abonnement Unibet Coolblue
pi_44272956



Welkom bij de Dance Track ID-Contest Deel 23


Introductie

Zoals ook in de vorige delen, is het weer de bedoeling dat we plaatjes gaan raden. En wel dance-tracks van allerlei stromingen. Om deze te raden is er door mij een selectie gemaakt van 25 platen waar jullie de titel en de artiest bij moeten plakken. De rar/zip-file is op onderstaande plek te vinden:

RAR / ZIP

Puntensysteem

In totaal zijn er 62 punten te behalen.

Punten zijn te behalen met:

- ieder goed geraden artiest is (1 punt)
- ieder goed geraden titel (1 punt)
- ieder goed geraden remix (1 punt)

Een half punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van producer(s) en remixer(s).

Er zijn ook weer een aantal remixen die benoemd moeten worden: Track 2, 3, 4, 5, 6, 12, 14, 15, 17, 22, 24 en 25. Tracks 7, 10 en 16 zijn (re)mixen door de artiest zelf en leveren geen extra punten op.


Verdere Info

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw worden gestuurd (per PM naar topicstarter).
Diskwalificatie volgt in het geval er onzin-berichten worden verstuurd of indien er hulp gevraagd wordt in andere topics.

De competitie loopt t/m 19-12-2006j 20:00. De stand zal (indien mogelijk en indien er veranderingen zijn) elke dag bijgewerkt worden op het forum.

Degene die uiteindelijk op 1 staat wordt gekroond tot koning van Dance Track ID-Contest #23 en mag daarnaast de volgende Track ID-Contest organiseren.

Voorgaande contests:

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #16 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #17 ] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #18 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #19 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #20 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Laevid >
[ Contest #21 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Curchulain >
[ Contest #22 ] < Organisator: Curchulain > < Winnaar: rosstek>

De tracklists staan op Fok!wiki.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze OP vind je hier!

[ Bericht 1% gewijzigd door rosstek op 09-12-2006 12:52:41 ]
pi_44273038
Je zip doet nie!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44273170
Wat verstaan jullie onder dance eigenlijk?
Er zitten hier hooguit 5 dance platen in.
Meeste is van dat vage muziek.
Neuj
pi_44273202
Ja, dat is mijn kritiek ook steeds. Eens kijken hoe het bij deze is...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44273344
Nog erger dan de vorige keren. "De grote vage track ID Contest" lijkt me beter. Wie de meeste vage muziek kent wint. Dit is toch geen dance contest?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44273354
quote:
Je zip doet nie!
Nu wel.
pi_44273492
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog erger dan de vorige keren. "De grote vage track ID Contest" lijkt me beter. Wie de meeste vage muziek kent wint. Dit is toch geen dance contest?
Ik moet helaas hetzelfde constateren en voor de tweede achtereenvolgende keer afhaken
Het lijkt bovendien steeds meer op Raad de Remix... balen.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_44273501
Zeker 19 tracks hebben een artiest of remixer die over de hele bekend is imho. Dus zo vaag is het ook weer niet. En een aantal van de overige tracks is met Google/Discogs te vinden.
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:03:24 #9
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_44273512
je kan ook mierenneuken.
Proghouse Elechouse Hardstyle House Trance Track ID Contest is ook zo'n lange titel
Computer Says No
pi_44273520
@ Da_Sandman: Dit is een 100% dance-contest.

MAAR: Hij is wel nu al legendarisch, want het is de eerste contest waar ik er geen enkele van ken. Het doet me ergens denken aan Contest nummer 2 van Trancelocator. Alleen ipv vol "onbekende" trance nu vol met "onbekende" alternatieve dance.

Ik ben wel erg benieuwd naar 1, 6 en 17.
pi_44273660
Tja. Ik haak af. Liefst 14 remixen. Er is toch ooit eens afgesproken de contest toegankelijk te houden? Dit is verre van toegankelijk. Die trance contest was ook niet goed. Waarom moet altijd alles alternatief zijn?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44273808
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Ik haak af. Liefst 14 remixen. Er is toch ooit eens afgesproken de contest toegankelijk te houden? Dit is verre van toegankelijk.
Wat voor de één toegankelijk lijkt hoeft het voor de ander niet te zijn. Het is wel leuk als hij idd voor een grote groep toegankelijk is, maar je hoeft ook niet "iedereen-kent-hem" tracks er in te stoppen, dan ben je na 5 contest door je voorraad heen. Maar het is niet voor iedere contest-bouwer even duidelijk wie wat kent en wat niet van de deelnemers hier. Soms pakt het aan, soms niet.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom moet altijd alles alternatief zijn?
Moet dat dan?
pi_44273866
Dat vermoeden heb ik vaak ja. Alternatief wordt altijd beter geacht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44273936
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vermoeden heb ik vaak ja. Alternatief wordt altijd beter geacht.
Ik vind het over het algemeen leukere muziek, jij niet. Maar beter, dat is voor iedereen anders natuurlijk, da's een mening als je het over muziek hebt er is geen objectieve "betere muziek"-meter.
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:15:43 #15
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_44278938
Dit is een heel lastige contest, maar als het een redelijke doorsnede is van rosstek's muziekcollectie kan ik het hem niet kwalijk nemen. Heb m'n eerste inzending al de deur uit gedaan, trouwens.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_44288268
Ik heb mijn Discogs Collection (wat nog niet de helft is van mijn muziekcollectie) tijdelijk openbaar gemaakt, zodat iedereen kan wat voor een vage muziek ik wel niet heb.

Morgen zal ik voor ieder nummer een aanwijzing geven.

Voorlopige tussenstand:

1Curchulain 1 punt


Track 18. Alleen artiest goed, het is geen remix. (Tip: kijk eens in mijn Discogs Collection).
pi_44290892
Enige aanwijzingen ter leering ende vermaeck;

  • 1 Lekkere breaks op Hydrogen Dukebox.
  • 2 P-Funk klassieker uit 1975 werd House waarna 2 bekende Fransozen er mee aan de haal gingen.
  • 3 Synthpop-band die al hits maken sinds begin jaren 80 verbouwd door deze samplekoning uit Californie.
  • 4 Japans spionagedeuntje geremixed door 'Russische zuiveldrank'.
  • 5 Kaapverdiaanse zingt over een Afrikaans land. Beats verzorgd door Techno producer uit Detroit.
  • 6 Britse grungeband kwam terecht in het broodrooster van een man met een opvallend gebit.
  • 7 Trance/progressive dj/producer haalde zijn medespeler uit de onderwereld en samen maakten ze één nummer.
  • 8 Experimentele France electronica uit 1967. In 1997 kwam er op het Philips-label een remix album uit. Dit is het origineel.
  • 9 Op het label van Howie B. maakt iemand een nummer over een hond.
  • 10 Nederlander maakt van kinderliedje een Duits-klinkend technonummer.
  • 11 Deze Duitser zag de zon opkomen.
  • 12 Sugar Hill klassieker in de remix.
  • 13 Japanse Techno.
  • 14 4 geweldige Duiters.
  • 15 Finse Rock & Roll-band zong deze Russische traditional en gooiden er toen een Drum n Bass-sausje over.
  • 16 Ik ontdekte hem voordat Madonna hem aan de rest van de wereld bekend maakte.
  • 17 Engelse platenbaas geremixed door keihard in de remix door één van de bekendste Techno-DJ's.
  • 18 B-kant van een groep die hun inspiratie haalde uit een Duitse oorlogsfilm.
  • 19 Deze groep noemde zich naar een automodel en zingt over TV kijken.
  • 20 Van Onderen! Het lijken wel houthakkers.
  • 21 B-kant van hun eerste hit (in Nederland). Één van de twee overleed begin dit jaar.
  • 22 80's popgroep uit Glasgow in een triphop-jasje door een Zuid-Amerikaans klinkend duo.
  • 23 Acid-klassieker van de eerste orde uit 1988.
  • 24 WARP-artiest remixed labelgenoot.
  • 25 Deze new wave groep zing "Shoot it up", nu met de beats een artiest uit het Low Spirit-legioen.
  • pi_44294174
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
    Nog erger dan de vorige keren. "De grote vage track ID Contest" lijkt me beter. Wie de meeste vage muziek kent wint. Dit is toch geen dance contest?
    wij hebben gewoon n slechte (lees: commerciele) smaak
      zondag 10 december 2006 @ 12:23:51 #19
    54575 Curchulain
    Et tel était son nom...
    pi_44297787
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 04:18 schreef warezguy05 het volgende:

    [..]

    wij hebben gewoon n slechte (lees: commerciele) smaak
    Je hebt geen idee hoe blij ik ben dat je hier nu zelf achter komt

    * Curchulain gaat zijn Discogs.com collectie ook maar eens updaten om er later vandaag eens mee te gaan pimpen
    "In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
    pi_44298410
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef rosstek het volgende:
    Ik heb mijn Discogs Collection (wat nog niet de helft is van mijn muziekcollectie) tijdelijk openbaar gemaakt, zodat iedereen kan wat voor een vage muziek ik wel niet heb.
    Leuke collectie (alleen jammer van de grote collectie U2 ). Maar waarom zou je je collectie "normaal" niet openbaar hebben? Da's toch leuk om aan anderen te laten zien?
    pi_44300272
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef rosstek het volgende:
    Ik heb mijn Discogs Collection (wat nog niet de helft is van mijn muziekcollectie) tijdelijk openbaar gemaakt, zodat iedereen kan wat voor een vage muziek ik wel niet heb.
    Rubberen Robbie - Zuipen (CNR Records)

    klinkt als een skihut plaat


    als we toch bezig zijn met t posten van discogs collecties

    Warezguy05's collectie
      zondag 10 december 2006 @ 16:09:21 #22
    54575 Curchulain
    Et tel était son nom...
    pi_44305161
    Dan doen we gewoon mee met dat posten van collecties: mijn collectie (albums only), en het moge duidelijk zijn dat ik de vorige contest een stuk onmogelijker had kunnen maken
    "In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
    pi_44309016
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Curchulain het volgende:
    Dan doen we gewoon mee met dat posten van collecties: mijn collectie (albums only), en het moge duidelijk zijn dat ik de vorige contest een stuk onmogelijker had kunnen maken
    Hee jij hebt het album van Hardcorps, zelfs zelf ingevoerd. Waarom zagen we daar niks van terug in mijn contest

    Maar erg leuke collectie, sluit redelijk aan op mijn smaak qua dance. Maar daarom dat je mijn contest uiteindelijk toch gewonnen had
    pi_44309219
    De nieuwe tussenstand:

    1
    2
    Curchulain 15,5 pt.
    warezguy05 1 pt.


    Curchulain:
    Track 5, 9, 18 en 21 correct.
    Track 14 remix fout.
    Track 13 en 15 alleen artiest correct.
    Track 2 en 3 alleen remix correct.
    Track 24 artiest en remixer verwisseld.
    Track 6, 7 en 16 incorrect.

    warezguy05:
    Track 18 alleen artiest correct.
    Track 21 incorrect.
      zondag 10 december 2006 @ 19:21:28 #25
    54575 Curchulain
    Et tel était son nom...
    pi_44310317
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 18:17 schreef Laevid het volgende:

    [..]

    Hee jij hebt het album van Hardcorps, zelfs zelf ingevoerd. Waarom zagen we daar niks van terug in mijn contest

    Maar erg leuke collectie, sluit redelijk aan op mijn smaak qua dance. Maar daarom dat je mijn contest uiteindelijk toch gewonnen had
    Dat album van Hardcorps heb ik een of twee keer geluisterd, en staat nu voornamelijk stof te vergaren.
    "In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')