abonnement Unibet Coolblue
pi_34280585
Laten we dit laatste taboe even met z'n allen doorbreken.

Wij hebben in Nederland (en in de rest van het Westen) de ingebakken gewoonte om onze kont met keurig weeceepapier af te vegen. Op zich niet vervelend want dat voorkomt vieze handen. Toch?

Maar heeft iemand er wel eens over nagedacht wat voor resten er op die manier allemaal achterblijven daar beneden?

In zogenaamde derdewereldlanden (zeg maar van Marokko tot Vietnam) heeft men van Edet nog nooit gehoord. Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.

Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.

Hoe doen jullie dat?

(1) Nooit aangedacht, ik laat ze altijd zitten. Vies idee eigenlijk, nu ik erover nadenk.
(2) Ik gebruik altijd een washandje, zoals mijn moeder mij heeft geleerd.
(3) Inderdaad, met mijn linkerhand. Gewoon goed poetsen tijdens het douchen, geen vuiltje aan de lucht.

Ik ga zelf voor optie (3).
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34280696
Uhh ja, ik was mijn kont gewoon elke ochtend onder de douche mee?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:03 #3
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34280741
oeps
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:16 #4
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_34280753
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:
...
Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.
...
Tarrels
Zorgen dat er geen haar zit is handig
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_34280789
Ik gebruik altijd washandjes tussen de billen. Rest was ik met de hand.
Maar dat doe ik dus als ik douche. Als ik ben wezen 'zitten' dan krijg ik alles mooi schoon met toiletpapier en een vochtig toiletpapiertje.
Er is zeker nooit sprake van 'klonters'.
pi_34280798
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:35:40 #7
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_34280807
Met de één hand proberen om je bilspleet zo ver mogelijk te openen en met de andere hand de douchekop erop richten. Als je de douchekop op een afstand van ongeveer 10 cm houdt, dan krijg je het beste resultaat.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_34280878
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:39:39 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_34280942
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Ja man en die was je natuurlijk maar 1x per maand
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34280974
Ik gebruik toiletpapier en vochtig toiletpapier. Verder bij het douchen een washandje.

Bij mij is er dus ook geen sprake van 'klonters'.
pi_34281030
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
pi_34281037
Ik weet niet wat voor motoriek je moet hebben om hele klonten achter te laten...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281042
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
pi_34281082
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Die tekst!

OT: Ik neem m gewoon mee onder de douche, ruk de douchekop eraf en besproei mn anus ermee.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281086
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
pi_34281095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
Ja, washandjes, brr.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34281115
1x per dagen rimmen
We can sing and dance and we don't need pants
pi_34281120
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281149
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
We dachten hetzelfde!!! !!!1!!1!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281167
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281189
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.

"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281224
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:49:05 #23
133143 Weetjewat
Wist ik het maar
pi_34281288
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Mleentje het volgende:
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
pi_34281306
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.
pi_34281311
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Net als in een bidet? Handig.

Ben in Frankrijk wel eens op zo'n bidet gaan zitten, bij wijze van experiment. Gelukkig was ik vantevoren gewaarschuwd dat het NIET een soort van plee was. Toen ik aan het kraantje draaide, spoot er ineens een dikke straal water mijn kontgat in.

Niet echt een lekker gevoel. Maar schoon was het daar wel.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34281334
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.

"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
En dan op koopzondag, zodat je hele winkelende gezinnen met zo'n vraag vergast.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281367
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_34281373
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281377
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Weetjewat het volgende:

[..]

En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
ja gebruik ik maar 1 keer. 2 keer met een washandje doen vind ik persoonlijk best smerig.
pi_34281378
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mleentje het volgende:

[..]

We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.
Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmaken
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281398
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef thefunny het volgende:

[..]

Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmaken
Sommige... maar mijn moeder niet.
pi_34281412
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
wahahaha!! PICS!!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281429
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
Zeg maar gerust een "hole in one" dus...
pi_34281449
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Zeg maar gerust een "hole in one" dus...
Je zou z'n pa eens moeten zien als ze zonnebrand gaan smeren.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281791
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig. Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen? Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten.. Conclusie moet dus zijn, dat als je veel moet afvegen je gewoon niet kunt poepen. Maar waar kun je dat dan leren?

En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..

Leer dus in godsnaam poepen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:09:59 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34281908
Met name in oosterese landen zijn er toiletten die je bibs nog even naspoelen met een straaltje verwarmd water.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34281924
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig.
quote:
Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen?
quote:
Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten.. Conclusie moet dus zijn, dat als je veel moet afvegen je gewoon niet kunt poepen. Maar waar kun je dat dan leren?
quote:
En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..

Leer dus in godsnaam poepen
Zoals je al zei: waar?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:12:17 #39
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34281974
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
die je vervang je normaal ook elk half jaar
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34282021
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..
Het ging mij dus ook vooral om die bolletjes papier.
quote:
Leer dus in godsnaam poepen
Kan je mij een cursus aanbevelen?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34282050
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Zoals je al zei: waar?
Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).
pi_34282075
Ik zet gewoon een spons op m'n neus.
pi_34282173
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef veer0318 het volgende:

[..]

Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).
Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34282270
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef thefunny het volgende:

[..]

Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.
Leg uit
pi_34282365
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef veer0318 het volgende:

[..]

Leg uit
Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34282424
Ehm, dan werken je darmen niet echt goed, denk ik zo.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:28:47 #47
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_34282534
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
Je zou'm op z'n minst binnenstebuiten kunnen keren bij het van je hand afhalen van het washandje.
En je moeder heeft gelijk qua nat wasgoed in de wasmand. Dat gaat stinken. Komt er zo'n muffe kelderlucht uit je wasmand
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:29:04 #48
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34282546
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:58:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:31:28 #49
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_34282635
vochtig toilet papier is the answer na het (dus ook geen rubbeltjes wcpapier tussen jullie harige billen)

en natuurlijk iedere dag inder de douche wassen met veel zeep en als laatste! en met het afdrogen met een handdoek hetzelfde, als laatste! en eh, maar 1x gebruiken die handdoek natuurlijk..
pi_34282640
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
.
pi_34282655
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
Poep eens 30 jaar lang in een plee zonder hem schoon te maken maar wel goed door te spoelen...
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:32:51 #52
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_34282674
Moest ineens aan dit topique denken: [ontkenningsfase] vrouwen poepen niet!
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_34284291
Hangt er ook een beetje van af hoe en wat je eet. Als je te veel vezels binnenkrijgt heb je meestal niet veel last van resten aan je darmuitgang omdat je dan 'bommetjes' uitscheidt.

Maar volgens de man die ik een keertje te gast heb gezien bij Oprah waren bommetjes niet goed en zou een "S" poepen het ideaal zijn waar iedereen naar moet streven. Als je dat doet, dan houd je weinig restjes over en is het makkelijk schoon te maken.

Ik probeer zelf zoveel mogelijk alleen voor het douchen een behoefte te doen (eerst even goed eten en een uurtje wachten om de spijsvertering weer op gang te brengen), dan is het daar beneden de rest van de dag tenminste goed schoon
pi_34284461
optie 4: ik veeg m`n reet gewoon af na het schijten.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_34284576
Een "S" poepen?
pi_34284779
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Mleentje het volgende:
Een "S" poepen?
Een "S" ja

Als je het laat lopen zonder je darmuitgang samen te knijpen (spieren ontspannen) dan krijg je van die hele lange uitwerpselen die er aan een stuk door uitkomen.

Doe dat goed en je krijgt een "S"... of andere mooie figuurtjes
pi_34285270
Haha en dan trots aan je familie showen he!
pi_34294483
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef thefunny het volgende:

[..]

Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:29:07 #59
89113 zosas
==duhhhh==
pi_34296040
Pfff, wat doet men moeilijk:

- schijten? whipe your ass
- Douchen? wash your ass

top topic trouwens

Poepen is de ultime ontspanning
Seeing is believing, but even a blind man can believe
pi_34300024
Ik heb nooit wcklonterpapier tussen mijn billen zitten maar wel moet ik na het doortrekken soms in angst afwachten of het snel oplopende waterpeil in de pot ook weer zakt.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:40:24 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34300095
In Spanje hebben we ook een huisje en daar is een bidet. Ik vind dat persoonlijk wel prettig. Toch een schoon gevoel. Thuis gebruik ik naast toiletpaier altijd een vochtig doekje. En wat douchen betreft, lang leve de regelbare douchestraal

Valt dit nu onder de noemer 'too much information?'
pi_34300198
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
En wat douchen betreft, lang leve de regelbare douchestraal

[/sub]
Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:52:21 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34300356
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.
True.
pi_34300401
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
Valt dit nu onder de noemer 'too much information?'
Dat je in dit topic post, geeft al aan dat je een grens voorbij bent.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34305365
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig. Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen? Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten..
Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen

Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:17:34 #66
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34305494
ik laat de tarrels altijd wegknagen door mijn vriendin
De wereld is op hol geslagen
pi_34306788
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef SlipSlop het volgende:

[..]

Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen

Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning
Oh, je hoeft ook niet te vegen hoor. In pricipe kun je gewoon opstaan, hijsen en weglopen.
Maar of dat als een overwinning voelt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34308550
Fucking hilarious.
Vochtig toiletpapier, en geen zorgen voor geen haren of course =)
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:39:33 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34329575
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef zosas het volgende:
- schijten? whipe your ass
- Douchen? wash your ass
Daar sluit ik mij volledig bij aan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34329761
Ik begrijp nog altijd dat verhaal van die 'klonters' niet. Ik vermoed dat er een verband is tussen klonters en de aanwezigheid van haren in de bilspleet. Maar dan nog; grondig vegen is de oplossing. Je bent toch nooit te arm om altijd overvloedig te zijn voorzien van al dan niet vochtig toiletpapier?
O, en dat beharingsprobleem kan eventueel worden verholpen door Veet
pi_34335257
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je bent toch nooit te arm om altijd overvloedig te zijn voorzien van al dan niet vochtig toiletpapier?
Het is juist het papier dat de brokken maakt - met name in combinatie met een behaarde mannenaars. Daarom ook eigenlijk dit topic: wij gebruiken pleepapier niet omdat dat nu zo hygiënisch is, maar omdat we onze handen niet vies willen maken. We zijn bang voor onze eigen strontresten.

Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.

Vreemd.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34335278
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
pi_34335376
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
Kijk dat hoor ik graag.

Zover ben ik nog niet, helaas. In bepaalde buitenlanden heb ik me wel aan die lokale folklore gewaagd. Manuele reiniging met het nodige water. Niks mis mee.

(Mits je je handen goed wast achteraf. Dat dan weer wel. )
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34335435
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:53 schreef Capa het volgende:

[..]

Kijk dat hoor ik graag.

Zover ben ik nog niet, helaas. In bepaalde buitenlanden heb ik me wel aan die lokale folklore gewaagd. Manuele reiniging met het nodige water. Niks mis mee.

(Mits je je handen goed wast achteraf. Dat dan weer wel. )
Natuurlijk maar er zijn genoeg nattige zepen die onze handen kunnen reinigen na het aanraken onzere anus...
niks mis mee!
pi_34335454
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.

Opzich niet erg,maar laat dan een apart kamertje met een bidet erin bouwen,erg fris zag het er niet uit .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_34335479
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:10 schreef junkiexp het volgende:
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.
En alle anderen behalve diegenen die het blijkbaar een prettig idee vinden om hun washandjes in de badkamer te laten slingeren.

Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34335964
Dat je kont vaak vies is na het schijten is de reden dat God niet bestaat. Echt een foutje in het Intelligent Design zou dat zijn. Veel dieren hebben er namelijk geen last van .
pi_34335973
quote:
Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef pberends het volgende:
Dat je kont vaak vies is na het schijten is de reden dat God niet bestaat. Echt een foutje in het Intelligent Design zou dat zijn. Veel dieren hebben er namelijk geen last van .
Jij zat toch laatst te klagen over stront aan je lul na bezoekjes aan de kinderboerderij?
pi_34335999
quote:
Op zondag 22 januari 2006 08:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jij zat toch laatst te klagen over stront aan je lul na bezoekjes aan de kinderboerderij?
?
pi_34336245
Hahahaha, wat een gewéldig topic! Als grootverbruiker van vezels (en water) heb ik zelf totaal nergens last van en hou het ook bij wcpapier na de toiletgang en wassen met water en zeep (en zonder washandje, brrr, ik heb een hekel aan die dingen!) onder de douche
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb nooit wcklonterpapier tussen mijn billen zitten maar wel moet ik na het doortrekken soms in angst afwachten of het snel oplopende waterpeil in de pot ook weer zakt.
LOL, maar gelukkig is de inhoud van de stortbak nooit groter dan die van de toiletpot. Dus als je maar 1x doorspoelt, loopt ie ook niet over als ie verstopt zit

Mijn katten hebben overigens (heel) soms wel een vieze anus, brrrr, dan denk ik er maar ff niet aan hoe zij hem schoonmaken
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:33 schreef Capa het volgende:
Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.
Hoezo, niemand? Zie hierboven, zonder washandje en zonder hogedrukspuit, ergo: met de hand. Die wordt immers ook (met zeep) gewassen, dus lekker boeien Met alleen water wassen (waarbij de bacteriën veel beter aan je huid hechten dan wanneer je ook zeep gebruikt) vind ik dan weer minder fris. Voor mij (indirect) een probleem dat ze het zo doen in derde-wereldlanden. Want als ik daar op vakantie ga, moet ik dondersgoed uitkijken hoe ik me gedraag in gezelschap (ben nl. linkshandig en eten met links is daar echt not done, en iemand geld geven met de linkerhand is ook al niet fatsoenlijk daar).

[ Bericht 9% gewijzigd door wateengedoe2 op 22-01-2006 09:47:56 ]
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34336292
quote:
Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef pberends het volgende:
Dat je kont vaak vies is na het schijten is de reden dat God niet bestaat. Echt een foutje in het Intelligent Design zou dat zijn. Veel dieren hebben er namelijk geen last van .
LOL, volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat Hij ons een vrije wil heeft gegeven (die velen van ons vervolgens misbruiken om ongezond te eten en daardoor plakpoep te produceren) . Overigens hebben dieren ook niet altijd een schone achterkant. Mijn katten bijv. (zie boven). En koeien kunnen er ook wat van, zeker als ze op hun uier schijten, maar dat kan dan weer alleen als het van die doorgefokte melkkoeien met gigauiers zijn, natuurlijk.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
  zondag 22 januari 2006 @ 09:54:43 #82
111260 Charmian
a little joy
pi_34336308
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:10 schreef junkiexp het volgende:
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.

Opzich niet erg,maar laat dan een apart kamertje met een bidet erin bouwen,erg fris zag het er niet uit .
Kijk eens in een gemiddeld indisch huishouden. Daar staat vast ook een fles op de wc (botol tjebok). Ik ben van die fles overgegaan op de vochtige doekjes, geeft wat minder gedoe, heerlijk zou zijn zo'n kraantje in de pot met lauwwarm water waarbij het water omhoog spuit (ik zag dat de moeder van schrijfster Marion Bloem er één had), bij een bidet is dat toch ook wat geklieder.
En onder de douche? Dan pak ik gewoon mijn eigen billen beet hoor.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 22 januari 2006 @ 10:17:27 #83
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_34336498
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet niet wat voor motoriek je moet hebben om hele klonten achter te laten...
Op de muur of tegen het plafond..? Een hele slechte motoriek. Of heel slechte oog/kont coördinatie natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef SlipSlop het volgende:

[..]

Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen

Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning
Eensch is, maar daar moet dan wel tegenover staan dat er niet raar opgekeken wordt als je na het schijten een uur lang "sleetje gaat rijden" over het nieuwe tapijt in de gang. Dat is nml de hondenoplossing voor vocht in de anaalklieren, schijnt toch niet echt prettig te zijn. (het vocht dan, ik zie menigeen vrouwelijk fok!ker als over het tapijt heen schuren "omdat ze last hebben van anaalvocht" )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_34336874
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Sjaakman het volgende:
Moest ineens aan dit topique denken: [ontkenningsfase] vrouwen poepen niet!
Ja! Kwam ik nog deze quote tegen!
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik een meisje leuk vind, denk ik altijd aan hoe ze een potje zit te schijten, dan ben ik niet meer in staat om haar te zien als porceleinen godin.
Nooit meer versierangst! Gewoon eerst je voorstellen dat ze lekker een potje aan 't schijten is, dan is ze niet meer de godin die je dacht dat ze was en kun je rustig op haar afstappen

Ontopic: vochtig toiletpapier, daarna onder de douche met water.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34338814
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
Maar hoe doe je dat dan...ik neem aan dat je dan de gieter achter je houdt en dan uitgiet, van achter naar voren dus. Je moet ook NOOIT afvegen met papier van achter naar voor!
De reden daarvoor is dat er op die manier poepbacterieen bij de vagina komen.
En dat is echt niet best (nare infecties, blaasontsteking).
Dat vraag ik me ook af bij bidets.
pi_34344294
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:33 schreef Capa het volgende:
Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.
Ik gebruik er een washandje voor omdat ik dat veel handiger vind. Alleen als er geen washandje voorhanden is gebruik m'n blote hand.

En vrouwen poepen niet dus daar kan je veilig anale seks mee hebben
pi_34344438
Bij het douchen/baden gewoon met een washandje .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34344682
Ik begrijp die voorkeur niet voor het washandje . Wat een smerige vieze dingen zijn dat toch. Volstrekt nutteloos ook.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34344725
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef iFuk het volgende:

[..]
En vrouwen poepen niet dus daar kan je veilig anale seks mee hebben
Ook wij poepen
Maar als wij elke dag douchen en ons gatje goed afvegen dan komt er geen poep kijken bij anale sex heur
pi_34345022
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Capa het volgende:
Ik begrijp die voorkeur niet voor het washandje . Wat een smerige vieze dingen zijn dat toch. Volstrekt nutteloos ook.
Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34346239
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.
OK, nu gaan er vast weer mensen beginnen over het dagelijks afnemen van de radiator in de badkamer met chloor (dit als logisch vervolg op de doucheschermdiscussie) Hoezo smetvrees ...
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34346301
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:06 schreef wateengedoe2 het volgende:
OK, nu gaan er vast weer mensen beginnen over het dagelijks afnemen van de radiator in de badkamer met chloor Hoezo smetvrees ...
Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34351256
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.


Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?

Een onbegrijpelijk fenomeen. Categorie 'katoenen zakdoek'. Oók al zoiets verschrikkelijks.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34351504
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:

[..]



Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?
Nee, is ook niet nodig als je ze wast...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34351715
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, is ook niet nodig als je ze wast...
Maar eerst lekker laten drogen op de verwarming? Netjes naast elkaar, in de juiste kleurschikking...

Ik snap niet dat mensen een washand nodig hebben om hun eigen lichaam te wassen. Alsof je een handschoen aantrekt om in je neus te peuteren.

Anyway, mijn afkeer van de washand moge duidelijk zijn.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  zondag 22 januari 2006 @ 18:58:38 #96
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34351728
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ook wij poepen
Maar als wij elke dag douchen en ons gatje goed afvegen dan komt er geen poep kijken bij anale sex heur
Ik dacht nog altijd dat je endeldarm een opslag plaats is voor poep, dus alleen je kont aan de buitenkant afvegen en wassen veranderd er niks aan dat er nog steeds poep IN de endeldarm kan zitten. Dus mits je een klysma gebruikt is er wel een redelijke kans dat je pik een beetje bespeurd raakt met poep.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 22 januari 2006 @ 19:00:17 #97
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34351792
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Capa het volgende:

[..]

Maar eerst lekker laten drogen op de verwarming? Netjes naast elkaar, in de juiste kleurschikking...

Ik snap niet dat mensen een washand nodig hebben om hun eigen lichaam te wassen. Alsof je een handschoen aantrekt om in je neus te peuteren.

Anyway, mijn afkeer van de washand moge duidelijk zijn.
Als ik mezelf alleen met me handen was, dan verbruik ik zodat een halve fles douchegel.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34351852
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Capa het volgende:

Ik snap niet dat mensen een washand nodig hebben om hun eigen lichaam te wassen. Alsof je een handschoen aantrekt om in je neus te peuteren.
Met een washand kan je je grondiger wassen dan gewoon met je eigen hand. Dat is de reden waarom ik hem gebruik, niet omdat ik vies ben om mezelf aan te raken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 22 januari 2006 @ 19:01:46 #99
64781 bonke
pipo koeie
pi_34351859
ik laat et gewoon een maand zitten en als ik dan door de holstrontverklontering niet meer kan poepen dan pak ik me pneumatische reetketelsteenbikker en bik ik alles deraf
eens in de maand heb ik dus een klontvrij poepertje
pies on joe toe
pi_34351907
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef bonke het volgende:
ik laat et gewoon een maand zitten en als ik dan door de holstrontverklontering niet meer kan poepen dan pak ik me pneumatische reetketelsteenbikker en bik ik alles deraf
eens in de maand heb ik dus een klontvrij poepertje
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 22 januari 2006 @ 19:04:15 #101
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34351956
oooh, wassen?

hmn
pi_34352033
(2) Ik gebruik altijd een washandje, zoals mijn moeder mij heeft geleerd.
En washandje gaat dan wasmachine in duh
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34352553


Meer info over het reinigen van je aars op http://www.schoolsanitati(...)s/AnalCleansing.html
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:48:32 #104
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_34356310
Neem net zoals mij gewoon een kraantje in de wc, eerst vegen en dan wassen...voila, schoon!
In me Burberry......
  maandag 23 januari 2006 @ 05:25:13 #105
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34368170
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:'n
Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.
Als rechtshandige heb ik weer wat geleerd
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34368191
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:

[..]



Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?

Een onbegrijpelijk fenomeen. Categorie 'katoenen zakdoek'. Oók al zoiets verschrikkelijks.


Ik ben het met je eens, dat ik ook nooit een washand zou gebruiken om me aars te wassen, gwoon me eigen hand en wat zeep of shampoo en douchestraal erop. Zo een washandje kan je naar mijn mening niet snel genoeg ontsmetten of wassen. (ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt )
pi_34368206
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
ik zie het helemaal voor me.. en je moeder er daarna de planten weer water mee geven.. haha
pi_34369576
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34373476
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:

[..]

Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt


HI-LA-RISCH
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  maandag 23 januari 2006 @ 13:24:19 #110
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34375617
quote:
Op maandag 23 januari 2006 05:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
(ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt )
Dat vind ik ook ranzig......
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34376438
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
pi_34376691
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:

Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
pi_34397327
Ik wou dat ik dit niet gelezen had.
Vanochtend dacht ik gewoon aan dit topic terwijl ik m'n kont waste, en dat is niet wat ik wil

En ontopic, ik gebruik geen washandje ofzo. Was gewoon met m'n handen.
pi_34397949
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
Deze mevrouw heeft het bijna begrepen:

Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  maandag 23 januari 2006 @ 23:29:26 #115
1234 HiZ
Istanbullu
pi_34398075
1. In Nederland : normaal WC papier, dan vochtig WC papier en dan nog een keer normaal papier
2. In Turkije : normaal WC papier, kraantje open tijdje laten spoelen, met wc papier drogen + controle indien nodig alles nog een keer herhalen.

BVK toiletbezoek afhandelen vóór het douchen

In Turkije heb ik dus een toilet met een ingebouwd bidet, dat wil ik in Nederland ook ooit laten installeren.
pi_34398456
Het is een treurig feit dat veel mensen hun aars niet terdege reinigen. In deze 24-uurs maatschappij waarin iedereen haast heeft, schiet het grondig schoonmaken van het gebied tussen de bilspleet er nogal eens bij in.

Met als gevolg dat zeker 40% van de mensen die je in een doorsnee winkelcentrum tegenkomt met poepresten tussen de billen rondloopt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34398509
washandje uiteraard
pi_34847869
Klonten?

Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
pi_34847987
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Tobbes het volgende:
Klonten?

Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
I really do know life at all
pi_34850523
-edit: offtopic verwijderd
pi_34850759
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf , dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
pi_34870470
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf , dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34871156
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Capa het volgende:

[..]

Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
pi_34874011
Gewoon toilet papier + natte wc papier van de AH
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:44:59 #125
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34875091
leuk topic
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:46:09 #126
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34875141
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef zwartedoos het volgende:
leuk topic
je moet trouwens foto's plaatsen van je bezigheid
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:47:28 #127
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34875198
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

je moet trouwens foto's plaatsen van je bezigheid
o dan heb ik daar vast overheen gelezen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_34875240
Stofzuiger in je reet werkt ook goed. Theoreetisch dan.
pi_35177687
_
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef pberends het volgende:
Stofzuiger in je reet werkt ook goed. Theoreetisch dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')