Bron: www.rtvnoord.nlquote:Trein Nieuweschans - Leer laat het afweten
GRONINGEN - De trein tussen Nieuweschans en het Duitse Leer is kapot. De Deutsche Bahn heeft bussen gezet.
Naar verwachting duurt het de hele dag voordat de trein is gemaakt.
Vanaf half december rijdt Arriva op dit traject met een nieuwe trein. Het is dan niet meer nodig om in Nieuweschans over te stappen op de trein naar Duitsland.
Maandag 30 oktober 2006, 12:50 uur
De DB is nooit scheutig geweest met het materieel op Nieuweschans-Leer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Bron: www.rtvnoord.nl
Pfff 1 treintje stuk en gelijk ligt alles op zijn gat...
Dat is voor het lightrailtopic ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom moet de TT korter
Tevens tvp
Ik wilde zelf eigenlijk de chloor-trein herinvoeren en die dan door Den Haag laten karren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
en bovendien gaat een deel over het tramnetwerk. je wil niet dat er ineens per ongeluk een dikke intercity op de montersestraat staat
Ja, zondequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord
Dames en heren, door een geexplodeerde motor zal Wadloper 3117 versnelt naar de scheermessen fabriek worden gedoneertquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord
Jij ook altijd met je scheermessenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dames en heren, door een geexplodeerde motor zal Wadloper 3117 versnelt naar de scheermessen fabriek worden gedoneert
Vet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord
veel meer kan je dr niet van maken !quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je scheermessen
Laten duwen door een andere wadloper. Wel zo makkelijk .quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Er kwam een behoorlijke rookpluim uit dat ding en uiteraard was er voorafgaand nog een knal, aldus een Somda gebruiker. Deze vroeg zich direct ook af hoe ze het ding weer naar groningen kregen. Op Groningen Noord laten staan is geen mogelijkheid, in verband met de enkelsporigheid voorlopig. Misschien is ie onderweg afgeworpen en later achter een ander stel weer aangehaakt?
ik ben wel benieuwd hoe het ding er nu uitziet, zowel van binnen als van buiten
Dat zou dan wel weer gaaf zijn! Maar als ik de machinist van de trein naar Roodeschool moest geloven, is deze ontploffing geen verrassing.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Afslepen met een BR218
geef ze eens ongelijk, dat is de concurrentquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:39 schreef thatsme het volgende:
nee Arriva doet er alles aan de wadlopers zo snel mogelijk wadslopers te maken... Ze schijnen er zo mee te raggen dat het lijkt alsof ze ze nooit in een goede staat terug willen geven aan de NS.
Die dingen zijn voor een appel en een ei gebouwd 20, 25 jaar geleden. 't Was niet de bedoeling dat ze in 2006 nog zouden rijden, dus dat er zo nu en dan eentje stuk gaat is niet zo raar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:39 schreef thatsme het volgende:
nee Arriva doet er alles aan de wadlopers zo snel mogelijk wadslopers te maken... Ze schijnen er zo mee te raggen dat het lijkt alsof ze ze nooit in een goede staat terug willen geven aan de NS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |