Het zijn niet alleen lesbussen. Ze rijden ook nog dienstenquote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in het Noorden de twee Iveco lesbussen ja.
idd! die reden vaak op lwd - jourequote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in het Noorden de twee Iveco lesbussen ja.
tov hoeveel laagvloers?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik 30 minuten op het station van Leeuwarden sta, dan rijden me zeker 15 tot 20 hoge vloersbussen voorbij.
Goeiendag zegquote:Op maandag 13 november 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, er waren hier toch fans van EHH.Arriva, de noordleijke OV-busfotograaf? Hij is NU hier druk zn foto's aan het posten
maar die Denniskrotten en wrightkrotten behoren officieel in zuid oost thuis, er reden altijd genoeg met Arriva Zuid Oost fryslan bestikkeringquote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Verschilt per keer natuurlijk. Laatst was er een ambauurtje in Leeuwarden. Ttoen heb ik meer dan 12 amba's geteld, enkele denniskrotten en een wright. Normaal zit er vrij weinig lage vloersmaterieel op ex NN lijnen om 16.00 op vrijdag. Op de lijnen voor zuid-oost Fryslân heeft lagevloers de overhand. Behalve de qliner natuurlijk al is daar ook wel eens een dennis op te vinden. Voor de ex NN lijnen zou ik zeggen 1 lagevloers tov 2 à 3 hogevloers
Juist, die ja.quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
met die geweldige omroepjes van 'De volgende halte is %halte%" ?
ansigh wel handig, maar een TFT scherm met de komende haltes lijkt me rustiger? en handiger zeker in een volle busquote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Juist, die ja.
"De volgende halte is Stationsplein. U kunt hier overstappen op lijn 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16, 17, 18, 19 en 20. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, Museum de Paviljoens, het politiebureau, het ziekenhuis of de lokale keurslager."
rofl! leek mij ook xD!quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze al die lijnen telkens omroepen, dan ben je de halte al voorbij als de omroepjufvrouw uitgesproken is
ja, schitterend. Jelcz bussen met Karosa carrosseriequote:Op maandag 13 november 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
even wat ouwe busjes voor Alex
[afbeelding]
is dat mooi dan?
In Lelystad hebben we precies dezelfde.quote:Op maandag 13 november 2006 21:17 schreef j0rrit het volgende:
Bij ons in Almere rijden deze hokken:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarvoor hadden we de onderstaande bus, voordat ze uit elkaar begonnen te vallen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |