abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 1 april 2007 @ 10:46:31 #51
5428 crew  miss_sly
pi_47885369
Faja, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Ik geloof je ook wel zonder bewijs, hoor
Ik hoop dat jij de eerste bent van een reeks dames die dit topic gaan verlaten en naar Z&G verhuizen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 1 april 2007 @ 10:52:01 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47885504
Wauw, wat gaaf!
Gefeliciteerd Faja!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 1 april 2007 @ 10:54:02 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47885543
Faja, ik had eerst even dit topic gelezen en toen rustig aan wat andere topics. Kom ik bij Z&G...

Geweldig meid! Gefeliciteerd!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 1 april 2007 @ 11:00:29 #54
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47885664
Faja, gefeliciteerd! Wat leuk, nu kunnen jij en S-A-I-N-T samen naar Z&G. Ik hoop dat er nu meer streepjes zullen volgen hier.

Miss sly, gelukkig heeft de Duphaston zijn werk gedaan. Voor je het weet zitten we al in mei
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 1 april 2007 @ 11:02:18 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47885702
Faja Van harte gefeliciteerd

Miss sly bedankt voor de bemoedigende woorden
Make love, not war ☮
pi_47885993
Faja wat super! Van harte gefeliciteerd!
pi_47886129
ook hier, van harte Faja
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 1 april 2007 @ 11:47:33 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47886910
Faja !!! super!!! ik ga hard voor je duimen.. dat je die nare eerste paar weken door komt en een geruste fijne zwangerschap doorlopen mag

diaantje en peace knuf
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47887117
Mariposa: Mijn schoonouders waren teleurgesteld.. En mijn schoonvader heeft het er zelfs heel erg moeilijk mee hoorde ik gister van mijn schoonzusje..
Hij wil het niet laten merken omdat hij zag dat wij het er ook al erg moeilijk mee hadden
Ze willen ons steunen zover dat mogelijk is En mijn schoonmoeder vroeg of ze een keer mee mocht naar het ziekenhuis

Faja... Wat ontzettend goed!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!
Dit stemt mij zeer positief.. Aangezien ik dezelfde medicijnen voorgeschreven heb gekregen
Ik zie je volgende maand daar (Z&G topic)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_47888431
Tally ik hoop dat jij en Ticoo me allebei zullen volgen (even als de andere dames hoor!) Dit hele topic hoort gewoon leeg te lopen.
  zondag 1 april 2007 @ 13:02:28 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47889002
Ja Faja ja!!
Van harte meid, echt geweldig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_47889704
Gefeliciteerd faja Wat een streepjesstorm deze week
  zondag 1 april 2007 @ 14:09:05 #63
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47890884
Fajah, ik WIST gewoon dat het raak is bij jou... heel raar. Ik twijfelde er niet eens aan en ging net ff dit topic checken of de 'uitslag' er al was... en ja hoor! Je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd!! Geniet ervan en hopelijk zijn de eerste weken snel voorbij...!!!!!

Miss Sly, Spannend voor jou/jullie ook de komende tijd! Er gaat nu ook bij jullie echt wat gebeuren...! Hopelijk gaat het voor jou ook niet al te lang meer duren voor je de overstap kunt maken naar Z&G!

Ik mag nog niet werken van de bedrijfsarts... dus ik ben komende week nog thuis. Mijn stem is alweer zoals voorheen, alleen ben ik niet meer telkens hees... (ik weet niet wat me overkomt, zelfs 's avonds laat heb ik gewoon mijn stem nog..! Anderhalf jaar lang ben ik 's avonds regelmatig hees geweest).

Verder geen nieuws hier. Alles gaat z'n gangetje. Mijn temperatuur is nog steeds hoog , dus daar ben ik blij om. Dat heb ik nog niet vaak gehad. Ik denk dus dat ik een goeie eisprong heb gehad, maar waar die 3 dagen roze verlies dan van was (zowel deze maand als vorige maand)?!?! Ik merkte pas anderhalve week terug dat ik mijn eisprong had, doordat ik het goede slijm had... en dat was dus ruim een week later dan dat roze verlies. Nou ja, ik maak me er verder maar niet druk om. Zal wel goed zijn.

Woensdag weer naar de gyn en dan horen we wel hoe het verder gaat.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_47894710
Wat een geweldig bericht, Faja!!! Gefeliciteerd!

Miss_Sly en Tally, ik zal vanavond een biertje op jullie drinken. Dat de medicijnen bij jou net zo goed zullen werken als bij Faja, Tally, en dat er inderdaad echt iets mag gaan gebeuren bij jou Miss-Sly.
Ik dacht dat ik eens had gelezen dat alcohol de innesteling negatief beinvloed. En deze maand schijn ik meer kans te hebben om zwanger te worden omdat mijn eileiders zijn doorgespoten (een hsg gehad, auw ). Die kans wil ik dan weer niet verpesten met een biertje. Maar inderdaad, 1 biertje zal geen kwaad kunnen.

[ Bericht 50% gewijzigd door sombie op 01-04-2007 16:06:07 ]
pi_47897906
Ontzettend lief al die felicitaties!

Jose, hoezo wist je dat ik zwanger was?? Ik voelde me zelf al gelijk anders na mijn ovulatie, heel gek maar wist zelf al dat ik zwanger was nog voor ik overtijd was.
  zondag 1 april 2007 @ 18:13:16 #66
162017 LittleMissSunshine
noem me maar LMS!
pi_47898377
Faja gefeliciteerd!! En dat velen je maar mogen volgen Ik hoop dat die streepjes de nieuwe trend worden voor de lente
  Jubileum moderator zondag 1 april 2007 @ 19:53:15 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47901524
Faja wat goed zeg! Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 april 2007 @ 20:51:18 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47903633
Faja, ook hier, van harte!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_47908339
waaaah faja, wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd!
pi_47914948
Faja, wat fantastisch dat het eindelijk zover is
Van harte gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_47914980

Hier het overduidelijke bewijs
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 08:12:20 #72
5428 crew  miss_sly
pi_47915126
Wat een mooie streepjes, Faja
Geniet ervan en hopelijk volgt de rest hier je snel naar Z&G
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 09:57:16 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47916785
Je streepjes zijn prachtig Faja
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 2 april 2007 @ 11:41:32 #74
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47919771
Wat een mooie streepjes Faja! Grappig om te lezen dat blijkbaar het (moeder)instinct toch zo goed werkt. Maar het lijkt me ook wel verwarrend, ergens iets voor je gevoel zeker weten, maar nog steeds geen bewijs ervan hebben.

Tally, moeilijk hoor voor je schoonouders. Het moet voor je man/lief ook niet makkelijk zijn, om te horen dat zijn vader het er moeilijk mee heeft.

Mooi trouwens dat je temperatuur hoog blijft José, dat is in elk geval al mooi meegenomen. Krijg je woensdag van de gyn bepaalde uitslagen van onderzoeken of is het een reguliere controle?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_47920150
Geloof ik ook wel Mariposa.. Maar wat een ongelovelijk kutweekend heb ik gehad hierdoor..
Met leuke woorden van de vriendin van mn zwager: Ik zou gillend gek worden als ze dat tegen mij zouden zeggen.. En de woorden: Ik zou mezelf iets aan doen als ik dat zou hebben..
GEWELDIG leuke verjaardag gehad dus..
Mn schoonvader is er erg kapot van want die had wel verwacht dit jaar weer Opa te worden
Maar hej wat niet is kan nog komen.. En die vriendin van mn zwager ga ik gewoon negeren
  maandag 2 april 2007 @ 12:12:36 #76
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47920941
Wat een dramaqueen die vriendin van je zwager... heel goed dat je die woorden gewoon gaat negeren. Het is niet leuk wat je hebt zachtjes uitgedrukt, maar om je daarvoor jezelf iets aan te doen
Make love, not war ☮
pi_47921309
Ach.. Ze is niet wijs.. Pijn deed het wel.. Gewoon omdat ze daarmee bevestigd dat ze dr geen hol van snapt..
Dus voorlopig maar even bij mn schoonouders wegblijven
pi_47921323
Tally ik zou gewoon die griet negeren en hopelijk werkt Clomid net zo goed voor jou als het bij mij deed en kan ik je inderdaad groeten volgende maand in het Z&G topic.
pi_47922941
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:23 schreef Tally het volgende:
Ach.. Ze is niet wijs.. Pijn deed het wel.. Gewoon omdat ze daarmee bevestigd dat ze dr geen hol van snapt..
Dus voorlopig maar even bij mn schoonouders wegblijven
Ik heb hetzelfde probleem...
Alleen heel vervelend dat ik bij mijn schoonouders woon en de vrouw van mijn schoonbroer vorige week is bevallen.
  maandag 2 april 2007 @ 15:33:38 #80
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47927373
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ontzettend lief al die felicitaties!

Jose, hoezo wist je dat ik zwanger was?? Ik voelde me zelf al gelijk anders na mijn ovulatie, heel gek maar wist zelf al dat ik zwanger was nog voor ik overtijd was.
Tja... kweetniet. Ik had gewoon heel sterk het gevoel dat het wel goed zat bij jou.... dat die medicijnen zijn werk goed hebben gedaan en dat je dus zwanger bent.
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Mariposa het volgende:

Mooi trouwens dat je temperatuur hoog blijft José, dat is in elk geval al mooi meegenomen. Krijg je woensdag van de gyn bepaalde uitslagen van onderzoeken of is het een reguliere controle?
ik moet woensdag naar de gyn voor de officiele uitslagen van de onderzoeken (maar die weet ik al) en dan gaan we horen hoe het verder gaat. De oriënterende onderzoeken zijn dan afgerond. Ben dus benieuwd! Hoe is het nu met jou dan Mariposa?

Hoe is het met Tico?? En Chesna?? Ook al een tijdje niks meer van gehoord (of heb ik iets gemist?!)
  maandag 2 april 2007 @ 15:36:22 #81
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47927461
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef Tally het volgende:
Geloof ik ook wel Mariposa.. Maar wat een ongelovelijk kutweekend heb ik gehad hierdoor..
Met leuke woorden van de vriendin van mn zwager: Ik zou gillend gek worden als ze dat tegen mij zouden zeggen.. En de woorden: Ik zou mezelf iets aan doen als ik dat zou hebben..
GEWELDIG leuke verjaardag gehad dus..
Mn schoonvader is er erg kapot van want die had wel verwacht dit jaar weer Opa te worden
Maar hej wat niet is kan nog komen.. En die vriendin van mn zwager ga ik gewoon negeren
Tally, wat een muts die vriendin van je zwager. Pfff... ik denk inderdaad niet dat ze weet waar ze het over heeft. Het hoeft helemaal niet zo negatief te zijn als het lijkt.... PCO betekent niet dat je nooit geen kinderen kunt krijgen, het gaat alleen misschien wat moeilijker. Probeer wel positief te blijven...! En houd moed! Ik weet zeker dat het bij jou ook wel goed komt...!
  maandag 2 april 2007 @ 19:37:57 #82
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47936300
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Jose81 het volgende:
ik moet woensdag naar de gyn voor de officiele uitslagen van de onderzoeken (maar die weet ik al) en dan gaan we horen hoe het verder gaat. De oriënterende onderzoeken zijn dan afgerond. Ben dus benieuwd! Hoe is het nu met jou dan Mariposa?

Hoe is het met Tico?? En Chesna?? Ook al een tijdje niks meer van gehoord (of heb ik iets gemist?!)
Ik dacht dat Chesna er een tijdje tussenuit ging, of ben ik met iemand anders in de war

Maar in ieder geval fijn dat jullie dan te horen krijgen hoe het verder gaat. Hier gaat het eigenlijk wel goed, de bloeddruk blokft redelijk stabiel, al heb ik soms wel last van vreemde en onverklaarbare uitschieters naar boven. Het duurt nog wel eventjes tot de NOD, dus we zijn druk bezig

Tally, wat een nare schoonzus zeg. Jammer dat ze op zo'n manier je verjaardag weet te verpesten. Goed dat je haar voortaan gaat negeren!
pi_47937603
Gelukkig was het niet mijn verjaardag Mariposa.. Maar die vier ik nu dus niet meer heb ik besloten
  maandag 2 april 2007 @ 20:57:06 #84
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47939824
Mariposa, fijn dat het zo gaat! Gaat het nu beter dan je eigenlijk verwacht had??
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Tally het volgende:
Gelukkig was het niet mijn verjaardag Mariposa.. Maar die vier ik nu dus niet meer heb ik besloten
Joh, probeer het je niet aan te trekken hoe moeilijk dat ook is! Ga gewoon je verjaardag vieren... eet taart (en hou een stuk achter om in het gezicht van die vriendin van je zwager te gooien... ) Sterkte in ieder geval met je behandeling...
  maandag 2 april 2007 @ 21:13:13 #85
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47940576
Faja super

Heb heel veel gelezen maar alles weer kwijt

Dames dat we maar vlot achter Faja aan mogen hobbelen
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:22:35 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_47952978
Tally, vervelend zeg zo'n raar kind in je familie. Wij hebben eigenlijk helemaal geen contact meer met mijn schoonfamilie. Het enige wat ze intresseerd is of ik zwanger ben en verder ben ik gewoon totaal niet intressant voor ze. (een soort werpmachine)

We hebben wel vorige week via de ex-vriendin van mijn man te horen gekregen dat de vriendin van zijn broertje zwanger is. Leuk he? Die 2 zijn nog geen jaar samen en wonen bij de ouders in...

Het is gewoon niet eerlijk... (maar goed, nu heb ik de druk niet meer van mn schoonouders...voor zover ik die nog had...)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_47953421
Ja leuk is het niet.. Mijn schoonmoeder belde me gister.. Die wil iets leuks gaan doen
Donderdag gaan we samen naar de schoonheidssalon Ben ik ook het het typje voor..
Maar hej het komt uit een goed hart

En dagen zoals vandaag denk ik sterf allemaal.. (alleen de mensen dan die niet begrijpend reageren he )... Gaat me toch wel lukken..
Met veel werk en tranen.. Maar hej.. Lukken gaat het me toch
pi_47953592
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Tally het volgende:
Ja leuk is het niet.. Mijn schoonmoeder belde me gister.. Die wil iets leuks gaan doen
Donderdag gaan we samen naar de schoonheidssalon Ben ik ook het het typje voor..
Maar hej het komt uit een goed hart
Ik denk idd dat ze het gewoon goed bedoelt. Veel plezier donderdag en misschien kan je eventjes relaxen op die manier
quote:
En dagen zoals vandaag denk ik sterf allemaal.. (alleen de mensen dan die niet begrijpend reageren he )... Gaat me toch wel lukken..
Met veel werk en tranen.. Maar hej.. Lukken gaat het me toch
That's the spirit
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:26:34 #89
61800 Rottdog
pi_47960699
Hadden hier vandaag een afspraak met de gyn waar ik de vorige keer zo positief weg kwam had ik nu toch wel ff een grote O .

De keizersnee gegevens waren nu wel in het dossier aanwezig en daar kwamen toch wel dingen uit voort dat we goed bekeken moeten hebben. Zo moet ik over een week of 4 voor een baarmoeder, eileiders foto omdat er misschien een kans is dat ik de boel onstoken heb gehad na de keizersnee. Ben namelijk langdurig ziek geweest na de keizersnee hoge koorts en zo darmen die niet werkten.

Zit nu ook zo'n beetje in de eisprong buurt en hormonaal wordt er binnen wel gewerkt maar waarschijnlijk alleen maar links.

Dus tja toch wel een beetje een domper gevoel zeg maar en ik denk toch dat ik ook gelijk krijg op het gebied wat ik zelf al dacht namelijk dat er iets met de rechtereierstok aan de hand is.
pi_47961236
Dat is minder Rottdog.. Maar je kan er op dit moment weinig van zeggen lijkt..
Pas als je die onderzoeken heb gehad weet je meer.. Niet meteen doem denken..
Al kan ik het allemaal heel goed begrijpen.. Het is toch een beetje een domper..
Kom op het komt allemaal goed

Ik heb zelf ongesteldheidskrampen Dus de medicijnen maar in huis gaan halen..
Voor t geval dat
pi_47962322
Rottdog, beter dat ze alles uitsluiten dan dat je straks wel zwanger bent en er van binnen iets niet in orde is en het alleen maar erger wordt bijvoorbeeld. Ik snap die frustratie wel hoor.

Tally, nog even en jij ook aan de Clomid. Vond het reuze mee vallen die clomid en hoe je er fysiek, emotioneel op reageert. Ik had veel meer last van de provera.
pi_47962569
Daar ben ik dus erg bang voor.. Ik had namelijk met de laatste keer dat ik de nuvaring gebruikt last van een depressie..
Zo erg dat ik aan zelfmoord dacht
Ik ben/was gewoon huiverig hoe ik zou gaan reageren op die clomid tabletjes..
Nu alleen nog even wachten op de maandelijkse periode.. Of vanaf 14 april zelf opwekken
Geduld geduld..
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:29:42 #93
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_47963123
hoi kom ff binnenspringen om faja een dikke proficiat te wensen

hopelijk mogen jullie allemaal vlug volgen

groetjes

lunastar
pi_47963401
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Tally het volgende:
Daar ben ik dus erg bang voor.. Ik had namelijk met de laatste keer dat ik de nuvaring gebruikt last van een depressie..
Zo erg dat ik aan zelfmoord dacht
Ik ben/was gewoon huiverig hoe ik zou gaan reageren op die clomid tabletjes..
Nu alleen nog even wachten op de maandelijkse periode.. Of vanaf 14 april zelf opwekken
Geduld geduld..
Van de Provera was ik echt zwaar down, had nergens zin en was onwijs chagerijnig maar van de clomid was ik gewoon me zelf. Iets minder uitbundig als ik normaal gesproken ben maar niet down, niet chagie, gewoon me zelf. Alleen beetje opgezette buik maar dat is niet emotioneel.
pi_47963571
Dan hoop ik maar dat ik zwanger ben of dat het uit zichzelf begint..
Ik heb nu het gevoel alsof het elk moment kan komen..
Maar dat gevoel is er niet de hele dag..
Daarbij heb je dan ook weer die "rare" klachten..
Zoals de misselijkheid, de pijnlijke borsten en dat soort kleine dingetjes..
Nu heb ik die in het verleden wel eens vaker gehad dus ik denk er niet door dat ik zwanger ben.. Maar die ongesteld wil niet door komen..
Denk dat ik maar 2 testjes haal van de week
Eentje voor dit weekend en eentje voor het weekend er op
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:39:30 #96
61800 Rottdog
pi_47968757
Die onzekerheden ook waarom had moeder natuur het niet anders kunnen aanpakken zo van eisprong test voila ipv eerst weer 2 weken spanning met alle klachten en je dan gewoon weer voor de gek houden.

De domper hier kwam pas nadat ik bij de assistente zat en ik een folder kreeg van fertiliteitskliniek met speciale telefoonnummers. Het is gewoon nu zo echt, zo hard, zo gemeen dacht me er toch wat tegen gewapend te hebben maar viel dat tegen zeg.
pi_47968983
Ja die onzekerheid is kut (gewoon plat gezegd).. Je kan niet vertrouwen op je eigen lichaam..

Ja die domper Rottdog.. Een klap in je gezicht..
Bedenk maar dat er nu naar gekeken wordt.. en je binnen no time zwanger raak dan..
Ja ik weet dat dat moeilijk is.. En dat het ook ander kan ipv binnen no time..
Maar wat moe je dan.. Jezelf gek maken.. Verdrietig mag je dr om zijn..
Maar niet bij de pakken neer gaan zitten.. Schouders er onder na het uithuilen..
En borst vooruit!
pi_47977666
Gat, wat moeilijk voor je. Ik hoop dat de onderzoeken positief uitpakken.

Ik hoop dat je niet depressief wordt van de clomid, Tally. Zwnager zou wel leuk zijn!
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:26:16 #99
61800 Rottdog
pi_47987151
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef Tally het volgende:

En borst vooruit!
Moest plots denken aan "borstjes vooruit en lipjes getuit" Marijke Helwegen

Maar idd het is goed dat er naar gekeken wordt.

Waar hangt BE toch uit tijdje niet gezien.
  woensdag 4 april 2007 @ 08:58:37 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47993768
Ik probeer wat minder in OUD rond te hangen en dus ook eigenlijk zo min mogelijk OUD topics in mijn AT te hebben. Neemt niet weg dat ik dus nog wel genoeg lurk.

Het niet raak zijn van vorige maand heeft er heel hard in gehakt en ik probeer er dus iets minder mee bezig te zijn. Het feit dat het op het moment echt zwangeren regent (niet alleen hier, ook IRL) helpt niet echt en ik merk dat ik sowieso heel kribbig kan reageren op happy families Afgelopen zaterdag op een verjaardag met alleen maar kleine kindjes en zwangeren, dan krijg ik het dus spaans benauwd en wil ik alleen maar weer heel snel weg.

Het is iedereen van harte gegund hoor, maar ik heb deze week ook weer van 2 'ongelukjes' gehoord ook en stiekem steekt dat toch. En dan voel ik me weer een aansteller etc. etc.

Nou ja goed, dat dus. Maar ik lees en leef wel mee met dit topic hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')