Rij 4... helaasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef Posdnous het volgende:
Was rij 2 geloof ik, zat jij daar niet ergens?
Suffe wedstrijd? Ik zag een swingend NEC...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef EKterror het volgende:
ik vond het maar een suffe wedstrijd eigenlijk. Weinig kansen, geen goede spitsen.
Jammaar, als je een NEC-verlies zekerheidje wil, dan moet je naar PSV thuis of Feyenoord thuis gaan, want van Ajax winnen we nog wel eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:24 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer moeten jullie thuis tegen AJAX?
Studiegenoot van mij (nep-ajaxied) wil daar graag heen en ik, geboren en getogen in Amsterdam, wil het ook graag een keer live meemaken dat jullie verliezen.
Oorspronkelijk op 31-12-2006 maar is geloof ik verzet naar de 30e.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:24 schreef DeVinger het volgende:
Studiegenoot van mij (nep-ajaxied) wil daar graag heen en ik, geboren en getogen in Amsterdam, wil het ook graag een keer live meemaken dat jullie verliezen.
Hoezo, ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:24 schreef DeVinger het volgende:
jullie hebben het bij ons gedaan dus staat het weer 1-1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
triest ja, zag het gister ookvooral dat hakenkruis, weet je gelijk weer wat voor mensen dat zijn. Maar wel stoer 's nachts doen! en ook nog eens in het gevaarlijkste stuk van Nijmegen
Ja, 's middagsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk op 31-12-2006 maar is geloof ik verzet naar de 30e.
Naast wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Zondag zat ik naast je
Voor een Vite$$e fan zit je verdacht veel in het NEC topic vind je ook niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jullie hebben het bij ons gedaan dus staat het weer 1-1![]()
bij het gelredome nec en hkn en van dat soort rare woorden![]()
Nec - Ajax is idd de 30ste , kunnen ze uit Amsterdam 1 dag eerder met hun vuurwerk meenemen![]()
andere zitten meer hier en ik noem geen namenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef C2000 het volgende:
[..]
Voor een Vite$$e fan zit je verdacht veel in het NEC topic vind je ook niet?![]()
![]()
Mooi: dan kunnen we het nog eens over goals in blessuretijd hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
andere zitten meer hier en ik noem geen namen![]()
ook maar even meelezen![]()
zal ik dan maar beginnen met vitesse - nec van der Schaaf in de 90ste minuutquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Mooi: dan kunnen we het nog eens over goals in blessuretijd hebben![]()
Dat moet je aan het bestuur vragen! He!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef DeVinger het volgende:
Wat is eigenlijk de doelstelling van NEC dit seizoen?
Ik bedoel dan niet van jullie ieder afzonderlijk, maar vanuit het bestuur zeg maar
Daar weet ik dan weer niets van, toen speelde jullie CL?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef De_Hypotheker het volgende:
Het Neeskens-tijdperk de hoogtijdagen?? Jimmy Calderwood, dat waren de hoogtijdagen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |