abonnement Unibet Coolblue
pi_40675206
Er is waarschijnlijk geen gerucht van maar Sobis gaat na de 2e wedstrijd van de Copa Libertadores naar een absolute topclub, dat kan gewoon niet uitblijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:20:33 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40677369
tvp
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40679271
quote:
David James wil weg bij Manchester City

10/8/2006 10:36

Manchester City dreigt met David James een van zijn prominente gezichten te verliezen. De goalie zint op een transfer naar Portsmouth.

'David heeft zijn wens kenbaar gemaakt', zegt manager Stuart Pearce. 'Het hangt af of Portsmouth aan de vraagprijs kan voldoen. Maar ik moet me er op voorbereiden dat hij gaat vertrekken.'

Volgens Pearce is James niet uitgekeken op ManCity. 'Er zijn andere redenen dat hij meer naar het zuiden wil', aldus de manager. The Citizins werden al in verband gebracht met de Zweedse keeper Andreas Isaksson die nog onder contract staat bij Stade Rennes.
quote:
'André Ooijer stuurt aan op breuk met PSV'

10/8/2006 8 :45

André Ooijer is boos op PSV. De 32-jarige verdediger lijkt opnieuw te moeten afzien van een door hem zo vurig gewenst buitenlands avontuur doordat de Eindhovense club vasthoudt aan een hoge transfersom. Volgens het Algemeen Dagblad stuurt de international aan op een breuk.

Blackburn Rovers toonde afgelopen week concrete belangstelling voor Ooijer, maar de Engelse club lijkt af te haken na het horen van het prijskaartje dat om de nek van de verdediger hangt. PSV wil meer dan vijf miljoen euro incasseren.

'Als Wilfred Bouma voor meer dan vijf miljoen weggaat, laten we een international als Ooijer toch niet voor minder vertrekken?', stelt voorzitter Rob Westerhof een retorische vraag in het AD.

Ooijer zag een buitenlandse transfer al eerder aan zijn neus voorbij gaan. Vorige zomer waren Genoa en Schalke 04 in de markt voor de verdediger en naast Blackburn toonde ook Livorno onlangs interesse. De houding van PSV zorgt voor teleurstelling bij Ooijer en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens, want de wens van een transfer was groot.

'Het lijkt me fantastisch nog een paar jaar in de Engelse competitie te spelen. Ik ben 32 jaar, dus als ik nog zo'n stap wil maken, moet het nú gebeuren', zegt de verdediger deze week in Voetbal International. Lens: 'André heeft zich achtenhalf jaar volledig ingezet voor PSV, hij verdient deze kans.'
quote:
United's Adriano Bid
United are poised to bid for Brazilian superstar Adriano as Ruud van Nistelrooy's replacement. United officials have been privately talking about an imminent arrival "on the scale of Wayne Rooney" and Adriano, 24, has emerged as boss Sir Alex Ferguson's top summer transfer target. Inter Milan are ready to listen to United's offer for the striker, who fell out with coach Roberto Mancini last season.
Martin Lipton, Daily Mirror
quote:
Meanwhile, the Daily Mirror claims young defender Paul McShane will move to West Brom as makeweight in a swap deal for Polish keeper Tomasz Kuszczak.


[ Bericht 15% gewijzigd door Eric_Cantona op 10-08-2006 11:34:57 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:52:24 #4
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40679845
Slechte zaak van Psv voor hun toch een held, gun die jongen zijn laatste kans en neem genoegen met 2 miljoen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:25:04 #5
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40680687
Ach Ooijer moet niet zeuren.

Het is toch niks niet gek dat PSV hem een dikke week voor de start van de competitie niet voor een appel en een ei laat vertrekken ondanks zijn geweldige staat van dienst voor PSV?

Als Blackburn het clausule bedrag van 5 miljoen Euro (wat het schijnt te bedragen) wil betalen kan hij gewoon vertrekken, zo niet moet hij gewoon prof zijn en nog een jaar vol bij PSV voetballen. (wat hij een tijdje geleden ook al aangaf te zullen doen)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40684058
Zijn er al geruchten over Cruz?
pi_40684173
Obafemi Martins naar Newcastle United.
pi_40684279
Lijkt me dat Cruz gewoon blijft, die is gewend om te banken.

Martins niet natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:16:28 #9
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40684296
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:25 schreef PyTh het volgende:
Ach Ooijer moet niet zeuren.

Het is toch niks niet gek dat PSV hem een dikke week voor de start van de competitie niet voor een appel en een ei laat vertrekken ondanks zijn geweldige staat van dienst voor PSV?

Als Blackburn het clausule bedrag van 5 miljoen Euro (wat het schijnt te bedragen) wil betalen kan hij gewoon vertrekken, zo niet moet hij gewoon prof zijn en nog een jaar vol bij PSV voetballen. (wat hij een tijdje geleden ook al aangaf te zullen doen)
Ik vind het gewoon onrespectvol van Psv naar Ooijer eerst mocht hij ook al niet weg, en nu komt er weer een leuke club en dan zou hij weer niet mogen.
Dan zou ik ook boos worden ja


Ontopic- Gravesen naar Ajax
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40684370
Cole niet meer naar Chelsea, Arsenal heeft het bod geweigerd.
pi_40684879
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Radegast het volgende:
Obafemi Martins naar Newcastle United.
En naar Portsmouth, Spurs en Valencia.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:21:27 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40685950
Obafemi Martins is een overschatte aanvaller, is zijn huidige leeftijd inmiddels al 100% zeker?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:11:06 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_40690463
Roda trekt aan een speler van Wolfsburg...Hoogendorp?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_40696118
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Kaalhei het volgende:
Roda trekt aan een speler van Wolfsburg...Hoogendorp?
Is dat net zoiets als aan een dood paard trekken?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:30:20 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40704965
Julio Baptista plus wat miljoenen naar London om José Antonio Reyes van Arsenal naar Real Madrid te krijgen, denk dat het voor beide partijen een goede deal is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40706726
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn er al geruchten over Cruz?
Cruz terug naar Feijenoord als Kuijt mocht vertrekken
pi_40706832
quote:
Fergie Will Owen Up
Owen Hargreaves has emerged as a shock £7million transfer target for Manchester United. Manager Sir Alex Ferguson has identified the Bayern Munich midfielder as his next transfer target. Fergie was impressed with the way Hargreaves, 25, performed at the World Cup and has earmarked him for the midfield holding role.
David McDonnell, Daily Mirror
quote:
In other transfer news, United are ready to go head-to-head with Real Madrid over Lyon star Mahamadou Diarra. Real are preparing a bid for the Maliam midfielder but sources in France claim Sir Alex Ferguson is ready to step in and hijack the Madrid club.
quote:
In other transfer news, Zlatan Ibrahimovic has paved the way for Adriano to head to Old Trafford after sealing a £16.7million switch to Inter Milan from crisis-torn Juventus. The Swedish striker’s arrival at the San Siro is hot on the heels of Hernan Crespo signing from Chelsea — and Brazilian hitman Adriano, 24, is now considering his options.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40708069
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef Kaap het volgende:

[..]

Cruz terug naar Feijenoord als Kuijt mocht vertrekken
Dat hoeft nou ook weer niet.
pi_40708332
Hatem Trabelsi toch een mooie club gevonden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40716501
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Kaalhei het volgende:
Roda trekt aan een speler van Wolfsburg...Hoogendorp?
Niet gewoon die Abuda die op proef was / zou komen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40716565
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cole niet meer naar Chelsea, Arsenal heeft het bod geweigerd.
Is nog niet volledig afgeketst.

Nog iets vreemds trouwens: als hij naar Chelsea gaat moet hij blijkbaar genoegen nemen met een pay-cutt. Hij krijgt daar één miljoen minder netto per jaar dan nu bij Arsenal.
pi_40716686
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:

[..]


Nog iets vreemds trouwens: als hij naar Chelsea gaat moet hij blijkbaar genoegen nemen met een pay-cutt.
Waarom is dat zo dan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40716757
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom is dat zo dan?
Chelsea kan niet meer betalen.
pi_40717131
Camo naar Lyon of Valencia en gaat een breuk forceren met Juve
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40718782
Camo is een kut zuid-amerikaan (tvp)
pi_40721144
Wel wereldkampioen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40763022
Peter vd Berg naar FC Den Bosch.
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:34:41 #28
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_40772712
Spurs have offered Wigan Andy Reid and Danny Murphy plus cash for full-back Pascal Chimbonda. (Daily Star)


Real Madrid say they will complete the £14m transfer of Arsenal's Jose Reyes this week. (News of the World)

Aston Villa's Gareth Barry will join Harry Redknapp's Portsmouth this week for £4.5m. (The Mail on Sunday)

Portsmouth want Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar. (The People)

Aston Villa manager Martin O'Neill is on the verge of signing Celtic's Bulgarian midfielder Stilian Petrov for £5m. (News of the World)

Portsmouth are after Villarreal striker Diego Forlan. (News of the World)

Birmingham's David Dunn could be on his way to Man City. (Sunday Mirror)

Norwich goalkeeper Robert Green is to join Charlton. (The Mail on Sunday)

Middlesbrough have made a new move for Blackburn's Australian midfielder Brett Emerton. (News of the World)

Liverpool are interested in signing Germany and Werder Bremen forward Miroslav Klose. (The People)

Championship side Coventry City are after West Ham goalkeeper Stephen Bywater. (News of the World)

Derby's Spanish midfielder Inigo Idiakez is wanted by Championship rivals Leeds. (Daily Star)

QPR want Fulham's Tomasz Radzinski on a season-long loan. (Daily Star)

Chelsea are set to make a £10m offer for Argentina and Corinthians hitman Carlos Tevez. (News of the World)

West Brom manager Bryan Robson wants to sign Fulham's Canadian striker Tomasz Radzinski. (The People)

Man Utd expect to complete the £4m signing of Villarreal midfielder Marcos Senna this week. (News of the World)

Blackburn's Australian defender Lucas Neill could join French side Monaco at the end of the season on a free transfer. (The People)

Real Madrid will offer Julio Baptista to Arsenal in another bid to land unsettled Jose Reyes. (Daily Star)

Chelsea are to offer Liverpool £15m for John Arne Riise. (Daily Star)

Leicester are after West Brom keeper Russell Hoult. (The People)

Ipswich striker Sam Parkin is being tracked by Championship rivals Preston, Derby and Coventry. (The People)

Liverpool's bid for Feyenoord's Dirk Kuyt is off. (Sunday Mirror)

Man Utd want to off-load defender Patrice Evra, just seven months after his switch from Monaco. (Daily Star)
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_40772848
Tevez naar MU is volgens mij al bijna rond en verder ben ik benieuwd of Senna eindelijk gekocht wordt

Portsmouth heeft al de halve wereld gekocht, maar weinig spelers die echt komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40781567
Saviola naar Zaragoza

Gonzalo Higuain naar Pool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40781776
Saviola wordt gekocht of verhuurd?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40781839
Geen idee, komt op het zelfde neer omdat hij nog maar een jaar onder contract staat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40789073
Oude Kamphuis zou morgen naar Twente gaan.
pi_40789103
Leuke aankoop is dat dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40789609
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke aankoop is dat dan
Idd
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:03:54 #36
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40792565
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tevez naar MU is volgens mij al bijna rond en verder ben ik benieuwd of Senna eindelijk gekocht wordt

Portsmouth heeft al de halve wereld gekocht, maar weinig spelers die echt komen
Niemand die naar Portsmouth wil
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40793544
Scaloni naar PSG.
pi_40798577
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tevez naar MU is volgens mij al bijna rond en verder ben ik benieuwd of Senna eindelijk gekocht wordt

Portsmouth heeft al de halve wereld gekocht, maar weinig spelers die echt komen
Ik zou 't echt 'n geweldige aankoop vinden, Tevez naar MU. Maar er wordt op de website gewoon niet over gerept. Ben benieuwd wanneer dan de knoop es doorgehakt wordt. Alleen middenvelders worden gelinkt en Sir Alex zegt alleen "keen" te zijn om 'n middenvelder aan te trekken.

We wachten af
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40814157
Tevez - Rooney
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Die Ier - Heinze - Rio - Neville
Sar

Dat zou gewoon een kampioenskandidaat zijn, zelfs met Rio in de basis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40814283
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tevez - Rooney
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Die Ier - Heinze - Rio - Neville
Sar

Dat zou gewoon een kampioenskandidaat zijn, zelfs met Rio in de basis
Zeker wel, met Solskjaer als pinchhitter voor de laatste minuten en Giggs als gevaarlijke wissel Ronaldo wil zich extra bewijzen na de afgelopen gebeurtenissen. En Vidic/Brown als degelijke stand-in voor evt. Rio is ook niet verkeerd.

Ik heb er vertrouwen in
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40815065
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tevez - Rooney
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Die Ier - Heinze - Rio - Neville
Sar

Dat zou gewoon een kampioenskandidaat zijn, zelfs met Rio in de basis
Wordt ook weer tijd, Man U kampioen .
pi_40815801
Niall Quinn krijgt deze week een antwoord van Aston Villa of Kevin Phillips terug mag keren naar Sunderland.
volgende wedstrijden:
pi_40823471
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tevez - Rooney
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Die Ier - Heinze - Rio - Neville
Sar

Dat zou gewoon een kampioenskandidaat zijn, zelfs met Rio in de basis
Heinze naar links en Vidic in het centrum.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:05:17 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40823515
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat hoeft nou ook weer niet.
Jawel, dat moet.
A.M.A.B
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:34:18 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40829707
Sasa Papac naar Feijenoord, Rangers of Dortmund.
quote:
Rangers have been told they will have to pay £1.2m if they want to beat Feyenoord and Borussia Dortmund to the signature of Austria Vienna defender Sasa Papac. (Daily Express)
A.M.A.B
pi_40840207
Wat is dat voor een speler?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:07:07 #47
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40840248
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Wat is dat voor een speler?
Bosnisch international (linksback) ofzo. Nog nooit van gehoord in iig.

Aston Villa wil Kuijt: (Sun)
A.M.A.B
pi_40840509
quote:
Hargreaves Makes Pitch For Switch
Owen Hargreaves last night made the sort of blatant come-and-get-me plea that would have been music to the ears of Sir Alex Ferguson. Hargreaves said: "I'm at a fantastic club in Bayern Munich and have achieved great success, including playing 40 Champions League games, which is something not every club can offer. I'm 25 and I have four years left on my contract at Munich. But in football anything is possible and the transfer deadline isn't until August 31. I'm sure that with the way the World Cup went for me more English teams have seen what I can offer and there will be more interest."
Martin Lipton, Daily Mirror
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40841127
Waarom Heargreaves halen als je Carrick hebt? Dan kan je beter Senna halen lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40843718
Brit?
pi_40844244
Meer een Canadees-Welshe mof
pi_40844514
Ik vind hem wel een speler voor Manchester iig
Maar hijs toch best belangrijk bij Bayern, dus of die hem laten gaan?
pi_40861961
Distin naar Middlesbrough.
pi_40868511
Reading are poised to sign Cameroon star Andre Bikey on a season-long loan, despite his sending-off against Swedish side Orgryte IS. (Daily Star)

Feyenoord and Holland striker Dirk Kuyt is ready to snub Liverpool in favour of Newcastle. (Daily Star)

Derby have beaten West Brom in the race to sign Arsenal striker Arturo Lupoli on loan. (Daily Star)

Martin O'Neill wants to use striker Juan Pablo Angel as bait to land Celtic's Stilian Petrov. (Daily Mirror)

Southampton have offered Fulham's former French defender Martin Djetou, who was released at the end of last season, a one-week trial. (Daily Star)

Dutch defender Andre Ooijer has gone on strike at PSV Eindhoven in a bid to force through his move to Premiership side Blackburn. (Daily Mirror)

Barnsley's bid for midfielder Lee Williamson has been rejected by Rotherham. (Daily Star)

Bolton are in talks with Spanish striker Diego Tristan about a move from Deportivo La Coruna. (Daily Mirror)

Manchester City are considering a bid for Tottenham winger Andy Reid, although they may be unwilling to meet the £3m asking price. (The Independent)

Newcastle are ready to sign Fulham's Dutch international striker Collins John for £5m. (The Guardian)

Thomas Gravesen will tell Celtic in the next few days if he is willing to join them from Real Madrid. (Daily Record)

Celtic have taken 19-year-old Amica Wronki midfielder Filip Burkhardt on trial. (The Sun)


Rangers hope Olivier Bernard, Allan McGregor, Jose Pierre-Fanfan and Bob Malcolm will leave this week to free up cash to sign £1.2m-rated defender Sasa Papac from Austria Vienna. (Daily Record)


Rangers want £200,000 for out-of-favour goalkeeper Allan McGregor, but Dundee United value him at half that. (Daily Express)

Rangers defender Bob Malcolm is wanted by Preston. (Daily Express)

But Malcolm is heading for Millwall. (The Herald)

Manuel Fernandes is on the verge of joining Portsmouth from Portuguese side Benfica for £8.5m. (The Times)

Rangers want to unload four players in order to sign Bosnian defender Sasa Papac this week. (Daily Record)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40871441
Lugano zeer waarschijnlijk naar fenerbahce.
pi_40871475
Hoe zit het met het gerucht rond Vennegoor naar Bolton?
pi_40875130
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef magnifor het volgende:
Lugano zeer waarschijnlijk naar fenerbahce.
Die is al rond volgens mij alleen moet Lugano nog een wedstrijd spelen vandaag. Ricardo Ollivera gaat ook waarschijnlijk naar Fener
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40875952
Goede transfers dus voor Fener zeg, heeft concurrent Gala nog wat bijzonders aangekocht deze zomer dan?
pi_40876637
Carusca sowieso
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40881336
Niet veel bijzonders dus (althans, never heard of)
pi_40884231
Is wel wat bijzonders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40894901
Bolivar voor 5.1 miljoen dollar naar Monaco maar die is al rond volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:23:19 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40895323
Kromkamp en Mendez naar PSV
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40898938
quote:
Owen To Join Reds
Owen Hargreaves will sign for Manchester United today. The England midfielder is set to be unveiled at Old Trafford after agreeing a dream £13million move. Hargreaves, 25, got his wish after revealing United manager Alex Ferguson had made him an offer he could not refuse. And the Canadian-born star pleaded with his club to agree a deal and allow him to move to Old Trafford. Bundesliga champions Bayern Munich insisted they did not want to lose Hargreaves and initially demanded £17million while United only offered £12m. But once the player signalled his intentions to leave, the two clubs thrashed out a compromise figure.
John Kay, The Sun
quote:
The Mirror aren't so confident of a quick deal for Hargreaves, however, and expect negotiations to continue over the coming days - with United currently set to offer £10million.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_40900739
quote:
Owen To Join Reds
Ik dacht die andere Owen.

Phew!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40900921
En de laatste nieuwtjes uit Engeland:

Bayern Munich midfielder Owen Hargreaves will sign for Manchester United today. (The Sun)

Liverpool are set to land Feyenoord striker Dirk Kuyt after beating off competition from Newcastle. (Various) Is dus al rond

Iran World Cup star Andranjik Teymourian claims he will join Bolton within two weeks on a two-season contract. (Daily Mirror)

Arsenal are ready to lower the asking price for Ashley Cole - not for Chelsea but for a foreign club, with Inter Milan believed to have shown an interest in the England defender. (Daily Mirror)

Meanwhile, Cole may be in the Gunners squad for Saturday's Premiership opener against Aston Villa. (Various)

Manager Arsene Wenger has told the Arsenal board to complete the sale of Cole by the end of this week. (The Independent)

Celtic have told former Parkhead boss Martin O'Neill, who is now manager of Aston Villa, that he can forget about signing midfielder Stilian Petrov. (Daily Record)

Wolves are set to complete the loan signing of 21-year-old Liverpool midfielder Darren Potter. (Various)

Ipswich want to sign Crystal Palace striker Jon Macken on loan. (Various)

Luton have made a £300,000 offer for Ipswich striker Sam Parkin, who has also been linked to Preston. (Daily Star)

Chelsea have taken 16-year-old Argentine defender Maximiliano Oliva on trial from River Plate. (Daily Mail)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:45:03 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40908832
Jammer toch voor de titelstrijd, al ging het ook met Kuijt uiteindelijk waarschijnlijk maar tussen twee teams.
pi_40911717
Speelt die Marek Saganowski nou in Frankrijk?
pi_40921317
Is Hargreaves nu eindelijk rond?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40931067
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Peter vd Berg naar FC Den Bosch.
Rond.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:11:10 #72
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40931181
En FC Basel heeft zich officieel gemeld bij Roda JC voor Cristiano...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:14:25 #73
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40931254
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Rond.
Top! Leuke speler, leuke club! Promoveren maar dan!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:31:50 #74
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40931709
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Hargreaves nu eindelijk rond?
de BBC meldt nog niks maar het is bijna zeker want:
quote:
Owen Hargreaves must be on the way to Old Trafford as the same security guard that escorted Michael Carrick to Manchester United last month is pictured in the Sun doing the same with the Bayern Munich midfielder.
Het is maar waar je op let he
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40938028
quote:
En als aanvulling hierop:
quote:
van Beukering naar Groningen ?

Met het vertrek van Dirk Kuyt van Feyenoord naar Liverpool komt ook in Nederland de spitsenwissel weer op gang. Erik Nevland zou mogelijk van FC Groningen naar Feyenoord gaan. Het gerucht gaat nu dat Jhon van Beukering zijn plek bij FC Groningen op gaat vullen. Zowel FC Groningen als De Graafschap willen niet op de geruchten reageren.

Bron: www.stadsomroep.nl
pi_40938698
De Vries naar Den Haag

edit: ook al rond zie ik
pi_40938900
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

En als aanvulling hierop:
[..]
Zou niet zo erg zijn
pi_40939685
Nevland, Lucius, Huysegems, Kolkka

De Coolsingel zal wel vollopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:15:47 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40940030
Vagner Love (CSKA Moskou), Julio Ricardo Cruz (Internazionale) en John Carew (Olympique Lyon) zouden op het lijstje staan van Feyenoord, zijn dit haalbare namen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40940200
Vagner Love wilde vorig jaar naar PSV toe, dus die wel misschien. De anderen niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:33:49 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40940430
Verder schijnt Internacional te hebben gemeld dat een Nederlandse club een bod heeft gedaan op Rafael Sobís, dat moets dus haast Feyenoord (of PSV) zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:36:00 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40940480
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nevland, Lucius, Huysegems, Kolkka

De Coolsingel zal wel vollopen
Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.
A.M.A.B
pi_40940558
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.
Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40940833
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef Denewar het volgende:
Portsmouth want Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar. (The People)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:51:34 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40940853
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.
Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.
A.M.A.B
pi_40941003
Feyenoord wordt in elk geval geen kampioen want die hebben maar een bovenmodale voetballer(DeGuzman) en 2 die er wel naartoe kunnen groeien denk ik (Bahia en in mindere mate Greene)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:59:33 #87
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40941066
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Feyenoord wordt in elk geval geen kampioen want die hebben maar een bovenmodale voetballer(DeGuzman) en 2 die er wel naartoe kunnen groeien denk ik (Bahia en in mindere mate Greene)
De bal is rond.
A.M.A.B
pi_40941124
Je gelooft in elk geval nog steeds in het sprookje van de GKL.

Ga zo door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40941127
Bovendien hebben wij geen Lamey.
pi_40941160
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien hebben wij geen Lamey.
Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:04:23 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40941195
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Je gelooft in elk geval nog steeds in het sprookje van de GKL.

Ga zo door
Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.
A.M.A.B
pi_40941199
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiend
Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.
pi_40941236
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.
Niks, maar succes ermee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40941284
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.
Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.

Greene kan prima backen, daar kan hij minder schade aanrichten als centraal. Maar ik zou hem in de rug van DeGuzman laten spelen, daar lijkt hij mij het beste voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40941328
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.

Greene kan prima backen, daar kan hij minder schade aanrichten als centraal. Maar ik zou hem in de rug van DeGuzman laten spelen, daar lijkt hij mij het beste voor
Drenthe niet gezien op dat jeugd-EK? Mtiliga is naar NAC.
pi_40941359
Jeugd EK is geen eredivisie. Drenthe gaat dit seizoen zwaar floppen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40941374
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Verder schijnt Internacional te hebben gemeld dat een Nederlandse club een bod heeft gedaan op Rafael Sobís, dat moets dus haast Feyenoord (of PSV) zijn.
Lijkt me toch veel te duur?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40941396
Sobis

Wat een mongolen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942051
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt die Marek Saganowski nou in Frankrijk?
Ja, voor Troyes. Deed het vorig jaar best goed bij het gedegradeerde Vitoria Setúbal in Portugal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40942078
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.
Dan hadden Ajax, Real en Inter al jaren kampioen moeten zijn geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40942122
Ajax heeft de laatste 6 jaar nooit een beter team gehad dan PSV.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942577
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax heeft de laatste 6 jaar nooit een beter team gehad dan PSV.
Ja, doei.
2002-2003 sowieso. Toen hadden we een beter team.......over betere spelers zullen we het maar helemaal niet hebben.
pi_40942627
Betere spelers sowieso niet. PSV had alleen een kut coach die een jaar te lang bleef
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942696
Ajax had alleen maar kutcoaches. PSV had vaak een team dat goed in balans was, Ajax heeft bijna altijd de betere spelers gehad.
pi_40942708
Keep on dreaming.

Perez, Stam, Ogararu, Gabri, Roger, Gentenaar, Kroh-Deli, De Mul
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942728
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keep on dreaming.

Perez, Stam, Ogararu, Gabri, Roger, Gentenaar, Kroh-Deli, De Mul
We hebben het toch over de laatste 6 jaar? Maxwell, Vaart, Chivu en iedereen alweer vergeten?
pi_40942775
Jij Farfan, Alex, Lee, Park, Ooyer, Gomes, Cocu, Heintze, Bommel, Vogel, Robben, Simons Kezman, NiNi?

[ Bericht 6% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 18-08-2006 18:18:23 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942794
Wat heeft deze discussie voor nut in het geruchtentopic?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40942843
Jammer dat dit het transfergeruchten topic is, want de stelling dat PSV de afgelopen 6 jaar kwalitatief gezien de betere spelers had kun je onmogelijk winnen....
(Als je Heintze, Vogel, Simons en Kezman als beste spelers neerzet....).
pi_40942943
Heintze is beter dan iedere linksback van Ajax in die 6 jaar
Vogel is beter of minder kut dat dan Galasek.
Simons is wereldtop
En Kezman zou de beste spits zijn bij Ajax na KJH, Sladan en misschien Mido
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40942983
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heintze is beter dan iedere linksback van Ajax in die 6 jaar
Vogel is beter of minder kut dat dan Galasek.
Simons is wereldtop
En Kezman zou de beste spits zijn bij Ajax na KJH, Sladan en misschien Mido
Dat zijn allemaal geruchten
pi_40943004
Nee feiten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40943077
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee feiten
Kijk eens ff in welk topic jullie aan het leuteren zijn. Beperk je aub tot geruchten.
pi_40963089
Thomas Gravesen kan naar Celtic

Villarreal wil Juan Pablo Sorín verkopen en Bordeaux is volgens Franse media wel geïnteresseerd

Kris Bright van New Zealand Knights op proef bij Fortuna Sittard
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40966848
Camoranesi heeft aanbiedingen op zak van Valencia en Olympique Lyon.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:57:36 #116
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40972854
quote:
Ivan Celikovic se preselio u nizozemski klub Vitesse
en het bericht: http://www.nogomet.com/forum/showthread.php?t=1161

Wat het betekent, geen idee, iemand die Kroatisch kan?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40975398
Volgens mij dat die Kroaat van 18 jaar naar de Vitesse jeugd komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:20:53 #118
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40976887
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij dat die Kroaat van 18 jaar naar de Vitesse jeugd komt.
Is mij niks van bekend...heb jij nog wat info/linkjes?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40983017
Binnenkort:

Gallas naar Arse
Cole naar Chelsea
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40992565
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Is mij niks van bekend...heb jij nog wat info/linkjes?
http://www.transfermarkt.de/index.html?anz=/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=86&topic_id=2767&mesg_id=2767&page=&topic_page=2

Daar staat ie ook onderaan. Geen idee of het betrouwbaar is.

Bij Vitesse zelf is niets te vinden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:39:34 #121
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40997904
Vennegoor in gesprek met Celtic.
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:44:34 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40998065
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef DarkShine het volgende:
En FC Basel heeft zich officieel gemeld bij Roda JC voor Cristiano...
Schijnt rond te zijn...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41032442
De dagelijkse Hargreaves-soap update:
quote:
Owen Waits
Owen Hargreaves was left out by Bayern Munich yesterday — but Alex Ferguson admits Manchester United are no nearer signing the England midfielder. Hargreaves, who is keen to move to Old Trafford, was not even on the bench for the 2-1 Bundesliga win at Bochum. But Bayern’s general manager Uli Hoeness insists United must come up with £34million to get their man. Ferguson admitted: “Nothing really has changed. We are trying hard but Bayern are very stubborn which we understand. Owen is a special type of player."
Neil Custis, The Sun
Mede mogelijk gemaakt door: Manchester United en Bayern Munchen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41033189
34 miljoen pond. De tering.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41033390
Leonardo van NAC naar NEC
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:17:39 #126
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41035145
Wat is dat toch, met spelers en trainers die van NAC naar NEC gaan en visa versa? Of is dan de versprekingskans lager ofzo?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41039319
Leo dus toch naar pappa Been
pi_41039424
Volgens Chris van Nijnatten wil Claudio Pizarro best wel naar Feyenoord, maar wil Bayern niet verkopen.... Er komen zelfs vier goede aankopen naar Rotterdam!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:52:00 #129
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41039477
Ben je sarcastisch MM?
pi_41039540
Nee hoor, ik citeer de "column" van Chris van Nijnatten in het AD.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41041999
Zou wel goed zijn voor de Nederlandse competitie, en voor Feyenoord zelf
pi_41055831
Duscher (Deportivo) heeft 5 aanbiedingen, 2 Spaanse clubs en 3 buitenlandse. West Ham en Spurs hebben hem de beste aanbieding gedaan en hij lijkt voor de Spurs te gaan kiezen .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:38:03 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41056338
De man die David Beckham ooit nog eens zo geraffineerd uit de wedstrijd schopte.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:41:36 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41056440
HSV zou interesse hebben voor Urby Emanuelson, Johnny Heitinga en Ryan Babel, volgens Die Welt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41056468
West Ham zou een bod van 700k hebben gedaan
pi_41056763
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
HSV zou interesse hebben voor Urby Emanuelson, Johnny Heitinga en Ryan Babel, volgens Die Welt.
Kan er niks vinden op de site van Die Welt....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:56:35 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41056895
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kan er niks vinden op de site van Die Welt....
Hier.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41056946
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heintze is beter dan iedere linksback van Ajax in die 6 jaar
Bwhahaha! Ja Heintze is beter dan Maxwell. Sure.
quote:
Vogel is beter of minder kut dat dan Galasek.
Bull shit. Galásek was leider van Ajax in de succesvolle CL reeks in 2002.
quote:
Simons is wereldtop
Ja echt wel. Simons kun je zo in het rijtje Ronaldinho, Lampard zetten .

Haal dat bord eens voor je hoofd weg.
pi_41057015
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
HSV zou interesse hebben voor Urby Emanuelson, Johnny Heitinga en Ryan Babel, volgens Die Welt.
Kunnen VDV en De Jong niet zonder hun vriendjes uit Amsterdam ofzo?

Maargoed, neem Heitingay maar mee. Kan Grygera ook weer is ballen (of die roemeen).
pi_41057063
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:02 schreef DeVinger het volgende:


Maargoed, neem Heitingay maar mee.


Sjonnie speelde een puike pot centraal tegen RKC. Sjonnie moet gewoon blijven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41057208
Idd, de Heit blijft gewoon in Amsterdam
pi_41057237
De Baab trouwens ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41057317
De Oerb mag wel weg trouwens.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:15:03 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41057411
quote:
Besonders im Fokus: Zwei Holländer für die linke Seite. Robbert Schilder (20/Ajax) ist als Linksverteidiger und im linken Mittelfeld ein Mann mit großer Zukunft. Zudem beobachteten die HSVer den linken Defensiven Jeroen Drost (19/Heerenveen).

Quelle: Bild Hamburg, 16.08.06
HSV staat voor Holländischer Sport Verein?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41058144
Zo kunnen ze de titel in ieder geval vergeten . Waarom zijn zij niet achter die Duitser op het WK gegaan, (van Hannover geloof ik).
pi_41058336
Omdat die naar Bremen is gegaan.

En omdat hij bagger is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41059294
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Omdat die naar Bremen is gegaan.

En omdat hij bagger is.
Ook maar sinds een week ofzo . En ik denk datie beter is dan een Heitinga/Drost.
pi_41065870
quote:
Midfield transfer target Owen Hargreaves has been ordered to shut his mouth by angry Bayern Munich chief Uli Hoeness, who insists the Canadian-born ace is not for sale at any price.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41066114
Mocht Vágner Love naar Feyenoord gaan, dan maakt Ricardo Oliviera van Betis Sevilla wellicht de overstap naar CSKA. Oliviera heeft zich de woede van de voorzitter van Betis op de hals gehaald, nadat hij negen dagen later terugkeerde van een huurperiode aan Sao Paulo dan was afgesproken.
pi_41066866
quote:
Arsenal stuurt aan op een ruil Cole-Gallas

22/8/2006 17:26

Manager Arsène Wenger wil snel een einde maken aan de transferperikelen rond Ashley Cole die in de belangstelling staat van Chelsea. Zijn bod op William Gallas die bij The Blues in ongenade is gevallen, kan een opening in de zaak vormen.
'Wat betreft een transfer van Cole zijn we nog geen stap verder. Ik heb een bod op William Gallas gedaan en dat is hoe de zaken er nu voor staan', zei Wenger op een persconferentie in de aanloop naar het Champions Leagueduel met Dinamo Zagreb.

Cole behoort niet tot de selectie voor de return in de derde voorronde, wat er op kan duiden dat een transfer nog steeds aan de orde is. Wenger liet afgelopen week ook blijken dat de 25-jarige linksback best mag vertrekken als een geïnteresseerde club maar de gewenste transfersom op tafel legt.

'Dit is een moeilijke situatie voor ons, want we hebben een speler waar we niet echt op kunnen rekenen. Geld kan het probleem niet zijn. We hebben ook geen bod afgeslagen. Je zult aan Chelsea moeten vragen wat het probleem is.'

Door een bod uit te brengen op Gallas, die openlijk aanstuurt op een vertrek bij Chelsea, krijgt Wenger wellicht snel de duidelijkheid waar hij naar op zoek is. Door de transfers te combineren komen de twee Londense rivalen wellicht sneller tot een akkoord dan nu het geval is.
pi_41067739
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bwhahaha! Ja Heintze is beter dan Maxwell. Sure.
[..]
Ja, zeker de eerste 3 seizoenen


Bull shit. Galásek was leider van Ajax in de succesvolle CL reeks in 2002.
[..]
Vogel ook van 2004-2005 toch is het een kut voetballer

Ja echt wel. Simons kun je zo in het rijtje Ronaldinho, Lampard zetten .

Noem maar 5 betere spelers op zijn positie op

Haal dat bord eens voor je hoofd weg.
Zegt een Neus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41069228
Reus naar de VS.

Daar kan hij nog makkelijk 2 seizoenen mee, goed keus dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41073313
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reus naar de VS.

Daar kan hij nog makkelijk 2 seizoenen mee, goed keus dus
en dan komt zijn grote droom als nog uit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41080913
Peter Bosz zit in Belgrado om te kijken naar Nikola Zigic
pi_41080975
reus is het gegund
zigic van 2m+?
pi_41081208
Bron: FR-Fans.nl, Rtv Rijnmond

In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken, zo meldt Rijnmond.nl. Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan.

De 25-jarige Zigic speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League. De spits speelde tot nu toe 76 wedstrijden voor Rode Ster en scoorde daarin 44 keer.

Zigic stond de afgelopen maanden ook al in de belangstelling bij grote clubs als Arsenal en Blackburn Rovers, maar tot een transfer naar Engeland kwam het nooit. De Servier speelde afgelopen zomer met Servie en Montenegro op het Wk in Duitsland en maakte in de groepswedstrijd tegen Ivoorkust een goal.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:31:05 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41083136
Zoals het er nu naar uitziet gaat Ramzi absoluut niet naar Roda komen. Roda gaat niet onder geen voorwaarde akkoord met de eisen die die omhooggevallen club uit Alkmaar stelt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:42:43 #158
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41084881
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 02:31 schreef DarkShine het volgende:
club uit Alkmaar
Zie het meer als een hedendaagse Opstand der Kaasboeren...

Maar Ramzi is echt een goeie voetballer, zonde dat die op de bank verpietert.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:46:59 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41085860
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Zie het meer als een hedendaagse Opstand der Kaasboeren...

Maar Ramzi is echt een goeie voetballer, zonde dat die op de bank verpietert.
Maar Cissé ruilen voor Ramzi?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41086522
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Maar Cissé ruilen voor Ramzi?
Maar is het niet zo dat het contract van Cissé aan het eind van het seizoen verloopt? Mag Roda nog aardig zijn best doen om deze speler te verkopen, anders loopt hij zo de deur uit volgend seizoen.

Maar Cissé ruilen voor Ramzi is een lachertje, mag KaasZ nog wel ff wat geld erbij doen.
volgende wedstrijden:
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:19:22 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41086684
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef spurs het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat het contract van Cissé aan het eind van het seizoen verloopt? Mag Roda nog aardig zijn best doen om deze speler te verkopen, anders loopt hij zo de deur uit volgend seizoen.

Maar Cissé ruilen voor Ramzi is een lachertje, mag KaasZ nog wel ff wat geld erbij doen.
De media zit totaal verkeerd over het contract, Roda heeft een optie om Cissé nog 2 jaar aan de club te binden.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:28:59 #162
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41086930
Ruilen, ruilen...Wat een slavendrijverij
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:10:07 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41087991
Ronaldo naar Milan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41088148
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:19 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De media zit totaal verkeerd over het contract, Roda heeft een optie om Cissé nog 2 jaar aan de club te binden.
Of hebben de kaasboertjes een mooi persbericht uitgebracht wat de media klakkeloos heeft overgenomen, dat kan natuurlijk ook.
volgende wedstrijden:
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:22:53 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41088308
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:15 schreef spurs het volgende:

[..]

Of hebben de kaasboertjes een mooi persbericht uitgebracht wat de media klakkeloos heeft overgenomen, dat kan natuurlijk ook.
AZ probeert het sinds gisteravond via de media te spelen, iets wat Roda niet bepaalt waardeert!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41088577
Chris Eagles (ManU) --> NEC
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:04:25 #167
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_41089444
Uit de categorie broodje aap, maar als Feyenoord hem kan halen moeten ze de kans natuurlijk niet laten liggen.
quote:
Rotterdam 23 augustus
Feyenoord heeft zich in zijn zoektocht naar de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt verrassend versterkt met de Argentijnse international Carlos Tevez (23). De aanvaller lag overhoop met zijn club Corinthians en stond open voor een vertrek. Met de transfer is volgens het AD een bedrag van ¤10 miljoen gemoeid. Tevez zal donderdag gepresenteerd worden.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_41089543
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef Devano het volgende:
Uit de categorie broodje aap, maar als Feyenoord hem kan halen moeten ze de kans natuurlijk niet laten liggen.
[..]
. Zet er op z'n minst even de bron bij. Vast voetbalprimeur oid .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:09:10 #169
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_41089582
Ik heb het ook van iemand anders die geen bron vermeldt. Natuurlijk is Feyenoord niet rond met Tevez, maar het zou een hele aardige optie zijn.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_41089668
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef Devano het volgende:
Ik heb het ook van iemand anders die geen bron vermeldt. Natuurlijk is Feyenoord niet rond met Tevez, maar het zou een hele aardige optie zijn.
Milan en Man utd willen hem dus dan kan je dit best topicvervuiling noemen .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:12:48 #171
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41089680
Cissé mag dus niet weg van Roda, statement van Roda staat in het Roda topic en op rodajc.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:39 #172
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41090661
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

. Zet er op z'n minst even de bron bij. Vast voetbalprimeur oid .
Er staat toch AD in het bericht, of niet dan
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41090930
Wat zou Tevez van 't niveau Bosschaart vinden?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41092303
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Er staat toch AD in het bericht, of niet dan
Daar wordt naar verwezen, tis niet de bron .
pi_41092545
Figo wil naar de Premier League.
pi_41092613
quote:
Portsmouth are trying to hijack Newcastle's move for Inter Milan striker Obafemi Martins. (Star)

Fulham boss Chris Coleman will listen to "serious offers" for captain Luis Boa Morte. (Independent)

Stuttgart striker Daniel Ljuboja is holding out for more money before he agrees a move to Celtic. (Record)

AC Milan are back in the hunt for Chelsea defender William Gallas. (Sun)

Real Madrid are willing to speak to AC Milan representatives about striker Ronaldo. (Guardian)

Owen Hargreaves will risk the wrath of Bayern Munich by holding a news conference on Wednesday to explain why he wants to leave. (Star)

Manchester United are prepared to wait for Hargreaves - even if that means they miss out on their fall-back option Marcos Senna of Villarreal. (Times)

Aston Villa boss Martin O'Neill is confident he will persuade unsettled Czech striker Milan Baros to stay at Villa Park. (Guardian)

Reading have told Middlesbrough they have no chance of signing Steve Sidwell. (Sun)

Middlesbrough are also after highly-rated Preston striker David Nugent. (Mirror)

And Boro could seal a loan deal for Real Madrid defender Jonathan Woodgate. (Mail)

Liverpool boss Rafael Benitez is pondering a move for £10m-rated Cadiz striker Lucas Lobos. (Independent)

Former Real Madrid star Luis Figo wants to play in England. (Star)

Tottenham and Portsmouth are tracking Roma defender Sammy Kuffour. (Mirror)

Hearts are chasing Hugarian striker Peter Rajczi but face competition from West Brom and Birmingham (Star)
bbc.co.uk
pi_41092640
Andere roddels:
quote:
Sunderland chairman Niall Quinn will step down as manager by Monday and wants to install Alan Curbishley as replacement. (Star)

Dutch coach Marco van Basten says he will never pick former Manchester United striker Ruud van Nistelrooy again. (Star)

Aston Villa chairman Doug Ellis will walk away with £300,000 when Randy Lerner completes his takeover of the club. (Star)
bbc.co.uk
pi_41092918
Feyenoord zou Zigic willen halen, maar hij zou waarschijnlijk al naar Juve gaan.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:56:18 #179
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41092925
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Daar wordt naar verwezen, tis niet de bron .
Mijn excuses. Ik denk dat de bron ad.nl is
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41093231
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef Radegast het volgende:
Figo wil naar de Premier League.
Beetje laat...
pi_41093963
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef Radegast het volgende:
Figo wil naar de Premier League.
Kan ie misschien ruilen met C. Ronaldo
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:46:43 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41094687
quote:
Feyenoord ontkent belangstelling Kluivert

Hoewel diverse Internetsites melden dat Feyenoord belangstelling heeft in Patrick Kluivert, ontkent de club bij monde van directeur Chris Woerts alle geruchten. Tegenover de Spaanse krant Marca verklaart Woerts: "Er is geen contact geweest met Kluivert of zijn zaakwaarnemers. Wij zijn niet eens in Valencia geweest."

Ook zaakwaarnemer Sigi Lens weet van niks. "Feyenoord is een mooie club, met een fantastische aanhang en een mooi stadion. Patrick heeft goede herinneringen aan Rotterdam waar hij met het Nederlands Elftal prachtige wedstrijden heeft gespeeld. Maar tot dusverre hebben wij niks vernomen. Patrick heeft het naar zijn zin in Spanje en wil zich eerst concentreren op Valencia."

Bronnen rond de ex-international beweren echter dat Kluivert wel oren heeft naar een terugkeer naar Nederland. Hij wil zich na een mindere periode op zowel privé als sportief gebied via Feyenoord weer in de kijker willen spelen bij het Nederlands Elftal om zijn leidende positie in het topscorer klassement allertijden te verstevigen.

Rivaliteit

Kluivert is wegens zijn periode bij aartsrivaal Ajax weinig geliefd bij het Rotterdamse publiek. Hier wil directeur Woerts wel wat over zeggen. "Ach, die rivaliteit. Ik word er af en toe een beetje moe van. Cruijff heeft hier ook gespeeld, dat was een ras-Ajacied en die pakte met Feyenoord de dubbel. Later kwamen ook nog Rob Witschge en Arnold Scholten met wie Feyenoord in '93 kampioen werd."

"De antipathie van sommige supporters tegen Ajax gaat in mijn ogen wel heel erg ver. Ik lees zelfs op sommige fora berichten dat Lorenzo Davids niet gewenst is omdat zijn neef een voormalig Ajax-speler is. Waar hebben we het dan over?"
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41094782
Is niet te hopen dat ie dat doet
pi_41096937
ADO Den Haag, Sparta Rotterdam en FC Twente hebben zich bij Ajax gemeld om Robbert Schilder te huren. Ook NAC Breda heeft interesse.

Bayern München wil Miroslav Klose volgend seizoen aantrekken.

HSV wil Martin Skrtel (Zenith) of Dario Knezevic (NK Rijeka) als vervanger voor Boulahrouz, Arthur Boka (Strasbourg) is de gewenste linksback.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:06:43 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41097101
HSV is bezig om Joris Mathijsen naar Duitsland te halen, Holländischer Sport Verein?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:11:47 #186
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41097240
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
HSV is bezig om Joris Mathijsen naar Duitsland te halen, Holländischer Sport Verein?
Zou wel een goede opvolger voor Boula zijn. Maar of AZ hem wil laten gaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41097280
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
ADO Den Haag, Sparta Rotterdam en FC Twente hebben zich bij Ajax gemeld om Robbert Schilder te huren. Ook NAC Breda heeft interesse.
Hij gaat al definitief naar Heracles.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41097891
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:11 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Zou wel een goede opvolger voor Boula zijn. Maar of AZ hem wil laten gaan
In ieder geval niet voor niets
pi_41098202
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

In ieder geval niet voor niets
Ik vind 6 miljoen wel een paar miljoen te weinig voor Joris.
pi_41098268
Ik niet.

Je zou er zo meer voor kunnen vragen.

Hij heeft toch al wat ervaring en kan doorgroeien
pi_41102190
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Cissé mag dus niet weg van Roda, statement van Roda staat in het Roda topic en op rodajc.nl
Is die Cissé zo goed dan? Hij scoort maar bar weinig, en zo populair is hij onder de fans niet.
Ze hem naast Oper bv...
quote:
Na de eventuele komst van Mathijsen zou HSV nog niet zijn uitgewinkeld. Zo hebben de Hamburgers linkervleugelverdediger Juan Pablo Sorín en Ajax-aanvaller Ryan Babel hoog op het lijstje, aldus Die Welt.
Kijk, dat zijn lekkere spelers om erbij te hebben
pi_41102275
Cisse is echt niet zo goed.
Een blinde draver, maar er komt niet veel goeds uit.

Reyes zou naar Athletico Madrid gaan.
pi_41102854
Reyes én Torres is vet.
pi_41103104
quote:
Owen United plea
Owen Hargreaves is set to defy Bayern Munich’s ‘keep quiet’ ultimatum by publicly pleading today for a move to United. German giants Bayern have warned they are ready to lodge a complaint to FIFA over an illegal approach for Hargreaves if United continue to chase him. But he and his advisers have arranged a Munich press briefing at which the England midfielder, 25, is set to demand a transfer
Neil Custis, The Sun

Sir Alex Ferguson has urged the United board to go the extra mile to sign Owen Hargreaves, according to the Daily Mail. The paper also claims that Bayern are unlikely to accept anything less than £17million.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41104124
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Woerts!
Met de Cler of Greene heb ik echt geen problemen, maar als je ras-ajacied Kluivert haalt, waarom ben je dan nog Feyenoord?
pi_41104204
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Woerts!
Met de Cler of Greene heb ik echt geen problemen, maar als je ras-ajacied Kluivert haalt, waarom ben je dan nog Feyenoord?
En Cruijff dan? Die bezorgde Feyenoord wel één van de laatste titels in haar geschiedenis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41104208
En Cruijf dan
pi_41115312
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

En Cruijff dan? Die bezorgde Feyenoord wel één van de laatste titels in haar geschiedenis.
Weinig fokkers die dat bewust mee hebben gemaakt.
pi_41115757
Geen Kluivert aub
pi_41122658
Filipe Luis (oud Ajax, nu Real B) naar Deportivo.
pi_41179581
Van Bommel naar Bayern München.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41182000
Komtie eindelijk op z'n plekkie terecht .
pi_41182818
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Filipe Luis (oud Ajax, nu Real B) naar Deportivo.
Goede zaakwaarnemer heeft dat ventje. Heb hem nog nooit één minuut zien voetballen, en steeds komt ie weer bij redelijke teams terecht.
pi_41186020
Kah naar PSV
pi_41192712
Voor hemzelf zou het goed zijn, of een club in het buitenland waar hij altijd speelt (subtop).
Denk dat PSV ook wel meer te bieden heeft dan Feyenoord, en ook de fans zullen hem niet haten.
Maargoed, de vraag blijft: kunnen ze zijn extreme salariseisen betalen?
pi_41209495
Henrico Drost naar AGOVV. wordt zondagavond bekend gemaakt volgens agovvforum.nl
Hooray for boobies!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:59:52 #208
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41210551
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Voor hemzelf zou het goed zijn, of een club in het buitenland waar hij altijd speelt (subtop).
Denk dat PSV ook wel meer te bieden heeft dan Feyenoord, en ook de fans zullen hem niet haten.
Maargoed, de vraag blijft: kunnen ze zijn extreme salariseisen betalen?
De vraag is eerder of Kluivert kiest voor een vervolg van zijn carriere als voetballer of gaat voor de Bogarde-optie.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41236348
quote:
Kluivert wordt morgen gepresenteerd

PSV en Patrick Kluivert zijn het eens geworden over een contract. Volgens fansite PSVzone.nl van de Eindhovenaren wordt de topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal morgenochtend om tien uur gepresenteerd.
Overigens willen zowel Patrick Kluivert als PSV niet bevestigen dat er een akkoord is. Wel geven beide partijen aan dat er gesprekken plaatsvinden. Kluivert moet in Eindhoven de opvolger worden van de naar Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink.

Naar verluidt betaalt PSV zo'n drie miljoen euro aan Valencia voor Kluivert, die voor twee of drie seizoenen zal tekenen. Naast Kluivert hoopt de regerend landskampioen nog voor donderdag een rechtsback en een centrale verdediger te contracteren. Ook zijn de Eindhovenaren nog altijd met Real Betis in gesprek om spits Robert terug te halen.
Voetbalprimeur.nl
pi_41236522
Patje was toch gratis Waarom dan opeens transfersom. Dit is dus een onzin bericht .

Robert .
pi_41236963
PSVZone.nl:
quote:
Morgen presentatie Patrick Kluivert

Exclusief - PSV presenteert morgen om 10.00 uur in het Philips Stadion haar nieuwe aankoop Patrick Kluivert. De Amsterdammer komt transfervrij over van de Spaanse topclub Valencia C.F. Kluivert moet de naar Glasgow Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink opvolgen als diepste spits.
pi_41248518
Ja dat lijkt er meer op idd
We wachten nog 20min...
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:47:34 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41248649
Ben benieuwd, hoop niet dat Patrick Kluivert voor PSV gaat spelen, maar ben bang dat het toch gaat gebeuren. Bij iedere andere club buiten AZ, Feyenoord en PSV hoop ik dat hij slaagt, maar bij deze drie clubs hoop ik dat hij faalt, ook al blijft het één van mijn favorieten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:17:38 #214
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41249242
Die berichten van de PSV fansites moeten met een korreltje zout genomen worden
quote:
AD: PSV beslist maandag voor welke spits het gaat
De afgelopen dagen is bij PSV druk geinventariseerd welke spitsen haalbaar zijn voor PSV. Volgens het Algemeen Dagblad wordt maandag besloten 'in welke speler PSV energie gaat steken'. Naast Kluivert zouden nóg een paar namen op het lijstje staan, onder wie in elk geval een aanvaller uit Zuid-Amerika.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:53:13 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41250016
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sobis

Wat een mongolen
Racing Santander en Rafael Sobís waren het al eens over een contract, alleen beide clubs kwamen er niet uit. Lijkt me dus dat PSV best kans maakt op Rafael Sobís, want als hij al naar Racing Santander wilde verkassen, waarom dan niet naar PSV? PSV speelt Champions League en is voor meerdere Braziliaanse spitsen een springplank geweest naar de absolute wereldtop, denk dus dat Rafael Sobís best weleens die Zuid-Amerikaanse spits kan zijn uit het bericht van hierboven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41252769
Geen presentatie?
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:38:36 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41252806
Blijkbaar niet...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41252890
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
Geen presentatie?
Kluivert komt toch niet.Misschien Gustavo Oberman wel? Volgens transfermarkt.de is die 2,5 miljoen,alhoewel transfermarkt.de niet erg betrouwbaar is.
pi_41252967
transfermarkt.de
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:55:35 #220
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_41255127
kluivert naar portsmouth
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:03:30 #221
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41255357
Rafael Sobís vertrekt zo goed als zeker naar Real Betis Sevilla, dus toch géén PSV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41262400
En Betis wil ook graag David Odonkor van Dortmund en is met die club al rond.

Verder wil Milan de Braziliaan Edu Dracena van Cruzeiro halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41262672
Milan heeft ook interesse voor Ricardo Oliviera van Betis.
pi_41263188
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:48 schreef Radegast het volgende:
Milan heeft ook interesse voor Ricardo Oliviera van Betis.
Die transfer was al bijna rond maar de vraagprijs is opeens verhoogd.
pi_41263443
Ik dacht dat hij al rond was, moet Milan straks weer opzoek naar een andere
Echt vaag gehandeld btw van Milan. Je topschutter en beste man vertrekt, en dan zo onslagvaardig op de transfermarkt een beetje lanterfanten.
pi_41282126
Vogel van Milan naar Betis.

Musampa naar Trabzonspor.

Knopper naar Preston North End.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:18:30 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41282970
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 05:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vogel van Milan naar Betis.
Is volgens mij rond in combinatie met Oliveira naar AC
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:59:29 #228
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41284298
Niet alleen Knopper naar het buitenland, maar ook Tim de Meersman naar Beveren. Daardoor Thomas Mandl naar Vitesse.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41284321
Ryan Donk (RKC) naar AZ
pi_41290961
Co Adriaanse misschien bondscoach China.
pi_41291054
Bondscoach prima, maar doe nou niet China
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:05:03 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41291104
Robinho wellicht de nieuwe spits vab AC Milan, dat 25 miljoen euro bood, hetzelfde bedrag dat Real Madrid als afkoopsom betaalde aan Santos.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:14:33 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41293472
Lijkt meniet
Real betaalde 27 miljoen en laat hem niet gaan.

Real wil overigens misschien Alex van PSV hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41293537
Kluivert kan naar PSV, maar ook naar Bordeaux.
pi_41293567
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef Radegast het volgende:
Kluivert kan naar PSV, maar ook naar Bordeaux.
Zal wel voor PSV kiezen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:18:19 #236
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41293587
Laat hem aub naar Bordeaux gaan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:39:42 #237
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41294200
Ayala naar Real en Helguera naar Valencia. Real zal dan iets bij betalen. Hoop dat die doorgaat!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41295187
Marcel Seip naar Kayserispor.... Wel een stukkie minder dan die russische club.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41295241
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef stefmans het volgende:
Laat hem aub naar Bordeaux gaan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:10:38 #240
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_41296829
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef DeVinger het volgende:
transfermarkt.de


http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=14944
pi_41298079
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef DeVinger het volgende:
Bondscoach prima, maar doe nou niet China
Daar past ie wel prima, volgzame spelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:03:35 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41298429
Zebina naar Madrid
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41300698
quote:
United Out To Get Trez
Manchester United have made a beat-the-deadline £10million bid to buy David Trezeguet from Juventus. The French international striker wants a move following the Turin side’s enforced relegation to the Italian Serie B after the match-fixing scandal. Yesterday Trezeguet’s father — who also acts as his agent — met with Red Devils officials about a possible move before the transfer window closes on Thursday. Juve president Giovanni Cobolli Gigli has privately admitted that United have made a bid for the 28-year-old player. That is believed to be in the region of £10million, although Juve are said to be demanding £17m.
Charlie Wyett and Neil Custis, The Sun

The Daily Mirror also tip United to move for Trezeguet, but speculate that the Reds' opening bid will be £12million.
quote:
Hargreaves krijgt geen ManU-transfer

29/8/2006 11:10

Owen Hargreaves moet zich erbij neerleggen dat hij voorlopig niet voor Manchester United speelt. Bayern München laat de Engelse middenvelder simpelweg niet vertrekken.

'We hebben het maar te accepteren', legde zijn zaakwaarnemer Roman Grill uit. 'No way dat Bayern instemt met een transfer. De enige hoop die Owen heeft, is dat United geïnteresseerd blijft en dat het er later nog eens van komt.'

Hargreaves had gehoopt dat Bayern milder gestemd zou zijn nu de Duitse kampioen Mark van Bommel erbij heeft gekregen. Onterecht, zo blijkt. 'Owen blijft, daar kun je je huis op verwedden', aldus algemeen directeur Uli Hoeness.

Er was de 35-voudige international (geen goals) veel aan gelegen een transfer te forceren. Hargreaves speelt zijn gehele carrière al voor Bayern, waar hij op 139 duels in de Bundesliga (zes goals) staat.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41301063
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef jojomen4 het volgende:
Zebina naar Madrid
Betere rechtsback dan wat Real tot nu toe onder contract had staan.
pi_41303170
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef jojomen4 het volgende:
Zebina naar Madrid
Geen slechte keuze.
pi_41310308
Grot (NEC) --> Excelsior -huur-
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:24:39 #247
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41313242
Zebina is toch die lange slungel die eens door Pienaar keihard door z'n benen werdt gespeeld? Op zo'n moment laat je mij zien dat je geen echte topper bent. Hij had gelijk z'n benen moeten breken of zich niet laten poorten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41315163
Mwha het is wel de ideale back-up
Toch wat jaartjes AS ROma en 2 jaar Juve
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:40:27 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41317935
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef jojomen4 het volgende:
Zebina naar Madrid
Fabio Capello geeft zijn eigen netwerkje weer een leuk baantje, Jonathan Zebina kwam net als Emerson ook al met hem mee van AS Roma naar Juventus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41321204
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:04:23 #251
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41323952
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Wie
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41324007
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Wie
Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:06:17 #253
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41324027
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??
Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:06:42 #254
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_41324042
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Tom Soetaers heeft dus een andere naam genomen
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_41324046
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
Ook PSV kent zijn "tropische verassingen"
pi_41324224
quote:
With the transfer deadline looming, United are tipped to lose out in the race for Argentine striker Carlos Tevez, with Arsenal set to clinch his £18million signing - according to The Sun.

The disappointment of missing out on Tevez will be tempered apparently, by a late move for international cohort Javier Mascherano. Again The Sun are tipping the swoop, with United targeting the Argentine after missing out on Owen Hargreaves.

The Daily Mirror claims United target David Trezeguet will remain with Juventus, despite their demotion to Serie B.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41324885
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??
Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord...
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadion

(het is niet voor niets een gerucht... )
pi_41327245
Alex is nog steeds in beeld bij de Real Madrid, maar heeft als minpunt dat hij een plaats als speler van buiten de Europese Unie inneemt. De Spaanse media blazen de loftrompet over de kwaliteiten van de PSV’er. (Marca).

Karim Saidi zal Feyenoord spoedig verlaten. Udinese en Lecce willen de Tunesische international graag overkopen van Feyenoord. (FR Fans)

Omdat de komst van Ricardo Oliveira lijkt af te ketsen, heeft AC Milan zijn pijlen nu ook gericht op Didier Drogba. (Gazzetta dello Sport)

AC Milan heeft 25 miljoen euro geboden voor Robinho, hetzelfde bedrag wat Real Madrid betaalde aan Santos één jaar geleden. De Madrilenen willen de Braziliaan echter niet kwijt. (AS)

Aston Villa hoopt Jermaine Defoe los te weken bij Tottenham Hotspur. (Daily Mirror)

Ook Javier Saviola (FC Barcelona) staat op het verlanglijstje van Aston Villa. (TribalFootball)

Jonathan Woodgate kan kiezen tussen de aanbieding van Newcastle United en Middlesbrough. Paco Pavón zal gewoon bij Real Madrid blijven. (AS)

Portsmouth staat op het punt om zich te versterken met Stephen Appiah. De Ghanese middenvelder zou voor een slordige acht miljoen euro overkomen van Fenerbahçe. (The Independent)

Iván Helguera kan een contract voor drie seizoenen bij Valencia tekenen. De aanbieding van Fenerbahçe was ook aanlokkelijk, maar het feit dat de Turkse club niet deelneemt aan de Champions League speelde een grote rol in zijn beslissing. (Sport)

De Tsjechische verdediger Pavel Mares (Zenith Sint-Petersburg) zegt nog voor het sluiten van de transfermarkt de overstap te maken naar Bolton Wanderers, dat 3,5 miljoen euro voor hem betaald. (The Sun)

Glasgow Rangers heeft bij Austria Wien een vergeefs bod uitgebracht op Sasa Papac. De Oostenrijkse club wil meer dan de geboden 600.000 pond ontvangen. (The Sun)

Real Madrid heeft Ronaldo aangeboden bij AS Roma. De Madrilenen willen de aanvaller ruilen tegen Christian Chivu of Phillipe Mexes. (Placar)

Standard Luik grijpt naast Stipe Pletikosa. De Kroatische doelman kiest voor een transfer naar het Engelse Fulham (Het Laatste Nieuws)

www.voetbalzone.nl
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41327997
Stevie Naismith krijgt donderdag te horen of Arsenal hem wil, ook is de interesse in Julio Baptista weer aangewakkerd.

Jose Pierre-Fanfan naar Middlesbrough.

Newcastle wil er nog wel een spitsje bij, hoewel spitsje, het gaat nu om Viduka.

Vandaag krijgt Celtic het antwoord van Gravesen, ja of nee.

Portsmouth wil nog even verder shoppen. Naast Appiah staan ook Manuel Fernandes en Andy
Cole op het lijstje. De komst van de Portugees lijkt niet ver weg te zijn.

Woodgate en Huth vertrekken naar Middlesbrough.

Fulham trekt voor de verandering is aan een Brit, ze willen graag Kilbane van Everton overnemen.

Spurs gaan voor Chimbonda (Wigan) en Malbranque (Fulham).
pi_41329019
De Bulgaarse international Stilian Petrov verhuist van Celtic naar Aston Villa voor 6,5 miljoen pond, dit bedrag kan nog oplopen naar 8 miljoen.
volgende wedstrijden:
pi_41329568
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadion

(het is niet voor niets een gerucht... )
het staat zelfs op WIkipedia

Amr Zaki has signed a contract for 3 years in Eindhoven for P.S.V. He will be the new striker for the recently transfered Jan Vennegoor of Hesselink

http://en.wikipedia.org/wiki/Amr_Zaki
pi_41331823
Betinho op proef bij FC Zwolle

Marinus Dijkhuizen naar Cambuur

André Hanssen naar Tromsø IL

Cambuur wil Age Hains Boersma van Heerenveen huren

Mirko Vucinic en Mauro Esposito kunnen naar AS Roma
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41331853
Die Boersma, dat is toch de enige Fries die ze in de selectie hebben?

Las er net een stukje over in het Technisch Weekblad, die gast is ingenieur.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41331899
Ja, klopt. Speelde bij VV Sneek en wilde eerst zijn studie afmaken. Cambuur had hem al eens gescout en ook Groningen heeft met hem gesproken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:24:14 #265
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41336782
Cisse voor veel geld naar AZ
Boussabon naar Roda
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41340107
PSV zit serieus achter die Egyptenaar aan met nog 2 teams uit Engeland.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:00:05 #267
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_41342191
tik tak, tik tak.. opschieten Feyenoord..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:46:55 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41348771
Reyes naar Real en Baptista naar Arsenal. Real zou dan 3 miljoen bij moeten leggen of ze worden bijde verhuurd.

Hoop dat deze niet doorgaat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41349137
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Reyes naar Real en Baptista naar Arsenal. Real zou dan 3 miljoen bij moeten leggen of ze worden bijde verhuurd.

Hoop dat deze niet doorgaat.
Juist vette transfer! En weer is minder Brazilianen Ken Alex voor achterin gehaald worden
pi_41353054
Engelaar naar Twente
pi_41353489
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
jep!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:20:52 #272
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41354387
Tardelli naar PSV
Nando Rafael naar Roda
Cisse naar Feyenoord (?)
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41354417
Nando Rafael naar Roda...dat zou wel een goeie zijn.

Tardelli schijnt een moeilijke jongen te zijn ( bron vi)
pi_41354431
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
Bron?
pi_41354509
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
Volgens welke bron?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_41354515
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef koningdavid het volgende:
Teves en Mascherano naar West Ham??!?!?

Verassend.
pi_41355343
Ik ben echt benieuwd welke transfers er op deze laatste dag bijkomen. Ik denk nog zeker een aantal verassingen!
Geniet, maar drink met je mate!
pi_41355689
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:24:08 #279
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_41355914
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_41355982
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:

[..]

beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
pi_41355999
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:

[..]

beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Haal dan Nando Rafael.Als die echt in de belangstelling staat van Roda,kan Twente hem ook kopen.Veel beter dan Engelaar.
pi_41356037
Maar Nando is wel wat anders dan Engelaar qua positie
pi_41359259
quote:
Real ruilt Ronaldo, Adriano en Reyes

31/8/2006 9 :00

Real Madrid is nog heel wat van plan op de laatste dag van deze transferperiode. Haast alle Spaanse media berichten dat Adriano en José Antonio Reyes naar De Koninklijke komen en dat Ronaldo en Julio Baptista vertrekken.

Real zou het met Arsenal eens zijn over de transfer van Reyes. De 22-jarige aanvaller komt naar Madrid in ruil voor Baptista en een bedrag van naar verluidt drie miljoen euro. Reyes heeft al meerdere malen laten weten weg te willen uit Londen, de 24-jarige Baptista is uit de gratie bij coach Fabio Capello.

De Madrileense club is het ook eens met Internazionale over de voorwaarden van een overgang van Ronaldo naar Milaan en Adriano naar Spanje. Capello heeft niet echt grote plannen met Ronaldo, vandaar dat de 29-jarige Roni graag terug wil naar Inter.

Voorwaarde voor het slagen van deze deal met Ronaldo en Adriano, is dat Baptista ook daadwerkelijk Real verlaat. Als de Braziliaanse middenvelder verkast dan komt er bij Real een plaats vrij voor een speler van buiten de Europese Unie, in dit geval dus Adriano.
Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:11:58 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41359730
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..
Dat zijn van die lul-geschreven verhalen van Vi.

Capello heeft geen niet echt grote plannen met Ronaldo? Waar halen ze dat vandaan? Hij heeft zelfs gezegt dat als die weer fit is waarschijnlijk met Ruud in de basis staat omdat die altijd met 2 diepe spitsen heeft gespeeld. En daarbij vertelde die dat Ronaldo de beste op de wereld is.

Baptista uit de gratie? Hij speelt nog gewoon af en toe.. hij speeld niet alles nee maar dat wil niet zeggen dat Capello niks meer van moet hebben. Er zijn genoeg andere spelers die ook goed zijn.

Ronaldo heeft nooit gezegd graag weg te willen.. hij vertelde afgelopen week nog dat ie het prima naar z'n zin heeft in Madrid. Dat klinkt niet als iemand die graag weg wilt. Als die echt weg wilt kan die zo dwars gaan liggen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:49:47 #285
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_41360934
ronaldo is gewoon een dikzak met een veel te hoog salaris die real madrid zo snel mogelijk wil lozen voor ie helemaal niks meer kan
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_41361098
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:02:33 #287
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41361321
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
bron is altijd fijn
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41361349
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.
pi_41361408
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.
Ik hoop ook van niet
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:41:10 #290
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41362580
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

bron is altijd fijn
Transfergeruchten, Einstein
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41362735
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

bron is altijd fijn
voetbalmax.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:54:13 #292
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41363038
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef PyTh het volgende:
Kromkamp en Mendez naar PSV
Dat lijkt er nu echt van te gaan komen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41363203
Trezeguet naar Manchester United.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:02:15 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41363269
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Transfergeruchten, Einstein
Dan is een bron nog fijn of zuig je de geruchten altijd vrolijk uit je duim?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41363424
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
Trezeguet naar Manchester United.
Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41363463
Braafheid naar Ajax.

Hij is vandaag namelijk niet op de training komen opdagen.
pi_41363497
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..
BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...
pi_41363609
Kluivert afgekeurd bij PSV

Radio 1.
pi_41363669
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...
Ah oke, manutd.com is nog niet met 'n update gekomen, vandaar mijn reactie
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41363869
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Knoekie het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV

Radio 1.
Sjezussss wat een soap..
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41365234
Niko Kranjcar naar Portsmouth.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')