Dus geachte fotografeermeneer gingen ze richting Groningen of niet en waren het allemaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zullen dezen uit Leeuwarden gekomen zijn, want daar waren ze allemaal weer weg.![]()
1 of ander A.Miedema?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks heb ik die kuttigeandstad:rail nog eerder op de foto dan onze eigen Arrivatreintje
Ik ben een spammer, ik post alleen de link, maar dan wel meteen overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef Duvel het volgende:
[..]Dat zou voor jou wel een drama zijn natuurlijk. Post je de RR wel hier, of in een lightrail/tram/neptreinen-topic?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En drie keer raden wie er vandaag met zn cameraatje in Leeuwarden was en geen Stadlers zag?
ik zag ze ook, reed met die intercity Lw binnen, jij toevallig ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Ze stonden gisteravond al in Lw rond het ACTS terrein vlak voor de VOITH loods, 4 stuks zo rond 21.13
Mwag, vrouwlief ging een voordeelurenkaart kopen, en ik hqad gewoon een compactcameratje meegenomen voor het geval dat, klinkt erger dan het isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zag ze ook niet, maar ik had dan weer geen camera bij me.
Je wilt me toch niet vertellen dat we straks voor Ariva en NS aparte kaartautomaten krijgen. Want dan is het helemaal zoekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Wadloper het volgende:
Dat zijn de nieuwe automaten van Arriva als het goed is. Je moet op het hoofdstation (Groningen of Leeuwarden) een kaartje van de NS kopen, als je verder dan deze 2 hoofdstations wilt reizen
Je hebt gelijk, je mag niet op de sporen staan, maar ja zoals ze zeggen "Brutalen hebben de halve wereld"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:29 schreef Wadloper het volgende:
Je mag niet op de sporen staan
Waar woon jij eigenlijk dan?
Zuidbroek is ook mijn opstap station namelijk
Ze stonden stil en gingen nergens heen, naar mijn idee was er niet eens een conducteur of machinist in de buurt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Dus geachte fotografeermeneer gingen ze richting Groningen of niet en waren het allemaal
3 delige stellen![]()
Trouwens bedankt voor deze mooie foto's![]()
Jammer dan !!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
kansen zien, en kansen nemen... dat heb ik wel geleerd van het auto/trein spotten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks heb ik die kuttigeandstad:rail nog eerder op de foto dan onze eigen Arrivatreintje
Grapjasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Nou ik zal dan wel in de buurt van Zuidbroek wonen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |