Zou niet zo erg zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
En als aanvulling hierop:
[..]
Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nevland, Lucius, Huysegems, Kolkka
De Coolsingel zal wel vollopen
Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef Denewar het volgende:
Portsmouth want Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar. (The People)
Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.
De bal is rond.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Feyenoord wordt in elk geval geen kampioen want die hebben maar een bovenmodale voetballer(DeGuzman) en 2 die er wel naartoe kunnen groeien denk ik (Bahia en in mindere mate Greene)
Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien hebben wij geen Lamey.
Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Je gelooft in elk geval nog steeds in het sprookje van de GKL.
Ga zo door
Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiend
Niks, maar succes ermeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.
Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.
Drenthe niet gezien op dat jeugd-EK? Mtiliga is naar NAC.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.
Greene kan prima backen, daar kan hij minder schade aanrichten als centraal. Maar ik zou hem in de rug van DeGuzman laten spelen, daar lijkt hij mij het beste voor
Lijkt me toch veel te duur?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Verder schijnt Internacional te hebben gemeld dat een Nederlandse club een bod heeft gedaan op Rafael Sobís, dat moets dus haast Feyenoord (of PSV) zijn.
Ja, voor Troyes. Deed het vorig jaar best goed bij het gedegradeerde Vitoria Setúbal in Portugal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt die Marek Saganowski nou in Frankrijk?
Dan hadden Ajax, Real en Inter al jaren kampioen moeten zijn geworden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |