Die gaat bij mij in het archief 'sterke verhalen'.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:36 schreef Devilnl het volgende:
volgens mij word het tijd voor wat road-trains hier en daar.
rotondes of grotermaken. of verwijderen op bepaalde plaatsen.
en laat maar eens fatsoenlijke trucks 2-3-4 trailers trekken.
lijkt me ook wel eens machtig om tezien :p
en Therealzeus (oid)
als jij ook zo'n chauffeur bent die in de midden van een snelweg gaat rijden tijdens spits oid. zou ik maar op passen.
collega van me pa. en daar weer een kennis van oid..
die werd dus ook getreitert door zo'n afgekeurde politieman vracht auto chauffeur
die gast vloog over de vluchtstrook om de vrachtauto heen.
hengst z'n auto op de handrem. stapt uit
pakt een moker uit z'n kofferbak. trekt de deur open van die vrachtauto
en rost zo die moker vlak bij die chauffeur langs naar binnen. en die moker kwam er aan de bij rijders kant weer uit![]()
Dus pas op voor mensen met een pest humeur![]()
Inderdaad. Net alsof die chauffeur stoptquote:Op donderdag 12 april 2007 09:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Die gaat bij mij in het archief 'sterke verhalen'.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:19 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof die chauffeur stoptDie was gewoon druk bezig zn krantje te lezen heeft heel die vent met hamer neit eens gezien
Daar hebben ze Polen voor uitgevonden, voor de prijs van 1 RealZeus koop ik 5 Polen die A goedkoper zijn en B hun klep dicht houdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef RealZeus het volgende:
En als we nou allemaal tegelijk dat ding een week aan de kant zetten is het ook niet goed. Ga er verdomme zelf eens in rijden voordat je oordeelt ,sukkels. Ik wed dat je hem zonder schade nog geen bocht omkrijgt.
In Polen leren ze misschien trucjes, hier heb je een rijopleiding waar je tegenwoordig u tegen zegt. Nog iets, de eerste Pool die normaal Nederlands spreekt moet ik nog tegenkomen. Meestal is het gebrekkig Engels of Duits wat eruit komt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Daar hebben ze Polen voor uitgevonden, voor de prijs van 1 RealZeus koop ik 5 Polen die A goedkoper zijn en B hun klep dicht houden
En probeer niet uit de hoogte te doen over je rijbewijs want je bent in mijn ogen niet meer dan een aap die een trucje geleerd heeft![]()
En daarom zijn Polen goedkoper en gebeuren er steeds meer ongelukken met vrachtwagens.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In Polen leren ze misschien trucjes, hier heb je een rijopleiding waar je tegenwoordig u tegen zegt. Nog iets, de eerste Pool die normaal Nederlands spreekt moet ik nog tegenkomen. Meestal is het gebrekkig Engels of Duits wat eruit komt.
Ja inderdaad, wie neemt mij nou serieus? Bij voorkeur een lekker wijf, dan hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef worldpimber het volgende:![]()
Sowieso, wie neemt RealZeus nou serieus.
en alles jatten wat los en vast zit.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Daar hebben ze Polen voor uitgevonden, voor de prijs van 1 RealZeus koop ik 5 Polen die A goedkoper zijn en B hun klep dicht houden![]()
En dat laatste is de essentie van elke opleiding.quote:En probeer niet uit de hoogte te doen over je rijbewijs want je bent in mijn ogen niet meer dan een aap die een trucje geleerd heeft![]()
Idd, en dan gaat die ook bij je moeder inwonen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef RealZeus het volgende:
Ja inderdaad, wie neemt mij nou serieus? Bij voorkeur een lekker wijf, dan hoor je mij niet klagen.
Da's idd erg lomp van die chauffeur. Dat kan ik niet goedpraten. Ik vind ook dat sommige beroepschauffeurs veel beter op moeten letten, niet in de laatste plaats omdat een aanrijding met een vrachtauto meestal een grotere ravage is dan luxe auto's onderling.quote:Op maandag 23 april 2007 18:38 schreef BobbyB het volgende:
Vandaag opnieuw een dodelijk slachtoffer door een onoplettende josti chauffeur.
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.113.05
Wanneer gaan die lijers nu eens AFSTAND HOUDEN? Als je soms ook ziet hoe dicht ze op personen auto's rijden is het niet zo gek dat dit soort dingen gebeuren. Hopelijk gaan ze snel eens iets doen aan dat aso en roekeloze gedrag van sommige truckers.
Inderdaad, hier nog eentje van vandaag, maar goed, daarin is niet uit op te maken wie de veroorzaker was.quote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Da's idd erg lomp van die chauffeur. Dat kan ik niet goedpraten. Ik vind ook dat sommige beroepschauffeurs veel beter op moeten letten, niet in de laatste plaats omdat een aanrijding met een vrachtauto meestal een grotere ravage is dan luxe auto's onderling.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef worldpimber het volgende:
3-0 voor de vrachtwagens al. [afbeelding]
typisch voorbeeld van de werkwijze van die Polen: kortgeleden bedacht een transporteur ook dat 'ie een paar goedkope Polen wilde hebben. De eerste werd direct retour Polen gestuurd omdat z'n vrachtwagen een oud barrel was, de tweede moest maandags laden in NL, dinsdag lossen in Italie........quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Daar hebben ze Polen voor uitgevonden, voor de prijs van 1 RealZeus koop ik 5 Polen die A goedkoper zijn en B hun klep dicht houden![]()
En probeer niet uit de hoogte te doen over je rijbewijs want je bent in mijn ogen niet meer dan een aap die een trucje geleerd heeft![]()
jouw probleem, kortzichtigheid, bevooroordeeld, en een smerige teringhomo!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef edraket31 het volgende:
Het "probleem" Polen wordt vanzelf opgelost. Slechte mentaliteit, slechte communicatie maar worden wel steeds duurder. Uiteindelijk zal men gewoon liever iets meer betalen voor een echte vakkracht uit NL.
Wauw, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef hiolpi het volgende:
als ik last heb van inhalende vrachtwagen (waar ze niet mogen inhalen) laat ik diegene altijd even merken hoe irritant het is om voor een langzamer voertuig te moeten remmen (lees, 70km/h voor hun gaan rijden) als ze jouw willen inhalen, vrolijk meegaan naar linker baan
ik heb tegenwoordig ook standaard geprint papiertje liggen op me hoedenplank, "Irritant he, dat 1km/h sneller inhalen"
Bij mij is de hoedenplank wat dieper geleger dan begin kofferbak, dus normale automobilist ziet het niet... ik wil idd niet zeggen dat ze allemaal crap zijn, want dat is niet zo. maar meestal als er 1 gaat inhalen volgen er snel meer (ook waar het niet mag, dat mot je gewoon de kop indrukken meteen
)
ik eerst!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
Op VID wel... okee niet voor iedere aanrijding met een deukje maar de wat ergere gevallen wel degelijk. Waarschijnlijk heeft het ook te maken dat ongevallen met vrachtauto's doorgaans de hele snelweg blokkeren eveneens dat het verliezen van lading ook niet echt handig is en voor veel vertraging zorgt.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:28 schreef Ridocar het volgende:
Ongevallen met auto's onderling worden niet vaak vermeld.
Heb vandaag serieus 10 minuten achter zo'n achterlijk kut pool gezeten die een hele rij vrachtwagens in ging halen, dat op een punt en tijdstip dat het niet mocht en er waren veel mogelijkheden om naar rechts te gaan maar ook dat deed ie niet. Later werd ie afgestraft want toen moest ie de afslag hebben maar ja, toen reed iedereen die eerst achter hem reed, rechts van hem en kon ie er lekker niet af. Zal hem leren, de klapmongool. Helaas heb je in Nederland voor ieder boerendorpje een afslag, dus zo ver hoefde hij waarschijnlijk niet om te rijden, jammer genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef hiolpi het volgende:
als ik last heb van inhalende vrachtwagen (waar ze niet mogen inhalen) laat ik diegene altijd even merken hoe irritant het is om voor een langzamer voertuig te moeten remmen (lees, 70km/h voor hun gaan rijden) als ze jouw willen inhalen, vrolijk meegaan naar linker baan
ik heb tegenwoordig ook standaard geprint papiertje liggen op me hoedenplank, "Irritant he, dat 1km/h sneller inhalen"
Bij mij is de hoedenplank wat dieper geleger dan begin kofferbak, dus normale automobilist ziet het niet... ik wil idd niet zeggen dat ze allemaal crap zijn, want dat is niet zo. maar meestal als er 1 gaat inhalen volgen er snel meer (ook waar het niet mag, dat mot je gewoon de kop indrukken meteen
)
Vond hem wel leuk. Heb ik ook weleens gedaan: trucker pesten. Ik reed namelijk op een 80 km weg en daar reed ik hel braaf 85. Meneer de trucker vond echter dat ik te langzaam reed en besloot mijn bumper eens van dichtbij te bekijken. Toen ben ik steeds langzamer gaan rijden, en als hij er voorbij wou gas bijgeven. Op een gegeven moment reden we 40, hehe. Was ook wel niet eerlijk: een S80 tegen een bavaria-daf maar goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
Vind het maar kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Vond hem wel leuk. Heb ik ook weleens gedaan: trucker pesten. Ik reed namelijk op een 80 km weg en daar reed ik hel braaf 85. Meneer de trucker vond echter dat ik te langzaam reed en besloot mijn bumper eens van dichtbij te bekijken. Toen ben ik steeds langzamer gaan rijden, en als hij er voorbij wou gas bijgeven. Op een gegeven moment reden we 40, hehe. Was ook wel niet eerlijk: een S80 tegen een bavaria-daf maar goed.
Was wel een beetje asociaal, maar ik neem aan dat die trucker begreep dat kleven (echt kleven, dus minder dan 2 meter) erg irritant is,.
Maar dat doen ze dus welquote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef oshiro het volgende:
TS is een pauper, ik heb eerbied voor de chauffeurs die het geduld hebben om mensen als TS niet gewoon in puin te rijden.
Best, doe het dan ook alleen op stukken en tijden waar het mag. Ze halen namelijk op zat plaatsen in waar het niet mag. En als het dan al wel mag is dat niet een reden om andere auto's af te snijden. Van rijstrook wisselen is een bijzondere verrichting en dus moet hij al het verkeer op de linkerbaan eerst voor laten gaan. Maar ze proppen hem er gewoon voor waardoor een hele rij op de linkerbaan boven op de rem moet. "Ja, maar dan komt ie er nooit tussen" hoor ik je zeggen. Dat klopt, en dat is dan maar niet anders. Bovendien mogen vrachtwagens maar 80, en de meesten rijden 90 dus ze hebben al een snelheid winst.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef The_Masterer het volgende:
Zeker niets beters te doen dan kinderachtig en puberaal gedrag te vertonen op de weg, fijn figuur.
Voor zover de wetgeving het niet verbiedt mogen vrachtwagens elkaar inhalen (ook met een klein verschil) moet je er maar mee leven dat dat ook gebeurt. De chauffeur heeft kennelijk een goede reden om in te halen net zo'n goede als jij op het moment dat jij iemand inhaalt. Beetje meer tolerantie mag wel.
Zo te zien kom jij alleen in de zandbak met je snorfietsquote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef oshiro het volgende:
TS is een pauper, ik heb eerbied voor de chauffeurs die het geduld hebben om mensen als TS niet gewoon in puin te rijden.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
jouw probleem, kortzichtigheid, bevooroordeeld, en een smerige teringhomo!
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
(oh, wacht! ff je fotoboek bekeken....gaat inderdaad niet zo best)
ook heeeeel stoer vanchter je schermpjequote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
jouw probleem, kortzichtigheid, bevooroordeeld, en een smerige teringhomo!
Uitwijken en remmen? Het is niet waarquote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is vrijdag toch meemaakte.. Ik reed op de A1 op knooppunt Hoevelaken bij Amersfoort richting Apeldoorn in de file en verkeer van de A28 moest invoegen, waaronder een vrachtwagen. Wat doet hij, hij rijdt de hele invoegstrook af en op het einde hiervan doet hij zijn knipperlichten aan om in te voegen, ware het niet dat naast hem nog een auto reed die dus én moest uitwijken én moest remmen.
Gevaarlijke gasten![]()
je verwacht toch niet dat een vrachtwagen de hele strook afrijdt? audi's met bellende mannetjes, okquote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef edraket31 het volgende:
Die auto had daarop ook kunnen anticiperen door een gaatje vrij te maken
Volgens mij is het gewoon 120 seconden, maar hoeveel is het dan volgens jou?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
een inhaalactie mag niet meer dan 2 minuten duren, anders krijgen ze artikel 5.
2 minuten is overigens langer dan de meeste mensen denken.
Was het een rijdende file en reden de mensen op de invoegstrook ook?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is vrijdag toch meemaakte.. Ik reed op de A1 op knooppunt Hoevelaken bij Amersfoort richting Apeldoorn in de file en verkeer van de A28 moest invoegen, waaronder een vrachtwagen. Wat doet hij, hij rijdt de hele invoegstrook af en op het einde hiervan doet hij zijn knipperlichten aan om in te voegen, ware het niet dat naast hem nog een auto reed die dus én moest uitwijken én moest remmen.
Gevaarlijke gasten![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was het een rijdende file en reden de mensen op de invoegstrook ook?
Slecht geanticipeerd dus van de automobilist.quote:
Die strook ligt er niet voor niets, en is handig voor vrachtwagens om op snelheid te komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat een vrachtwagen de hele strook afrijdt? audi's met bellende mannetjes, ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |