abonnement Unibet Coolblue
pi_43629250
Goeie aflevering. Lekker de draak steken met die emo-films waarin het verhaal van zielige kindjes misbruikt worden voor harde hollywoodcash. Alleen duurde het in sommige gedeeltes wat lang, en was het punt wat ze wilden maken wel duidelijk.

Wel een lekkere absurdistische aflevering. Het einde was prachtig, met die coach en zijn vader, toch nog het emo-momentje.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 08:47:23 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_43629326
Vond het niet zo geweldig. Die wedstrijd was wel weer leuk, toen al die kinderen in elkaar gehakt werden. Ik had wel het idee dat er een soort "inside joke" in zat die ik niet helemaal vatte, alsof er in Amerika iets met dat ijshockeyteam aan de hand was, dat wij hier in Nederland niet meegekregen hebben of zoiets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_43639014
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:01 schreef Remqo het volgende:
Randy was grappig, maar dat is hij meestal wel
De slachtpartij op de ijsbaan was lekker ruig en leuk om te zien
De grappen over Steve Irwin, daar kon ik nog om grinnikken
Wat het kankerpatientje betreft, ik vind het hard en wel erg grof, maar nee, niet mijn humor
Verder vond ik het een saaie aflevering. Stan is best tof, maar niet echt een personage die in z'n eentje in een aflevering moet zitten
Die woodland critter christmas (zo heette ie toch?) aflevering vond ik anders wel geniaal.
pi_43640215
Een gebrek aan Cartman maakt deze aflevering niet zo goed.

"Where have you been Stan? Your mom has been worried sick and I've been watching tv." is wel geniaal.

[ Bericht 63% gewijzigd door Kadoc op 17-11-2006 17:25:47 ]
pi_43640495
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:07 schreef almarrr het volgende:

[..]

Die woodland critter christmas (zo heette ie toch?) aflevering vond ik anders wel geniaal.
Ja, maar ten eerste: dat verhaal was lache. Met die dieren die Satan aanbidden .

Ten tweede: het is een verhaal van Cartman .

Ten derde: de laatste zin daarvan is itt de laatste zin van S10 wel geniaal .
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:25:29 #156
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43645164
Cartman heeft net twee eigen afleveringen gehad zonder veel van de andere personages, dus niet zeuren. Afleveringen met alleen Stan zijn leuk omdat hij vaak de enige nuchtere en verstandige figuur is tussen de rest van de mensen in die aflevering.

Net zoals dit keer dus. Maar echt grappig vond ik het helaas ook niet. Dat kankerpatientje kwam te vaak voor die grappig bedoeld moet zijn. Maar ik kan er niet echt om lachen. Die sfeer bleef een beetje hangen de hele aflevering. Ik moest pas echt lachen bij de eindwestrijd en vooral hoe de overwinning gevierd werd. Maar dat werd weer overschaduwd door dat rare einde.

Maar ik heb weer flink gelachen tijdens seizoen 10, dus op naar nummer 11!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43645568
Niet grappig, saai verhaal.

Jammer
  vrijdag 17 november 2006 @ 23:39:03 #158
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_43646596
Dieptepunt deze aflevering, wat een aanfluiting. Wel goed voor een nieuwe ervaring: Voor het eerst een episode van SouthPark naar mijn prullenbak gesleept.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 17 november 2006 @ 23:45:56 #159
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43646616
http://money.cnn.com/maga(...)30/8391792/index.htm

Leuk artikel van CNN over dat het allemaal na 10 seizoen nog altijd erg grappig is.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43647489
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 23:45 schreef Kipman het volgende:
http://money.cnn.com/maga(...)30/8391792/index.htm

Leuk artikel van CNN over dat het allemaal na 10 seizoen nog altijd erg grappig is.
The show is done almost entirely in-house by Parker, Stone and their staff of about 70 people. There is enough computer animation technology in the studio to remake "Finding Nemo." But early on they hired a software consultant to make the computers "retarded," as one "South Park" veteran puts it, so that shows would have the same homemade look as the crude cartoons Parker and Stone made in college with construction papers and scissors.

pi_43647511
retarded
standaarddrinker
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:18:28 #162
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_43653278
Ik vond 'm geen reet aan en met dat kindje met kanker gewoon hard.
Heb geen een keer kunnen lachen eigenlijk, goed dat met Steve Erwin was een mooie steek onder water, dat Randy tv zat te kijken en de moeder van Stan heel ongerust was, kon ook nog wel een glimlachje op mn gezicht toveren, maar echt niet zo hard zitten lachen zoals ik deed bij de vorige afleveringen. Neuh, denk de slechtste van seizoen 10. Ook een raar einde, al heb ik ook een schurft hekel aan van die sportfilms waarin een slecht team het in eens gaat winnen..

Maargoed, ze hebben al zo veel onderwerpen behandeld.. dan mag er best een keer een slechte tussen zitten, dat is met Stargate SG-1 en Atlantis ook zo

Ik hoop dat seizoen 11 weer met veel gave afleveringen komt en natuurlijk veel Cartman
pi_43653587
Goh, blijkbaar houden mensen alleen van de poep en pies humor van Cartman, maar zodra het een tikkeltje dieper wordt en er een beetje nagedacht moet worden wat ze precies aan het aanvallen zijn, is het ineens niet meer grappig maar suf .
  Donald Duck held zaterdag 18 november 2006 @ 12:32:39 #164
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43653660
wat vallen ze dan aan in deze episode, dat ontging me echt dan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43653963
Het hele Amerikaanse feel-good idee in series met ziektes en de underdog in de sport, met in het bijzonder The Mighty Ducks film. Die toevalligerewijs vandaag op TV komt trouwens .

De aflevering was knetterhard met de kanker en dan niet een happy end. Ook het typische feel good gevoel met de underdog die tegenslag heeft, en dan uiteindelijk hulp krijgt van 1 ster, die het dan uiteindelijk allemaal goed maakt, terwijl ze gewoon afgemaakt worden door de Red Wings en helemaal in elkaar gebeukt worden.

Het is niet de standaard aflevering waarin Cartman blert dat Kyle gay en jewish is en stom is; wat overigens natuurlijk ook erg grappig is, maar ik vond deze qua verhaal net zo sterk als andere, misschien wel wat minder dan de one-line jokes episodes.

Maar goed, daar kunnen meningen over verschillen.

Er was trouwens een site waar je kon zien wat er precies in welke aflevering verwees naar een andere serie, of nieuwsbericht, of whatever. Weet iemand waar je dat kan vinden?
  Donald Duck held zaterdag 18 november 2006 @ 12:44:52 #166
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43654029
ah, zulke dingen zijn me dan grotendeels ontgaan. dan heb ik toch liever de standaard southpark ongein. maar inderdaad, da's allemaal een persoonlijke mening.
en bedoel je http://www.spscriptorium.com? daar had ik het verslag van deze nog niet gelezen, eens kijken wat zij er van denken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43654148
Ah ja, relaxed!

Season 11 begins on March 7th, 2007..

Nog maar 100+ dagen .


Whehehehe. Die lijst met WoW, waarin iemand echt heeft gekeken wat er precies niet klopt met hoe WoW in South Park is en in het echt .

[ Bericht 49% gewijzigd door BliksemSchigt op 18-11-2006 12:54:19 ]
pi_43655855
Ze hadden er meer uit kunnen halen, maar het idee erachter begon geniaal. Werken is een straf. Des te meer je je best doet, des te zwaarder word je genaaid en bestolen. Wil je nog iets overhouden aan wat je doet, dan word je gedwongen iets te doen waarmee je nog meer in de shit terecht komt. Door emotionele chantage wordt de druk opgevoerd om ermee door te gaan. Aan het einde gaat het mis en ben je zelf de klootzak. Geniaal en erg herkenbaar in de maatschappij.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43657438
Die dingen over feel goed in series in films...die kan je daar idd best in herkennen, en het klopt ook dat het allemaal zeer cliche is...maar het is in SP stijl gewoon niet grappig vind ik?
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:17:17 #170
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_43657533
Wat een KUT episode.

Lachmomenten: zero.
pi_43657603
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehehe. Die lijst met WoW, waarin iemand echt heeft gekeken wat er precies niet klopt met hoe WoW in South Park is en in het echt .
Echt hoor, zielig .
quote:
Randy claimed to be a hunter, but he was obviously a Human Warrior. Humans CAN'T be hunters. He's such a noob.
quote:
Speaking of the hacker.... I have no idea WHO he was supposed to be... a human male, with mage powers and wearing a helm only a warrior or Paladin could use. And the whole summoning scorpions thing? Can't be done... unless you are a GM. (Admin, as they called them in this episode) Only a GM could do half the crap that happened in this episode.
Wtf Hier snap ik dus niks van .
pi_43658484
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:20 schreef slindenau het volgende:

[..]

Echt hoor, zielig .
[..]


[..]

Wtf Hier snap ik dus niks van .
Wat een nerds, SP helemaal analyseren op fouten.
pi_43659476
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:17 schreef BrauN het volgende:
Wat een KUT episode.

Lachmomenten: zero.
Dat dus.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_43661248
BWHAHAHA! .

Ik ben niet eens verder gekomen dan 2 minuut 15. damn die gast met die platenspeler , ik kwam niet meer bij! (en moet nu werken )
pi_43663312
Haha wat een leuke aflevering
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')