Dat betekend toch niet automatisch dat ze ZELF internet heeft!?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef havefun het volgende:
Maar Lieke liegt dus over dat ze geen internet heeft, want op haar Hyves staan al de meeste recente foto's van huub en Lieke samen.
Dit is dus al 1 reden dat ze gewoon een actrice is.
Jawel. betekent ook automatisch dat ze actrice isquote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat betekend toch niet automatisch dat ze ZELF internet heeft!?![]()
Oh, okee...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel. betekent ook automatisch dat ze actrice is![]()
Kan ze nooit zelf gedaan hebben, ze heeft geeneens internet.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Wel grappig zoals Natasja tegen Huub praat.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt een kaartje van ene Brenda.
Daarin staat dat Bont voor Dieren niet blij is met haar bontjas, of ze moet zich zelf een dier voelen.
Hup.....weg met dat kaartje.
Hoe hij van plan is dit vol te houden en hoelang zij (Lieke) dat kan, of hij nou echt zoals Brian en Amanda onder de dekens seks wil hebben.quote:
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Op vol heb ik zitten lezen, dat ze allemaal op dit is niet OK hebben zitten klikken.
beetje zielig.
Bij welke pollquote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Op vol heb ik zitten lezen, dat ze allemaal op dit is niet OK hebben zitten klikken.
Als je op hyves iets niet ok vindt, dan kan je klikken op dit is niet ok en dan gaat hyves onderzoeken of het ok is of niet en wordt er iets tijdelijk verwijderd enzo. Dus daarom beetje zielig.quote:
Bleurgh, hysterische kutwijven.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
Als je op hyves iets niet ok vindt, dan kan je klikken op dit is niet ok en dan gaat hyves onderzoeken of het ok is of niet en wordt er iets tijdelijk verwijderd enzo. Dus daarom beetje zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |