abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 januari 2024 @ 20:24:10 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211954189
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 16:29 schreef borisz het volgende:

[..]
Mijn vaste winkel was Beverwijk op het terrein vd Bazaar. Dat is een topwinkel. Alleen vanuit Haarlem (zonder auto) net even niet handig. Hoofddorp is (te) klein en is niet zo leuk als Beverwijk. Minder verrassend spul. Deze zaak is pas recentelijk een AO geworden.
Volgende keer op naar Amsterdam Noord.
'Onze' AO in Duivendrecht (10 minuten lopen vanaf het station) is een jaar geleden helemaal gerenoveerd.
Met een kookeiland midden in de winkel waar regelmatig kookdemonstraties gegeven worden. :9~
Aanrader!

NB. Er zitten daar nog meer oriëntaalse winkels, en ook de Makro, de Sligro en iets verderop de Hanos.
pi_211955794
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
'Onze' AO in Duivendrecht (10 minuten lopen vanaf het station) is een jaar geleden helemaal gerenoveerd.
Met een kookeiland midden in de winkel waar regelmatig kookdemonstraties gegeven worden. :9~
Aanrader!

NB. Er zitten daar nog meer oriëntaalse winkels, en ook de Makro, de Sligro en iets verderop de Hanos.
Wij hadden het er toevallig van de week over dat we naar een leukere AO moeten, onze kleine chef vond het in Utrecht fantastisch laatst. Wordt Duivendrecht dus kandidaat 1. Ik dacht aan Duiven, maar weet niet of dat alleen magazijn is of ook gigawinkel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2024 @ 18:07:50 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211963454
Nog meer trends. Interview met de directeur van KHN nu de Horecava begonnen is . https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20240108_40005857

quote:
(...)
Het vroege buitenhuis eten in nieuwe dagrestaurants en bestaande koffiezaken is volgens directeur Dirk Beljaarts van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) een van de nieuwe ontwikkelingen in de uitgaanssector. Bij de opening van de jaarlijkse vakbeurs Horecava in de Amsterdam Rai, voorspelt de branchekoepel een zwaar jaar voor veel restaurants, hotels en cafés: „Marges slinken doordat de stijgende kosten van inkoop en arbeid niet één op één aan de gasten kunnen worden doorberekend. Daarnaast nopen personeelstekorten tot het inperken van openingstijden”, zo sombert Beljaarts.
(...)
En de financiele kant
https://www.metronieuws.n(...)r-verkocht-horecava/

Tweemaal FD. Jongeren houden de horeca 'in leven'.
https://fd.nl/bedrijfslev(...)ge-horeca-op-de-been
https://fd.nl/bedrijfslev(...)r-horeca-op-horecava

En in de categorie dronken koks. Nick Bril van The Jane rijdt onder invloed een medewerker aan. :{
https://www.vrt.be/vrtnws(...)restaurant-the-jane/

[ Bericht 11% gewijzigd door borisz op 08-01-2024 18:27:12 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212009925
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 22:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij hadden het er toevallig van de week over dat we naar een leukere AO moeten, onze kleine chef vond het in Utrecht fantastisch laatst. Wordt Duivendrecht dus kandidaat 1. Ik dacht aan Duiven, maar weet niet of dat alleen magazijn is of ook gigawinkel.
Is een groothandel (helaas voor mij).
Maar op de foto's in maps ziet het er gewoon als een grote winkel uit.
Maar in Arnhem zit ook nog een winkel, aan de Johan de Wittlaan.
Moet ik ook nog eens naartoe.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:51:27 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212071745
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 01:16 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Is een groothandel (helaas voor mij).
Maar op de foto's in maps ziet het er gewoon als een grote winkel uit.
Maar in Arnhem zit ook nog een winkel, aan de Johan de Wittlaan.
Moet ik ook nog eens naartoe.
Bij AO staat er wel op de deur dat een groothandel is, maar ik heb me er nog nooit hoeven inschrijven of iets van een pasje laten zien. Iedereen koopt daar alsof het geen groothandel is…

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-01-2024 22:00:45 ]
pi_212072114
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Bij AO staat er wel op de deur dat een groothandel is, maar ik heb me er nog nooit hoeven inschrijven of iets van een pasje laten zien. Iedereen koopt daar alsof het geen groothandel is…
Echt waar :o
Dan ga ik er toch eens kijken :+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 14:14:01 #107
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_212091045
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 22:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij hadden het er toevallig van de week over dat we naar een leukere AO moeten, onze kleine chef vond het in Utrecht fantastisch laatst. Wordt Duivendrecht dus kandidaat 1. Ik dacht aan Duiven, maar weet niet of dat alleen magazijn is of ook gigawinkel.
Die in Duivendrecht (bij Overamstel?) is officieel ook een groothandel, althans dat staat op de deur, maar daar komen volgens mij alleen maar particulieren. Heb zelf ook nooit wat moeten laten zien.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:44:54 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212635282
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 29 februari 2024 @ 17:35:11 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212636084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[ x ]
:'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 februari 2024 @ 17:38:23 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212636136
Ja, triest. Zo’n sympathiek man.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212636394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[ x ]
;(
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 2 maart 2024 @ 19:32:37 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212663726
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[ x ]
Vandaag in De Volkskrant een mooi IM voor hem.
Blijkt dus dat hij vanaf kinds af aan jarenlang kaal is geweest door alopecia en dat hij na een operatie van een hersencyste opeens haargroei terug kreeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212738806
https://fd.nl/bedrijfslev(...)cherp-rekent-valt-om

Ik vond het wel een verhelderend artikel: Kan hem hier niet integraal posten maar de samenvatting:

• Hoe meer sterren, hoe lager de winst;
• Nederland is samen met Spanje het goedkoopste Europese land om op topniveau te gaan uit eten;
• In tegenstelling tot het buitenland zijn de meeste toprestaurants in Nederland in handen van de oprichters, terwijl in het buitenland het overgrote deel van sterrenzaken in handen van private equity is.
• Down Under waar ? was eten, is failliet.

Ik heb nog een cadeau-link, mocht iemand interesse hebben.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212750517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:50 schreef stavromulabeta het volgende:
https://fd.nl/bedrijfslev(...)cherp-rekent-valt-om

Ik vond het wel een verhelderend artikel: Kan hem hier niet integraal posten maar de samenvatting:

• Hoe meer sterren, hoe lager de winst;
• Nederland is samen met Spanje het goedkoopste Europese land om op topniveau te gaan uit eten;
• In tegenstelling tot het buitenland zijn de meeste toprestaurants in Nederland in handen van de oprichters, terwijl in het buitenland het overgrote deel van sterrenzaken in handen van private equity is.
• Down Under waar ? was eten, is failliet.

Ik heb nog een cadeau-link, mocht iemand interesse hebben.
Ik heb wel interesse
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2024 @ 11:31:48 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213321128
https://nos.nl/artikel/25(...)ant-en-klaarmaaltijd
quote:
HelloFresh ziet verschuiving van maaltijdbox naar kant-en-klaarmaaltijd

HelloFresh haalt steeds meer omzet uit kant-en-klaarmaaltijden, blijkt uit de kwartaalcijfers. De verkoop van maaltijdboxen loopt terug. Met de bezorging van kant-en-klaarmaaltijden vangt het Duitse bedrijf de krimp bij maaltijdboxen op.

De kant-en-klaaractiviteiten waren in de afgelopen periode goed voor een omzet van 496 miljoen euro. Dat is een stijging van 56 procent vergeleken met een jaar eerder.

"De omzet uit kant-en-klaarmaaltijden maakt al een kwart uit van de omzet en we verwachten dat dit aandeel in de toekomst nog verder zal stijgen", zegt eigenaar Dominik Richter in een verklaring. De verwachting is dat de verkoop van kant-en-klaarmaaltijden dit jaar met ongeveer 50 procent toeneemt. Vooral in de VS zijn ze populair.

Bij de bezorging van maaltijdboxen zakte de omzet met bijna 7 procent tot 1,56 miljard euro. Dankzij de groei van kant-en-klaarmaaltijden steeg de totale omzet naar bijna 2,1 miljard euro, wat volgens HelloFresh de hoogste kwartaalomzet ooit is. De nettowinst kwam uit op 16,8 miljoen euro.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 25 april 2024 @ 11:33:47 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213321146
quote:
Tja, mensen eten graag vliegtuigeten blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')