Was Huub daarbij toen Eric dat vertelde?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Eric verteld Sylvia dat Huub en eric hebben rotzooien, en vergeet er bij te vermelden dat Huub sliep.
maar hij mag toch alleen 3 glazen alcohol, dus overtredingquote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub geven indirect toe dat ze allebei weten dat Huub teveel gezopen heeft gisteren.
Nee, het was zo geformuleerd dat de andere bewoners er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag nuttigt. Maw, als de andere bewoners hem alcohol voeren (door de thee, drankjes en salade zoals gisteren gebeurde) dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hij mag toch alleen 3 glazen alcohol, dus overtreding
Syl heeft wel leuke humorquote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Het is niet Huub's ding..
Syl : Het was wel jou ding![]()
dus eric kan hirop worden aangesproken of een waarschuwing krijgenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het was zo geformuleerd dat de andere bewoners er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag nuttigt. Maw, als de andere bewoners hem alcohol voeren (door de thee, drankjes en salade zoals gisteren gebeurde) dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij Huub.
nee, Huub was er even niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Was Huub daarbij toen Eric dat vertelde?
Want ik verwacht nog steeds dat Huub op een gegeven moment zal zeggen dat het alleen een erotische massage betrof.. want van de rest heeft hij geen weet.
Volgens mij is hij gewoon hetero, hij vindt het verder niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon bisexueel, dat was toch al langer bekend?
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef qawl het volgende:
ik vind het onterecht dat veel mensen hier Eric`s zeggen dat Eric vannacht fout was en Huub het slachtoffer.
Huub is gewoon bisexueel, dat was toch al langer bekend?
Huub vond het gewoon fijn dat Eric hem aftrok, pijpte en zijn billen masseerde. Huub stemde er gewoon mee in, dat blijkt ook aan zijn reacties en houding vandaag
Eric is homo, Huub is bisexueel, en ze hebben het sexueel gewoon gezellug (`nou`) met elkaar
Volgens mij weet huub echt niet wat er allemaal gebeurt is, hij wist niet eens dat zijn slip uit was.
Hij vroeg dus aan Eric toen hij wakker werd hoe het kwam dat hij naakt sliep.
Hebben ze een foto van Gaby zonder masker geplaatstquote:Op zondag 25 maart 2007 18:30 schreef F04 het volgende:
Trouwens, hier zijn nog wat andere foto's van de fandag.
http://www.nowlive.eu/fotoalbum/thumbnails.php?album=103
Ik geloof niet dat dat Gaby isquote:Op zondag 25 maart 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben ze een foto van Gaby zonder masker geplaatst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |