Het is vooral een GameBoy Advance topic, dus je mist nietsquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef pomtiedom het volgende:
Ik mis deze:
[afbeelding]
Ik speel er nog dagelijks op.Tetris, Super Mario World, Megaman 1 en Super Double Dragon. Ik heb er nog een loep bij met licht en een paar plug-in boxen voor wat extra volumen.
Extra uitbouw altijd welkom.
Dan moet er GameBoy Advance in de TT staanquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is vooral een GameBoy Advance topic, dus je mist niets
Dat eigenwijzequote:Op dinsdag 25 april 2006 08:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, hier is het GBA-topic weer![]()
Now Playing:
- Tales of Phantasia
Wanted:
- Sword of Mana
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
![]()
Zoals? FF V en IV.. verder?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht nog wel een vijftal GBA games op de E3 die de moeite waard zijn hoor
Ja, dat is dus de verrassingquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de verrassing![]()
BOMZALDROPPENOPDEGBATON!
weinig kans..... wellicht wat waardevol 3rd-party games zoals de SNK / Playmore, maar ik zie geen highprofile Nintendo game meer verschijnen. Ik zou een moord doen voor een port van Unirallly, Chronotrigger, StuntRace FX, Starwing of Mario RPG.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht nog wel een vijftal GBA games op de E3 die de moeite waard zijn hoor
Nintendo NL is inderdaad karig wat betreft antwoorden. Alsof iemand heeft gezegd 'als iemand er naar vraagt, je weet van niets'quote:Op woensdag 26 april 2006 16:40 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
weinig kans..... wellicht wat waardevol 3rd-party games zoals de SNK / Playmore, maar ik zie geen highprofile Nintendo game meer verschijnen. Ik zou een moord doen voor een port van Unirallly, Chronotrigger, StuntRace FX, Starwing of Mario RPG.
Allen zijn makkelijk te realiseren, maar Nintendo lijkt de GBA al hebben opgegeven.
Nintendo Nederland beantwoord de vragen rondom de GBA ook erg slecht.
Ik heb een uur over het eindgevecht gedaanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poe heyDas een hoop. Ik ben er iig nog laaaaaaaaaang niet
Was het einde de moeite?
Geld op me paypal rekening storten kost een week.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh, wacht nou maar ff, tegen de tijd dat het ding binnen is is de E3 er al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |