abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 09:02:53 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47993846
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer wat minder in OUD rond te hangen en dus ook eigenlijk zo min mogelijk OUD topics in mijn AT te hebben. Neemt niet weg dat ik dus nog wel genoeg lurk.

Het niet raak zijn van vorige maand heeft er heel hard in gehakt en ik probeer er dus iets minder mee bezig te zijn. Het feit dat het op het moment echt zwangeren regent (niet alleen hier, ook IRL) helpt niet echt en ik merk dat ik sowieso heel kribbig kan reageren op happy families Afgelopen zaterdag op een verjaardag met alleen maar kleine kindjes en zwangeren, dan krijg ik het dus spaans benauwd en wil ik alleen maar weer heel snel weg.

Het is iedereen van harte gegund hoor, maar ik heb deze week ook weer van 2 'ongelukjes' gehoord ook en stiekem steekt dat toch. En dan voel ik me weer een aansteller etc. etc.

Nou ja goed, dat dus. Maar ik lees en leef wel mee met dit topic hoor!
BE ik herken je gevoel/"frustratie" heel erg duidelijk hoor.... daarom post ik tegenwoordig ook wat minder in OUD en lees soms alleen mee....
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 09:23:35 #103
5428 crew  miss_sly
pi_47994262
Jose, succes bij de gyn vandaag

Rottdog, wat rot dat het geen goed nieuws was. Even afwachten op de baarmoeder- en eileiderfoto's en hopen dat het allemaal meevalt!

Tally, rare meid, die vriendin van je zwager. En rot dat je schoonouders zo teleurgesteld zijn. Then again, misschien snappen ze door hun eigen gevoel nog beter hoe het voor jullie moet voelen? In ieder geval lekker genieten morgen!

Ticootje, hoe lang nog?

BE, ik herken het wel, van de vorige keer dat ik er mee bezig was. Gelukkig heb ik dat nu vrijwel niet, dat maakt het dit keer een stuk gemakkelijker. Als het je helpt om wat afstand te nemen, moet je dat zeker doen. En Diaan ook.

Sterke meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47995753
Ik herken dat heel erg BE.. Dat is ook de grootste reden waarom ik mijn nichtje van 5 maanden pas 3 keer heb gezien
Ik kan het gewoon echt niet.. En als ik dr zie dan proberen ze altijd dat ik haar de fles geef maar ik wil dat niet eens..
Stom eigenlijk he.. Een soort van jaloerzie.. Maar toch..
Gewoon dubbel..

Hoe is het met jou miss_sly?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 11:25:12 #105
5428 crew  miss_sly
pi_47997872
Met mij gaat het goed , lief dat je dat vraagt
Ik ben ongesteld geworden, alweer bijna over, en moet op dag 14 en 21 (ivm zondagen wordt dat 15 en 22) bloed latne prikken. In de tussentijd bedenken wat we willen: clomid of hormonen spuiten en of we mee willen doen aan een onderzoek dat nu in het VU wordt gedaan.

Eigenlijk ben ik er niet zo heel erg mee bezig, en daar ben ik blij mee. We hebben echt een heel erg leuk leven samen, doen veel leuke dingen en zijn gek op elkaar en dat is het belangrijkste voor mij/ons. Ik weet nog dat het de vorige keer heel anders was en ik wil ervoor waken dat het weer zo wordt. Het was zo alomtegenwoordig, toen, het enige dat nog telde: zwanger worden. Ik at en dronk een heleboel niet, maakte weinig plannen want stel je voor dat ik zwanger zou worden, vermeed veel mensen en plaatsen omdat er baby's/kindjes zouden zijn, enz. Ik wil niet meer dat mijn leven zo beperkt wordt.

Dus we hebben een huis gekocht, we gaan lekker op vakantie, hebben kaartjes voor 2 concerten, diverse theatervoorstellingen, gaan regelmatig lekker uit eten, doen leuke dingen met vrienden en genieten van het leven. Ik doe een opleiding (visagie) gewoon omdat ik dat leuk vind en mocht er nooit eenkindje komen, dan sluit ik niet uit dat ik alsnog aan de universiteit de opleiding Kunstgeschiedenis ga doen.

Kortom, het gaat goed met mij
pi_47999342
Leuk om te lezen!

En mogen jullie zelf kiezen wat voor een traject je bewandelt?
Of je clomid of hormonen gaat spuiten bedoel ik dan..
Wij mochten niet kiezen want de gyn wil kijken of ik met die clomid net dat zetje krijg die mijn eierstokken nodig hebben..

Trouwens:
Gisteravond hele erge krampen gehad.. Vandaag weinig last.. Maar nog geen bloed..
pi_47999558
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
Ik herken dat heel erg BE.. Dat is ook de grootste reden waarom ik mijn nichtje van 5 maanden pas 3 keer heb gezien
Ik kan het gewoon echt niet.. En als ik dr zie dan proberen ze altijd dat ik haar de fles geef maar ik wil dat niet eens..
Stom eigenlijk he.. Een soort van jaloerzie.. Maar toch..
Gewoon dubbel..

Hoe is het met jou miss_sly?
Dat vind ik zo vervelend. Het feit dat mensen zomaar hun kind in uw armen duwen. Mijn zus doet dat nooit bij mij, maar mijn ma is er zo'n held in om elke keer opnieuw te zeggen: "hier pak uw petekind ne keer vast" terwijl ik me er soms echt niet goed bij voel.

Ik moet nu wel zeggen dat ik mijn metekind bijna wekelijks zie, maar dat het er nog niet beter is op geworden. Ik dacht van wel tot mij eens met voorbeelden vertelde hoe anders ik me gedraag als ik hem gezien heb.

Bij mijn metekind voel ik me dan ook nog 'verplicht' om regelmatig te gaan. Bij het petekind van helemaal niet en daar heb ik dan ook helemaal geen zin in
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 12:56:09 #108
37843 lady-wrb
kortaf
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 13:44:17 #109
5428 crew  miss_sly
pi_48002619
hi lady-wrb
  woensdag 4 april 2007 @ 14:48:05 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_48004939
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Jose, succes bij de gyn vandaag

Rottdog, wat rot dat het geen goed nieuws was. Even afwachten op de baarmoeder- en eileiderfoto's en hopen dat het allemaal meevalt!

Tally, rare meid, die vriendin van je zwager. En rot dat je schoonouders zo teleurgesteld zijn. Then again, misschien snappen ze door hun eigen gevoel nog beter hoe het voor jullie moet voelen? In ieder geval lekker genieten morgen!

Ticootje, hoe lang nog?

BE, ik herken het wel, van de vorige keer dat ik er mee bezig was. Gelukkig heb ik dat nu vrijwel niet, dat maakt het dit keer een stuk gemakkelijker. Als het je helpt om wat afstand te nemen, moet je dat zeker doen. En Diaan ook.

Sterke meiden
Nou ik gok nog heel lang, volgens mij kan ik gewoon niet zwanger worden.....

Vandaag de

Dus volgende maand maar weer proberen... ondertussen is de moed en hoop al lang in mn schoenen gezakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:54:30 #111
114177 Diaan73
pi_48005171
Ach Ticootje toch.... wat is dat KUT zeg.... en die moed en hoop.... ik kan het me zóó goed voorstellen. Sterkte en een hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_48005262
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer wat minder in OUD rond te hangen en dus ook eigenlijk zo min mogelijk OUD topics in mijn AT te hebben. Neemt niet weg dat ik dus nog wel genoeg lurk.
Het was me al opgevallen. Tis gewoon kut af en toe he? Sterkte meid

Ticootje

En Tally en Rotdog ook

(iedereen, maar ik weet niet hoe te verwoorden. Ik ken het, ik herken het)
Variety is the spice of life
  woensdag 4 april 2007 @ 14:57:00 #113
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48005266
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef Jose81 het volgende:
Mariposa, fijn dat het zo gaat! Gaat het nu beter dan je eigenlijk verwacht had??
Moeilijke vraag, aan de ene kant is mijn bloeddruk redelijk onder controle (al lijkt dat de laatste 2 dagen weer niet het geval). Maar daarnaast heb ik gewoon last van de bijwerkingen, en leek het een maandje terug te verminderen, nu zijn de bijwerkingen weer een stuk heviger. Wat ook wel raar is, omdat de doseringen sinds eind december hetzelfde gebleven zijn. Dus aan de ene kant wel en aan de andere kant valt het soms wel even tegen. Of heel soms heel erg, maar dat ben ik dan na een uurtje of wat weer kwijt.

Rottdogg, wat vervelend dat je nu deze domper moet verwerken. Ik hoop dat de uitslag van de onderzoeken een beetje snel bekend wordt en dat die meevalt. Want zo blijft je onzekerheid voortduren.

Miss sly, wat leuk dat het zo goed gaat! Ik volg jullie huisje-topic ook, en ik moet zeggen dat de plannen super gaaf zijn Fijn dat je het ook zo los kunt laten, ik merk dat ik dat niet kan en vindt dat wel jammer. Al probeer ik er wel aan te werken.

Ticootje, wat balen weer zeg. Sterkte
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 14:57:15 #114
5428 crew  miss_sly
pi_48005272
Ticootje, wat shit
Kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Ik hoop dat dat wel weer komt als er wat tijd overheen gegaan is. Sterkte
  woensdag 4 april 2007 @ 14:58:45 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_48005318
OP kan worden aangepasd

Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
3e Cryo mrt/apr 2007 mislukt

Nog 8 cryo's in de vriezer. 4 april dag 1 van de cyclus, vanaf dag 12 testen voor ovulatie. Cryo's worden 4 dagen na de ovulatie teruggeplaatst. Verwachtte NOD: 2 mei.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:02:24 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48005425
Ticootje... Wat balen!
  woensdag 4 april 2007 @ 15:03:37 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_48005461
Weet je wat het is, dat balen valt wel mee. Het is heel raar hoor, maar ik heb nu al 5 pogingen achter de rug. Je went er wel aan dat het niet lukt.

edit: stiekum ga ik gewoon voor de geduld award...
  woensdag 4 april 2007 @ 16:15:27 #118
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48008171
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Weet je wat het is, dat balen valt wel mee. Het is heel raar hoor, maar ik heb nu al 5 pogingen achter de rug. Je went er wel aan dat het niet lukt.

edit: stiekum ga ik gewoon voor de geduld award...
Nou Ticoo, die heb je AL LANG verdiend, hoor, als je het mij vraagt. Het wordt verdorie bij jou gewoon tijd voor een "Yes ik ben zwanger"-award!

Mariposa... het wisselt dus nog steeds een beetje bij je... tja, en dat je af en toe zo vreselijk baalt, lijkt mij niet meer dan logisch
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_48010718
Eigenlijk hoort helemaal niemand in aanmerking te komen voor het grootste geduld award. Iedereen hoort weg te zijn uit dit topic. Ticootje wat onwijs balen meid. Maar voor jou gaan we ook massaal de duimen draaien hoor.
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 18:34:24 #120
5428 crew  miss_sly
pi_48013585
Ticootje, als ik dat lijstje zie, dan verdien je behalve de geduld-award ook nog eens de volhouders en doorzettersaward Als dat ook maar enigszins een indicatie is of het ooit gaat lukken, dan komt dat bij jullie helemaal goed!

Jose, hoe was het bij de gyn?
pi_48023301
Faja!!! Nou ja, wat geweldig!!!
Gewoon ZWANGER!!!
Gefeliciteerd!

Rottdog, dat is wel erg klote zeg! Hier reken je niet op en zit je al helemaal niet op te wachten...

Tally, ik hoop dat je gewoon lekker zonder klachten de clomid doorkomt! Dat gun ik je!!

BE, zo herkenbaar!! Maar hou vol hè, nog niet opgeven hoor!! Het is gewoon ff zwaar en kut. Ik duim nog steeds zo ontzettend dat je niet langer hoeft te wachten!!

Ticoo, ook al zo herkenbaar, ondanks dat ik nog maar 2 volledige pogingen heb gehad en nog niet eens cryo's. Maar wat een domper weer meid! Ga je volgende cyclus gewoon verder? Of gaan er eerst andere dingen gebeuren? Wat zegt je arts hierover? Sterkte in elk geval, ik wil heel graag weer beginnen, maar om de teleurstelling wil ik het nu echt niet! Op zijn vroegst na de vakantie, en na de vakantie begint de zomerstop bij de poli, dus op zijn vroegst eind augustus. Maar ik begin steeds meer op te zien tegen weer een teleurstelling. Het gaat nu ook even heel erg lekker, dus ook even geen zin om dat te doorbreken... Sterkte, en ik hoop dat je snel de kracht weer hebt voor de volgende poging!!

Mariposa, wat balen dat je zo'n last hebt van de medicijnen!! Ik hoop dat het allemaal snel anders gaat en dan hop een streepje ZONDER klachten en andere nare dingen AUB! Dat gun ik jou!! Écht!!

Jose, hoe is het?

MissSly, hoe is het met jou?
LEZEN NieTTus :

Vakantie, huis gekocht, 2 concerten!!
Wat fijn dat het "goed" met je gaat en vooral ook goed dat je het "kinderen krijgen" niet je leven laat beheersen! Ik ben er ook steeds meer bezig om te genieten, en als daar ooit een kindje bij komt, geweldig!!! Maar ik hoop dat ik mocht het nooit lukken, gewoon lekker door kan leven als nu. Het leven is NU al geweldig "(maar dat kindje wel zo welkom...)"

Spannend dat onderzoek in het VU! Hebben jullie er al enigzins een gevoel bij, clomid of hormonen spuiten?

[ Bericht 15% gewijzigd door NieTTus op 04-04-2007 22:20:47 (moet leren lezen...) ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 22:34:22 #122
5428 crew  miss_sly
pi_48024175
NieTTus, fijn je even te zien Alles goed met je? Aan het genieten van het leven, heerlijk!
En ja, heel herkenbaar, een kindje is hier ook zo welkom maar ook nu is het leven mooi!

Ik weet nog niet wat ik wil, clomid of hormonen. Ik denk hetgene dat de meeste kans op succes heeft, aangezien ik al 38 ben en geen jaren meer heb om te proberen. Maar ik moet me er nog in verdiepen, dus we zien het nog wel.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:37:25 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48024329
Goh, net ergens op visite met een stel meiden, weer een zwanger. Het is echt lente hoor!
pi_48024584
Neem je tijd Miss Sly!!
inderdaad je ziet het wel! Ik leef met je mee lieverd!!

BE, ik word ook weer gek van de zwangerschappen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het steeds makkelijker vind. Ik kan het steeds meer loslaten met betrekking tot mezelf (maar daar zitten ook wat jaren aan vast... )

Het is weer komkommertijd
  woensdag 4 april 2007 @ 22:48:25 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48024827
We gingen foto's kijken en mijn kleine vriendje van 4 ging de namen opnoemen en het ging dus zo: 'mama van die, mama van die, mama van die etc. etc.' Ik was benieuwd wat hij bij mij zou gaan zeggen... Zegt ie de naam van mijn ex.
Eh ja... ik heb hem idd wel bemoederd, maar toch. Op de een of andere manier blijft hij er aan vast houden dat hij en ik bij elkaar horen.

Ach, ik kan het op zich ook wel los zien maar het is op dit moment echt even heel erg raak wel.

Miss_Sly, is daar wel documentatie over te vinden? Of heeft de gyn niet een advies voor jullie?
pi_48024982
Dat is onwijs klote BE!!
Dat is logisch, dat is hefitig, want bij jou zegt ie dat niet ... een ex van mij (kwam ik van de week achter) is ook al papa. Ik vond het heel leuk en ondanks dat ik de laatste tijd ALLES behalve kids wilde, stak het.

Ineens was daar weer: godver ik wil ook en het gaat niet!

Dus logisch.. heel logisch!!! Dan heb ik het ook zwaar... Maar voorheen werd ik bijna boos om ALLE zwangeren die ik zag.. Dat heb ik gelukkig niet meer...

Maar nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik in mijn omgeving voorlopig niemand zwanger verwacht (maar dat dacht ik al eerder, en toen ook BAM!! raak)

Moderator woensdag 4 april 2007 @ 22:59:28 #127
5428 crew  miss_sly
pi_48025246
Hier best wel wat info:
http://www.jeroenboschzie(...)gen/ovulatieinductie

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 05-04-2007 09:12:38 (linkje gefixed) ]
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 06:57:38 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48030766
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef miss_sly het volgende:
hi lady-wrb
heeeeej miss-sly

(off-topic: dat was jij toch, die die leuke hond misu had?)
pi_48031027
Niettus, ik ga gewoon weer gelijk door...
  donderdag 5 april 2007 @ 08:45:32 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48031571
Jeetje Ticootje, gelijk weer door, heftig hoor! Heel dapper van je!

* Brighteyes wil trouwens nog wel zeggen dat ze zichzelf echt een enorm loeder vindt als ze een soort van jaloers is op anderen...
pi_48031694
die gevoelens lijken mij niet meer dan menselijk eigenlijk hoor BE. dus een heel menselijk loeder dan.

miss_sly je linkje doet 't niet, bij mij althans
  Moderator donderdag 5 april 2007 @ 09:09:03 #132
5428 crew  miss_sly
pi_48032022
Ticootje, heldin! Hoop dat het deze keer helemaal goed gaat!

BE, lijkt me niet dat je een loeder bent, maar gewoon iemand met een hele grote wens die zo simpel lijkt (kijk maar om je heen) maar zo moeilijk te verwezenlijken blijkt. Maak het niet zwaarder voor jezelf dan nodig door ook nog eens op die manier over jezelf te denken

bix, je hebt gelijk...mijn klaagde daar gisteren ook al over, maar ik dacht dat dat aan msn of aan Luxemburg lag Kan alleen geen oplossing vinden. Het is de eerste hit waar je op uitkomt als je op google "ovulatieinductie medicijnen" invult als zoekterm.

lady, klopt, dat was ik. Misu woont bij mijn ex.
  donderdag 5 april 2007 @ 09:13:38 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48032108
Thanks meiden! Het helpt idd niet om dat ook nog eens te denken.

Miss_Sly, ik heb je linkje even werkend gemaakt. De link bij google 'ge-copy-shortcut' en dat dan plakken, het is een referral zeg maar.
  Moderator donderdag 5 april 2007 @ 09:15:28 #134
5428 crew  miss_sly
pi_48032137
Thanks BE
pi_48033609
Ik heb vanmorgen mijn pretpakket opgehaald
Dit omdat die buikkrampen nu eigenlijk wel doorzetten maar nog geen bloed te zien..
De provera, de clomid en 2 zwangerschapstestjes
Dit weekend gebruik ik er al eentje van.. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben..
Dan kan het.. En de week er op is alleen maar voor de zekerheid..

Thanks Niettus! Ik gun het vooral mijn man zo.. Die heeft toch al genoeg te verwerken gekregen deze weken

En BE zoals Bix als zei.. Niet meer dan normaal.. Ik heb daar ook erg last van

En miss_sly Dus toch via internet zwanger worden
  donderdag 5 april 2007 @ 10:34:15 #136
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48034345
hoi

BE ik ken dat gevoel heel goed... maar ik moet eerlijk zeggen vroeger had ik het erger dan nu... en ik denk dat het komt omdat ik me er bij aan het neerleggen ben dat er hier wel geen 2de zal komen... heb ik gisteren nog is duidelijk gemaakt tegen mijn zussen...
Maar het blijft inderdaad nog steeds moeilijk.. want de vraag waarom??? waarom zij wel en ik niet??? enzovoort...

Groetjes voor iedereeen en toi toi toi (ps: kop op, wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook al is het moeilijk om dat te blijven geloven (zeg ik zelf ook))

lunastar
  donderdag 5 april 2007 @ 12:25:27 #137
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48037968
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:34 schreef miss_sly het volgende:

Jose, hoe was het bij de gyn?
thanks voor het vragen, ook jij NieTTus!

Ik moet ook aan de Clomid. Heb voor 3 maanden gekregen (tenminste, wordt vandaag gebracht. De apotheek had het niet op voorraad gister). Verder waren alle onderzoeken goed, behalve dus dat het progesteron wat aan de lage kant was, maar dat wist ik dus al. Hij zei 'het werkt allemaal wel bij jou, maar het duurt gewoon te lang voordat jij een eisprong krijgt...', want die heb ik dus meestal pas rond dag 25 ofzo.
Nu eerst nog wachten tot ik ongesteld wordt (liever niet natuurlijk ), zit inmiddels op dag 35. Vorige maand was 36 dagen (op dag 35 begon de 'spotting') en de cyclus ervoor was de langste tot nu toe, die was 41 dagen. Dus ben benieuwd wanneer het komt. Had vandaag nog een hoge temperatuur, dus misschien dat het morgen wel komt.

Miss_sly, ik kan me voorstellen dat je op zoek gaat naar medicijnen waarmee je de meeste kans hebt om zwanger te raken, vooral ook idd omdat je al 'wat ouder' (wat klink dat stom) bent. Ik hoop dat je snel wat vindt wat voor jou zo goed mogelijk werkt!!!

NieTTus was fijn ook om weer wat van jou te horen en wat goed dat je het nu zo 'los' kunt laten... knap hoor!! En dat meen ik echt!

BE, die gevoelens zijn ZO herkenbaar, volgens mij voor iedereen hier. Ik heb dat ook hoor, ik heb ook een aantal mensen in mijn omgeving die zwanger zijn geraakt (2 collega's en die nieuwe vriendin van mijn broer -blijkt dat zij toch tijdens het spiraaltje al zwanger is geraakt... nadat ze elkaar 6 weken kenden!!!-. Een vriendin van mij gaat trouwen en zij zei 'als we straks getrouwd zijn, dan willen wij ook aan kinderen beginnen' en ik denk dan al 'zul je zien dat zij eerder zwanger is dan ik'... ook al gun ik het die twee ECHT WEL als zij niet de MMM in hoeven!!

Ticoo... wat goed van je dat je gelijk weer door wil... wow! Ik hoop zo voor jullie dat die moed nu eindelijk eens beloond wordt. Ik voel me haast een zeikerd als ik al 'zeur' dat ik na 15 maanden nog niet zwanger ben (zonder medicijnen, hormonen en andere ellende) en als ik dan jouw lijstje zie met wat jij allemaal hebt moeten doorstaan... ppffff....

Tally, hopelijk heb je genoeg aan die zwangerschapstestjes die erbij zaten en hoe je de rest van het pretpakket niet te gebruiken...

Luna... ik heb je al een tijdje meegemaakt in het wachten op het tweede streepje topic... en ik hoop dat jullie nu ook niet meer te lang hoeven te wachten... jullie wachten nu ook al zó'n lange tijd...
  donderdag 5 april 2007 @ 13:05:18 #138
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_48039336
Ik ga vandaag beginnen met mijn derde kuurtje Clomid!
Maw. eergisteren ben ik dus ongesteld geworden!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_48041075
vrijdag de 13e mag ik weer naar het zh. Dan is het weer dag 10. Dat is dus volgende week alweer. Die cryo terugplaatsingen gaan wel lekker snel zo. Elke maand 1.

Ik denk toch dat ik deze keer echt ga doorzetten om pregnyl te prikken. Ook ga ik even overleggen of het niet handig is om meer dan 2 embyo's terug te plaatsen. Ik zit nu al met 5 mislukte terugplaatsingen dus het lijkt me wel dat we nu iets meer gaan doen dan alleen terugplaatsen. Ik wordt er zolangzamerhand helemaal moe van. Ik heb zelfs al even gedacht over gewoon stoppen met het hele verhaal.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:57:11 #140
114177 Diaan73
pi_48041193
Ook hier nog even een dikke knuffel voor Marie79 Balen zeg en heel veel succes met de Clomid.
Make love, not war ☮
pi_48042488
Marie79, wat balen weer meid. Hopelijk is er gauw echt resultaat door de Clomid.

Ticootje, wauw dat gaat best snel zo iedere maand een cryo terug plaatsen. We gaan weer duimen dat het blijft plakken dit keer.

BE, iedereen die in dit topic post en in de MMM zit heeft wel eens jaloezie aanvallen wanneer andere mensen spontaan of zonder medische hulp zwanger worden. Is heel normaal en ook ik zag groen van jaloezie. Maar ook jij zal je streepjes piesen hoor.

Andere dames dikke knuffel en keep up the faith ook al is het soms verdraaid lastig en moeilijk
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 08:47:11 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48068969
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Marie79 het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met mijn derde kuurtje Clomid!
Maw. eergisteren ben ik dus ongesteld geworden!
nou kom op miepes : zou dan drie keer scheepsrecht zijn?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:50:28 #143
105850 Fuente
mamamuts
pi_48078552
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Ticootje, gelijk weer door, heftig hoor! Heel dapper van je!

* Brighteyes wil trouwens nog wel zeggen dat ze zichzelf echt een enorm loeder vindt als ze een soort van jaloers is op anderen...
Je bent geen loeder meis
Ik lurk hier wel es mee en draai duimpjes voor jullie allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48087075
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef Ticootje het volgende:
vrijdag de 13e mag ik weer naar het zh. Dan is het weer dag 10. Dat is dus volgende week alweer. Die cryo terugplaatsingen gaan wel lekker snel zo. Elke maand 1.

Ik denk toch dat ik deze keer echt ga doorzetten om pregnyl te prikken. Ook ga ik even overleggen of het niet handig is om meer dan 2 embyo's terug te plaatsen. Ik zit nu al met 5 mislukte terugplaatsingen dus het lijkt me wel dat we nu iets meer gaan doen dan alleen terugplaatsen. Ik wordt er zolangzamerhand helemaal moe van. Ik heb zelfs al even gedacht over gewoon stoppen met het hele verhaal.
Ik heb dat dus andersom, ik heb soms het idee dat die progestan veel beter werkt! Vooral ook omdat je dat wat langer gebruikt...!

Maar door dit denk ik dan weer, daar heeft het niets mee te maken... Het moet gewoon het juiste moment zijn, alles moet perfect zijn... (en dan snap je weer niet waarom mensen die drugs gebruiken etc. wel zo maar per ongeluk zwanger raken) Maar toch. Alles moet perfect zijn...
pi_48088863
Overigens is mijn cyclus weer lekker in de war.. als het allemaal op schema had gelopen had ik vorige week vrijdag ongesteld moeten worden na de vorige mislukte poging. Maar tot op heden ben ik het nog niet
Het rommelt een beetje, maar het gaat nog wel ff duren denk ik.

Nou heb ik de afgelopen keer ook wel veel hormonen gekregen, en heb ik nu minder last als de keer daarvoor (8 weken na mislukken pas ongi, maar wel constant het idee dat ik het werd/was, dat nu gelukkig niet) maar toch. Gisteren zwaar hoofdpijn (heb ik nooit) en SUPER sjaggo...

Maar enfin, al ZOU ik hier direct volgende ronde willen beginnen, dat laat weer eens op zich wachten
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:05:52 #146
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48090117
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef NieTTus het volgende:
Overigens is mijn cyclus weer lekker in de war.. als het allemaal op schema had gelopen had ik vorige week vrijdag ongesteld moeten worden na de vorige mislukte poging. Maar tot op heden ben ik het nog niet
Het rommelt een beetje, maar het gaat nog wel ff duren denk ik.

Nou heb ik de afgelopen keer ook wel veel hormonen gekregen, en heb ik nu minder last als de keer daarvoor (8 weken na mislukken pas ongi, maar wel constant het idee dat ik het werd/was, dat nu gelukkig niet) maar toch. Gisteren zwaar hoofdpijn (heb ik nooit) en SUPER sjaggo...

Maar enfin, al ZOU ik hier direct volgende ronde willen beginnen, dat laat weer eens op zich wachten
Balen... en er is zeker geen kans dat je stiekem toch zwanger bent, of is dat nou een hele stomme vraag?

Soms kun je echt heel moe worden van je eigen lichaam... bah...
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:10:48 #147
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48102520
NieTTus, dank je voor je lieve woorden. Maar bij jou zit het ook niet echt mee he, op zich voel je je wel goed, maar het ongesteld zijn laat ook weer op zich wachten. En je gevoel om bang te zijn voor weer een teleurstelling kan ik me ook goed voorstellen. Maar ik hoop oprecht, dat wanneer jullie weer verder kunnen dat het dan ook in één keer raak is.

Tico, wat een bikkel ben je. En wat zwaar ook, denk je wel een beetje om jezelf, fysiek en mentaal? Zorg in ieder geval goed voor jezelf. Ik hoop trouwens dat de artsen nu met een beter plan voor je komen. En dat de komende keer een soort van dubbel scheepsrecht wordt.

Ook voor de rest een knuffel, het telkens weer met zwangerschappen en kleine kindjes geconfronteerd worden valt ook niet mee. De laatste 2 jaar zijn wij ook niet op kraamvisite geweest (al gaat het dan om verre familie, die ver woont), ik kon het niet echt opbrengen om met zo'n kleintje geconfronteerd te worden. Gelukkig hoeven wij van directe familie niet iets te verwachten en de meeste vrienden en vriendinnen zijn er niet mee bezig.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48107345
Nopes, die kans is er niet, Jose
Of ik zou nu van de laatste poging toch nog zwanger moeten zijn (wat ik betwijfel met al dat bloed toen), maar dan zou ik ondertussen ruim 9 weken zijn zonder het te merken spontaan zwanger worden is onmogelijk...!

Maar de gedachte is niet raar hoor, heb het zelf ook al gedacht (ondanks dat je weet dat het niet kan, denk je dat soms nog steeds..)

Ik hoop dat de lente hier wat streepjes gaat veroorzaken meiden!!
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:23:31 #149
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48107821
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:05 schreef NieTTus het volgende:
Nopes, die kans is er niet, Jose
Of ik zou nu van de laatste poging toch nog zwanger moeten zijn (wat ik betwijfel met al dat bloed toen), maar dan zou ik ondertussen ruim 9 weken zijn zonder het te merken spontaan zwanger worden is onmogelijk...!

Maar de gedachte is niet raar hoor, heb het zelf ook al gedacht (ondanks dat je weet dat het niet kan, denk je dat soms nog steeds..)

Ik hoop dat de lente hier wat streepjes gaat veroorzaken meiden!!
Och NieTTus... klote weer voor je... het zou toch zo mooi zijn, dat als je besluit even afstand te nemen, dat je dan toch zwanger blijkt te zijn... ik gun het jullie zo!!

Mariposa, ik kan me wel voorstellen dat je niet op kraamvisite gaat en dat dat moeilijk/confronterend is... Ikzelf ben 2 weken geleden nog op kraamvisite geweest. Maar dat was bij mijn vriendin die zelf ook ruim 3 jaar heeft moeten wachten op een zwangerschap. Ze stond juist op de lijst voor IVF toen ze wonder boven wonder toch zwanger bleek te zijn (de kans dat dat zou gebeuren was eigenlijk nihil, vanwege problemen bij hem èn haar). Ik vond het helemaal niet vervelend om op kraamvisite te gaan... integendeel! Maar dat komt dus ook omdat zij in hetzelfde schuitje hebben gezeten als wij hier.... dat maakte het voor mijn gevoel heel anders...!

Over een maand of 6 moet de vriendin van mijn broer bevallen en dat zal ik denk ik 'vervelender' vinden.. zij kenden elkaar net 8 weken toen ze al 4 weken zwanger bleek te zijn. Kweetniet... het is toch een soort gevoelskwestie... Als het eenmaal zover is, denk ik er waarschijnlijk ook wel weer heel anders over.. dan is het toch gewoon leuk om de kleine te 'ontmoeten'.

Hier gaan we binnenkort beginnen aan de Clomid. De menstruatie zet nog niet door... alleen bruinverlies of niks... maar het komt er weer aan. Ik moet zeggen, ook al is het maar een eerste stap, toch maakt het het niet makkelijker. Op sommige momenten voel ik me heel sterk, zo van 'doen we ff! En dan komt het wel goed', maar soms ook die vervelende twijfel... 'wat als Clomid nou niet voldoende is?'. Ik weet het, er zijn nog 1001 mogelijkheden... maar toch. Sorry als ik zeur... ik moet het gewoon even kwijt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:50:21 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48109815
Jose, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je zwanger bent tegen de tijd dat je tante wordt, dan is het vast een stuk makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')