abonnement Unibet Coolblue
pi_37405605
Deel 27 alweer

Vorige delen:
Gespot Deel 1
Gespot Deel 2
Gespot Deel 3
Gespot Deel 4
Gespot Deel 5
Gespot Deel 6
Gespot Deel 7
Gespot Deel 8
Gespot Deel 9
Gespot Deel 10
Gespot Deel 11
Gespot Deel 12
Gespot Deel 13
Gespot Deel 13
Gespot! Deel 14
Gespot! Deel 15
Gespot! Deel 16
Gespot! Deel 17
Gespot! Deel 18
Gespot! Deel 19
Gespot! Deel 20
Gespot deel 21
Gespot Deel 22
Gespot Deel 23
Gespot deel 24
Gespot deel 25
Gespot! Deel 26

Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jouw ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.

Wat is bijzonder?
Dat kun je zelf toch wel bedenken? Zeldzaam, apart, oldtimers. Duur en snel doen het ook goed.

Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.

De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.

Zijn er maximum maten voor een foto?
Ja. Als je zo'n blauw balkje onder je foto ziet, kun je hem het beste even resizen.

Dus als ik een posting maak, zonder dat er een eigen foto in staat, word hij verwijderd?
Die kans is er ja. Een vraag over een foto, of een correctie op de omschrijving moet kunnen. Maar overloos geouwehoer over of iets nu wel of niet spotwaardig is, postings met een mededeling dat je iets hebt gezien maar er geen foto van hebt, of slowchat, dat word verwijderd.

Laatste foto's:

Audi S4



[ Bericht 1% gewijzigd door Jaguarized op 30-04-2006 07:08:06 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37406320
was niet druk op de snelweg vandaag
pi_37406794


porsche carrera 4 S


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2006 17:36:18 ]
pi_37406834
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:20 schreef alsem het volgende:
was niet druk op de snelweg vandaag
[afbeelding]
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:05:19 #5
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_37407651
Welk mercedes type is dit precies? Leg later wel uit waarom het interessant is.



'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:11:18 #7
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_37407698
SL350/500. Geen V12 aan de zijkant en zeker geen amg want daar zijn de achterlichten verschillend van
pi_37407817
Ik dacht dat die SL's alltijd een typeaanduiding achter op hadden, maar ik heb niks met mercedes dus herken ze slecht.
Zal zo de echte spotwaardige auto's even uploaden en dan mogen jullie meepuzzelen wat daar aan de hand was.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_37408126
Vlakbij die SL stond een zootje BMW's (730 etc; weinig boeiend ) en een 645CSI die getuned was door een Belgische dealer (of in ieder geval belogod).
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_37408165
Daartegenover (10 meter verder) stond een altijd weer mooie Maserati
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_37408206
Wat me echter nogal afleidde was de auto die daar weer 10 meter vanaf stond (helaas alleen met mijn mobiel geschoten. Wel meer foto's indien gewenst.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_37408339
Weet iemand van wie deze F430 is? (zie overigens de maserati op de achtergrond), want het leukste is dat ik daar dus argeloos bij het Amstel hotel langs loop en dit allemaal net zie staan. Nog geen mobiel in de hand of fototoestel, maar ik hoor een zacht gerommel achter me en verdomd daar rijdt een Carrrera GT (de enige op NL kenteken meen ik) dit doodlopende straatje in. Niet op zoek naar een parkeerplaats (want die was er nog wel) en ook niet verdwaald want meneer Perridon weet daar echt de weg wel. Ging te snel voor een foto.
Hij wou weten wie er bij elkaar zaten voor de lunch op goede vrijdag en dat zou ik ook heel graag weten. Vandaar de vraag naar de eigenaar van deze Ferrari.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:42:52 #13
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_37408451
Gewenst ja, gelieve in 1 post .
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_37408459
Om even terug te komen op die Veyron van Scepsis..
Die is niet geplaat door hemzelf
maar door iemand van het peugeot forum
link


Ontopic



vorige week in Zandvoort

[ Bericht 11% gewijzigd door Alexxxxx op 29-04-2006 18:55:34 (de lay out werd verneukt) ]
Leverancier van www.autogespot.nl
pi_37408482
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:38 schreef multatuli het volgende:
Weet iemand van wie deze F430 is? (zie overigens de maserati op de achtergrond), want het leukste is dat ik daar dus argeloos bij het Amstel hotel langs loop en dit allemaal net zie staan. Nog geen mobiel in de hand of fototoestel, maar ik hoor een zacht gerommel achter me en verdomd daar rijdt een Carrrera GT (de enige op NL kenteken meen ik) dit doodlopende straatje in. Niet op zoek naar een parkeerplaats (want die was er nog wel) en ook niet verdwaald want meneer Perridon weet daar echt de weg wel. Ging te snel voor een foto.
d'r zijn er geloof ik 6 in nederland, ik weet niet of ze allemaal op kenteken staan..
quote:

Hij wou weten wie er bij elkaar zaten voor de lunch op goede vrijdag en dat zou ik ook heel graag weten. Vandaar de vraag naar de eigenaar van deze Ferrari.
vroeg hij dat aan jullie?
enne, is dit: knopje je weleens opgevallen?
pi_37408574
De extra foto's van de F430 (voegt niet veel toe aan mijin vraag, maar vooruit



'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_37408687
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:44 schreef alsem het volgende:

[..]

d'r zijn er geloof ik 6 in nederland, ik weet niet of ze allemaal op kenteken staan..
[..]

vroeg hij dat aan jullie?
enne, is dit: [afbeelding] knopje je weleens opgevallen?
Nee, dat vroeg hij niet, maar dat was duidelijk aan het gedrag als je dat straatje daar kent. Verder weet ik hoe je moet editten, maar vond ik het voor de opbouw mooier om het in verschillende posts te doen.
Volgens mij staat er maar één op NL kenteken. Nu nog antwoord op mijn vraag en ik ben helemaal gelukkig.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:59:00 #18
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_37408884
@Multatuli, als je alles nu eens in 1 post zet

archief foto
Donkervoort
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_37409368
Hier wat pics van mij van de afgelopen maanden
Maserati GranSport

Corvette C6 + DB9 + 4200GT

AMV8 Vantage

Ferrari 612 Spagetti

AM DB9

AM V12 Vanquish + DB9

Maybach 62

Vakantie-plaatje Masterati MC12


Meer van mijn gespot pics hier hier en hier
Leverancier van www.autogespot.nl
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:27:20 #20
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37409707
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Ferrari 612 Spagetti


Waarom staat eigenlijk een Corvette C6 bij de RDW nog steeds ingeschreven als Chevrolet. Ik keek net het kenteken van die C6 op de foto, en dat viel me even op.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_37409718
Merk: Hummer
Type: H2 Limousine
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_37410486

Niet helemaal een 'cleane' spot, want genomen op een oldtimer evenement vandaag Wie toch interesse heeft alle 122 foto's te bekijken die ik aldaar genomen heb, kan hier klikken
pi_37413761
Die Bugattie Veyron is meegeweest met de autovisie redactie. Zie hier:
http://www.autovisie.nl/r(...)tti_veyron/index.xml


  zondag 30 april 2006 @ 07:07:42 #24
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37420420
Porsche Cayenne Turbo





Renault Clio V6





Holden Monaro CV8 of CV6 met RS6 Avant



Audi RS6 Avant



Toyota Supra




Subaru Impreza WRX STI (beetje te veel verlaagd)




Ferrari 360 Modena







Audi A4 Avant



Chevrolet SSR (de speelgoedauto zoals ik hem noem, vanwege de vormen)




Porsche Cayenne Turbo




Bentley Mulsanne Turbo LWR (van de eigenaar van het Gumball team. Overigens is de Arnage van laatst geen Arnage maar een Azure die niet meerijdt maar wel van het team is)










Volkswagen Golf R32


DB7 Vantage Volante



Audi RS4



Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 30 april 2006 @ 12:03:39 #25
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_37422589
Geen kruisjes hier hoor.

Jaguarized!
Jusqu'ici tout va bien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')