Ik heb de nieuwe XX bordjes bij de bushaltes al bekeken, hier veranderd nog niksquote:Op maandag 27 november 2006 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie net op de site van xx een nieuwe dienstregeling voor Fryslân staan. Bekijk deze dus goed.
hier hangt t ook vol met pijltjes..quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe XX bordjes bij de bushaltes al bekeken, hier veranderd nog niksWel leuk dat de pijltjes zo hier en daar verkeerd staan
De buschauffeurs vergeten ons dorp nu al heel vaak, maar nu worden ze zelfs (door een fout pijltje) helemaal om het dorp heen geleid
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bijquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier hangt t ook vol met pijltjes..
als of de chaffeurs die nu in arriva dienst zijn niet mee verhuizen naar xx?
lijkt me toch dat een deel wel mee verhuist?
Schiet dat al wat op Alex?quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bijIk heb de sollicitatieforumlieren hier ook nog liggen
Helaas te lata met mn B rijbewisj halen om nog in aamerkig te komen
15 december afrijden. En zo rond die tijd krijg ik ook te horne of ik bij mn huidge baas contractverlenging krijg. En in het geval ik WEL het rijbewijs haal en NIET een contractverlenging krijg, ga ik denk ik buschauffeursopleiding volgenquote:
ik ben een van die 100 nieuwe chauffeurs, helaas kan het grootste gedeelte van de nieuwe chauffeurs pas in april beginnen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar er koemn ook 100 nieuwe bij![]()
laat je ons weten welke lijnen je vaak rijd strax int noorden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik ben een van die 100 nieuwe chauffeurs, helaas kan het grootste gedeelte van de nieuwe chauffeurs pas in april beginnen.
gelukkig kan ik in de komende maanden aan de slag voor connexxion schiphol. met een beetje geluk kan ik komende maandag beginnen.
Dan heeft die bus en het DAV gebied gereden, want daar heeft dat in de bussen gehangen. Bijna alle bussen van Arriva brengen een bezoek aan Veendam om te worden voorzien van Albatros. Voor het DAV gebied komt er nog een lijnfilm aan de zijkant en een tft scherm in de bus bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pling!
zag vanmorgen in de bus dat ze tijdelijk met oud materiaal rijdenivm inbouw van dynamische reisinformatie
Gezellig weer door de dorpjes raggen met je mercedes bus
ohja weer 2! gelen gezien
4604 en de 4610
ik vind die oude dingen toch beter dan die laagvloers troepquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heeft die bus en het DAV gebied gereden, want daar heeft dat in de bussen gehangen. Bijna alle bussen van Arriva brengen een bezoek aan Veendam om te worden voorzien van Albatros. Voor het DAV gebied komt er nog een lijnfilm aan de zijkant en een tft scherm in de bus bij.
In Fryslân krijgen we de oude meuk tot 10 december. (erna ook deels)
Vertel ik aan het begin van de week nog over iveco berkhof 1287 in arrivakleuren in Leeuwarden, is ie deze week verkast naar Groningen. Arriva is lekker aan het schuiven met bussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |