BE ik herken je gevoel/"frustratie" heel erg duidelijk hoor.... daarom post ik tegenwoordig ook wat minder in OUD en lees soms alleen mee....quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer wat minder in OUD rond te hangen en dus ook eigenlijk zo min mogelijk OUD topics in mijn AT te hebben. Neemt niet weg dat ik dus nog wel genoeg lurk.
Het niet raak zijn van vorige maand heeft er heel hard in gehakt en ik probeer er dus iets minder mee bezig te zijn. Het feit dat het op het moment echt zwangeren regent (niet alleen hier, ook IRL) helpt niet echt en ik merk dat ik sowieso heel kribbig kan reageren op happy familiesAfgelopen zaterdag op een verjaardag met alleen maar kleine kindjes en zwangeren, dan krijg ik het dus spaans benauwd en wil ik alleen maar weer heel snel weg.
Het is iedereen van harte gegund hoor, maar ik heb deze week ook weer van 2 'ongelukjes' gehoord ook en stiekem steekt dat toch. En dan voel ik me weer een aansteller etc. etc.![]()
Nou ja goed, dat dus. Maar ik lees en leef wel mee met dit topic hoor!
Dat vind ik zo vervelend. Het feit dat mensen zomaar hun kind in uw armen duwen. Mijn zus doet dat nooit bij mij, maar mijn ma is er zo'n held in om elke keer opnieuw te zeggen: "hier pak uw petekind ne keer vast" terwijl ik me er soms echt niet goed bij voel.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
Ik herken dat heel erg BE.. Dat is ook de grootste reden waarom ik mijn nichtje van 5 maanden pas 3 keer heb gezien
Ik kan het gewoon echt niet.. En als ik dr zie dan proberen ze altijd dat ik haar de fles geef maar ik wil dat niet eens..
Stom eigenlijk he.. Een soort van jaloerzie.. Maar toch..
Gewoon dubbel..
Hoe is het met jou miss_sly?
Nou ik gok nog heel lang, volgens mij kan ik gewoon niet zwanger worden.....quote:Op woensdag 4 april 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Jose, succes bij de gyn vandaag![]()
Rottdog, wat rot dat het geen goed nieuws was. Even afwachten op de baarmoeder- en eileiderfoto's en hopen dat het allemaal meevalt!
Tally, rare meid, die vriendin van je zwager. En rot dat je schoonouders zo teleurgesteld zijn. Then again, misschien snappen ze door hun eigen gevoel nog beter hoe het voor jullie moet voelen? In ieder geval lekker genieten morgen!
Ticootje, hoe lang nog?
BE, ik herken het wel, van de vorige keer dat ik er mee bezig was. Gelukkig heb ik dat nu vrijwel niet, dat maakt het dit keer een stuk gemakkelijker. Als het je helpt om wat afstand te nemen, moet je dat zeker doen. En Diaan ook.
Sterke meiden
Het was me al opgevallen. Tis gewoon kut af en toe he? Sterkte meidquote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer wat minder in OUD rond te hangen en dus ook eigenlijk zo min mogelijk OUD topics in mijn AT te hebben. Neemt niet weg dat ik dus nog wel genoeg lurk.
Moeilijke vraag, aan de ene kant is mijn bloeddruk redelijk onder controle (al lijkt dat de laatste 2 dagen weer niet het geval). Maar daarnaast heb ik gewoon last van de bijwerkingen, en leek het een maandje terug te verminderen, nu zijn de bijwerkingen weer een stuk heviger. Wat ook wel raar is, omdat de doseringen sinds eind december hetzelfde gebleven zijn. Dus aan de ene kant wel en aan de andere kant valt het soms wel even tegen. Of heel soms heel erg, maar dat ben ik dan na een uurtje of wat weer kwijt.quote:Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef Jose81 het volgende:
Mariposa, fijn dat het zo gaat! Gaat het nu beter dan je eigenlijk verwacht had??
Nou Ticoo, die heb je AL LANG verdiend, hoor, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Weet je wat het is, dat balen valt wel mee. Het is heel raar hoor, maar ik heb nu al 5 pogingen achter de rug. Je went er wel aan dat het niet lukt.
edit: stiekum ga ik gewoon voor de geduld award...
thanks voor het vragen, ook jij NieTTus!quote:
nou kom op miepes : zou dan drie keer scheepsrecht zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Marie79 het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met mijn derde kuurtje Clomid!
Maw. eergisteren ben ik dus ongesteld geworden!
Je bent geen loeder meisquote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Ticootje, gelijk weer door, heftig hoor! Heel dapper van je!
* Brighteyes wil trouwens nog wel zeggen dat ze zichzelf echt een enorm loeder vindt als ze een soort van jaloers is op anderen...
Ik heb dat dus andersom, ik heb soms het idee dat die progestan veel beter werkt! Vooral ook omdat je dat wat langer gebruikt...!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef Ticootje het volgende:
vrijdag de 13e mag ik weer naar het zh. Dan is het weer dag 10. Dat is dus volgende week alweer. Die cryo terugplaatsingen gaan wel lekker snel zo. Elke maand 1.
Ik denk toch dat ik deze keer echt ga doorzetten om pregnyl te prikken. Ook ga ik even overleggen of het niet handig is om meer dan 2 embyo's terug te plaatsen. Ik zit nu al met 5 mislukte terugplaatsingen dus het lijkt me wel dat we nu iets meer gaan doen dan alleen terugplaatsen. Ik wordt er zolangzamerhand helemaal moe van. Ik heb zelfs al even gedacht over gewoon stoppen met het hele verhaal.
Balen... en er is zeker geen kans dat je stiekem toch zwanger bent, of is dat nou een hele stomme vraag?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef NieTTus het volgende:
Overigens is mijn cyclus weer lekker in de war.. als het allemaal op schema had gelopen had ik vorige week vrijdag ongesteld moeten worden na de vorige mislukte poging. Maar tot op heden ben ik het nog niet![]()
Het rommelt een beetje, maar het gaat nog wel ff duren denk ik.
Nou heb ik de afgelopen keer ook wel veel hormonen gekregen, en heb ik nu minder last als de keer daarvoor (8 weken na mislukken pas ongi, maar wel constant het idee dat ik het werd/was, dat nu gelukkig niet) maar toch. Gisteren zwaar hoofdpijn (heb ik nooit) en SUPER sjaggo...
Maar enfin, al ZOU ik hier direct volgende ronde willen beginnen, dat laat weer eens op zich wachten![]()
Och NieTTus... klote weer voor je... het zou toch zo mooi zijn, dat als je besluit even afstand te nemen, dat je dan toch zwanger blijkt te zijn... ik gun het jullie zo!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:05 schreef NieTTus het volgende:
Nopes, die kans is er niet, Jose![]()
Of ik zou nu van de laatste poging toch nog zwanger moeten zijn (wat ik betwijfel met al dat bloed toen), maar dan zou ik ondertussen ruim 9 weken zijn zonder het te merkenspontaan zwanger worden is onmogelijk...!
Maar de gedachte is niet raar hoor, heb het zelf ook al gedacht (ondanks dat je weet dat het niet kan, denk je dat soms nog steeds..)
Ik hoop dat de lente hier wat streepjes gaat veroorzaken meiden!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |