abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34280585
Laten we dit laatste taboe even met z'n allen doorbreken.

Wij hebben in Nederland (en in de rest van het Westen) de ingebakken gewoonte om onze kont met keurig weeceepapier af te vegen. Op zich niet vervelend want dat voorkomt vieze handen. Toch?

Maar heeft iemand er wel eens over nagedacht wat voor resten er op die manier allemaal achterblijven daar beneden?

In zogenaamde derdewereldlanden (zeg maar van Marokko tot Vietnam) heeft men van Edet nog nooit gehoord. Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.

Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.

Hoe doen jullie dat?

(1) Nooit aangedacht, ik laat ze altijd zitten. Vies idee eigenlijk, nu ik erover nadenk.
(2) Ik gebruik altijd een washandje, zoals mijn moeder mij heeft geleerd.
(3) Inderdaad, met mijn linkerhand. Gewoon goed poetsen tijdens het douchen, geen vuiltje aan de lucht.

Ik ga zelf voor optie (3).
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34280696
Uhh ja, ik was mijn kont gewoon elke ochtend onder de douche mee?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:03 #3
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34280741
oeps
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:16 #4
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_34280753
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:
...
Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.
...
Tarrels
Zorgen dat er geen haar zit is handig
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_34280789
Ik gebruik altijd washandjes tussen de billen. Rest was ik met de hand.
Maar dat doe ik dus als ik douche. Als ik ben wezen 'zitten' dan krijg ik alles mooi schoon met toiletpapier en een vochtig toiletpapiertje.
Er is zeker nooit sprake van 'klonters'.
pi_34280798
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:35:40 #7
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_34280807
Met de één hand proberen om je bilspleet zo ver mogelijk te openen en met de andere hand de douchekop erop richten. Als je de douchekop op een afstand van ongeveer 10 cm houdt, dan krijg je het beste resultaat.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_34280878
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:39:39 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_34280942
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Ja man en die was je natuurlijk maar 1x per maand
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34280974
Ik gebruik toiletpapier en vochtig toiletpapier. Verder bij het douchen een washandje.

Bij mij is er dus ook geen sprake van 'klonters'.
pi_34281030
quote:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
pi_34281037
Ik weet niet wat voor motoriek je moet hebben om hele klonten achter te laten...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281042
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
pi_34281082
quote:
Die tekst!

OT: Ik neem m gewoon mee onder de douche, ruk de douchekop eraf en besproei mn anus ermee.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281086
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
pi_34281095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
Ja, washandjes, brr.
pi_34281115
1x per dagen rimmen
We can sing and dance and we don't need pants
pi_34281120
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
pi_34281149
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
We dachten hetzelfde!!! !!!1!!1!
pi_34281167
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281189
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.

"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
pi_34281224
quote:
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:49:05 #23
133143 Weetjewat
Wist ik het maar
pi_34281288
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Mleentje het volgende:
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
pi_34281306
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.
pi_34281311
quote:
Net als in een bidet? Handig.

Ben in Frankrijk wel eens op zo'n bidet gaan zitten, bij wijze van experiment. Gelukkig was ik vantevoren gewaarschuwd dat het NIET een soort van plee was. Toen ik aan het kraantje draaide, spoot er ineens een dikke straal water mijn kontgat in.

Niet echt een lekker gevoel. Maar schoon was het daar wel.
pi_34281334
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.

"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
En dan op koopzondag, zodat je hele winkelende gezinnen met zo'n vraag vergast.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281367
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_34281373
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281377
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Weetjewat het volgende:

[..]

En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
ja gebruik ik maar 1 keer. 2 keer met een washandje doen vind ik persoonlijk best smerig.
pi_34281378
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mleentje het volgende:

[..]

We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.
Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmaken
pi_34281398
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef thefunny het volgende:

[..]

Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmaken
Sommige... maar mijn moeder niet.
pi_34281412
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
wahahaha!! PICS!!
pi_34281429
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Zeg maar gerust een "hole in one" dus...
pi_34281449
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Zeg maar gerust een "hole in one" dus...
Je zou z'n pa eens moeten zien als ze zonnebrand gaan smeren.
pi_34281791
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig. Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen? Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten.. Conclusie moet dus zijn, dat als je veel moet afvegen je gewoon niet kunt poepen. Maar waar kun je dat dan leren?

En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..

Leer dus in godsnaam poepen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:09:59 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34281908
Met name in oosterese landen zijn er toiletten die je bibs nog even naspoelen met een straaltje verwarmd water.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34281924
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig.
quote:
Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen?
quote:
Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten.. Conclusie moet dus zijn, dat als je veel moet afvegen je gewoon niet kunt poepen. Maar waar kun je dat dan leren?
quote:
En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..

Zoals je al zei: waar?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:12:17 #39
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34281974
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

die je vervang je normaal ook elk half jaar
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34282021
quote:
Het ging mij dus ook vooral om die bolletjes papier.
quote:
Kan je mij een cursus aanbevelen?
pi_34282050
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zoals je al zei: waar?
Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).
pi_34282075
Ik zet gewoon een spons op m'n neus.
pi_34282173
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef veer0318 het volgende:

[..]

Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).
Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.
pi_34282270
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef thefunny het volgende:

[..]

Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.
Leg uit
pi_34282365
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef veer0318 het volgende:

[..]

Leg uit
Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.
pi_34282424
Ehm, dan werken je darmen niet echt goed, denk ik zo.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:28:47 #47
12091 Sjaakman
pi_34282534
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Je zou'm op z'n minst binnenstebuiten kunnen keren bij het van je hand afhalen van het washandje.
En je moeder heeft gelijk qua nat wasgoed in de wasmand. Dat gaat stinken. Komt er zo'n muffe kelderlucht uit je wasmand
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:29:04 #48
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34282546
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:58:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:31:28 #49
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_34282635
vochtig toilet papier is the answer na het (dus ook geen rubbeltjes wcpapier tussen jullie harige billen)

en natuurlijk iedere dag inder de douche wassen met veel zeep en als laatste! en met het afdrogen met een handdoek hetzelfde, als laatste! en eh, maar 1x gebruiken die handdoek natuurlijk..
pi_34282640
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
.
pi_34282655
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
Poep eens 30 jaar lang in een plee zonder hem schoon te maken maar wel goed door te spoelen...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:32:51 #52
12091 Sjaakman
pi_34282674
Moest ineens aan dit topique denken: [ontkenningsfase] vrouwen poepen niet!
pi_34284291
Hangt er ook een beetje van af hoe en wat je eet. Als je te veel vezels binnenkrijgt heb je meestal niet veel last van resten aan je darmuitgang omdat je dan 'bommetjes' uitscheidt.

Maar volgens de man die ik een keertje te gast heb gezien bij Oprah waren bommetjes niet goed en zou een "S" poepen het ideaal zijn waar iedereen naar moet streven. Als je dat doet, dan houd je weinig restjes over en is het makkelijk schoon te maken.

Ik probeer zelf zoveel mogelijk alleen voor het douchen een behoefte te doen (eerst even goed eten en een uurtje wachten om de spijsvertering weer op gang te brengen), dan is het daar beneden de rest van de dag tenminste goed schoon
pi_34284461
optie 4: ik veeg m`n reet gewoon af na het schijten.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_34284576
Een "S" poepen?
pi_34284779
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Mleentje het volgende:
Een "S" poepen?
Een "S" ja

Als je het laat lopen zonder je darmuitgang samen te knijpen (spieren ontspannen) dan krijg je van die hele lange uitwerpselen die er aan een stuk door uitkomen.

Doe dat goed en je krijgt een "S"... of andere mooie figuurtjes
pi_34285270
Haha en dan trots aan je familie showen he!
pi_34294483
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef thefunny het volgende:

[..]

Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:29:07 #59
89113 zosas
==duhhhh==
pi_34296040
Pfff, wat doet men moeilijk:

- schijten? whipe your ass
- Douchen? wash your ass

top topic trouwens

Poepen is de ultime ontspanning
Seeing is believing, but even a blind man can believe
pi_34300024
Ik heb nooit wcklonterpapier tussen mijn billen zitten maar wel moet ik na het doortrekken soms in angst afwachten of het snel oplopende waterpeil in de pot ook weer zakt.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:40:24 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34300095
In Spanje hebben we ook een huisje en daar is een bidet. Ik vind dat persoonlijk wel prettig. Toch een schoon gevoel. Thuis gebruik ik naast toiletpaier altijd een vochtig doekje. En wat douchen betreft, lang leve de regelbare douchestraal

Valt dit nu onder de noemer 'too much information?'
pi_34300198
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
En wat douchen betreft, lang leve de regelbare douchestraal

[/sub]
Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:52:21 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34300356
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.
True.
pi_34300401
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
Valt dit nu onder de noemer 'too much information?'
Dat je in dit topic post, geeft al aan dat je een grens voorbij bent.
pi_34305365
quote:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig. Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen? Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten..
Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen

Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:17:34 #66
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34305494
ik laat de tarrels altijd wegknagen door mijn vriendin
De wereld is op hol geslagen
pi_34306788
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef SlipSlop het volgende:

[..]

Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen

Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning
Oh, je hoeft ook niet te vegen hoor. In pricipe kun je gewoon opstaan, hijsen en weglopen.
Maar of dat als een overwinning voelt...
pi_34308550
Fucking hilarious.
Vochtig toiletpapier, en geen zorgen voor geen haren of course =)
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:39:33 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34329575
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef zosas het volgende:
- schijten? whipe your ass
- Douchen? wash your ass
Daar sluit ik mij volledig bij aan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34329761
Ik begrijp nog altijd dat verhaal van die 'klonters' niet. Ik vermoed dat er een verband is tussen klonters en de aanwezigheid van haren in de bilspleet. Maar dan nog; grondig vegen is de oplossing. Je bent toch nooit te arm om altijd overvloedig te zijn voorzien van al dan niet vochtig toiletpapier?
O, en dat beharingsprobleem kan eventueel worden verholpen door Veet
pi_34335257
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je bent toch nooit te arm om altijd overvloedig te zijn voorzien van al dan niet vochtig toiletpapier?
Het is juist het papier dat de brokken maakt - met name in combinatie met een behaarde mannenaars. Daarom ook eigenlijk dit topic: wij gebruiken pleepapier niet omdat dat nu zo hygiënisch is, maar omdat we onze handen niet vies willen maken. We zijn bang voor onze eigen strontresten.

Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.

Vreemd.
pi_34335278
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
pi_34335376
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
Kijk dat hoor ik graag.

Zover ben ik nog niet, helaas. In bepaalde buitenlanden heb ik me wel aan die lokale folklore gewaagd. Manuele reiniging met het nodige water. Niks mis mee.

(Mits je je handen goed wast achteraf. Dat dan weer wel. )
pi_34335435
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:53 schreef Capa het volgende:

[..]

Kijk dat hoor ik graag.

Zover ben ik nog niet, helaas. In bepaalde buitenlanden heb ik me wel aan die lokale folklore gewaagd. Manuele reiniging met het nodige water. Niks mis mee.

(Mits je je handen goed wast achteraf. Dat dan weer wel. )
Natuurlijk maar er zijn genoeg nattige zepen die onze handen kunnen reinigen na het aanraken onzere anus...
niks mis mee!
pi_34335454
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.

Opzich niet erg,maar laat dan een apart kamertje met een bidet erin bouwen,erg fris zag het er niet uit .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')