Van buiten is volgens mij aan dat stel niet te zien dat er een PlanV-deel inzit, dus geen gele driehoekjes denk ik. Ik heb ff gezocht of er soms foto's zijn van de 528 waarop dat te zien is, maar nu weet ik nog niets eigenlijk, ja hij heeft aan een kant zwarte driehoekjes, maar of dat de V-kant is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
trouwens Plan T 528.. die kwart V is.. heeft die nou ook aan 1kant gele driehoekjes?
De 3500 bestaat al sinds 1990 ofzo, maar dan alleen tussen Eindhoven en Utrecht. Vroeger werd 'ie in alle richtingen verlengd in de spits, hij schijnt zelfs ooit als IC Groningen - Utrecht - Maastricht - Valkenburg te hebben gereden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Zou oud is de 3500 tussen eindhoven en schiphol nu toch ook weer niet?
Geluidsisolatie vind ik wel belangerijk punt, ga maar is dicht bij de draaistellen van VIRM zitten, nou dat maakt toch echt meer herrie dan de doedelzak van VIRM. De doedelzak heb je opzicht niet veel last van, in de zesjes meer dan in viertjes. En ICRm is gewoon raar dat tussen Ah-Nm stopt, is totaal niet voorgemaakt, dus niet voor ritjes van 3 km.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Vind je de V-IRM beter qua geluidsisolatie dan? Ik niet namelijk, die tussen Arnhem en Roosendaal worden getrokken en ik hoor tijdens de rit iig geen motorgeluid ofzo. Verder is er zat zitplek in die trein aangezien ze vrij lang zijn en omdat er op mijn traject bijna niemand inzit (waarschijnlijk omdat ie tussen Arnhem en Nijmegen op alle tussengelegen stations stopt). Ik vind verder dat je daar beter zit dan in een dubbeldekker. Meer beenruimte, meer zitruimte (grotere stoelen) en grotere tafels.
Wat een machinist er van vindt boeit mij (als reiziger) niet zoveel Verder vind ik de dubbeldekkers wel erg zwenken Maar ik moet zeggen: ik heb eigenlijk nog nooit hoeven staan in een dubbeldekker
Er zijn volgens mij nog altijd enkele 3500'en die van/naar Mt rijden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik las net dat de 3500 ooit in de spitsuren tussen maastricht/heerlen en Leeuwarden heeft gereden, via eindhoven en utrecht.
Volgens mij hebben ze daar nog een 386 draaien, zonder uberhaupt een backup. Dit is al de 10e keer dat er iets mis met de computer is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef MREn het volgende:
Mag ik nog vragen om hartelijk applaus voor de firma P uit U?
TNV (TreinNummerVolgsysteem) draaide tot voor een paar jaar nog op VAXen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar nog een 386 draaien, zonder uberhaupt een backup. Dit is al de 10e keer dat er iets mis met de computer is.
Somda, of bedoel je dat nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt door de naam van dit topic joooh!
hoe weten ze nou waar een trein uithangt eiks?
Beenruimte met 4 tegen over elkaar is idd ellendig Van buiten zien de buffels er wel aardig uit, maar van binnen vind ik niet echt prettige treinen. Vooral het klimaat is beroerd, mede dankzij het ontbreken van airco. Maargoed, nog altijd beter dan de Wadlopersquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef du_ke het volgende:
Die buffels zijn ook een ramp qua beenruimte . Alleen in die coupes met alleen klapstoeltjes langs de zijkanten is het goed te doen .
Simpel. Door na te gaan wat de stand van de seinen op een bepaald traject is, kunnen ze een schatting maken waar zich een trein bevindt. En tegenwoordig ook ditquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt door de naam van dit topic joooh!
hoe weten ze nou waar een trein uithangt eiks?
schatting... ! ik kan zelf nauwkeuriger vertellen aan iemand buiten de trein waar t ding exacht uit hangt ( gps coordinaten )quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Simpel. Door na te gaan wat de stand van de seinen op een bepaald traject is, kunnen ze een schatting maken waar zich een trein bevindt. En tegenwoordig ook dit
TRDL: Hey machinist 78553, waar hang jij uit? (via GSM-R)quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Simpel. Door na te gaan wat de stand van de seinen op een bepaald traject is, kunnen ze een schatting maken waar zich een trein bevindt. En tegenwoordig ook dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |