abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:37:41 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_48116706
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:34 schreef Vampier het volgende:
gewoon dat achterlijk verbod afschaffen dat je niet rechts mag inhalen.
Jij runt zeker een schadebedrijf, of niet?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_48117846
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:48 schreef Ridocar het volgende:
Automobilisten

Ik ben nog aan het lessen voor CE, en ik krijg al tijdens het lessen aangeleerd hoe men met eigenwijze chauffeurs in luxe wagens om moet gaan. Je denkt als het ware voor 2.
Heel vaak zie ik automobilisten stug doorrijden op plaatsen waar het smal wordt. Buiten het feit dat het een beetje moeilijker is voor de vrachtautochauffeur om zijn wagen te manouvreren, is het ook nog lastig om >20 ton tot stilstand te krijgen.
Kreeg je ook een gratis cursus 1-meter-afstand-houden-bij-je-collega-trucker en een lesje automobilist-die-met-140-aankomt-rijden-afsnijden-omdat-mijn-voorligger-0,005km/h-langzamer-rijdt ?
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48118141
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef Samson het volgende: Wat de vrachtwagens betreft, die zou je verplicht enkel op de rechterbaan moeten laten rijden. Zeker in de spits, dat zou een hoop ellende voorkomen...
Dat is ook al, tenminste op bijna alle 2 baans snelwegen. Maar zodra het 3 of meer baans wordt geld het al niet meer, resultaat: 3 tot 4 rijen dik aan vrachtwagens (gebeurt serieus regelmatig) en zelfs waar het inhaal verbod wel geld negeren ze dat ook massaal.

Ik snap ook niet waarom het gewoon helemaal verboden wordt om in te halen voor vrachtwagens.Laat ze lekker rechts rijden. Vrijdag was wel het toppunt, in totaal wel 7 keer last gehad van die paupers die gewoon gingen inhalen waar het niet mocht en dan naar mij lopen flitsen als ik er al claxonerend voorbij ga... echt waar wat een bagger lui zijn sommigen. Nu ben ik normaal gesproken helemaal niet zo iemand die snel licht of geluidsignalen gebruikt maar denk dat je je wel kan voorstellen dat je er na 5 keer best wel zat van hebt om opnieuw op de rem te moeten terwijl de rest van de weg helemaal leeg is.

En inderdaad, je hoort steeds vaker dat er ongelukken gebeuren waar een vrachtwagen bij betrokken dan wel de veroorzaker is. Het probleem is wel dat zij er meestal goed van af komen en een automobilist niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_48123625
Gadverdamme,wat wordt ik schijtziek van dat generaliseren van sommige klapdeurjosti's hier.

Ja hoor, vrachtwagenchauffeurs zijn allemaal aso's echt allemaal.
En we veroorzaken allemaal ongelukken. Dat doen wij alleen.Wij alleen houden het verkeer op, die caravans niet, die rijden lekker door.

En als we nou allemaal tegelijk dat ding een week aan de kant zetten is het ook niet goed. Ga er verdomme zelf eens in rijden voordat je oordeelt ,sukkels. Ik wed dat je hem zonder schade nog geen bocht omkrijgt.

Het is heel simpel: we moeten in dit veel te volle land rekening met elkaar houden. Dus als vrachtwagenchauffeur met de automobilist maar ook andersom.

pi_48123740
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En we veroorzaken allemaal ongelukken. Dat doen wij alleen.Wij alleen houden het verkeer op, die caravans niet, die rijden lekker door.
[..]

Die rijden gewoon 80 hoor, zou jij ook moeten doen
pi_48123843
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Die rijden gewoon 80 hoor, zou jij ook moeten doen
Alsof die automobilisten netjes 120 rijden.

En FYI, tellers van vrachtwagens zijn veel nauwkeuriger dan die van je auto. Als je achter een vrachtwagen 90 rijdt, rijdt die wagen dus eerder 83 ofzo.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48123946
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef highway101 het volgende:

[..]

Alsof die automobilisten netjes 120 rijden.

En FYI, tellers van vrachtwagens zijn veel nauwkeuriger dan die van je auto. Als je achter een vrachtwagen 90 rijdt, rijdt die wagen dus eerder 83 ofzo.
Dan rijden we allebei 83 hoor, de teller geeft iets anders aan, maar dat is niet je snelheid
pi_48124097
Ja, maar jij ziet wat anders op je teller en denkt damn, wat rijdt die vrachtwagen snel.

Overigens gaan buitenlandse trucks vaak tot 90km/h (Belgisch, Frans, Spaans), en Engelse volgens mij zelfs 96km/h (60MPH)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48124113
In de Verenigde Staten is soms niet eens een truck limit. Daar moet je niet gek opkijken dat als je 110 rijdt, je ingehaald wordt door een 18-wheeler die 120 rijdt.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48124143
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:37 schreef highway101 het volgende:
Ja, maar jij ziet wat anders op je teller en denkt damn, wat rijdt die vrachtwagen snel.

Overigens gaan buitenlandse trucks vaak tot 90km/h (Belgisch, Frans, Spaans), en Engelse volgens mij zelfs 96km/h (60MPH)
80 is ook te langzaam. In canada rijden ze 100. Rijdt iedereen 100. Dan heb je ook geen last van vrachtwagenchauffeurs. Feit is dat hier het verschil tussen een personenauto en een vrahctwagen 40 km/h uur is en dat is veel, zeker als je op het laatste moment moet remmen omdat zon trucker zn wagen er voor gooit.
pi_48124184
De A1 is wel een ramp wat dat betreft. Ik reed laatst van Apeldoorn naar Almelo, en heb de gehele reis op de linkerstrook gezeten, omdat op de rechterrijstrook het één lange rij vrachtwagens was. Best wel apart om te zien.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48124255
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef highway101 het volgende:
De A1 is wel een ramp wat dat betreft. Ik reed laatst van Apeldoorn naar Almelo, en heb de gehele reis op de linkerstrook gezeten, omdat op de rechterrijstrook het één lange rij vrachtwagens was. Best wel apart om te zien.
Heb ik ook weleens gehad. Maar dat kwam omdat een vrachtwagen inhaalde met 0,00000001 km/h verschil.
pi_48124350
quote:
Gadverdamme,wat wordt ik schijtziek van dat generaliseren van sommige klapdeurjosti's hier.

En als we nou allemaal tegelijk dat ding een week aan de kant zetten is het ook niet goed. Ga er verdomme zelf eens in rijden voordat je oordeelt ,sukkels. Ik wed dat je hem zonder schade nog geen bocht omkrijgt.

Het is heel simpel: we moeten in dit veel te volle land rekening met elkaar houden. Dus als vrachtwagenchauffeur met de automobilist maar ook andersom.

Doe eens rustig man, ik ben er vrij zeker van dat het hier heus niet gaat over alle vrachtwagen chauffeurs net als dat er altijd maar gezegd dat jongeren en ouderen brokken piloten zijn of dat alle Golf, BMW en Mercedes rijders aso's zijn of dat alle buitenlanders tuig zijn. Moeten we dan bij iedere posting een disclaimer neerzetten dat we het niet over iedereen hebben? Het feit dat jij je aangesproken voelt voorspelt niet veel goeds eerlijk gezegd, maar dat kan ik mis hebben.

Daarbij zijn er niet elke dag caravans op de weg in tegen stelling tot vrachtwagens dus dat is appels met peren vergelijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_48125241
quote:

Wij mogen dus niet oordelen omdat we zelf geen vrachtwagen rijden, beetje vreemde redenatie lijkt me, dan kun je over bijna niets een oordeel hebben. Zou toch wat zijn, als je eerst alles zefl geprobeerd moet hebben voordat je er een oordeel over mag vormen. Er zijn blijkbaar nogal wat vrachtwagenchauffeurs die m idd niet zonder schade een bocht omkrijgen, vandaar al die ongelukken....

Ik ben het zeker met je eens dat we rekening met elkaar moeten houden maar dat lijkt voor een hoop vrachtwagenchauffeurs enkel vanaf de kant van de automobilist te moeten komen helaas. Het geeft niet echt een fijn gevoel naast een vrachtwagenchauffeur te rijden die zonder te kijken zn richtingaanwijzer aanzet en al jouw kant op begint te gaan. Ja, dan moet je wel volop in de rem of gaan gassen lijkt me. Je zou af en toe denken dat er een hoop vrouwen op een vrachtwagen rijden, die doen vaak ook eerst de richting aangeven, en terwijl ze al van baan gaan wisselen gaan ze nog ns kijken of t kan.....

Volgens mij zijn er relatief gewoon veel te veel vrachtwagens op de weg gekomen dus mogen de verkeersregels bij wegen met meer banen wel ns aangepast worden, ook daar enkel rechts voor de vrachtwagens. Als je toch niet meekan in t snellere verkeer, waarom zou je dan in een andere baan moeten rijden?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_48125436
quote:
vandaar al die ongelukken....
Amerikaanse studie heeft uitgewezen, dat 2/3e van alle vrachtwagenongevallen veroorzaakt worden door personenauto's, met name door snijden.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48125724
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef highway101 het volgende:

[..]

Amerikaanse studie heeft uitgewezen, dat 2/3e van alle vrachtwagenongevallen veroorzaakt worden door personenauto's, met name door snijden.
Auto's rijden zoveel harder dat vrachtwagens daar geen last van hebben. Anders is het als ik op de linkerbaan rij met 120 (130 op de teller ) en zon pik gooit hem ervoor met 80 net op het moment dat ik bij zijn achterkant ben. Das pas gevaarlijk!
pi_48125796
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Auto's rijden zoveel harder dat vrachtwagens daar geen last van hebben.
Je moest eens weten hoeveel mensen hem snel nog van de linkerbaan op de uitvoegstrook gooien voor zo'n vrachtwagen langs. Lijkt soms net zelfmoord.

Ik heb zelf eens zo'n ongeluk zien gebeuren, zo'n 40tonner gaat geheel over een auto heen, dat wil je niet meemaken.

Laatst was er een frontale aanrijding op de N348 bij Lemelerveld met een vrachtauto en een personenauto. Van die auto was niets meer over, het leek net of er een motorongeluk was gebeurd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48125890
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef highway101 het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel mensen hem snel nog van de linkerbaan op de uitvoegstrook gooien voor zo'n vrachtwagen langs. Lijkt soms net zelfmoord.

Ik heb zelf eens zo'n ongeluk zien gebeuren, zo'n 40tonner gaat geheel over een auto heen, dat wil je niet meemaken.

Laatst was er een frontale aanrijding op de N348 bij Lemelerveld met een vrachtauto en een personenauto. Van die auto was niets meer over, het leek net of er een motorongeluk was gebeurd.
Tja. Dat zijn ook eikels. Zijn wss dezelfde mensen die bij het ritsen tot op het einde doorrijden en over tankstations files inhalen. Kutvolk ja.

Maar dat laatste wat je zegt: lijkt me nogal logisch dat bij een frontale botsing tussen iets van 1 ton en 40 ton die van 40 ton wint. Maar door snijden krijg je geen frontale botsing hoor
pi_48125942
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef zure_apple het volgende:

Maar door snijden krijg je geen frontale botsing hoor
Nee, niet direct, maar als die chauffeur instinctief die wagen te hard bijstuurd, raakt ie de controle er zo over kwijt, en schaart ie, kantelt ie, of schiet ie zelfs door de middenberm.

Vooral bij een tankwagen kunnen de gevolgen rampzalig zijn. Ik zag op TV eens een volvo onder een tankwagen liggen met één of ander bijtend zuur, nouja, daar was weinig van over, met name van de inzittenden
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48126315
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef highway101 het volgende:

[..]

Nee, niet direct, maar als die chauffeur instinctief die wagen te hard bijstuurd, raakt ie de controle er zo over kwijt, en schaart ie, kantelt ie, of schiet ie zelfs door de middenberm.
En wat te denken van al die auto's die, vlak voor dat een vrachtwagen een stoplicht nadert, nog even besluiten voor de vrachtwagen te gaan rijden.Daar kun je ook leuke klappers van krijgen.
quote:
Vooral bij een tankwagen kunnen de gevolgen rampzalig zijn. Ik zag op TV eens een volvo onder een tankwagen liggen met één of ander bijtend zuur, nouja, daar was weinig van over, met name van de inzittenden
Als ik me goed herinner was dat een aantal jaren geleden bij Eindhoven en ging het om een tankauto met LPG.
pi_48126564
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Wij mogen dus niet oordelen omdat we zelf geen vrachtwagen rijden, beetje vreemde redenatie lijkt me, dan kun je over bijna niets een oordeel hebben. Zou toch wat zijn, als je eerst alles zefl geprobeerd moet hebben voordat je er een oordeel over mag vormen. Er zijn blijkbaar nogal wat vrachtwagenchauffeurs die m idd niet zonder schade een bocht omkrijgen, vandaar al die ongelukken...
Ja, het zou, mijns inziens niet verkeerd zijn om automobilisten een dag op een vrachtwagen te laten rijden. Dan bekijk je alles toch anders.Sinds ik vrachtauto rijd houd ik, ook als ik in de personenauto rijd , veel meer rekening met het vrachtverkeer. En ja, natuurlijk zijn er van die klapdeurjosti's doe denken dat je met een volle vrachtauto net zo snel de hoek om kunt dat met een personenauto, maar gelukkig hebben we het niet over alle chauffeurs.
quote:
Ik ben het zeker met je eens dat we rekening met elkaar moeten houden maar dat lijkt voor een hoop vrachtwagenchauffeurs enkel vanaf de kant van de automobilist te moeten komen helaas. Het geeft niet echt een fijn gevoel naast een vrachtwagenchauffeur te rijden die zonder te kijken zn richtingaanwijzer aanzet en al jouw kant op begint te gaan. Ja, dan moet je wel volop in de rem of gaan gassen lijkt me. Je zou af en toe denken dat er een hoop vrouwen op een vrachtwagen rijden, die doen vaak ook eerst de richting aangeven, en terwijl ze al van baan gaan wisselen gaan ze nog ns kijken of t kan.....
Ik zeg in dit soort gevallen niet gelijk dat die chauffeur een lul is, maar ik vraag me af of je niet toevallig in de dode hoek zat. Als je een vrachtwagen inhaalt kijk dan altijd even in de spiegel van de vrachtwagen. Als jij de chauffeur ziet, ziet hij jou ook.En die dode hoek is echt groot, daar verdwijnen complete bestelbussen in.
quote:
Volgens mij zijn er relatief gewoon veel te veel vrachtwagens op de weg gekomen dus mogen de verkeersregels bij wegen met meer banen wel ns aangepast worden, ook daar enkel rechts voor de vrachtwagens. Als je toch niet meekan in t snellere verkeer, waarom zou je dan in een andere baan moeten rijden?
Ja, er zijn veel vrachtwagens, maar dat komt gewoon omdat we in de wereld steeds meer consumeren, dus is er ook meer te vervoeren.Vervelend , maar het is niet anders.En ook al is het soms bloedirritant, ik denk wel dat de inhaalverboden in de spits een goede zaak zijn.Bovendien mogen vrachtwagens op snelwegen met meer dan twee rijstroken al niet op de meest linkse komen.(eigenlijk zeg ik dat verkeerd, want dat moet zijn: voertuigen met een lengte van 7 meter of met een aanhangwagen.)
pi_48128209
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef highway101 het volgende:

[..]

Is dat een studie over de Amerikaanse situatie? Ik lees nl in een andere post hier ergens dat in Amerika dezelfde snelheidslimiet als voor personenauto's is, of klopt dat dan toch niet? Anders kun je voor de NL situatie toch helemaal geen gevolgtrekkingen maken uit die studie?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_48128375
Die mensen hebben we hard nodig in deze 24uurs economie. Dus klaag er nou niet te veel over.
pi_48128396
Algemene studie. In sommige staten is geen apart snelheidslimiet, in andere wel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zondag 8 april 2007 @ 23:29:58 #125
104079 BobbyB
Swiftie
pi_48131263
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En wat te denken van al die auto's die, vlak voor dat een vrachtwagen een stoplicht nadert, nog even besluiten voor de vrachtwagen te gaan rijden.Daar kun je ook leuke klappers van krijgen.
Dat soort figuren vragen er ook gewoon om. Op zich ben ik er niet rouwig om als zo'n wegpiraat het loodje legt maar zo'n chauffeur zit wel weer met een trauma.

Als de politie daar nu eens op ging controleren in plaats van alleen de snelheid en er dan ook gewoon flinke boetes voor uitdeelt zou dat denk ik best veel schelen.

Mijn grootste ergernis is alleen het inhalen waar het niet mag en het niet goed kijken en dan mag dat misschien aan een dode hoek liggen juist dan vind ik dat ze daardoor extra oplettend moeten zijn door bijvoorbeeld goed in de gaten te houden welke auto's er achter rijden en welke al wel gepasseerd zijn.

Verder geef ik die mannen altijd de tijd en ruimte en het is als automobilist ook wel zo netjes om achter een vrachtwagen te blijven als je weet dat je ergens eraf moet en je de 1200m borden van de afslag voorbij bent gereden. Dat is niet alleen voor de vrachtwagen chauffeur fijner maar ook voor iedereen op de linkerbaan want dan hoeft niet iedereen daar op de rem. Je wint er namelijk niks mee.
pi_48137360
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Kreeg je ook een gratis cursus 1-meter-afstand-houden-bij-je-collega-trucker en een lesje automobilist-die-met-140-aankomt-rijden-afsnijden-omdat-mijn-voorligger-0,005km/h-langzamer-rijdt ?
Die zit erbij inbegrepen. Wij moeten het aso-gehalte van de koekblikchauffeur in kunnen schatten en daarop kunnen bepalen wanneer we onze auto ertussen kunnen wringen.
Dat is onze missie. Goederen leveren is immers bijzaak, toch?

vrachtauto's met een onderling snelheidsverschil van 0,005km/h... Dat zou dus betekenen dat een inhalactie ongeveer 7 uur duurt. Reken maar na.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_48137926
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:23 schreef Ridocar het volgende:
vrachtauto's met een onderling snelheidsverschil van 0,005km/h... Dat zou dus betekenen dat een inhalactie ongeveer 7 uur duurt. Reken maar na.
Voor mijn gevoel doen ze er 14uur over meestal.
pi_48138194
Wonen alle vrachtwagen chauffeurs nog bij hun ouders thuis?
pi_48139529
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:06 schreef worldpimber het volgende:
Wonen alle vrachtwagen chauffeurs nog bij hun ouders thuis?
Nee.
pi_48139713
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:23 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Die zit erbij inbegrepen. Wij moeten het aso-gehalte van de koekblikchauffeur in kunnen schatten en daarop kunnen bepalen wanneer we onze auto ertussen kunnen wringen.
Dat is onze missie. Goederen leveren is immers bijzaak, toch?

nou...

0.0005 km/h is 0.018 m/s, is 1,08 meter per minuut. Aangezien een vrahctwagen is Nederland iets van 18 meter is, betekend dit iets van 18 minuten.
pi_48139840
Ik zag er laatst nog eentje tussen de 20 en 30 minuten lang inhalen.

Wel dapper hoor, want de inhalende vrachtwagen won de strijd omdat er op een gegeven moment een nog langzamer rijdende vrachtwagen voor kwam te staan. De ingehaalde vrachtwagen was trouwens een kut Italiaan.
pi_48140236
30 minuten? Dat betekend dat die vrachtwagen 40km lang aan het inhalen was. Da's bijna de afstand van Utrecht naar Arnhem.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48140309
Het was van Brussel naar Antwerpen.

Iets nadat ik vanuit Brussel de snelweg opreed totdat je bijna bij de Ring van Antwerpen komt. En daarna ging ik hem inhalen.
pi_48140615
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef worldpimber het volgende:
Het was van Brussel naar Antwerpen.

Iets nadat ik vanuit Brussel de snelweg opreed totdat je bijna bij de Ring van Antwerpen komt. En daarna ging ik hem inhalen.
Om vrachtwagens in te halen heb je toch die lege strook rechts?
pi_48140753
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Top 1 ergernis in België
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48140987
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef zure_apple het volgende:
Het was een driebaans tot vierbaansweg, dus er waren geen mensen die er last van hadden.
pi_48145397
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:18 schreef zure_apple het volgende:

[..]

nou...

0.0005 km/h is 0.018 m/s, is 1,08 meter per minuut. Aangezien een vrahctwagen is Nederland iets van 18 meter is, betekend dit iets van 18 minuten.
0,005km/h is dus 5 meter per uur.
Een combinatie is meestal een meter of 16, keer 2 (onderling inhalende vrachtauto's zijn meestal met z'n tweeën ) is 32.
Tel voor het gemak 3 meter erbij wegens volgafstanden en je komt op 35 meter,
35 / 5 = 7 uren Dat een chauffeur erover doet om in te halen indien de combinatie 16 meter is.
pi_48145531
Gek hč, dat ze jou er niet tussen laten als je met je koffiemolen zonder cruiser 75 gaat jojo-en vlak voor hun.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  dinsdag 10 april 2007 @ 03:27:33 #139
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_48165949
Offf. van die irritante afgekeurde politie-agent vrachtwagen chauffeurs

laatst ook
Coentunnel 1rijstrook afgesloten.. nog 1km voordat je bij het matrix bord bent van invoegen..
rijd zo'n stakker precies in het midden zodat niemand er omheen kan.

najah gelukkig kwam er een afrit gevolg door een oprit er aan.. die maar genomen om er omheen tekomen..
sommige chauffeurs...
pi_48166036
Vrachtwagenchauffeurs zitten tien uur per dag op de weg en jij 2, misschien 3. En jij denkt alles beter te weten?

Iets met ervaring en zo...
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_48166057
Het verhaal is simpel, er is veel vraag naar goedkope chauffeurs, die rijden ook zo en omdat ze de hele dag op de weg zitten is er niets leukers dan snelle jongens pesten.
pi_48171798
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 03:27 schreef Devilnl het volgende:
Offf. van die irritante afgekeurde politie-agent vrachtwagen chauffeurs

najah gelukkig kwam er een afrit gevolg door een oprit er aan.. die maar genomen om er omheen tekomen..
sommige chauffeurs...
Goed bezig, zo krijg je nou files.

Als we in dit land eens leerden ritsen scheelde dat aanzienlijk. En ja, je hebt gelijk dat hij niet voor politieagent mag spelen, maar waarom moet je er nou persé voorbij? Ik snap dat nooit zo goed, mensen die nog net even die auto voor hun moeten inhalen.
pi_48173000
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als we in dit land eens leerden ritsen scheelde dat aanzienlijk. En ja, je hebt gelijk dat hij niet voor politieagent mag spelen, maar waarom moet je er nou persé voorbij? Ik snap dat nooit zo goed, mensen die nog net even die auto voor hun moeten inhalen.
Ik snap dat ook niet. Wauw, 1 auto winst, weer 2 milliseconde eerder thuis...

Ritsen snappen de meeste nog steeds niet. Op de strook waar je heen moet rijden ze alle gaten dicht in plaats van ruimte te houden en als iemand dan ruimte houdt moeten ze persé weer doorrijden tot het einde van de strook ook al ligt ie maar 5 meter verder.
  woensdag 11 april 2007 @ 00:32:40 #144
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_48201339
quote:

[..]

najah.
1) die vrachtauto laat 50+ meter ruimte voor hem. zodat ie niet constant hoeft te remmen door de meute voor hem.
2)dat uit/invoegen scheelt soms meer dan 20~30 autos.
daar vanaf de coentunnel moet ik nog 125km
Hoe eerder thuis hoe beter.

heb echt een schijt hekel aan die lui die 50 of langzamer gaan rijden als het matrixbord 70 aangeeft.

zo eng kan tunnel verwisselen niet zijn toch
pi_48203200
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Devilnl het volgende:

[..]

najah.
1) die vrachtauto laat 50+ meter ruimte voor hem. zodat ie niet constant hoeft te remmen door de meute voor hem.
want dat bespaart brandstofkosten .En een volle vrachtauto is zwaar en heeft dus een langere remweg. En omdat jij 30 seconden eerder thuis wil zijn moet jij daar tussen gaan zitten.Is er een vrachtwagenchauffeur die niet kleeft is het weer niet goed.
quote:
2)dat uit/invoegen scheelt soms meer dan 20~30 autos.
Nou, 20 tot 30 auto's. Dat is hooguit 1 minuut. Ja ,dat is echte tijdwinst. Iedereen baalt van de file. Iedereen is later thuis
quote:
daar vanaf de coentunnel moet ik nog 125km
Nou, wat een wereldafstand.Dus je moet nog een dik uur rijden en dan 1 minuut winst maken door over de invoegstrook in te halen, een vrachtwagen in de weg te zitten en 20 - 30 mensen achterlatend die jou wel graag een half uurtje op je egoistische bek willen hameren. Nee, dat is echt het soort automobilist die dit land nodig heeft. Tip: ga dichterbij je werk wonen.
quote:
heb echt een schijt hekel aan die lui die 50 of langzamer gaan rijden als het matrixbord 70 aangeeft.
Maar als de rest ook 50 rijdt houdt het wel op.
quote:
zo eng kan tunnel verwisselen niet zijn toch
Nee, maar er zijn van die mensen die gaan ineens al dan niet rechts inhalen en gooien hem dan voor een andere auto en die moet dan remmen. Doordat ieder mens ongeveer een seconde reactietijd heeft moet de volgende auto iets harder remmen, die daarachter weer wat harder en de laatste moet zelfs stoppen.

Als ik zou willen kan ik door één remactie op een drukke weg een file veroorzaken. Even stevig remmen in de spits op een willekeurige weg en het staat binnen no-time vast.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:40:52 #146
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_48220987
quote:

[..]

En van die geirriteerde vwchauffeurs die op 2 stroken gaan rijden waardoor er niert meer geritst kan worden maw alle het achteropkomende verkeer tegen (proberen te) houden. en dat soms kilometers lang...
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_48221076
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef EsDe het volgende:
lekker generaliserend

Waarschijnlijk rijdt TS een sjonniebak en heeft i daarom zoveel last van vrachtwagenchauffeurs. Ik heb toevallig vorige week nog meegemaakt dat toen ik wegreed bij een tankstation binnen de bebouwde kom een vrachtwagenschauffeur netjes het verkeer even ophield voor mij zodat ik rustig kon invoegen...

Ze bestaan dus heus wel die nette, normale chauffeurs, pauper TS.
vet netjes van hem. een hele sliert auto's ophouden! jaja, wat een nette man
pi_48222334
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Devilnl het volgende:

[..]

najah.
Dan komt er direct een vrachtwagen tussenvallen. Ik zie dat altijd op de A1. Hele rijen vrachtwagens dicht op elkaar.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_48224559
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef rival het volgende:

[..]

vet netjes van hem. een hele sliert auto's ophouden! jaja, wat een nette man
Inderdaad, 20 auto's ophouden om 1 iemand in te laten voegen is gewoon asociaal. Dat het jou (EsDe) beter uit kwam is wat anders maar netjes is het tegenover die 20 anderen totaal niet. Zo was er hier op de A50 ook zo'n sjonnie trucker die dacht het verkeer op de linkerbaan voor te laten gaan bij het uitvoegen en dus het verkeer wat al netjes voorgesorteerd was op de rechterbaan te laten wachten.
pi_48231246
Ligt eraan, hij had het over het wegrijden binnen de bebouwde kom. Als er oneindige rij van auto's rijdt is het juist wachten tot de eerste heer in het verkeer even afremt om jou een gaatje te gunnen waar je in kunt voegen. Maar aangezien ik meestal weet dat dit erg lang duurt rag ik hem er na 3/4 auto's gewoon voor. Motor, auto of vrachtwagen, geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')