Dus geachte fotografeermeneer gingen ze richting Groningen of niet en waren het allemaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zullen dezen uit Leeuwarden gekomen zijn, want daar waren ze allemaal weer weg.![]()
1 of ander A.Miedema?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks heb ik die kuttigeandstad:rail nog eerder op de foto dan onze eigen Arrivatreintje
Ik ben een spammer, ik post alleen de link, maar dan wel meteen overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef Duvel het volgende:
[..]Dat zou voor jou wel een drama zijn natuurlijk. Post je de RR wel hier, of in een lightrail/tram/neptreinen-topic?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
ik zag ze ook, reed met die intercity Lw binnen, jij toevallig ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Ze stonden gisteravond al in Lw rond het ACTS terrein vlak voor de VOITH loods, 4 stuks zo rond 21.13
Mwag, vrouwlief ging een voordeelurenkaart kopen, en ik hqad gewoon een compactcameratje meegenomen voor het geval dat, klinkt erger dan het isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zag ze ook niet, maar ik had dan weer geen camera bij me.
Je wilt me toch niet vertellen dat we straks voor Ariva en NS aparte kaartautomaten krijgen. Want dan is het helemaal zoekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Wadloper het volgende:
Dat zijn de nieuwe automaten van Arriva als het goed is. Je moet op het hoofdstation (Groningen of Leeuwarden) een kaartje van de NS kopen, als je verder dan deze 2 hoofdstations wilt reizen
Je hebt gelijk, je mag niet op de sporen staan, maar ja zoals ze zeggen "Brutalen hebben de halve wereld"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:29 schreef Wadloper het volgende:
Je mag niet op de sporen staan
Waar woon jij eigenlijk dan?
Zuidbroek is ook mijn opstap station namelijk
Ze stonden stil en gingen nergens heen, naar mijn idee was er niet eens een conducteur of machinist in de buurt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Dus geachte fotografeermeneer gingen ze richting Groningen of niet en waren het allemaal
3 delige stellen![]()
Trouwens bedankt voor deze mooie foto's![]()
Jammer dan !!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
kansen zien, en kansen nemen... dat heb ik wel geleerd van het auto/trein spotten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks heb ik die kuttigeandstad:rail nog eerder op de foto dan onze eigen Arrivatreintje
Grapjasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Nou ik zal dan wel in de buurt van Zuidbroek wonen he
Op een stoomloc weet ik niet, maar een ATB kast is best groot om erin te bouwen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Fixers het volgende:
Hoe doen ze het eigenlijk met ATB op het gewone spoor in dat oude materieel. Mogen die zonder rijden of hebben ze er losse ATB units ingebouwd (lijkt me niet op een stoomloc)
Ik weet dat ze een jaar geleden bezig waren met het ontwikkelen van een simpele ATB voor stoomlocs. Er moest dan een voorziening voor een noodremming worden getroffen (extra klep in de remleiding of geloof ik), en het kastje zelf deed het decoderen van het ATB signaal. Een gewone ATB kast is inderdaad veel te groot voor een stoomloc.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Fixers het volgende:
Hoe doen ze het eigenlijk met ATB op het gewone spoor in dat oude materieel. Mogen die zonder rijden of hebben ze er losse ATB units ingebouwd (lijkt me niet op een stoomloc)
ATB-SV ? Simpele Versiequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet dat ze een jaar geleden bezig waren met het ontwikkelen van een simpele ATB voor stoomlocs. Er moest dan een voorziening voor een noodremming worden getroffen (extra klep in de remleiding of geloof ik), en het kastje zelf deed het decoderen van het ATB signaal. Een gewone ATB kast is inderdaad veel te groot voor een stoomloc.
Ook fijn dat die 6700 zo netjes was gewassenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Mooie foto's![]()
Die 6700 van gister heb ik helaas niet meegemaakt, was daarvoor te kort in Dieren blijven hangen, ik vind die foto erg mooi![]()
Verder die ERS vandaag en dan ook nog Oranje ICM in de 3600...
Zl-Amf lag er uit wegens werkzaamheden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja hoor ook nog DD-AR.... Het is niet eerlijk! Vandaag veel exotisch dus aldaar, gister nietEn vrijdag avond trouwens wel DD-AR in de 7600.... (nog ingezeten ook)
Trouwens als je zag hoe VOL de 3600 tussen Zl en Dv was, dan was een IRM of DD-AR best handig... tering jantje wat er allemaal via Dv richting het Noorden of Westen moest...
Er is inmiddels 1 2/6 in Nederland, namelijk de 228. Zo tezien staan er op de foto alle in Nederland aanwezige GTW's. (Volgens mij de 303, 304, 305 en 228) Al weet ik niet of er de afgelopen dagen nog nieuwe bij gekomen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:25 schreef thatsme het volgende:
Mooi hoor, nu snap ik ook waar ze blijven... Wel apart is dat bij stadler vol bombarie een 2/6 is opgeleverd en er alleen maar 2/8 in nederland aankomen
Ik zag ook zo'n automaat in Zwaagwesteinde staan afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit Arrivakleurige ding stond ineens bij Leeuwarden CS, 13 oktober 2006.
En ik heb ok weer een update voor mn Dockumer Lokaeltsje gebeuren
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Stadlers buiten Fryslân zijn oninteressant
zelfde in Buitenpost, ik mag toch hopen dat ik niet 2 kaartjes hoef te gaan kopen als ik van buitenpost naar delft wil, zou bullshit zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is inmiddels 1 2/6 in Nederland, namelijk de 228. Zo tezien staan er op de foto alle in Nederland aanwezige GTW's. (Volgens mij de 303, 304, 305 en 228) Al weet ik niet of er de afgelopen dagen nog nieuwe bij gekomen zijn.
[..]
Ik zag ook zo'n automaat in Zwaagwesteinde staan afgelopen vrijdag.
vroegaah zo vaak voor niks van sneek naar lwd gebagger :pquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zelfde in Buitenpost, ik mag toch hopen dat ik niet 2 kaartjes hoef te gaan kopen als ik van buitenpost naar delft wil, zou bullshit zijn
trouwens nog maar 1 keer controle gehad bij arriva in een ritje of 50
Goed zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:15 schreef Duvel het volgende:
Goed, zie hier!
[afbeelding]
Het stationsnaambord, voor de fappers alhier!
Geniet ervan. Past wel bij je sigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |