abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40938698
De Vries naar Den Haag

edit: ook al rond zie ik
pi_40938900
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

En als aanvulling hierop:
[..]
Zou niet zo erg zijn
pi_40939685
Nevland, Lucius, Huysegems, Kolkka

De Coolsingel zal wel vollopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:15:47 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40940030
Vagner Love (CSKA Moskou), Julio Ricardo Cruz (Internazionale) en John Carew (Olympique Lyon) zouden op het lijstje staan van Feyenoord, zijn dit haalbare namen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40940200
Vagner Love wilde vorig jaar naar PSV toe, dus die wel misschien. De anderen niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:33:49 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40940430
Verder schijnt Internacional te hebben gemeld dat een Nederlandse club een bod heeft gedaan op Rafael Sobís, dat moets dus haast Feyenoord (of PSV) zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:36:00 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40940480
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nevland, Lucius, Huysegems, Kolkka

De Coolsingel zal wel vollopen
Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.
A.M.A.B
pi_40940558
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zeker wel. Dat provincieclubje kan het wel vergeten met R. Koeman aan het roer.
Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.
pi_40940833
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef Denewar het volgende:
Portsmouth want Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar. (The People)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:51:34 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40940853
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja kut voetballers die Salcido, Gomes, Ooyer, Alex, Simons, Cocu en Farfan.
Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.
A.M.A.B
pi_40941003
Feyenoord wordt in elk geval geen kampioen want die hebben maar een bovenmodale voetballer(DeGuzman) en 2 die er wel naartoe kunnen groeien denk ik (Bahia en in mindere mate Greene)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:59:33 #87
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40941066
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Feyenoord wordt in elk geval geen kampioen want die hebben maar een bovenmodale voetballer(DeGuzman) en 2 die er wel naartoe kunnen groeien denk ik (Bahia en in mindere mate Greene)
De bal is rond.
A.M.A.B
pi_40941124
Je gelooft in elk geval nog steeds in het sprookje van de GKL.

Ga zo door
pi_40941127
Bovendien hebben wij geen Lamey.
pi_40941160
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien hebben wij geen Lamey.
Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiend
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:04:23 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40941195
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Je gelooft in elk geval nog steeds in het sprookje van de GKL.

Ga zo door
Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.
A.M.A.B
pi_40941199
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee de backs van Feyenoord zijn ok. Verder is een back totaal niet boeiend
Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.
pi_40941236
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat heeft Steef je weer ingefluisterd.
Niks, maar succes ermee
pi_40941284
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Drenthe wel ja. En evt kan Greene backen.
Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.

Greene kan prima backen, daar kan hij minder schade aanrichten als centraal. Maar ik zou hem in de rug van DeGuzman laten spelen, daar lijkt hij mij het beste voor
pi_40941328
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Drenthe is zwaar overschat maar slechter zijn dan Bosschaart of Mtiglia kan je toch niet zijn.

Greene kan prima backen, daar kan hij minder schade aanrichten als centraal. Maar ik zou hem in de rug van DeGuzman laten spelen, daar lijkt hij mij het beste voor
Drenthe niet gezien op dat jeugd-EK? Mtiliga is naar NAC.
pi_40941359
Jeugd EK is geen eredivisie. Drenthe gaat dit seizoen zwaar floppen.
pi_40941374
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Verder schijnt Internacional te hebben gemeld dat een Nederlandse club een bod heeft gedaan op Rafael Sobís, dat moets dus haast Feyenoord (of PSV) zijn.
Lijkt me toch veel te duur?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40941396
Sobis

Wat een mongolen
pi_40942051
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt die Marek Saganowski nou in Frankrijk?
Ja, voor Troyes. Deed het vorig jaar best goed bij het gedegradeerde Vitoria Setúbal in Portugal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40942078
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoor je me niet zeggen toch? Beetje simpel van je om te stellen dat een ploeg alleen maar kampioen wordt door het hebben van goede spelers.
Dan hadden Ajax, Real en Inter al jaren kampioen moeten zijn geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')