Ik heb hetzelfde probleem...quote:Op maandag 2 april 2007 12:23 schreef Tally het volgende:
Ach.. Ze is niet wijs.. Pijn deed het wel.. Gewoon omdat ze daarmee bevestigd dat ze dr geen hol van snapt..
Dus voorlopig maar even bij mn schoonouders wegblijven
Tja... kweetniet. Ik had gewoon heel sterk het gevoel dat het wel goed zat bij jou.... dat die medicijnen zijn werk goed hebben gedaan en dat je dus zwanger bent.quote:Op zondag 1 april 2007 17:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ontzettend lief al die felicitaties!![]()
Jose, hoezo wist je dat ik zwanger was?? Ik voelde me zelf al gelijk anders na mijn ovulatie, heel gek maar wist zelf al dat ik zwanger was nog voor ik overtijd was.
ik moet woensdag naar de gyn voor de officiele uitslagen van de onderzoeken (maar die weet ik al) en dan gaan we horen hoe het verder gaat. De oriënterende onderzoeken zijn dan afgerond. Ben dus benieuwd! Hoe is het nu met jou dan Mariposa?quote:Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Mariposa het volgende:
Mooi trouwens dat je temperatuur hoog blijft José, dat is in elk geval al mooi meegenomen. Krijg je woensdag van de gyn bepaalde uitslagen van onderzoeken of is het een reguliere controle?
Tally, wat een muts die vriendin van je zwager. Pfff... ik denk inderdaad niet dat ze weet waar ze het over heeft. Het hoeft helemaal niet zo negatief te zijn als het lijkt.... PCO betekent niet dat je nooit geen kinderen kunt krijgen, het gaat alleen misschien wat moeilijker. Probeer wel positief te blijven...! En houd moed! Ik weet zeker dat het bij jou ook wel goed komt...!quote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef Tally het volgende:
Geloof ik ook wel Mariposa.. Maar wat een ongelovelijk kutweekend heb ik gehad hierdoor..
Met leuke woorden van de vriendin van mn zwager: Ik zou gillend gek worden als ze dat tegen mij zouden zeggen.. En de woorden: Ik zou mezelf iets aan doen als ik dat zou hebben..
GEWELDIG leuke verjaardag gehad dus..
Mn schoonvader is er erg kapot van want die had wel verwacht dit jaar weer Opa te worden
Maar hej wat niet is kan nog komen.. En die vriendin van mn zwager ga ik gewoon negeren
Ik dacht dat Chesna er een tijdje tussenuit ging, of ben ik met iemand anders in de warquote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Jose81 het volgende:
ik moet woensdag naar de gyn voor de officiele uitslagen van de onderzoeken (maar die weet ik al) en dan gaan we horen hoe het verder gaat. De oriënterende onderzoeken zijn dan afgerond. Ben dus benieuwd! Hoe is het nu met jou dan Mariposa?
Hoe is het met Tico?? En Chesna?? Ook al een tijdje niks meer van gehoord (of heb ik iets gemist?!)
Joh, probeer het je niet aan te trekken hoe moeilijk dat ook is! Ga gewoon je verjaardag vieren... eet taart (en hou een stuk achter om in het gezicht van die vriendin van je zwager te gooien...quote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Tally het volgende:
Gelukkig was het niet mijn verjaardag Mariposa.. Maar die vier ik nu dus niet meer heb ik besloten
Ik denk idd dat ze het gewoon goed bedoelt. Veel plezier donderdag en misschien kan je eventjes relaxen op die manierquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Tally het volgende:
Ja leuk is het niet.. Mijn schoonmoeder belde me gister.. Die wil iets leuks gaan doen
Donderdag gaan we samen naar de schoonheidssalonBen ik ook het het typje voor..
Maar hej het komt uit een goed hart
That's the spiritquote:En dagen zoals vandaag denk ik sterf allemaal.. (alleen de mensen dan die niet begrijpend reageren he)... Gaat me toch wel lukken..
Met veel werk en tranen.. Maar hej.. Lukken gaat het me toch
Van de Provera was ik echt zwaar down, had nergens zin en was onwijs chagerijnig maar van de clomid was ik gewoon me zelf. Iets minder uitbundig als ik normaal gesproken ben maar niet down, niet chagie, gewoon me zelf. Alleen beetje opgezette buik maar dat is niet emotioneel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Tally het volgende:
Daar ben ik dus erg bang voor.. Ik had namelijk met de laatste keer dat ik de nuvaring gebruikt last van een depressie..
Zo erg dat ik aan zelfmoord dacht
Ik ben/was gewoon huiverig hoe ik zou gaan reageren op die clomid tabletjes..
Nu alleen nog even wachten op de maandelijkse periode.. Of vanaf 14 april zelf opwekken
Geduld geduld..
Moest plots denken aan "borstjes vooruit en lipjes getuit" Marijke Helwegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |