abonnement Unibet Coolblue
pi_43010752
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

jullie hebben het bij ons gedaan dus staat het weer 1-1

bij het gelredome nec en hkn en van dat soort rare woorden

Nec - Ajax is idd de 30ste , kunnen ze uit Amsterdam 1 dag eerder met hun vuurwerk meenemen
Voor een Vite$$e fan zit je verdacht veel in het NEC topic vind je ook niet?
pi_43036610
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:38 schreef -J-D- het volgende:
Toch nog even meelezen hier.
pi_43037680
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:55 schreef DeVinger het volgende:

[..]

God, ik wilde echt net hetzelfde zeggen
pi_43039832
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef C2000 het volgende:

[..]

Voor een Vite$$e fan zit je verdacht veel in het NEC topic vind je ook niet?
andere zitten meer hier en ik noem geen namen

ook maar even meelezen
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:04:08 #55
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_43040075
vandaag terecht verloren van een veel betere tegenstander
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:09:08 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43040209
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

andere zitten meer hier en ik noem geen namen

ook maar even meelezen
Mooi: dan kunnen we het nog eens over goals in blessuretijd hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43044060
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Mark het volgende:

[..]

Mooi: dan kunnen we het nog eens over goals in blessuretijd hebben
zal ik dan maar beginnen met vitesse - nec van der Schaaf in de 90ste minuut
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:59:11 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43044764
We hebben het natuurlijk alleen over dit seizoen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43045547
Wat is eigenlijk de doelstelling van NEC dit seizoen?
Ik bedoel dan niet van jullie ieder afzonderlijk, maar vanuit het bestuur zeg maar
pi_43046118
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef DeVinger het volgende:
Wat is eigenlijk de doelstelling van NEC dit seizoen?
Ik bedoel dan niet van jullie ieder afzonderlijk, maar vanuit het bestuur zeg maar
Dat moet je aan het bestuur vragen! He!
pi_43046152
Wat zijn de geruchten dan
pi_43046390
De geruchten zijn dat we precies een week geleden de helft van onze doelstelling behaald hebben.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43046498
Waarom zijn Nijmegenaren zo vaag, linkerrijtje, rechterrijtje, boeien als we de beker maar winnen, etc.
pi_43047417
Omdat we van nature blij zijn als we niet degraderen, denk ik.
pi_43047762
haha, ach het lelijke eendje zijn jullie al lang niet meer
Neeskens was natuurlijk hoogtijdagen als ik er nu zo aan denk
pi_43049001
Het Neeskens-tijdperk de hoogtijdagen?? Jimmy Calderwood, dat waren de hoogtijdagen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:54:14 #67
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43049184
Er was een tijd dat we onze NEC-vakantie vrienden pestten met het feit dat zij financieel in leven bleven door de inkomsten uit de nacompetitie. Dat was vóór de financiele troep bij Vitesse...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43049363
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef De_Hypotheker het volgende:
Het Neeskens-tijdperk de hoogtijdagen?? Jimmy Calderwood, dat waren de hoogtijdagen.
Daar weet ik dan weer niets van, toen speelde jullie CL?
pi_43049546
Is allemaal nostalgisch gelul, sportief gezien zijn de jaren vanaf die van Neeskens hoogtijdagen, aangezien NEC sinds die tijd 1 keer europees heeft gehaald, en voor de rest nooit nacompetitie heeft hoeven spelen.
Qua sfeer en gezelligheid vinden de meeste mensen de periode dat ze zelf tussen de 14 en 18 jaar waren vaak het mooist, dat is pure psychologie
pi_43049743
Tsjah, het gat met de subtop is nu wel groot geworden vind ik.
Ajax en PSV zijn grote klasse
AZ doet verwoede pogingen, en Feyenoord hobbelt er wat achteraan.
Dan hebbie Heerenveen als échte subtopper en vroegah was dat Vitesse ook...
Maargoed, nu komt Groningen kijken (benieuwd voor hoelang) en Twente lijkt nu in een goede fase te zitten.
Roda kan misschien aanhaken, maar dat is de selectie niet breed genoeg voor denk ik.
Vitesse heeft qua selectie zeker een team dat bovenin de subtop mee kan, maar dan moeten we wel eens met de beste 11 kunnen spelen.
Utrecht wisselvallig.
Dan komt wat mij betreft pas NEC.

edit:

Ach, het is eigenlijk zonde. Onder Neeskens was de eerste stap gezet. Toen kwamen er 'toppers' maar die hebben het nooit écht waar kunnen maken. En nu is er eigenlijk al een nieuwe weg ingeslagen met GGD-spelers onder leiding van pappa Been.

[ Bericht 17% gewijzigd door DeVinger op 29-10-2006 22:22:45 ]
pi_43055369
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah, het gat met de subtop is nu wel groot geworden vind ik.
Ajax en PSV zijn grote klasse
AZ doet verwoede pogingen, en Feyenoord hobbelt er wat achteraan.
Dan hebbie Heerenveen als échte subtopper en vroegah was dat Vitesse ook...
Maargoed, nu komt Groningen kijken (benieuwd voor hoelang) en Twente lijkt nu in een goede fase te zitten.
Roda kan misschien aanhaken, maar dat is de selectie niet breed genoeg voor denk ik.
Vitesse heeft qua selectie zeker een team dat bovenin de subtop mee kan, maar dan moeten we wel eens met de beste 11 kunnen spelen.
Utrecht wisselvallig.
Dan komt wat mij betreft pas NEC.

edit:

Ach, het is eigenlijk zonde. Onder Neeskens was de eerste stap gezet. Toen kwamen er 'toppers' maar die hebben het nooit écht waar kunnen maken. En nu is er eigenlijk al een nieuwe weg ingeslagen met GGD-spelers onder leiding van pappa Been.
En waar hebben we deze geweldige analyse aan te danken? Het beste resultaat wat NEC heeft gehaald was in 2002-2003, en dat was met een team zonder van buiten gefinancierde spelers naar mijn weten. Dat was een combinatie van een aantal "vaste waarden" als Wisgerhof, Leiwakabessy en Gentenaar, gecombineerd met afdankers van andere clubs zoals Hersi en de Nooijer.
Wat mij betreft blijft dat het beleid, want met een club die het moet hebben van 2 of 3 buitenlandse duurdere spelers voel ik me niet verbonden.
pi_43055624
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:44 schreef hoM3r het volgende:

[..]

En waar hebben we deze geweldige analyse aan te danken? Het beste resultaat wat NEC heeft gehaald was in 2002-2003, en dat was met een team zonder van buiten gefinancierde spelers naar mijn weten. Dat was een combinatie van een aantal "vaste waarden" als Wisgerhof, Leiwakabessy en Gentenaar, gecombineerd met afdankers van andere clubs zoals Hersi en de Nooijer.
Wat mij betreft blijft dat het beleid, want met een club die het moet hebben van 2 of 3 buitenlandse duurdere spelers voel ik me niet verbonden.
Ja dat zeg ik ook. Onder Neeskens (goede trainer, goed beleid) werd de eerste stap gezet. Toen hij wegging had NEC naam gemaakt, financiers bereid gekregen te investeren in de club en toen konden 'toppers' gehaald worden. Dat moest de voltooiing worden tot een vaste subtopper. Die stap is alleen nooit gemaakt omdat de spelers niet optimaal functioneerde. Nu is het goede beleid weg, de financiers kappen ermee, en dan kiest men voor een nieuwe methode, de talentjes uit de GGD onder de vleugels van pappa Been. Hopen dat ze deze luitjes wél doorgroeien.
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:35:10 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43057958
Op zich is het niet nieuw dat ze proberen goede jonge spelers in te passen (zie bijvoorbeeld Schuurman) die ook door de naam van Neeskens gelokt werden. Been neemt wat dat betreft gewoon het roer over.
Het blijft wel jammer dat een Boekhoorn zich terugtrekt omdat hij lastig gevallen wordt. Je hebt toch een paar ervaren (duurdere) jongens nodig voor de balans in het team.

Overigens werd er afgelopen week weer geSMS'ed dat Marcel alleen nog een diepe spits hoefde te kopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43153085
Er hoeft geen diepe spits bij, als je gewoon eens 4-4-2 gaat spelen scheelt dat al een boel. Wat nodig is, is een goede middenvelder. Otten en Barreto zijn veel te licht. We missen duidelijk Tininho en Doelen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_43168728
quote:
NEC-supporters hoeven voorlopig niet te rekenen op versterking. Volgens scheidend technisch directeur Leen Looyen heeft de club geen geld om te investeren in nieuwe spelers.
Supporters van de Nijmeegse club smeken al weken om een scorende spits, aangezien vooral daar het probleem van NEC de afgelopen weken ligt. Namen van Ali Elkhattabi (clubloos) en Robin Nelisse (FC Utrecht) worden regelmatig genoemd, maar die speculaties worden door Looyen naar het rijk der fabelen verwezen.

"NEC heeft geen geld om zich te versterken", zegt Looyen in de Gelderlander "Alleen wanneer we eerst zelf een speler verkopen, kunnen we aan versterking denken. Tot nu toe is er geen enkele concrete belangstelling voor een van onze spelers. Zolang dat niet het geval is, kunnen we alleen iets doen wanneer de investeerders ons weer de helpende hand toesteken."
Helaas, maar wel begrijpelijk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')