De sauna theorie was omdat hij daar het pilletje fijngehakt had, mensen hadden toen meteen de conclusie dat daar de CP lagen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
Ja Jaap... streamers weten nu dat ie de CP bij zich heeft, en waar hij ze nu gaat leggen...
Die hele sauna theorie was bullshit dus.
Dat is wel een hele goeie, want nu gaan we zien waar hij ze gaat verstoppen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een onnavolgbare theorie over Brians kontaktpunten. Brian heeft zo`n goede verstopplek, dat de streamers bluften, en het niet door hadden. Dit in de hoop dat Brain ze op een minder goede plek gaat verstoppen.
Paar minquote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef havefun het volgende:
Hoe lang duurt dat zo'n zwangerschaps test
( zou mooi zijn als ze zwanger is van Brian )
1 tot 3 minuten en het hoeft niet met ochtendurinequote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef havefun het volgende:
Bij haar? Een week of twee.......als ze de gebruiksaanwijzing tenminste snapt...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef havefun het volgende:
Ik dacht dus ook dat ze in de sauna lagen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie, want nu gaan we zien waar hij ze gaat verstoppen...
in haar geval is dat meer geluk dan wijsheid...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef mootie het volgende:
Amanda doet nu net of het een verdienste is dat ze op dr 19e nog nooit zwanger is geweest?
Je kunt veel zeggen maar das wel puur seks.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD!! Amanda vond Bart en Lesley niet nep uitzien, Lieke en Huub wel....
Meid, jij en Brian dan![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD!! Amanda vond Bart en Lesley niet nep uitzien, Lieke en Huub wel....
Meid, jij en Brian dan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
aaaah, amanda heeft al 30 keer een test gedaan
Dan weet ze in ieder geval dat ze niet over de verpakking heen moet plassen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
aaaah, amanda heeft al 30 keer een test gedaan
En dan moeilijk doen over onveilige sex..... denkt ze dat ze zwanger kan worden door een condoom heen ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze heeft er al 30 gedaan??? DE HOER!!!
Ja en dan moet Amanda deze week zomaar even een paar uur naar buiten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:40 schreef Kinga het volgende:
Ik zweer het je, als het positief is, zegt ze toch dat het negatief is....
Ze heeft vast de beelden nog niet op YouTube gezien...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke gaan er serieus voor.
Misschien dat ze mogen stemmen of Amanda wel of niet zwanger mag worden?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef havefun het volgende:
Wil de GDk hier niet een betere setting voor, bijvoorbeel dmet zijn allen in de huiskamer ofzo>?
niks dusquote:Op zondag 25 maart 2007 16:45 schreef carpediem23 het volgende:
Ze wilt toch acteren, nauw kijken wat je er vanaf bakt
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:45 schreef carpediem23 het volgende:
Ze wilt toch acteren, nauw kijken wat je er vanaf bakt
pssssssssssssssst.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
Brian is impotent!!!!
hij heeft huub aangerand!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef Clank het volgende:
Ik moet werkelijk kotsen van Eric!!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef rebellious_angel het volgende:
hopelijk heeft ze er een ietsiepietsie van geleerd!!!!!
Ik vertrouw die uitslag voor geen meter, die zeug is gewoon zwangerquote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Eric weet weer zijn plaats niet.
Amanda doet de test ook te vroeg, ze moet eerst overtijd zijn
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef Clank het volgende:
Ik moet werkelijk kotsen van Eric!!!
yes!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vertrouw die uitslag voor geen meter, die zeug is gewoon zwanger
Geloof er ook geen reet van, Ben benieuwd of Amanda nog misselijk blijft...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vertrouw die uitslag voor geen meter, die zeug is gewoon zwanger
en hij was blij dat ze direct die test deedquote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
Owww Brian maakte zich niet druk....
Ik word ook een beetje verliefd op Lieke....quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 maart 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje verliefd op Lieke....
notttttquote:Op zondag 25 maart 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk wil niet kussen ivm Snollie's lipgloss, ik zou zeggen ....echte liefde.
oei! thx.quote:
Ik vind het een spontane meid.... golddigger of niet... Als Huub z'n gevoel vertrouwd wie ben ik dan om er aan te twijvelen?quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 maart 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
PFFFF ze willen de zwangerschapstest veilen voor een goed doel..... wat een sukkels....
Dat zou verboden moeten worden een kind van die tweequote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
Dit is gewoon te erg.
Amanda: het was wel een heel mooi kindje geworden, of niet dan?
ja precies wie gaat daar nou op biedenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef carpediem23 het volgende:
Die piswalm van Delli is op 1 km al de rieken!Blahh
jawel naast huub in bed, of onder huub met gespreide beentjesquote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Eric weet weer zijn plaats niet.
Of naar de konijnenfokkers of de HErsenstichtingquote:Op zondag 25 maart 2007 17:03 schreef carpediem23 het volgende:
Geld gaat naar de ratten en andere knaagdieren bescherming
Ze kan hem beter zelf bewaren en boven het bed hangen zodat ze de pil niet vergeet...dom wichtquote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel en niet zomaar een goed doel, één met kindjes (aldus Amanda).
En dat vindt Eric erg prettig, want die heeft zijn maatje liever voor zichzelf.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef CARLAK het volgende:
Lieke moet over een kwartier de kooi verlaten.
Eric is jaloersquote:Op zondag 25 maart 2007 17:03 schreef Prosac het volgende:
eric rot toch eens op daar
edit: Brian is dood zaadquote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef johnboy210965 het volgende:
brian heeft dood zaad
vannacht is Huubje weer voor hemquote:Op zondag 25 maart 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat vindt Eric erg prettig, want die heeft zijn maatje liever voor zichzelf.![]()
Sex heeft ze volgens mij met iedereen die maar wilt en 'met iemand gaan' is waar ze van leeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
'Met iemand gaan' is in Amandataal toch sex?
hij heeft zo'n lijzig stemmetje, geniepig mannetjequote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef havefun het volgende:
Die Eric komt zo labiel over
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb die huisvrouwen op vol al opgedragen dat ze Huub brieven moeten sturen dat Huub leuker is zonder Eric..
Maar ook die hele paarden bek erbij en die blik.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij heeft zo'n lijzig stemmetje, geniepig mannetje
en anders moeten ze de keuken weer in?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb die huisvrouwen op vol al opgedragen dat ze Huub brieven moeten sturen dat Huub leuker is zonder Eric..
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Volgens mij zeker 2 pakjes per dag.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoeveel pakjes rookt huub eigenlijk, heb hem zelden zonder sigaret in zijn mond gezien
Hij is een beetje jaloers.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef robert2006 het volgende:
en maar stoken die eric
Waar is de openhaard?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef robert2006 het volgende:
en maar stoken die eric
geef haar hyves is?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef havefun het volgende:
Maar Lieke liegt dus over dat ze geen internet heeft, want op haar Hyves staan al de meeste recente foto's van huub en Lieke samen.
Dit is dus al 1 reden dat ze gewoon een actrice is.
Dat betekend toch niet automatisch dat ze ZELF internet heeft!?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef havefun het volgende:
Maar Lieke liegt dus over dat ze geen internet heeft, want op haar Hyves staan al de meeste recente foto's van huub en Lieke samen.
Dit is dus al 1 reden dat ze gewoon een actrice is.
Jawel. betekent ook automatisch dat ze actrice isquote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat betekend toch niet automatisch dat ze ZELF internet heeft!?![]()
Oh, okee...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel. betekent ook automatisch dat ze actrice is![]()
Kan ze nooit zelf gedaan hebben, ze heeft geeneens internet.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Wel grappig zoals Natasja tegen Huub praat.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt een kaartje van ene Brenda.
Daarin staat dat Bont voor Dieren niet blij is met haar bontjas, of ze moet zich zelf een dier voelen.
Hup.....weg met dat kaartje.
Hoe hij van plan is dit vol te houden en hoelang zij (Lieke) dat kan, of hij nou echt zoals Brian en Amanda onder de dekens seks wil hebben.quote:
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Op vol heb ik zitten lezen, dat ze allemaal op dit is niet OK hebben zitten klikken.
beetje zielig.
Bij welke pollquote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Op vol heb ik zitten lezen, dat ze allemaal op dit is niet OK hebben zitten klikken.
Als je op hyves iets niet ok vindt, dan kan je klikken op dit is niet ok en dan gaat hyves onderzoeken of het ok is of niet en wordt er iets tijdelijk verwijderd enzo. Dus daarom beetje zielig.quote:
Bleurgh, hysterische kutwijven.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
Als je op hyves iets niet ok vindt, dan kan je klikken op dit is niet ok en dan gaat hyves onderzoeken of het ok is of niet en wordt er iets tijdelijk verwijderd enzo. Dus daarom beetje zielig.
Nee hoor, je bent in goed gezelschap want ik vind Lieke ook ok! En Lief. En Leuk! En Lekker!quote:Op zondag 25 maart 2007 17:38 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet goed wat iedereen tegen Lieke heeft..het lijkt mij een leuk meisje. Maar zal dan wel aan mij liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord!
Begrijp niet waarom de programmamakers haar die jasjes niet laat opbergen voor als ze in de toekomst weer gaat snollebollen op het Leidsepleinquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt een kaartje van ene Brenda.
Daarin staat dat Bont voor Dieren niet blij is met haar bontjas, of ze moet zich zelf een dier voelen.
Hup.....weg met dat kaartje.
Ja zijn echt KEIHARDE bewijzenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste de beste lesbische feministe met okselhaar die er iets van durft te zeggen meteen een pistool van een van Amanda's vriendjes tegen haar kop krijgt.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp niet waarom de programmamakers haar die jasjes niet laat opbergen voor als ze in de toekomst weer gaat snollebollen op het Leidseplein![]()
Waarom zou het alleen gezegd kunnen worden door een lesbische feministe met okselhaarquote:Op zondag 25 maart 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste de beste lesbische feministe met okselhaar die er iets van durft te zeggen meteen een pistool van een van Amanda's vriendjes tegen haar kop krijgt.![]()
Die doen dat.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zou het alleen gezegd kunnen worden door een lesbische feministe met okselhaar![]()
Huub is een (h)eerlijk en open mens... zo maak je ze niet zo vaak meequote:Op zondag 25 maart 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Dat vind ik zo grappig aan Huub.
Zijn gesprek met Lieke open en bloot aan Zdngmw vertellen.
Ik seg.....ik hou durfan.
Sanctie voor Eric dus, die moest er op toezien dat hij niet teveel dronk.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub geven indirect toe dat ze allebei weten dat Huub teveel gezopen heeft gisteren.
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Pffff doe jezelf een lol en wordt een beetje worldwise
Omdat ze zo behaard zijn, houden ze van álles met een vacht!quote:
Dus ook van Amanda met een bontjasquote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat ze zo behaard zijn, houden ze van álles met een vacht!![]()
Wel grappig dat ze zei dat het haar niets verbaasde en dacht dat het toch ook niet de eerste keer was....quote:Op zondag 25 maart 2007 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Sylvia hoort het nu voor het eerst van Eric en Huub... Ze moet er om lachen
Lekker wijf is het toch, niet moeilijk doen als het niet hoeft!
Onbelangrijk detailquote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Eric verteld Sylvia dat Huub en eric hebben rotzooien, en vergeet er bij te vermelden dat Huub sliep.
Was Huub daarbij toen Eric dat vertelde?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Eric verteld Sylvia dat Huub en eric hebben rotzooien, en vergeet er bij te vermelden dat Huub sliep.
maar hij mag toch alleen 3 glazen alcohol, dus overtredingquote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub geven indirect toe dat ze allebei weten dat Huub teveel gezopen heeft gisteren.
Nee, het was zo geformuleerd dat de andere bewoners er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag nuttigt. Maw, als de andere bewoners hem alcohol voeren (door de thee, drankjes en salade zoals gisteren gebeurde) dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hij mag toch alleen 3 glazen alcohol, dus overtreding
Syl heeft wel leuke humorquote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Het is niet Huub's ding..
Syl : Het was wel jou ding![]()
dus eric kan hirop worden aangesproken of een waarschuwing krijgenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het was zo geformuleerd dat de andere bewoners er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag nuttigt. Maw, als de andere bewoners hem alcohol voeren (door de thee, drankjes en salade zoals gisteren gebeurde) dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij Huub.
nee, Huub was er even niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Was Huub daarbij toen Eric dat vertelde?
Want ik verwacht nog steeds dat Huub op een gegeven moment zal zeggen dat het alleen een erotische massage betrof.. want van de rest heeft hij geen weet.
Volgens mij is hij gewoon hetero, hij vindt het verder niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon bisexueel, dat was toch al langer bekend?
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef qawl het volgende:
ik vind het onterecht dat veel mensen hier Eric`s zeggen dat Eric vannacht fout was en Huub het slachtoffer.
Huub is gewoon bisexueel, dat was toch al langer bekend?
Huub vond het gewoon fijn dat Eric hem aftrok, pijpte en zijn billen masseerde. Huub stemde er gewoon mee in, dat blijkt ook aan zijn reacties en houding vandaag
Eric is homo, Huub is bisexueel, en ze hebben het sexueel gewoon gezellug (`nou`) met elkaar
Volgens mij weet huub echt niet wat er allemaal gebeurt is, hij wist niet eens dat zijn slip uit was.
Hij vroeg dus aan Eric toen hij wakker werd hoe het kwam dat hij naakt sliep.
Hebben ze een foto van Gaby zonder masker geplaatstquote:Op zondag 25 maart 2007 18:30 schreef F04 het volgende:
Trouwens, hier zijn nog wat andere foto's van de fandag.
http://www.nowlive.eu/fotoalbum/thumbnails.php?album=103
Ik geloof niet dat dat Gaby isquote:Op zondag 25 maart 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben ze een foto van Gaby zonder masker geplaatst![]()
Ze staat er ook met masker. Dan herken ik haar welquote:
Da's dan jammer, want ik was vanmiddag weg.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef blomst het volgende:
Huub vraagt scanman (erik uit zwolle) om caps
Ik herken haar ook, voor de ongelovigen hierzo, fotoshop er een masker overeen.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staat er ook met masker. Dan herken ik haar wel![]()
nou dat zullen ze wel horenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, SHE wil niet dat het bij de andere komt dat H en E "gespeelt hebben" hij heeft het ook "achter"geregeld
Dat is dus binnen een paar dagen wel bekend.. via post oid.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, SHE wil niet dat het bij de andere komt dat H en E "gespeelt hebben" hij heeft het ook "achter"geregeld
heeft gaby voor niks met dat masker zitten krikkenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef demins het volgende:
Gaby???
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/normal_okgabynq1.jpg]afbeelding][/url]
Zou best kunnen. Een kwakkie zit nog tussen haar wenkbrauwen.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef demins het volgende:
Gaby???
Zouden ze door Brian al weer zijn weggehaald oid?!quote:Op zondag 25 maart 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Eric kijkt wel gelijk in de goede hoek.
is op tijd door natas gewaarschuwdquote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Zouden ze door Brian al weer zijn weggehaald oid?!
Heeft ze het vandaag tegen Brian gezegd? En hoe wist zij dat dan?!quote:Op zondag 25 maart 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is op tijd door natas gewaarschuwd
altijd maar weer die stinkende stront die uit haar muil loopt,quote:Op zondag 25 maart 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Volgens Zdngmw heeft Lieke stalpoten en geen atletisch figuur.![]()
toevallig opgevangen toen de fans voor de kooi stonden, ze heeft scherpe orenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef My_ het volgende:
[..]
Heeft ze het vandaag tegen Brian gezegd? En hoe wist zij dat dan?!
Toen Natasja tegen Brian zei dat ie zijn cp'en snel moest pakken omdat Huub wist waar ze lagen, pakte Brian ze uit zijn kledingkast en niet uit de sauna.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Zouden ze door Brian al weer zijn weggehaald oid?!
Logisch toch dat Natasia dat zegt? Brian is tenslotte haar maatje.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fans hebben dat gezegd.. Huub heeft het gehoord en ook in het bijzijn van Natasia verteld, Natasia snel naar Brian om dat te vertellen.
Natasia is niet te vertrouwen voor degene die het misschien dachten.
Niet te vertrouwen omdat ze probeert te voorkomen dat hun spullen gejat worden?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
logisch dat ze dat aan brian doorvertelt, haar cp heeft brian ookquote:Op zondag 25 maart 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fans hebben dat gezegd.. Huub heeft het gehoord en ook in het bijzijn van Natasia verteld, Natasia snel naar Brian om dat te vertellen.
Hij lag met Lieke op bed, en hoopte dAT je daar ook caps van zou maken en versturen.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's dan jammer, want ik was vanmiddag weg.
Lelijk meisje met een kutstem.. die stijle haren zien er wel beter uitquote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef demins het volgende:
Gaby???
ban BAN mag alles weggehaald worden, maar als dat bij SHE gebeurt dan wordt er een hele petitie opgezetquote:Op zondag 25 maart 2007 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen omdat ze probeert te voorkomen dat hun spullen gejat worden?
Er lopen hier echt een paar gestoorde mensen rond.![]()
Leuk die drie samen !!quote:
Geen enkele vrouw kan tippen aan de hangtieten en uitgezakte pens van Natasiaquote:Op zondag 25 maart 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Volgens Zdngmw heeft Lieke stalpoten en geen atletisch figuur.![]()
Zeik toch es niet zo stumperdquote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ban BAN mag alles weggehaald worden, maar als dat bij SHE gebeurt dan wordt er een hele petitie opgezet
Maar ze is Nooit jaloersquote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw kan tippen aan de hangtieten en uitgezakte pens van Natasia
Heb je mij nog niet gezienquote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw kan tippen aan de hangtieten en uitgezakte pens van Natasia
Wat let jequote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer die zwarte balken eraf knippen.
Wie zeikt er nouquote:
Tis waarschijnlijk een ambtenaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |