Dat valt bij geplande werkzaamheden heel erg mee.quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef vw_caddy het volgende:
NS is nog nooit goed geweest in vervangend busvervoer, echt als water en vuur.
Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef vw_caddy het volgende:
NS is nog nooit goed geweest in vervangend busvervoer, echt als water en vuur.
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef vw_caddy het volgende:
De tijden van de nieuwe trein, onder voorbehoud voor vandaag. Gn = Groningen, Nsch = Nieuweschans.
[afbeelding]
Driebergen-Zeist?quote:Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...
Ik vond het de laatste keer in de CNL anders behoorlijk irritant dat geldloze rondtrekvolk dat in de gangen van mijn slaaprijtuig een poging tot slapen deed...quote:Op zondag 5 november 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, wat nou zitplaatsreservering, echte mannen STAAN tussen Utrecht en Wenen
"Beste KiwiTjuHh, voor alle informatie of de nieuwe trein voor jou rijdt op de door jou gewenste tijdstip kan je kijken op Somda. Op Somda kan je de omloop vinden van de nieuwe Arriva-boemel. Vul daar het stelnummer in (vind je bij de bakovergangen en rechts naast de toegangsdeuren), en zie daar de verwachte drgl". Zo goed? Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Moet je uitleggen, loop nog niet zo lang mee.quote:Of heet je René Diekstra?
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?quote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat valt bij geplande werkzaamheden heel erg mee.
Het is gewoon zo dat als de origele IC aankomt en daarvan sjouwen 500 man direct naar de bussen, iedereen de voorste bus bestormt terwijl er (vrijwel altijd) ruim genoeg zijn. Alleen iedereen wil koste wat kost de eerste bus hebben.
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrailquote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Of heet je René Diekstra?
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep. Meestal gewoon 50 a 60 man in een touringcar, wegwezen en de volgende. Of als er een tijdje niemand meer aan kwam, vertrekken volgens dienstregeling (op rustige trajecten).quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?
Waarom gebruikte ik een plaatje: Somda blijft standaard op index.php staan, dus de link is niet te kopiëren. En mijn mening was dat iedereen hier Somda wel kent. Maar ik geef mijn fout toe, draag Somda een warm hart toe.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep.
Ik vind het geen gezeik. Gewoon eens een gegeven als 'de GTW rijdt de trein van 15:12' ofzo kan in mijn ogen nog, maar om gewoon een complete uitvoertabel als screenshot op een andere site te zetten zonder bronvermelding vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrail
wat op internet staat, en wat technisch gebruikt KAN worden, wordt gewoon gebruikt. Daar doe je niks aan. Wil je dat niet, verzin er dan maar wat tegen waardoor het technisch onmogelijk wordt.
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Plotseling vervoer laat zich niet plannen, dus op zich is het dan vrij logisch dat het niet echt van een leien dakje gaat. Maar dit onderwerp begon over businzet Ht-Ut waar dit weekend werkzaamheden zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.
je iconquote:Op zondag 5 november 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
in 1977 waren dat echt kei moderne treinen
Ik blijf het gewoon jammer vinden dat die doorloopkoppen dicht zijn. Ik dacht vroeger, toen ik klein was dat het de bagage/vracht deuren waren overigens. Maar als ze nu echt die deuren dichtlassen dan moeten ze ook de rest van de naden en die uitsparingen voor de beugels netjes afwerken. dan ziet het er nog best aardig uit.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.nicosplit.com, Fotograaf: Pjort Schraal
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Holy fuck...
Ik zit nu vlakbij Den Helder en er iets voor de trein gekomen...
Mobiel..quote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |