Apeldoorn in de file en verkeer van de A28 moest invoegen, waaronder een vrachtwagen. Wat doet hij, hij rijdt de hele invoegstrook af en op het einde hiervan doet hij zijn knipperlichten aan om in te voegen, ware het niet dat naast hem nog een auto reed die dus én moest uitwijken én moest remmen.
Gevaarlijke gasten![]()
Komen we bij de volgende asocialen (nee deze keer geen truckers):quote:Op woensdag 25 april 2007 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard had die auto ook ff in zijn spiegels kunnen kijken of er een vrachtwagen op de invoegstrook reed, dan had ie het aan zien komen, sterker nog, dan had ie netjes ruimte moeten laten zodat de vrachtwagen kan invoegen.Je mag namelijk gewoon de hele strook gebruiken, dat mensen hem er bij het begin al tussen proppen is niet correct, je kan beter doorrijden, dan zorg je ook voor een betere doorstroming namelijk.
Dat is inderdaad bloedirritant, zeker als je er achter zit. Op de snelweg kun je als het mee zit wel naar de linkerbaan,maar op een autoweg knipper ik dan maar even met mijn remlichten voor het achteropkomend verkeer. Dat zijn trouwens ook de mensen die nooit harder rjjden dan 80.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Komen we bij de volgende asocialen (nee deze keer geen truckers):
Mensen die op het moment dat de blokmarkering begint (dus wanneer je kunt gaan invoegen) nog steeds 60 km/h rijden![]()
Waar hebben die mensen rijles gehad zeg? Ik heb geleerd dat je zo snel mogelijk op de snelheid van de andere weggebruikers moet zijn, zodat je ruim de tijd hebt om een gaatje te zoeken. Bij mijn weten is dat nog altijd minimaal 80/90 (als er geen files zijn)
Tja, dan ken ik er nog eentje, als het druk is heb je altijd mensen die denken er niet tussen te komen, en gaan dus maar voordat het wisselvak begint alvast over die streep met hun auto. Die laat ik er dus meteen al niet tussen. Hebben ze een gigantisch stuk weg om te wisselen maar nee, dan moet het gebeuren voordat het wisselvak begintquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Komen we bij de volgende asocialen (nee deze keer geen truckers):
Mensen die op het moment dat de blokmarkering begint (dus wanneer je kunt gaan invoegen) nog steeds 60 km/h rijden![]()
Waar hebben die mensen rijles gehad zeg? Ik heb geleerd dat je zo snel mogelijk op de snelheid van de andere weggebruikers moet zijn, zodat je ruim de tijd hebt om een gaatje te zoeken. Bij mijn weten is dat nog altijd minimaal 80/90 (als er geen files zijn)
Maar maar maar stel nou dat je er niet tussen komt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dan ken ik er nog eentje, als het druk is heb je altijd mensen die denken er niet tussen te komen, en gaan dus maar voordat het wisselvak begint alvast over die streep met hun auto. Die laat ik er dus meteen al niet tussen. Hebben ze een gigantisch stuk weg om te wisselen maar nee, dan moet het gebeuren voordat het wisselvak begint![]()
Dan heb je altijd nog de acceleratiestrook rechts van jequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar maar maar stel nou dat je er niet tussen komt?![]()
Weet ik, zorg wel dat ik ertussen kom. Soms beetje asociaalquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:49 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog de acceleratiestrook rechts van je![]()
Gewoon er tussen drukken. Bij mij in de buurt heb je een 2 baans rotonde met verhoogde afscheiding, ken je wel. Na de rotonde gaan er dus 2 banen richting punt A. Echter, die 2 banen worden na 100 meter al 1 baan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, zorg wel dat ik ertussen kom. Soms beetje asociaal![]()
Die heb je hier ook. 100 meter voor de rotonde komt er rechts een baan bij, die 100 meter na de rotonde weer ophoud. En iedereen blijft op de origele baan, ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Gewoon er tussen drukken. Bij mij in de buurt heb je een 2 baans rotonde met verhoogde afscheiding, ken je wel. Na de rotonde gaan er dus 2 banen richting punt A. Echter, die 2 banen worden na 100 meter al 1 baan.
Eerst was er zo'n simpele in zn civic die mij geen ruimte wou geven, ik gaf al extra gas om er voor te komen (achter hem was geen ruimte). Geeft die lul ook gas bij. Nou dan zit er maar 1 ding op en dat is vol naar rechts toe gooien, oftewel erg goed afsnijden.
Dan heb je gewoon een kut-auto. Ik sta toch redelijk luxe in de filequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Bdijk het volgende:
Wat ik helemaal ergelijk vind is dat ze personenauto's "Luxewagens" (met Brabants accent) noemen! alsof ik voor mun lol in de file sta naar m'n werk! weinig luxe aan
Haha, j inderdaad. Maar ook net alsof een vrachtwagen tegenwoordig niet luxe is met zijn luchtvering, luchtgeveerde stoel, airco, tv en koelkastquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Bdijk het volgende:
Wat ik helemaal ergelijk vind is dat ze personenauto's "Luxewagens" (met Brabants accent) noemen! alsof ik voor mun lol in de file sta naar m'n werk! weinig luxe aan
Valt reuze tegen. Zelfs met luchtvering en luchtgeveerde stoel stuiter je door de auto.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Haha, j inderdaad. Maar ook net alsof een vrachtwagen tegenwoordig niet luxe is met zijn luchtvering, luchtgeveerde stoel, airco, tv en koelkast![]()
oorzaak nr één van het kantelen.quote:MAASTRICHT - Een vrachtwagen heeft vrijdagavond op de A2 nabij Maastricht een lading lege bierflesjes verloren. De vrachtwagen werd door een personenauto gesneden, waarna de aanhanger schaarde door het plotselinge remmen. De weg ligt over een lengte van 300 meter bezaaid met glas en flesjes. Dat heeft de politie laten weten.
Onzin. koelkast hebben alleen internationale trucks, en een TV ontbreekt vaak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Haha, j inderdaad. Maar ook net alsof een vrachtwagen tegenwoordig niet luxe is met zijn luchtvering, luchtgeveerde stoel, airco, tv en koelkast![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb je hier ook. 100 meter voor de rotonde komt er rechts een baan bij, die 100 meter na de rotonde weer ophoud. En iedereen blijft op de origele baan, ik nietRij elke dag weer zo 5/6 auto's voorbij.
Jij bent dus zo'n aap die links blijft rijden en het ontzettend raar vind als iemand je rechts inhaalt op een volledige lege rijbaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan, gefeliciteerd jongen.![]()
Hopelijk kantelt zo'n aanhanger een keer boven op zo'n auto, maar dat zal wel niet. Het zijn dan altijd de mensen die wel normaal rijden die de pineut zijn.quote:
Je vergeet koffiezet apperaat en magnetron ook een gasstel is reuze handig, voor als je in de file staat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef zure_apple het volgende:
[..]
En nu het zo warm is zullen ze de BBQ ook wel weer aanstekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Je vergeet koffiezet apperaat en magnetron ook een gasstel is reuze handig, voor als je in de file staat bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |