Zelfde hierquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vertrek nu. Voor diegene die ook gaan, veel plezier.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet nodig we winnen wel .quote:Op zondag 12 november 2006 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Ik ga nu ook, damn ben zo zenuwachtig hehe![]()
![]()
ik wacht nog even tot het droog is, en dan ga ik ook maar eensquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Raar inderdaad. Nouja, dan moet Mitea Kromkamp maar slopen de laatste 20/30 minutenquote:Op zondag 12 november 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Manucharyan niet bij de selectie?
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSVquote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef Fral het volgende:
Hopelijk wel, gun het Mitea wel:)
Heb alleen hetzelfde probleem als anderen hier, morgen tentamen, leren zal moeilijk worden vandaag, maar als Ajax wint maakt dat niet uit:D
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.quote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSV
Komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.![]()
Kon het wel opschuiven naar de week erop maar kwam er pas te laat achter dat het precies in die week viel van Ajax tegen Psv.
(edit) dacht dat je het tegen mij had.![]()
Ja, als je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef Fral het volgende:
Ik kan hem ook nog in januari maken, maar dan is het wel de herkansing..
Ik was er ook al bang voor.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Jammer jongens, precies gegaan zoals ik had gedacht.
Inderdaad ja, vooral de eerste helft. Stel je voor je moet elke week naar dat kutvoetbal van PSV kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef S-Two het volgende:
En waarom trouwens Rosenberg voor Huntelaar en niet gewoon allebei en er een verdediger uithalen?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Waarom winnen jullie dan niet?quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Wat dan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef F1Bas het volgende:
Wel aardige worden van Cocu over ons.
Jawel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef HomerJ het volgende:
Omdat de beste niet altijd wint
Ik kom hier niet expres naar de ajax topic om te lachen ofzo. Maareh, betekent dit dan dat PSV in alle andere wedstrijden met meerdere flutgoaltjes wint...quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |