braklopers hebben ook stikkertjes van 80km/hquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zou op het traject naar nieuweschans best eens kunnen. Op Leeuwarden - Groningen is het vanwege de rijtijd marge wel beter om op het dubbelsporig stuk de 140 te halen, zeker voor de sneltrein
Nee, Zwalklopers hebben een sticker met 100km/u.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
braklopers hebben ook stikkertjes van 80km/h
maar die doen toch ook 100?
laatste x dat ik keek niet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, Zwalklopers hebben een sticker met 100km/u.
twee maanden terug iig wel.... vreselijke plek is dat. Maar ik heb begrepen dat als de renovatie van Antwerpen centraal afgerond is alle internationale treinen gewoon naar centraal rijden (zoals dat nu al in het weekend gebeurt) en dat je niet meer over hoeft te stappen op berchem.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:20 schreef Erasmo het volgende:
Is Antwerpen-Berchem nog steeds zo'n vreselijk station?
Dat is omdat ze een kwartierdienst willen gaan rijden op Deventer-Amersfoort:quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een extra perron op Deventer? Waarom? Het werkt toch prima zo?
Bron: Apeldoornse Courant/Stentor.quote:APELDOORN - Apeldoornse treinreizigers kunnen, zoals het er nu naar uitziet, vanaf begin 2008 elk kwartier met een intercity naar de Randstad en Twente.
De NS wil de dienstregeling tussen Twente en het westen -nu een halfuursdienst- over ruim een jaar opschroeven. Apeldoorn ligt op die lijn.
De opvoering van de frequentie hing echter op uitbreiding van het Deventer station. Het rijk heeft nu toegezegd te zullen meebetalen aan het vereiste extra perron in Deventer. Ook op korte termijn is er goed nieuws voor reizigers naar de Randstad. De NS heeft twintig intercityrijtuigen uit Duitsland gehaald om de internationale trein tussen Berlijn en Amsterdam te verlengen. Sinds de invoering van de nieuwe dienstregeling, eerder deze maand, stopt die internationale trein in Apeldoorn, zodat mensen mee kunnen reizen naar Amersfoort en Amsterdam. Deze trein bleek echter over te weinig capaciteit te beschikken. De Duitse rijtuigen zorgen voor zo'n duizend extra zitplaatsen.
Niet helemaal zoals dat nu in het weekend gebeurt, straks gaan ze vanuit Nederland door een tunnel onder de stad door, en komen dan 'van de verkeerde kant' binnen in de kelder van Antwerpen-Centraal.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:55 schreef Fixers het volgende:
[..]
twee maanden terug iig wel.... vreselijke plek is dat. Maar ik heb begrepen dat als de renovatie van Antwerpen centraal afgerond is alle internationale treinen gewoon naar centraal rijden (zoals dat nu al in het weekend gebeurt).
De keer dat ik erin zat heette het treintje anders 'gewoon' Bernina Express of Il trenino rossi oid .quote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef thatsme het volgende:
Bernina Express? Dat was de Bernina bahn daar heb ik er ook nog wel een paar van
-knip-
Dank je ik heb er ook veel meer nog Ik heb 2 jaar geleden de hele route gelopen! dit was een copy paste van een ander forumquote:Leuke foto's trouwens, heb er ook zoveel maar ben te lui om die allemaal te plaatsen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |