Ja, doei.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax heeft de laatste 6 jaar nooit een beter team gehad dan PSV.
We hebben het toch over de laatste 6 jaar? Maxwell, Vaart, Chivu en iedereen alweer vergeten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keep on dreaming.
Perez, Stam, Ogararu, Gabri, Roger, Gentenaar, Kroh-Deli, De Mul
Dat zijn allemaal geruchtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heintze is beter dan iedere linksback van Ajax in die 6 jaar
Vogel is beter of minder kut dat dan Galasek.
Simons is wereldtop
En Kezman zou de beste spits zijn bij Ajax na KJH, Sladan en misschien Mido
en het bericht: http://www.nogomet.com/forum/showthread.php?t=1161quote:Ivan Celikovic se preselio u nizozemski klub Vitesse
Is mij niks van bekend...heb jij nog wat info/linkjes?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij dat die Kroaat van 18 jaar naar de Vitesse jeugd komt.
http://www.transfermarkt.de/index.html?anz=/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=86&topic_id=2767&mesg_id=2767&page=&topic_page=2quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Is mij niks van bekend...heb jij nog wat info/linkjes?
Schijnt rond te zijn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef DarkShine het volgende:
En FC Basel heeft zich officieel gemeld bij Roda JC voor Cristiano...
Mede mogelijk gemaakt door: Manchester United en Bayern Munchenquote:Owen Waits
Owen Hargreaves was left out by Bayern Munich yesterday — but Alex Ferguson admits Manchester United are no nearer signing the England midfielder. Hargreaves, who is keen to move to Old Trafford, was not even on the bench for the 2-1 Bundesliga win at Bochum. But Bayern’s general manager Uli Hoeness insists United must come up with £34million to get their man. Ferguson admitted: “Nothing really has changed. We are trying hard but Bayern are very stubborn which we understand. Owen is a special type of player."
Neil Custis, The Sun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |