Dat ze rijden: Jaquote:Op zondag 25 maart 2007 21:37 schreef Peewee het volgende:
Maar het blijft wel bittere noodzaak,..
Gelukkig maar dat ze in een vrachtwagen rijden dan!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef zure_apple het volgende:
ze zijn met andere dingen bezig dan met autorijden (krantje lezen, bellen, koffiezetten, magnetronmaaltijd klaarmaken)
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef zure_apple het volgende:
Wat een asociaal volk... <- jij zielige huilie, wie gaat nou oop zondagavond daarover janken
rijden ALTIJD te hard (voor de mensen die het nog niet wisten, een vrachtwagen mag maar 80 ipv de gebruikelijke 95) <- stel die fietscomputer van jou eens goed af
als ze willen inhalen, doen ze dat ook, gooien hem er zonder pardon voor <- vind je het gek met die 3 plekken in nederland waar je nog mag inhalen, daar moet men die voorste eikel die 75 rijd wel voorbij
altijd maar elkaar voorlaten bij invoegstroken, maar als ik een keer met een zware aanhanger rij en dus moeilijk snelheid kan maken, gaan ze dus echt niet aan de kant <- nee tuurlijk niet, ga jij wel aan de kant dan?
ze kleven; soms zit er nog geen meter tussen <- heb je enig ruimtelijk inzicht? een meter lijkt me overdreven
ze vooroorzaken files met dat inhalen <- ja dat vinden ze leuk, en dat komt omdat er overal een inhaalverbod is, en daar waar je dan mag inhalen gaat iedereen maar inhalen
ze zijn met andere dingen bezig dan met autorijden (krantje lezen, bellen, koffiezetten, magnetronmaaltijd klaarmaken) <- ja in vergelijking met jou zit zoiemand meestal 10 uur per dag te sturen, en heeft wat meer voertuigcontrole als jij in je micra heb.
Irritant dus! <- jankert dus!
Jij doet net alsof vrachtwagens elkaar alleen maar inhalen op die drie plekken in Nederlandquote:als ze willen inhalen, doen ze dat ook, gooien hem er zonder pardon voor <- vind je het gek met die 3 plekken in nederland waar je nog mag inhalen, daar moet men die voorste eikel die 75 rijd wel voorbij
Daar zou ik ook over zeiken ja.. in plaats van dat ze niet hard genoeg rijden...quote:rijden ALTIJD te hard (voor de mensen die het nog niet wisten, een vrachtwagen mag maar 80 ipv de gebruikelijke 95)
Omdat de meeste chauffeurs geen havo oid afgerond hebben? de chauffeurs die ik ken rijden hun hele leven al, en keken vroeger liever naar buiten dan in de boekenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom spreken internationale chauffeurs eigenlijk nooit een andere taal buiten hun eigen taal?![]()
veel meer plekken zijn er ook helaas niet meer?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Jij doet net alsof vrachtwagens elkaar alleen maar inhalen op die drie plekken in Nederland
De maximum snelheid is ingesteld op 90 kilometer per uur. <- dat staat er, er staat nergens hoe hard een vrachtwagen in nederland mag rijden. Jou auto kan toch ook harder als 120?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.ivw.nl/nl/land/goederenvervoer/Regels/Voertuig/
NOOB!@!!
Dus dan zou je conclusie moeten zijn: "Dan blijf ik rechts rijden", en niet: "Ach, 't mag eigenlijk bijna nergens meer maar ik 'moet' er wel langs. Laat die rukkers achter me maar een kwartier wachten todat ik er voorbij ben en de resulterende verkeersopstopping weer opgetrokken is..."quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef sj44k het volgende:
[..]
veel meer plekken zijn er ook helaas niet meer?
maarre is dat jouw auto in je foboquote:
och, en als je dan een kwartier te laat bent bij je losadres, en een claim van teveel duizend euro aan je broek hebt hangen dan is dat niet even fijn om dat proberen te voorkomenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus dan zou je conclusie moeten zijn: "Dan blijf ik rechts rijden", en niet: "Ach, 't mag eigenlijk bijna nergens meer maar ik 'moet' er wel langs. Laat die rukkers achter me maar een kwartier wachten todat ik er voorbij ben en de resulterende verkeersopstopping weer opgetrokken is..."
Voor jou je baas wel ja, voor die 25 mensen achter je die ook elk hun eigen afspraken hebben niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef sj44k het volgende:
[..]
och, en als je dan een kwartier te laat bent bij je losadres, en een claim van teveel duizend euro aan je broek hebt hangen dan is dat niet even fijn om dat proberen te voorkomen
Dan is dat niet aan de chauffeur zelf te wijten maar aan de plannersquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef sj44k het volgende:
[..]
och, en als je dan een kwartier te laat bent bij je losadres, en een claim van teveel duizend euro aan je broek hebt hangen dan is dat niet even fijn om dat proberen te voorkomen
Dat mag ook wel na die 2 wrakken die je in je fotoboek hebt staanquote:Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef sj44k het volgende:
ja die kleine blauwe, maar die heb ik niet meerik heb nu gewoon een volvo
Ja, bij Schuitemaquote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef Tha_T het volgende:
Al eens een dag meegereden met een van dat asociale volk? Jij ziet slechts een gedeelte van de werkzaamheden van een chauffeur. Ik zou zeggen, klim eens in een truck en kom dan nog eens hier posten hoe het beviel
Dan zou je al helemaal niet zo moeten praten over je ex-collega's (asociaal volk). Je weet zelf ook wel hoe het werkt en dat er voor hoffelijkheid nou niet altijd tijd is. Om nog niet te spreken over de sjonnie's die denken dat de weg voor hun alleen is.quote:
"Om nog niet te spreken over de sjonnie's die denken dat de weg voor hun alleen is. "quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan zou je al helemaal niet zo moeten praten over je ex-collega's (asociaal volk). Je weet zelf ook wel hoe het werkt en dat er voor hoffelijkheid nou niet altijd tijd is. Om nog niet te spreken over de sjonnie's die denken dat de weg voor hun alleen is.
En wat wil je met die? fucking newbie
Maar goed dat jij eruit gestapt bentquote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef zure_apple het volgende:
[..]
"Om nog niet te spreken over de sjonnie's die denken dat de weg voor hun alleen is. "
Vrachtwagenchauffeurs dus
ja,want ze worden lastig gevallen door volk wat geen idee heeft wat er op de weg speelt:dit noemen we planners.Verder zijn de meeste auto's begrensd op 90.Ik rijd zelf meestal 84.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef zure_apple het volgende:
Wat een asociaal volk...
rijden ALTIJD te hard (voor de mensen die het nog niet wisten, een vrachtwagen mag maar 80 ipv de gebruikelijke 95)
Daar zijn personenauto's ook heel goed in.quote:als ze willen inhalen, doen ze dat ook, gooien hem er zonder pardon voor
Dat ligt ook aan de situatie.Jij zult ,ondanks je zware aanhanger ,sneller op snelheid zijn dan een volle vrachtwagen.quote:altijd maar elkaar voorlaten bij invoegstroken, maar als ik een keer met een zware aanhanger rij en dus moeilijk snelheid kan maken, gaan ze dus echt niet aan de kant
Dat heb ik inderdaad ook nooit begrepen,dat rijdt echt heel a-relaxedquote:ze kleven; soms zit er nog geen meter tussen
Files worden veroorzaakt door mensen die niet op zitten te letten en dus ineens in de remmen moeten.quote:ze vooroorzaken files met dat inhalen
Vertegenwoordigers zitten zelfs met een laptop op schootquote:ze zijn met andere dingen bezig dan met autorijden (krantje lezen, bellen, koffiezetten, magnetronmaaltijd klaarmaken)
Maar helaas voor jou wel noodzakelijk.Probeer jij maar eens wat bedenken wat jij gebruikt en dat niet in de vrachtwagen heeft gezeten.quote:Irritant dus!
ja jonge, ik zag er zelfs een keer een die je moeder tijdens het rijden een beurt gaf.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:04 schreef ballieking het volgende:
ja 1 keer jonge ik zag zon chauffeur he die was gewoon ze koelkast aan het leeg halen tijdens het rijden
Ik zit zelf in de logistiek dus ik ben me echt wel bewust van het belang van vrachtwagenchauffeurs. Neemt niet weg dat zij zich ook aan de regels moeten houden!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef paradoXical het volgende:
Besef wel dat zonder die vrachtwagenchauffeurs jij niet kon genieten van je luxe leventje.
Dus zeik niet zo en neem het voor lief.
En jij houdt je natuurlijk altijd aan de regelsquote:Op maandag 26 maart 2007 09:16 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ik zit zelf in de logistiek dus ik ben me echt wel bewust van het belang van vrachtwagenchauffeurs. Neemt niet weg dat zij zich ook aan de regels moeten houden!
Dat zeg ik niet. Feit is wel dat ze graag automobilisten afsnijden, kilomters doen over het inhalen van 1 vrachtwagen, altijd te hard rijden.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij houdt je natuurlijk altijd aan de regels![]()
Afsnijden? Alleen bij jou zeker, nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Feit is wel dat ze graag automobilisten afsnijden, kilomters doen over het inhalen van 1 vrachtwagen, altijd te hard rijden.
Afsnijden: dan heb je gelukg gehadquote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afsnijden? Alleen bij jou zeker, nog nooit meegemaakt.
Kilometers inhalen? Ja, gek he. De ene gaat 75 en de ander 80. Ja, dan duurt het even.
Te hard rijden? Ja, en nu? Wie heeft daar last van?
Of je zit niet op vrachtwagens te letten. Ik hou er altijd wel rekening mee dat er eentje voor me kan schieten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:05 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Afsnijden: dan heb je gelukg gehad
Kilomters inhalen: Eerder 80 en 85 km/h. Ze mogen maar 80 dus geen noodzaak om in te halen
Te hard rijden: heb ik geen last van, maar hierdoor gaan ze wel inhalen, waar ik wel last van heb. Bovendien als ik een keer 10 km/h te hard rij kan ik meteen een bon verwachten, bij vrachtwagens is dat (meestal) niet.
kom fittiquote:Op maandag 26 maart 2007 09:13 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
ja jonge, ik zag er zelfs een keer een die je moeder tijdens het rijden een beurt gaf.
Er zitten inderdaad aso's tussen.Maar ja,als je geen enkele mogelijkheid krijgt er tussen te komen,moet je maar gaan dwingen.En zoals ik al zei:personenauto's doen het ook,zelfs nog wel erger.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:05 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Afsnijden: dan heb je gelukg gehad
Jij mag ook maar 120,maar jij rijdt vast ook wel eens te hard.quote:Kilomters inhalen: Eerder 80 en 85 km/h. Ze mogen maar 80 dus geen noodzaak om in te halen
Als je goed anticipeert hoef jij niet klangzamer te rijden dan 100quote:Te hard rijden: heb ik geen last van, maar hierdoor gaan ze wel inhalen, waar ik wel last van heb.
Die krijgen hem niet,want??? Met de vrachtwagen kun je ook geflitst worden.quote:Bovendien als ik een keer 10 km/h te hard rij kan ik meteen een bon verwachten, bij vrachtwagens is dat (meestal) niet.
En hoe verklaar je dan dat op de moerdijkbrug waar je toch echt maar 70 mag de vrachtwagens altijd nog ff inhalen en dus met veel meer dan 70 voorbij komen. Op een stuk waar de weg toch al versmald is en dat dus niet fijn is.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, als ik op zaterdag zelf op de vrachtwagen rij zie ik pas hoe asociaal autobestuurders eigenlijk zijn. Vooral degenen die mij dwingen om de cruise control 1 á 2 kmpu lager te zetten terwijl ze een dikke BMW rijden ofzo moeten dood, en je verbaast je er nog over hoeveel er dat zijn. Ook die mensen die op de invoegstrook niet door durven rijden omdat ik erlangs zit en allemaal twijfelachtig gedrag vertonen zijn irritant, om nog maar te zwijgen over ongeduldige mensen achter me als ik eindelijk eens een andere achterkant wil zien als de vrachtauto waar ik al een uur of 2 achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |