idd! die reden vaak op lwd - jourequote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in het Noorden de twee Iveco lesbussen ja.
tov hoeveel laagvloers?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik 30 minuten op het station van Leeuwarden sta, dan rijden me zeker 15 tot 20 hoge vloersbussen voorbij.
Goeiendag zegquote:Op maandag 13 november 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, er waren hier toch fans van EHH.Arriva, de noordleijke OV-busfotograaf? Hij is NU hier druk zn foto's aan het posten
maar die Denniskrotten en wrightkrotten behoren officieel in zuid oost thuis, er reden altijd genoeg met Arriva Zuid Oost fryslan bestikkeringquote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Verschilt per keer natuurlijk. Laatst was er een ambauurtje in Leeuwarden. Ttoen heb ik meer dan 12 amba's geteld, enkele denniskrotten en een wright. Normaal zit er vrij weinig lage vloersmaterieel op ex NN lijnen om 16.00 op vrijdag. Op de lijnen voor zuid-oost Fryslân heeft lagevloers de overhand. Behalve de qliner natuurlijk al is daar ook wel eens een dennis op te vinden. Voor de ex NN lijnen zou ik zeggen 1 lagevloers tov 2 à 3 hogevloers
Juist, die ja.quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
met die geweldige omroepjes van 'De volgende halte is %halte%" ?
ansigh wel handig, maar een TFT scherm met de komende haltes lijkt me rustiger? en handiger zeker in een volle busquote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Juist, die ja.
"De volgende halte is Stationsplein. U kunt hier overstappen op lijn 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16, 17, 18, 19 en 20. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, Museum de Paviljoens, het politiebureau, het ziekenhuis of de lokale keurslager."
rofl! leek mij ook xD!quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze al die lijnen telkens omroepen, dan ben je de halte al voorbij als de omroepjufvrouw uitgesproken is
ja, schitterend. Jelcz bussen met Karosa carrosseriequote:Op maandag 13 november 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
even wat ouwe busjes voor Alex
[afbeelding]
is dat mooi dan?
In Lelystad hebben we precies dezelfde.quote:Op maandag 13 november 2006 21:17 schreef j0rrit het volgende:
Bij ons in Almere rijden deze hokken:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarvoor hadden we de onderstaande bus, voordat ze uit elkaar begonnen te vallen.
[afbeelding]
Autosanquote:Op maandag 13 november 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn die rechtse 2 eigenlijk? Ook Jelcz?
Zo, daar zitten wel een paar serieuze crashes in zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
Speciaal filmpje voor de busliefhebbers:
http://youtube.com/watch?v=vhbPZMHbTqw&mode=related&search=
In Enschede hebben ze maarliefst een jaar rondgereden, en toen vervangen door Ambassadors (en hogere frequentie), kans dat ze naar Lelystad ofzo zijn verhuisd. De vorige gelede bussen uit Enschede zijn naar Zwolle verhuisd toen de Citaro's kwamen. Heerlijk dat elke paar jaar nieuwe bussen hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In Lelystad hebben we precies dezelfde.
! LOL!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef apestaartje het volgende:
(Ook al geplaatst bij klaagbaak in een 'kleine ergernisjes-topic', maar hier past het ook wel)
Zijn er Brabantse busreizigers (reizend met de BBA) die het fenomeen 'de rammelbus' herkennen?
Hij is al zo'n 15 jaar in de roulatie. De enige BBA-bus waar ik echt een hekel aan heb. En helaas kom ik net DIT exemplaar veels te vaak tegen. Helaas kan ik niet autorijden.
Zodra je hem binnenstapt, is het net alsof je met je voeten vastgeketend zit aan een drilboor. Als je in het midden van de bus zit word je kotsmisselijk (zo'n zeeziek-gevoel), op een van de hogere zitjes gaat het nog nét maar dan moet er toevallig nog eentje vrij zijn. Dat is niet altijd zo. En een herrie dat deze bus maakt, niet te geloven.
Je ziet, als de bus stilstaat, ook echt alles op en neer trillen.
Je zou er maar de chauffeur van zijn, zeg!
Waar rijden die? Dit moet ik meemakenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef apestaartje het volgende:
(Ook al geplaatst bij klaagbaak in een 'kleine ergernisjes-topic', maar hier past het ook wel)
Zijn er Brabantse busreizigers (reizend met de BBA) die het fenomeen 'de rammelbus' herkennen?
Hij is al zo'n 15 jaar in de roulatie. De enige BBA-bus waar ik echt een hekel aan heb. En helaas kom ik net DIT exemplaar veels te vaak tegen. Helaas kan ik niet autorijden.
Zodra je hem binnenstapt, is het net alsof je met je voeten vastgeketend zit aan een drilboor. Als je in het midden van de bus zit word je kotsmisselijk (zo'n zeeziek-gevoel), op een van de hogere zitjes gaat het nog nét maar dan moet er toevallig nog eentje vrij zijn. Dat is niet altijd zo. En een herrie dat deze bus maakt, niet te geloven.
Je ziet, als de bus stilstaat, ook echt alles op en neer trillen.
Je zou er maar de chauffeur van zijn, zeg!
Eindhoven, Den Bosch, die regio.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar rijden die? Dit moet ik meemaken
afgelopen week nog 1quote:Op donderdag 16 november 2006 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
Toen reden er nog NN groene bussen. Inmiddels worden de laatsten ook in Arrivakleuren gespoten. Heb de afgelopen tijd geen NN groene bussen meer gezien.
de meeste van die tijdelijke bussen zijn NZH geel wit, tenminste de bussen die momenteel in Bolsward staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:33 schreef MREn het volgende:
Binnenkort komen er wel weer andere groene bussen voor in de plaats
Wow,rijden ze daar echt nog rond met een MB230?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Eindhoven, Den Bosch, die regio.
Het is trouwens niet het standaard streekbus-type uit de seventies en eighties (mocht je dat lekker nostalgisch vinden), maar een type dat er nét na kwam. Nog wel met een analoog nummer/plaatsnaam-bord. Die zijn hier voor de rest zo goed als verdwenen.
en waar zijn de fotos?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef sander89 het volgende:
Heb vanochtend ook weer iets mee gemaakt maar moest snel naar school dus ben alleen effe langs gelopen.
Vanochtend was er een GVU bus aan de grond gelopen want had een klap(lekke)band gekregen ging om lijn 12 was een dubbel geleden bus. Bij het eerste geleden deel had die een lekkeband dus die stond erg in de weg op de bus baan vanaf cs waardoor er maar 1 baan vrij was maar gelukkig heeft gvu eigen verkeersregelaars voor dat soort situaties. Er stond een gvu vrachwagen met allemaal gereedschap en die waren druk aan het werk om de bus weer omhoog te krijgen met een grote opblaaszak.
Na dat had ik effe te melden
Ze hebben er zelfs nog CSA II bussen, net zoals nog in Nijmegenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wow,rijden ze daar echt nog rond met een MB230?
Mja, ik wil na mn pensieon ook wel naar Cuba idd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
mooi 2de leven
Zeg, beeldig ons Fryske cultuurhistorisch erfgoed een sneit zo!quote:Op maandag 20 november 2006 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt net een iets te heet gewassen bus
GFIquote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ben zelf van Friese komaf
Ik vind 10 meter busjes wat aan de kleine kant. Voor mij begint het pas op 12 meter, maar liever nog wat meer meters
Maar Smit is iets om trots op te zijn. Ze zijn toch in Joure weer op kleine schaal begonnen?
connexxion gaat overigens veel met dit soort dingen rijden in friesland:quote:
mogen die harder dan 80?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
connexxion gaat overigens veel met dit soort dingen rijden in friesland:
[afbeelding]
wat een monster
ja de TFT met de volgende haltes zijn vaak stukquote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Die bussen hebben wat technische probleempjes. Ze worden nu een voor een nagekeken. Daarom heeft xx 2 amba's van berkhof te leen.
Ik vraag me eerder af hoe ze rotondes zullen verterenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
mogen die harder dan 80?
Wat het je aan die hupsafladder. Er is toch bijna niemand die er naar kijkt. En een stem die elke halte afroept is ook maar irritant lijkt me.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja de TFT met de volgende haltes zijn vaak stuk
aah minirotondesquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe ze rotondes zullen verteren
[..]
Wat het je aan die hupsafladder. Er is toch bijna niemand die er naar kijkt. En een stem die elke halte afroept is ook maar irritant lijkt me.
als ze op de snelweg 100/120 mogen vind ik het al goed toch maar 1 minirotonde in mijn dagelijkse routequote:Op woensdag 22 november 2006 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Om mn ouderlijk huis te bereiken moet ik een route nemen, waar 9 minirotondes in zitten. Met die nieuwe bak van xx kun je denk ik niet met een te hoge snelheid die rotondes nemen. Met een auto heb ik 6 van deze rotondes met 50 km/h genomen, daarom vraag ik het me af namelijk, vanwege het hogere zwaartepunt van de busjes.
Je hebt volgende week ook nog. De Iveco berkhof 1287 moet je zeker ook even meenemen, als je m ziet. Deze bus heeft zn witte Veonnjas ingeruild voor de arrivajas. Dit staat de bus naar mijn mening minder goed.quote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
oh fuck ja, dat is al bijna he?
Hopelijk mooi weer dit weekend, dan ga ik nog even neaar Leeuwarden, mn laatste kans Arriva, Noordned FRAM, DVM, Gado VEONN etc bussen er op te zetten....
Er rijdt nog een Groene Berkhof rond, zag ik van de week tot mn groet verbazing en blijdschap. En de Iveco in Arrivakleuren kom ik regelmatig tegen, die zat op de ritten van/naar Mooie Paal en Dokkum ingeplanned vorige week, en dat zijn precies de lijnen die ik (op mn fietsje) tegen kom van en naar mn werk, de 72, 54 en 60.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt volgende week ook nog. De Iveco berkhof 1287 moet je zeker ook even meenemen, als je m ziet. Deze bus heeft zn witte Veonnjas ingeruild voor de arrivajas. Dit staat de bus naar mijn mening minder goed.
En een bezoek aan de stalling van Leeuwarden kan ook geen kwaad. Misschien zie je de 4848 staan, een witte alliance of wat anders moois. De NN kleuren zul je niet meer op bussen aantreffen helaas.
De 4748 ja. Deze bus is bijna zn hele leven groen geweest. Deze bus maakte namelijk vroeger reclame voor het businesscenter van KPN. Maar de technische staat van die bus laat te wensen over. Heb er al eens een klacht over ingediend bij Arriva, iets wat ik niet gauw doe.quote:Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er rijdt nog een Groene Berkhof rond, zag ik van de week tot mn groet verbazing en blijdschap. En de Iveco in Arrivakleuren kom ik regelmatig tegen, die zat op de ritten van/naar Mooie Paal en Dokkum ingeplanned vorige week, en dat zijn precies de lijnen die ik (op mn fietsje) tegen kom van en naar mn werk, de 72, 54 en 60.
hoop dat XX in de spits ritten strax ook wat gelede bussen in gaat zettenquote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
En die Engelse bussen, Dennis en Wright, zijn kutbussen, maar ik ben toch blij dat we ze een paar jaar hebben gehad. Over nog eens een paar jaar zijn er alleen de foto's nog, en zullen we zeggen 'goh, toen en toen hadden we best wel aparte bussen hier in de regio!"
Ik heb de nieuwe XX bordjes bij de bushaltes al bekeken, hier veranderd nog niks Wel leuk dat de pijltjes zo hier en daar verkeerd staan De buschauffeurs vergeten ons dorp nu al heel vaak, maar nu worden ze zelfs (door een fout pijltje) helemaal om het dorp heen geleidquote:Op maandag 27 november 2006 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie net op de site van xx een nieuwe dienstregeling voor Fryslân staan. Bekijk deze dus goed.
hier hangt t ook vol met pijltjes..quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe XX bordjes bij de bushaltes al bekeken, hier veranderd nog niks Wel leuk dat de pijltjes zo hier en daar verkeerd staan De buschauffeurs vergeten ons dorp nu al heel vaak, maar nu worden ze zelfs (door een fout pijltje) helemaal om het dorp heen geleid
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bij Ik heb de sollicitatieforumlieren hier ook nog liggen Helaas te lata met mn B rijbewisj halen om nog in aamerkig te komenquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier hangt t ook vol met pijltjes..
als of de chaffeurs die nu in arriva dienst zijn niet mee verhuizen naar xx?
lijkt me toch dat een deel wel mee verhuist?
Schiet dat al wat op Alex?quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bij Ik heb de sollicitatieforumlieren hier ook nog liggen Helaas te lata met mn B rijbewisj halen om nog in aamerkig te komen
15 december afrijden. En zo rond die tijd krijg ik ook te horne of ik bij mn huidge baas contractverlenging krijg. En in het geval ik WEL het rijbewijs haal en NIET een contractverlenging krijg, ga ik denk ik buschauffeursopleiding volgenquote:
ik ben een van die 100 nieuwe chauffeurs, helaas kan het grootste gedeelte van de nieuwe chauffeurs pas in april beginnen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bij
laat je ons weten welke lijnen je vaak rijd strax int noorden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik ben een van die 100 nieuwe chauffeurs, helaas kan het grootste gedeelte van de nieuwe chauffeurs pas in april beginnen.
gelukkig kan ik in de komende maanden aan de slag voor connexxion schiphol. met een beetje geluk kan ik komende maandag beginnen.
Dan heeft die bus en het DAV gebied gereden, want daar heeft dat in de bussen gehangen. Bijna alle bussen van Arriva brengen een bezoek aan Veendam om te worden voorzien van Albatros. Voor het DAV gebied komt er nog een lijnfilm aan de zijkant en een tft scherm in de bus bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pling!
zag vanmorgen in de bus dat ze tijdelijk met oud materiaal rijden ivm inbouw van dynamische reisinformatie
Gezellig weer door de dorpjes raggen met je mercedes bus
ohja weer 2! gelen gezien
4604 en de 4610
ik vind die oude dingen toch beter dan die laagvloers troepquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heeft die bus en het DAV gebied gereden, want daar heeft dat in de bussen gehangen. Bijna alle bussen van Arriva brengen een bezoek aan Veendam om te worden voorzien van Albatros. Voor het DAV gebied komt er nog een lijnfilm aan de zijkant en een tft scherm in de bus bij.
In Fryslân krijgen we de oude meuk tot 10 december. (erna ook deels )
Vertel ik aan het begin van de week nog over iveco berkhof 1287 in arrivakleuren in Leeuwarden, is ie deze week verkast naar Groningen. Arriva is lekker aan het schuiven met bussen.
hier hebben ze de logo's overplakt met gele tapequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Foto van 30 november 2006, gemaakt vlak buiten Britsum. Op het haltebord zelf staat nog Noordned vermeld, maar het bodje met de tijden is al van Connexxion, opgehangen door gepensioneerde bsuchauffeurs. Op de Lantaarnpaal bij de bushalte hangen de richtingpijltjes voor de nieuwe Connexxion chauffeurs.
Ik weet het, veel Drents spul hie rook nu.... Maar ik heb een baan, en werk van donker tot donkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
Alexxx je moet nu es rond touren met de bus.. veel oud materiaal opt moment op de weg
neem een vrije dag o/quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, veel Drents spul hie rook nu.... Maar ik heb een baan, en werk van donker tot donker
ja, doe ik al voor mn autorijexamen. En dat was al problematisch. Ik ben oproepkracht, om piekmomenten op te vangen. En december is DE piekmaand bij mn werkgeverquote:
TNT post ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, doe ik al voor mn autorijexamen. En dat was al problematisch. Ik ben oproepkracht, om piekmomenten op te vangen. En december is DE piekmaand bij mn werkgever
Nee, een toastfabriek. En om het ontopic te houden, ik ga er niet met de bus naar toe.quote:
Klopt! en als het even kan nog midden in het gangpad tussen de voor en achterdeur met die handelquote:Op zondag 3 december 2006 19:12 schreef Willy84 het volgende:
Valt het jullie ook op dat het steeds drukker word in de bus. Ook gaan er steeds meer kinderwagen, karretjes en grote stukken bagage mee. 3 kinderwagens in 1 bus is wel erg veel. En die kinderwagens worden ook steeds groter. Soms irriteer ik me er weleens aan.
3 stuks maar? Ik heb eens gelezen dat er in Groningen in een gelede bus 7 kinderwagens stonden. Een moeder wilde nummer 8 er ook bij zetten, maar de chauffeuse vond dat toch niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 3 december 2006 19:12 schreef Willy84 het volgende:
Valt het jullie ook op dat het steeds drukker word in de bus. Ook gaan er steeds meer kinderwagen, karretjes en grote stukken bagage mee. 3 kinderwagens in 1 bus is wel erg veel. En die kinderwagens worden ook steeds groter. Soms irriteer ik me er weleens aan.
De bussen gaan naar Noord-Brabant en enkele exemplaren naar de Drechtsteden, Alblasserwaard, Vijfheerenland (DAV gebied).quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
En vandaag dus ook weer even naar Leeuwarden geweest, waarschijnlijk mn laatste kans om nog wat Arriva spul op de foto te krijgen.... Waar gaan deze bussen naar toe? Stuivertje wisselen met de bussen uit Limburg die hier komen?
Kennen ze al die routes uit hun hoofd?quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een bepaalde vastgestelde route en daar dient de chauffeur zich aan te houden, werkzaamheden daargelaten.
Het gaat onder het motto: "Oefening baart kunst"
Als je ergens vaak komt, dan weet je de omliggende straten te benoemen, etc.
En nou ben ik dom achterlijk en niet gehinderd door enige wegenkennis, heb zojuist mijn busrijbewijs gehaald, en ga fijn lijndienstboeren. En dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alle routes die door een bepaalde stalling gereden worden, worden eens per zoveel tijd gereden. Dan blijft de wegbekendheid groot. Die routes kennen ze dus uit hun hoofd. Eerlijk gezegd is dat een koud kunstje. Een chauffeur heeft een bepaalde standplaats en van daaruit rijdt hij zijn routes. hij kent dus alle routes die vanuit die plaats gereden worden + routes die vanuit omliggende stallingen gereden worden. Ze zijn dus niet inzetbaar op routes die buiten dit gebied liggen, tenzij ze nieuwe wegbekendheid opdoen, omdat er iets verandert.
Dan hebbie een probleemquote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En nou ben ik dom achterlijk en niet gehinderd door enige wegenkennis, heb zojuist mijn busrijbewijs gehaald, en ga fijn lijndienstboeren. En dan?
nu wel jaquote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Bij xx kun je gewoon de bordjes volgen
ik moet ook nog ff kijken hoe en wat..quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf volgende week moet ik hopen dat mn bus niet te laat is, anders zit ik te koukleumen in Leeuwarden voor 20 minuten, iets wat ik zowieso op de terugreis al moet.
que?quote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk staat er een definitieve dienstregeling. Heeft even geduurd.
Ik zag dat de qliner uit Alkmaar weer naar Leeuwarden gaat rijden via Bolsward. Ik heb eens een negatieve overstap van 3 minuten gemaakt in Leeuwarden toen ik uit Den Helder kwam. Dat heb je met een taxi. Die kan wat langer wachten en nog op tijd zijn
Als het goed is ga je eerst een paar keer op lijnverkenning,d.w.z. dat je dus met een andere chauffeur mee gaat.quote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En nou ben ik dom achterlijk en niet gehinderd door enige wegenkennis, heb zojuist mijn busrijbewijs gehaald, en ga fijn lijndienstboeren. En dan?
ohquote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. De lijn is gesplitst. 351 rijdt van Bolsward naar Heerenveen. 310 rijdt van Heerenveen naar Drachten. Verder gaan er voorlopig niet echt meer bussen rijden, maar wel op andere tijden
Edit: Het is de definitieve tijdelijke dienstregeling
je bent ze hier vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, alle XX-richtingpijltjes zijn ondertussen een kwart slag gedraaid zag ik. Puzzeltochten ftw.
Ik heb daar helemaal geen tijd voorquote:
dan heb je ook niet ALLE bordjes op gedraait trutquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen tijd voor
Ik BEDOEL dat ik geen tijd heb om aan bordjes te sjorren, grapjasquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan heb je ook niet ALLE bordjes op gedraait trut
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik BEDOEL dat ik geen tijd heb om aan bordjes te sjorren, grapjas
ik dacht dat het kunstof was?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb je als je ban die kartonnen pijltjes overal aan gaat bevestigen
o? ook op 41/98/99/199 richting heerenveen?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef Gnittoo het volgende:
gisteren en vandaag de ov-module gedaan, zaterdag en zondag mag ik helpen bij het verdelen van de oude xx bussen over de verschillende friese stallingen en dan vanaf maandag lekker beginnen met lijnverkenning.
vetag?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Het kortste lijntje van xx kun je per fiets binnen het uur nog wel doen, als je een beetje doorrijdt Met de bus kost het 48 minuten om weer op het station in Leeuwarden te zijn. Mits VETAG meewerkt
Aaah! ik wil ook een VETAG!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
VETAG is Vehicle Tagging. Elke bus/ambulance heeft een kastje om de stoplichten mee te regelen om zo tijd te winnen.
Het korste lijntje is Leeuwarden - Roekmenia (Warten) vv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |