Prutsrail?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt jonge, zodra ze daar ook maar DENKEN dat ze gaan denken, gaat het mis.
Ik draai een dikke drol op prorail
trein nummers dr in gooien is wel TE simpelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet waar zugchef mee bezig is, maar dit slaat wel alles
1 - 10.000 # 37
De afwijzing was uiteindelijk wederzijds.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Wees blij dat je er niet bent komen werken.
aanvraag LOI net op de bus gedaan, denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef vw_caddy het volgende:
Op wat voor niveau zitten de huidige treindienstleiders, HBO Logistiek?
Hij komt mij inhalen denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet waar zugchef mee bezig is, maar dit slaat wel alles
1 - 10.000 # 37
Als ze wat hbo-input nodig hebben, ze kunnen me bellen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanvraag LOI net op de bus gedaan, denk ik
Ik heb d'r een keer advertentie voor gezien: MBO/HAVO is voldoende.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef vw_caddy het volgende:
Op wat voor niveau zitten de huidige treindienstleiders, HBO Logistiek?
Lag vanmorgen bij Assen een boom op het spoor, hele dienstregeling van de Noord-Oost is daardoor ontregeld.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Remzz het volgende:
Internet op het station is best tof! Nu op Zwolle vanuit Almelo aansluiting naar Leeuwarden al niet gehaalt is een half uur en nu heeft de trein vanuit Amersfoort ook nog eens 25 minuten vertraging. Maar internet is wel ideaal dan
OMG, vindt je het gek dat ze dan niet logisch kunnen nadenken.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb d'r een keer advertentie voor gezien: MBO/HAVO is voldoende.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
OMG, vindt je het gek dat ze dan niet logisch kunnen nadenken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet waar zugchef mee bezig is, maar dit slaat wel alles
1 - 10.000 # 37
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Wadloper het volgende:
Stadler GTW heet voortaan:
SPURTER!!!
De tering Meen je dit nou serieus of wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Wadloper het volgende:
Stadler GTW heet voortaan:
SPURTER!!!
Weet ik. Ik post er zo nu en dan ook. Het ging mij alleen om het plaatjequote:
Toffe sitequote:Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lag vanmorgen bij Assen een boom op het spoor, hele dienstregeling van de Noord-Oost is daardoor ontregeld.
Website tip trouwens: http://www.traphic.nl/trein.aspx
PICS!!!!11111quote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het is serieus. Ik vind het een naam van niks
Arriva had groots uitgepakt op perron 6b in Gn. Ze vertoonden een prachtig filmpje van de nieuwe trein, ondersteund met een lichtshow en rookkanonnen. Daarna had de trein moeten komen. Pas bij poging 3 lukte het (met dank aan prorail). Peijs bestuurde de trein bij het binnenrijden van Gn.
Het eerste ritje met de 305 (Ubbo Emmius) was prachtig. De treinen rijden uitstekend, alleen hebben de motoren zo nu en dan wel wat lawaai. In de treinen werd drinken en soep uitgedeeld De eerste rit ging naar Zb en terug. Onderweg werden de stations keurig in het Duits en Nederlands omgeroepen, echter wie er onderweg uit wilde had pech gehad Daarna was er nog een lunch en kreeg iedere aanwezige nog een presentje.
Ik niet gelukkig!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Wadloper het volgende:
Stadler GTW heet voortaan:
SPURTER!!!
Veeg me op
Welk hersenloos debiel heeft die naam verzonnen
Dat klinkt tenminste een heel stuk beterquote:Op woensdag 1 november 2006 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
de klote
waarom heet dat poepding niet OOK gewoon FLIRT?
Idd, raar volk dat Arrivaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:49 schreef vw_caddy het volgende:
Dan knallen ze dat lelijk logo megagroot op de zijkant, maar de treinnummertjes plaatsen ze dan in het klein onderop. Handig.
Onderschat Mussenga niet, die heeft ontzettend veel invloed gehad in dit project.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Bagger de Bagger gewoon
Hohoho, JPB is cool.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
CDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |