abonnement Unibet Coolblue
pi_2195811
ben ik de enige die zijn nieuwe plaat "Gold" heel erg goed vind?
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
pi_2195848
Wie is Ryan Adams? Ik ken alleen Bryan Adams...?
What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
  FOK!fossiel donderdag 15 november 2001 @ 20:23:24 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2195849
Ik moet hem nog steeds een keertje luisteren. Lijkt z'n nieuwe album een beetje op "Heartbreaker"? Want die vond ik namelijk errug goed.
pi_2195870
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:23 schreef Lanai het volgende:
Wie is Ryan Adams? Ik ken alleen Bryan Adams...?
Hehehehe leeg eens uit.....Lanai en ikke kennen idd alleen Bryan Adams.
pi_2195872
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:23 schreef Lanai het volgende:
Wie is Ryan Adams? Ik ken alleen Bryan Adams...?
dat is niet dezelfde
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
pi_2195881
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:23 schreef cptmarco het volgende:
Ik moet hem nog steeds een keertje luisteren. Lijkt z'n nieuwe album een beetje op "Heartbreaker"? Want die vond ik namelijk errug goed.
ja lijkt erop, klinkt iets rijker maar niet gelikt of zo
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
pi_2195890
Ik vind 'm best goed!
pi_2195951
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:24 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

dat is niet dezelfde


Da's geen antwoord op m'n vraag
What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
  FOK!fossiel donderdag 15 november 2001 @ 20:35:11 #9
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2195986
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:33 schreef Lanai het volgende:

[..]

Da's geen antwoord op m'n vraag


type dan eens ryan adams in op een zoekmachine of download iets he kindje, moet ik het per se voorkauwen?
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
pi_2196543
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:37 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

type dan eens ryan adams in op een zoekmachine of download iets he kindje, moet ik het per se voorkauwen?


Jij opent een topic over hem, kun je ook wel wat meer over hem vertellen vind ik. Wat voor soort muziek hij maakt, paarbekende nummers ofzo noemen, etc. Als dat teveel moeite is, open dan ook geen topic erover

Maar goed, ik heb voor de grap maar paar nummers van de CD Gold gedownload, en ik vind er geen zak aan. Geef mij maar Bryan Adams, vind ik stuk leuker

What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
  donderdag 15 november 2001 @ 21:24:36 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2196578
Brrr.. Bryan Adams met z'n huisvrouwen-muzak.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 15 november 2001 @ 23:27:08 #13
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2198230
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:20 schreef _Maria_ het volgende:
ben ik de enige die zijn nieuwe plaat "Gold" heel erg goed vind?
Draaien ze zaterdagochtend wel eens wat van op Haarlem 105.

Vorige week zelfs nog.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_2200240
quote:
Op donderdag 15 november 2001 21:21 schreef Lanai het volgende:

[..]

Jij opent een topic over hem, kun je ook wel wat meer over hem vertellen vind ik. Wat voor soort muziek hij maakt, paarbekende nummers ofzo noemen, etc. Als dat teveel moeite is, open dan ook geen topic erover

Maar goed, ik heb voor de grap maar paar nummers van de CD Gold gedownload, en ik vind er geen zak aan. Geef mij maar Bryan Adams, vind ik stuk leuker


hey, ik vroeg of er meer mensen waren die hem goed vinden. Ik heb geen zin om mongolen die naar Bryan adams luisteren goede smaak bij te brengen, ik heb nog meer te doen.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  vrijdag 16 november 2001 @ 20:14:14 #15
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_2206297
Voor de onverlaten die nog niet van Ryan Adams gehoord hebben:

New York new york is volgende week de terechte megahit op 3fm......

pi_2206541
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 09:01 schreef _Maria_ het volgende:
hey, ik vroeg of er meer mensen waren die hem goed vinden. Ik heb geen zin om mongolen die naar Bryan adams luisteren goede smaak bij te brengen, ik heb nog meer te doen.
Hey gvd doe ff normaal, er zijn idd mensen die nog nooit van Ryan Adams hebben gehoord!!!! Oppassen voortaan he???
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:14:11 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2208015
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:14 schreef Tovaho het volgende:
Voor de onverlaten die nog niet van Ryan Adams gehoord hebben:

New York new york is volgende week de terechte megahit op 3fm......


en voor de zoveelste keer een goede keuze, waarbij muzikale originaliteit en kwaliteit eeen doorslaggevende reden is.
iedereen kan wel zitten te zeiken op de muzieksamenstellers maar men maakt de ene goede keuze naar de andere
wat moet ik hier nu neerzetten?
  FOK!fossiel zondag 18 november 2001 @ 16:47:18 #18
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2224442
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:14 schreef Tovaho het volgende:
Voor de onverlaten die nog niet van Ryan Adams gehoord hebben:

New York new york is volgende week de terechte megahit op 3fm......


ik heb net het nummer op de Box gezien en gehoord. Het is echt een goed nummer! Toch maar eens snel die CD kopen.
pi_2559360
Heb vanmiddag de cd gekocht, en hij's echt mooi.
Als je van mooie gitaar met piano muziek houdt tenminste.
pi_2560239
Ik zat toevallig net aan 'm te denken ... ik wil de cd namelijk nog steeds hebben ... ik ga 'm morgen denk ik toch maar eens kopen ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2561147
quote:
Op donderdag 20 december 2001 17:56 schreef Postduif het volgende:
Heb vanmiddag de cd gekocht, en hij's echt mooi.
Als je van mooie gitaar met piano muziek houdt tenminste.
HEY DAAR HOU IK VAN!
Ik vind dat New York nummer erg mooi in ieder geval.

Ik zal de hele cd's eens gaan luisteren.

Hmmzz....
pi_2653706
Ik zie het al....een discussie of het nu Ryan of Brrryan adams is. Als je over Bryan adams wilt praten kun je naar mij toe komen....:-) ik spreek je dan wel...
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  maandag 20 mei 2002 @ 18:36:27 #23
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4255063
Hij brengt aan het eind van deze zomer hoogstwaarschijnlijk een 4-cd box-set uit; 4 in het recente verleden opgenomen albums die hij nog niet uit kon/mocht brengen... (waaronder een plaat, 48 Hours, die hij opnam nadat hij Alanis Morisette in concert had gezien.

fingers crossed...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4268000
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:36 schreef habermas het volgende:
Hij brengt aan het eind van deze zomer hoogstwaarschijnlijk een 4-cd box-set uit; 4 in het recente verleden opgenomen albums die hij nog niet uit kon/mocht brengen... (waaronder een plaat, 48 Hours, die hij opnam nadat hij Alanis Morisette in concert had gezien.

fingers crossed...


oké, daar gaat het huishoudgeld weer ....
  dinsdag 21 mei 2002 @ 18:17:02 #25
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4268194
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:36 schreef habermas het volgende:
Hij brengt aan het eind van deze zomer hoogstwaarschijnlijk een 4-cd box-set uit; 4 in het recente verleden opgenomen albums die hij nog niet uit kon/mocht brengen... (waaronder een plaat, 48 Hours, die hij opnam nadat hij Alanis Morisette in concert had gezien.

fingers crossed...


cool heb al een tijdje zijn beide solo albums dus deze 4 kunnen er ook wel bij
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_4270625
New york geweldig nummer vd man
You only live once
  woensdag 22 mei 2002 @ 10:43:35 #27
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4276277
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 18:17 schreef ForrestX het volgende:

[..]

cool heb al een tijdje zijn beide solo albums dus deze 4 kunnen er ook wel bij


Ken je ook de muziek van Whiskeytown (zijn vroegere band)?

Stranger's Almanac en Pneumonia zijn ook twee top-albums van 'em. De eerste heeft een beetje die Heartbreaker-feel, de tweede zou zo het vervolg op Gold kunnen zijn...

Prachtige muziek

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  woensdag 22 mei 2002 @ 12:39:38 #28
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4277674
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:43 schreef habermas het volgende:

[..]

Ken je ook de muziek van Whiskeytown (zijn vroegere band)?

Stranger's Almanac en Pneumonia zijn ook twee top-albums van 'em. De eerste heeft een beetje die Heartbreaker-feel, de tweede zou zo het vervolg op Gold kunnen zijn...

Prachtige muziek


ken ze wel, maar eigenlijk nooit echt de moeite genomen ze te beluisteren maar dat wordt dus agenda punt 1 vanmiddag
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_4323268
vergeet Bryan Adams
Ryan is de man
kleine etter met fantastische muziek?
vooral When The Stars Go Blue
en de rock n roll nummers zoals nr 10 en 11 op Gold
ff titels kwijt
pi_4325140
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 19:45 schreef googoodoll het volgende:
vergeet Bryan Adams
Ryan is de man
kleine etter met fantastische muziek?
vooral When The Stars Go Blue
en de rock n roll nummers zoals nr 10 en 11 op Gold
ff titels kwijt
10. Enemy fire
11. Gonna make you love me

ben jij ook zoiemand die nummers van tracks beter kan onthouden dan de titels

  zaterdag 25 mei 2002 @ 23:45:55 #31
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4326814
Is iemand bij z'n live-shows in Paradiso geweest?

In oktober zag ik 'em voor 't eerst: 3 uur pure rock 'n roll, toen kwam 'ie in februari weer en deed er nog een schepje bovenop, bijna vier uur gespeeld!

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  FOK!fossiel zaterdag 25 mei 2002 @ 23:47:15 #32
8443 cptmarco
it's captain...
pi_4326838
ik heb vandaag een bootleg van hem gekocht met o.a. 10 nummers opgenomen tijdens dat laatste concert in Paradiso. Het klonk erg goed en erg gezellig
  zondag 26 mei 2002 @ 10:30:59 #33
27543 Illuminate
The everlasting
pi_4330058
Ryan Adams is echt heel goed, 'k heb toevallig net een(gekopieerd ) cd'tje van 'm opstaan. Goeie 'back to the roots' gitaar muziek en duetten met andere artiesten.
Binnekort maar eens een cd van 'm kopen

Heeft hij trouwens al een nummer samen met Adam Duritz gemaakt of gezongen?

/ enchanted in the rapture of his sentimental sway, / but underneath the weels lie the skulls of every c.o.g. / the fickle fascination of an everlasting god [Smashing Pumpkins]
  zondag 26 mei 2002 @ 22:20:54 #34
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4337366
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:30 schreef Illuminate het volgende:
Heeft hij trouwens al een nummer samen met Adam Duritz gemaakt of gezongen?
Yep. Op Gold zingt AD mee op Answering Bell, en op de aankomende Counting Crows cd hebben ze samen een nummer geschreven, Butterfly In Reverse. Ze schijnen behoorlijk goeie vrienden te zijn...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  FOK!fossiel zondag 26 mei 2002 @ 22:22:41 #35
8443 cptmarco
it's captain...
pi_4337394
Ik ving van de week wat op dat hij nog een heleboel nummers op de plank had liggen. Daarom brengt hij dit jaar 4 cds uit (met al dit oude materiaal). Iemand anders dit ook gehoord???
  dinsdag 25 juni 2002 @ 12:24:18 #36
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4743147
't meest recente gerucht is dat ze een "best-of" van die 4 cd's gaan uitbrengen aan het eind van zomer. die 4cd-box vond Lost Highway (z'n platenmaatschappij) een beetje teveel van 't goede...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4743368
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 12:24 schreef habermas het volgende:
't meest recente gerucht is dat ze een "best-of" van die 4 cd's gaan uitbrengen aan het eind van zomer. die 4cd-box vond Lost Highway (z'n platenmaatschappij) een beetje teveel van 't goede...
Als ik zijn platenbaas was dan wist ik het wel, het minste werk van Ryan Adams is nog altijd veel beter dan de gemiddelde top40 hit
You only live once
  maandag 1 juli 2002 @ 10:49:05 #38
27074 Dezz
The Dog
pi_4829377
Idd, Ryan Adams maakt echt super muziek!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_4830436
Gold van Ryan Adams is niet echt nieuw meer hoor....
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
  donderdag 25 juli 2002 @ 17:34:55 #40
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5148002
Het is officieel: 24 september komt er één cd met onuitgebracht materiaal van hem uit, 13 nummers.
"Demolition" gaat 'ie heten.

'tis helaas geen 4 cd-box set, maar in ieder geval wat...

Waarschijnlijke nummers: Desire, Hey There Mrs. Lovely, Dear Anne, Born Yesterday, A Long And Sad Goodbye.

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zaterdag 27 juli 2002 @ 02:54:55 #41
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5166050
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 12:36 schreef kezmania het volgende:

[..]

Als ik zijn platenbaas was dan wist ik het wel, het minste werk van Ryan Adams is nog altijd veel beter dan de gemiddelde top40 hit


Tuurlijk, maar kwaliteit van muziek zegt niet echt veel als je kijkt naar verkoopcijfers... Hoe relevant en briljant zo'n box ook is, hij moet wel te verkopen zijn. En 4 cd's tegelijk is voor veel mensen met een klein budget toch wat teveel van te goede...
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:39:44 #42
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5284206
http://63.148.160.101/LHAISPhotoUpload/News/NewsBlowup.asp?PK=729

Hij heeft ook 2 berichten gepost op z'n messageboard:

"hey kids. new york is too fucking hot in the summer.The new album is finished. Its not really a new album though is it, more like "most tolerable demos", but whatever, i really like it. its nice and sad. Beth played here last week in central park. i heard it was pretty good, i wouldnt know. i was busy watching the walls move. anyway, im going on tour by myself again, just me and the guitar and the piano and im gonna go everywhere theyll take me aside from a few places. anyway, get ready here it comes,does anybody read "Harp" magazine? i got the new one with Miss Orton on the cover. its realy good i think. naturally, they think im a twat and thyre not wrong, but its got lots of really cool artists, chuck prophet, lambchop, all that stuff. the new sonic youth record is to die for. well im off.

The new record is called demolition. The reason i didnt put out all 4 records is because they werent good enough. i may be prolific, but thats just like saying i make food, it dosent mean that its gonna taste good and trust me, after much thought, alot of the tracks were bullshit. the ones that were the best and fit together went into demolition. the rest im saving to do other stuff with, maybe make one more record out of it. I AM making a new album, only i want Johnny Marr to produce it and timing is everything what with scheduling. Lost Highway are decent people. I feel sorry for them that they have to put up with me."

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  FOK!fossiel dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:41:39 #43
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5284217
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 17:34 schreef habermas het volgende:
Het is officieel: 24 september komt er één cd met onuitgebracht materiaal van hem uit, 13 nummers.
"Demolition" gaat 'ie heten.
dat is nog eens goed nieuws
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:50:20 #44
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5284275
Nog nooit van die gozer gehoord, kunnen jullie hier niet een fotootje van hem neerzetten?

Te lui om het zelf op te zoeken...

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:00:34 #45
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_5284377
24 sept? Mooi dan weet ik gelijk wat ik voor mijn verjaardag moet vragen (23ste )... 1ste twee albums vind ik erg goed. Ook het 'oude' materiaal van Whiskeytown vind ik goed. Niet te geloven dat zo 'weinig' mensen hem kennen, en wel Bryan
Wisdom begins in wonder. Socrates
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:03:19 #46
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5284399
Ja die Bryan Adams ken ik toevallig wel...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_5387708
Ik zag vanochtend in de krant dat hij ergens in december in Utrecht gaat optreden. Check ticketservice zou ik zeggen. Zelf zit ik nog een beetje te twijfelen.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_5387755
Van de Mojo mailinglist :
quote:
Ryan Adams, de all American wonderboy van de alternatieve country, komt in december naar Nederland voor twee concerten in Tilburg en Utrecht. Fans van deze uit Los Angeles afkomstige zanger mogen deze concerten absoluut niet missen: Ryan Adams zal optreden in een unieke akoestische setting.

Liefhebbers van het betere singer/songwriter genre hebben de uitzonderlijke talenten van Ryan Adams al eerder opgemerkt toen hij zeven jaar lang deel uit maakte als frontman van de groep Whiskeytown. Nadat hij deze band vaarwel zei en besloot alleen verder te gaan, nam zijn solo-carrière direct grote vormen aan. Zijn debuutalbum Heartbreaker kreeg juichende kritieken van de pers en ook het publiek sloot Adams meteen in de armen. Met zijn imponerende tweede album Gold uit 2001 onderstreepte hij zijn kwaliteiten als begenadigd singer/songwriter. Op 23 september komt zijn nieuwe album uit.

Zijn laatste optreden in Paradiso vorig jaar was legendarisch, daarom kijken wij al uit naar deze twee concerten...Je kunt je kaarten vanaf a.s. zaterdag halen bij het postkantoor of via deze link; https://tickets.lvp.nl/res.php?vn=4468&origin=6

RYAN ADAMS & SUPPORT ACT
Zondag 1 december 2002
013 - Tilburg
Entrée: EUR 28,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur

Woensdag 4 december 2002
M.C. Vredenburg - Utrecht
Entrée: EUR 28,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.15 uur


  donderdag 15 augustus 2002 @ 11:06:56 #49
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5388734
4 september in Utrecht, ideaal! Ik ga zeker naar de twee Nederlandse optredens, misschien nog naar Brussel. wel vreselijk duur geworden zeg. vorig jaar oktober betaalde ik 11 euro voor een kaartje, nu is dat even 30 euro geworden!

die laatste twee paradiso-concerten (met band) waren inderdaad legendarisch, maar solo met gitaar en piano belooft ook wat...

ps: deze wonderboy is niet afkomstig uit LA, maar uit Raleigh, North Carolina

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_5389264
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 11:06 schreef habermas het volgende:
4 september in Utrecht, ideaal! Ik ga zeker naar de twee Nederlandse optredens, misschien nog naar Brussel. wel vreselijk duur geworden zeg. vorig jaar oktober betaalde ik 11 euro voor een kaartje, nu is dat even 30 euro geworden!

die laatste twee paradiso-concerten (met band) waren inderdaad legendarisch, maar solo met gitaar en piano belooft ook wat...

ps: deze wonderboy is niet afkomstig uit LA, maar uit Raleigh, North Carolina


Misschien dat ik 4 december meepak, vanuit Amersfoort is het wel lekker makkelijk naar Utrecht. Begint ook mooi vroeg, dan kan ik zo vanuit school door naar Utrecht
pi_5429096
Samen met Adam Duritz van de Counting Crows heeft hij het lied BUTTERFLY IN REVERSE geschreven voor de nieuwe CC plaat (Hard Candy).
Dat nummer moet je wel even horen, ook al zingt Adam het dan, het is erg de moeite waard. Ik wil hiermee niet zeggen dat Adam Duritz niet kan zingen, want dat is niet zo, hij heeft een prachtige stem.
Je hoort Ryan adams trouwens wel zingen in het refrein.

MARY-ANN, YOURE BETTER THAN THE WORLD

zo lief gewoon

  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:47:38 #52
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5465742
kaarten zijn binnen!!!

Na 2 fantastische solo cd's:

Heartbreaker

en

Gold

komt er volgens de site van Ryan Adams op 24 september weer een nieuw album uit. Het album zal bestaan uit 13 demo's die op genomen zijn in 2000 en 2001. Het album zal Demolition gaan heten. Op de site zijn ook al stukjes te beluisteren.

Ik wacht vol spanning af...

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_5466930
Een zeer aardige cd, maar wat mij betreft nog lang niet van het kaliber van andere songwriters als Elliott Smith, Tori Amos, Fiona Apple en meer van dat soort lui.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:16:17 #54
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5474294
Heel goed ForrestX! Ik heb ook 2x kaarten voor

RYAN ADAMS solo performance

binnen, Tilburg én Utrecht...

Ik kan je trouwens zeker de Whiskeytown (Ryan's vroegere band) platen "Pneumonia" (een soort Gold) en "Faithless Street" (in de trant van Heartbreaker) aanraden, staan een aantal juweeltjes op.

Ik ben trouwens een beetje sceptisch over Demolition. Als je 'es wist wat voor een prachtige nummers hij nog niet uitgebracht had, en wat eruiteindelijk hierop is gekomen, vraag ik me af of dit een 'best of unreleased stuff' genoemd kan worden. Maar goed, we zullen zien...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 21:45:24 #55
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5481366
heb een paar live opnames op de pc errug goed...
t is een workaholic hè....

heb de kaarten voor Tilburg binnen, morgen die van Utrecht halen

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 augustus 2002 @ 22:56:35 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_5482737
Die kaarten zijn niet goedkoop overigens ... For the real fans only waarschijnlijk (seated & solo en zo)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 21 augustus 2002 @ 23:11:16 #57
13561 kUWn
pizza, porno en passiviteit
pi_5482994
Firecracker op "Gold", wat een heerlijk nummer. Zojuist 12x gedraaid.
Er is blijkbaar behoefte aan en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen...
  donderdag 22 augustus 2002 @ 20:13:13 #58
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5495561
kaarten Utrecht ook binnen. Is wel uitverkocht, maar voor de liefhebbers heb ik nog wat reserveernummers....
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 22 augustus 2002 @ 21:06:45 #59
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5496261
Probeer de volgende nummers eens ergens op internet te vinden (allemaal unreleased):

Dance all night, Desire, Candy doll, Long and sad goodbye, Caterwaul, Dear anne, Gimme sunshine, Hey there mrs. lovely, I'm allright today, Just like a whore, Oh my sweet valentine, Come on little girl

Behoort echt tot 't beste wat de man geschreven heeft, en geen van deze nummers komt op Demolition te staan...

-edit- Desire komt er wél op te staan

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 19:35:37 #60
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5520276
vandaag Strangers Almanac maar ff gehaald. Klinkt erg lekker tot nu toe...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_5530352
Erg goede muziek!!!! Hoe vaker ik de cd Gold luister hoe beter hij wordt... (btw ik ben ook groot fan van Bryan Adams, maar das weer heel andere muziek )

[edit] Beetje balen dat alle kaartjes van zn concert uitverkocht zijn Ik zat laatst te kijken, van "dat lijkt me wel leuk om naartoe te gaan"...En nu zijn ze uitverkocht

[Dit bericht is gewijzigd door Yalhambra op 26-08-2002 10:55]

  woensdag 28 augustus 2002 @ 21:32:08 #62
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5576881
fantastische uitvoering van "Wonderwall" van Oasis door Ryan gevonden...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zondag 8 september 2002 @ 11:55:17 #63
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5705424
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:35 schreef ForrestX het volgende:
vandaag Strangers Almanac maar ff gehaald. Klinkt erg lekker tot nu toe...
Yep, is errug goed, deze bedoelde ik ook toen ik 't hierboven had over Faitless Street, die is wel wat minder vind ik... Maar Stranger's Alamnac is top; Everything I Do, Houses On The Hill, Dancing With The Women At The Bar en Avenues

Ik heb net "Nuclear", dee eerste single van Demolition vandaag gehoord, klinkt niet verkeerd (doet me denken aan U2)

Shut up and go to sleep!

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zondag 15 september 2002 @ 19:16:02 #64
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5814990
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 19:14 schreef Yalhambra het volgende:
[edit] Beetje balen dat alle kaartjes van zn concert uitverkocht zijn Ik zat laatst te kijken, van "dat lijkt me wel leuk om naartoe te gaan"...En nu zijn ze uitverkocht
Hij geeft een extra concert in Groningen (Oosterpoort) op 5 december. Dank u sinterklaasje
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zondag 15 september 2002 @ 21:47:53 #65
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5815849
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 19:14 schreef Yalhambra het volgende:
Erg goede muziek!!!! Hoe vaker ik de cd Gold luister hoe beter hij wordt... (btw ik ben ook groot fan van Bryan Adams, maar das weer heel andere muziek )

[edit] Beetje balen dat alle kaartjes van zn concert uitverkocht zijn Ik zat laatst te kijken, van "dat lijkt me wel leuk om naartoe te gaan"...En nu zijn ze uitverkocht


volgens mij is Utrecht NU nog beschikbaar....
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 20 september 2002 @ 15:18:41 #66
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5895392
Kheb 'em inmiddels binnen, luister er nu naar. Ik ben nog niet overtuigd, het is geen Gold iig, komt meer in de buurt van Heartbreaker, maar er staan zeker een paar juweeltjes op (Desire, Game Of Hearts, Tomorrow). Ksal binnenkort es een review schrijven.
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zaterdag 21 september 2002 @ 16:26:01 #67
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5908414
Fuck is ie al uit....dacht de 24 ste pas
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 21 september 2002 @ 20:48:30 #68
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5911513
Yep, ik keek vrijdag op site van Plato(.nl) en daar stond de 20e, dus gelijk het fietsje gepakt en halfuurtje later zat 'ie in m'n cd-speler (15 E.).

Ik moet zeggen, hij wordt echt beter als je 'em een keer of 5 geluisterd hebt. Het is helaas geen Gold of Heartbreaker, maar er staan heel wat sterke nummers op (She Wants To Play Hearts, Hallelujah, Chin Up Cheer Up, Desire)...

Kheb een reviewtje geschreven, met een beetje mazzel wordt dat volgende week geplaatst.

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zaterdag 21 september 2002 @ 20:59:39 #69
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5911634
voor mij word het maandagavond voordat ie in huis is....


*wacht af

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 24 september 2002 @ 13:15:51 #70
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5947739
Dmolition binnen...klinkt niet slecht

laatste tijd vaak op de radio:

When the stars go blue - The Corrs feat. Bono

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_6030404
*schop*
* Roefoes heeft Ryan Adams net ontdekt en was meteen verkocht!
Ik ga morgen meteen de stad in, welk album raden jullie aan om als eerst te kopen? Nee ik ga ze niet allemaal kopen, al zijn ze allemaal geweldig, ik heb geen geldboompje in m'n tuin.
  maandag 30 september 2002 @ 00:28:23 #72
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6035255
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:08 schreef Roefoes het volgende:
*schop*
* Roefoes heeft Ryan Adams net ontdekt en was meteen verkocht!
Ik ga morgen meteen de stad in, welk album raden jullie aan om als eerst te kopen? Nee ik ga ze niet allemaal kopen, al zijn ze allemaal geweldig, ik heb geen geldboompje in m'n tuin.
"Gold" toch wel...maar daarna moet je zeker Heartbreaker ook aan schaffen!!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  maandag 30 september 2002 @ 10:21:34 #73
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6037517
sluit ik me bij aan... Gold is toch wel het meest toegankelijk denk ik, veel verschillende stijlen, voor ieder wat wils zeg maar...

Daarna: Heartbreaker, Pneumonia (Whiskeytown), Demolition, en Stranger's Almanac (Whiskeytown)

Er zijn trouwens nog kaartjes voor z'n concert op 5(!) december in Groningen...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_6048861
Kheb vandaag Gold en Demolition gekocht, zat wel te twijfelen over Heartbreaker maar ik heb geen geld op m'n rug groeien.

* Roefoes propt nu Gold in z'n cd speler

  dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:27:57 #75
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6050987
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:28 schreef Roefoes het volgende:
* Roefoes propt nu Gold in z'n cd speler
kewl kewl... laat ons ff weten wat je d'r van vond...
Heb je trouwens de 2-cd versie van Gold? Staan 5 xtra tracks op...

En tja, Demolition... Er staan zeker een paar prachtige nrs. op (zie m'n reviewtje), met name de 48 Hours tracks (Hallelujah, Desire en Chin Up Cheer Up) en een paar akoestiche nummers, maar de Pinkhearts songs zijn matig, helaas...

[Dit bericht is gewijzigd door habermas op 01-10-2002 00:33]

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:00:44 #76
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6054719
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:27 schreef habermas het volgende:

[..]

kewl kewl... laat ons ff weten wat je d'r van vond...
Heb je trouwens de 2-cd versie van Gold? Staan 5 xtra tracks op...

En tja, Demolition... Er staan zeker een paar prachtige nrs. op (zie m'n reviewtje), met name de 48 Hours tracks (Hallelujah, Desire en Chin Up Cheer Up) en een paar akoestiche nummers, maar de Pinkhearts songs zijn matig, helaas...


die 2 cd versie is toch niet meer te krijgen???
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:29:11 #77
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6055260
Habermans, lees net de reacties op die review. erg leuk. Ik ga met Tequila naar RA btw. maar dat ter zijde.

als je daar een link zoals deze:

http://www.answeringbell.com/ plaatst mag je die ook wel hier neer zetten hoor

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_6057132
Zowel Gold(gewoon 1 cd) als Demolition zijn heerlijke CD's, maar Gold vind ik toch het best.
Binnenkort ook Heartbreaker even halen...
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:47:18 #79
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6058457
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:00 schreef ForrestX het volgende:

[..]

die 2 cd versie is toch niet meer te krijgen???


Moeilijk, dat wel, maar als je zoekt zul je vinden... (vooral online of in obscure platenzaakjes denk ik)

Laat me ff weten als ik ze op Kazaa moet gooien, want 't zijn echt top-nummers!

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:37:12 #80
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_6099527
Demolition: erg mooi, vooral de nummers Dear Chicago, Cry on Demand en Desire. Knap dat ie drie top cd's achter elkaar uit kan brengen. Ik ben blij dat ik hem toevallig een keer zag optreden bij Barend en Van Dorp (The Rescue Blues), was gelijk verkocht.
Wisdom begins in wonder. Socrates
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:47:26 #81
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_6099649
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:15 schreef ForrestX het volgende:
...

laatste tijd vaak op de radio:

When the stars go blue - The Corrs feat. Bono


Jezus... deze kan je dus gelijk nomineren voor 'slechtste covers allertijden' werkelijk om te
Wisdom begins in wonder. Socrates
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 00:55:38 #82
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6100444
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:47 schreef habermas het volgende:

[..]

Moeilijk, dat wel, maar als je zoekt zul je vinden... (vooral online of in obscure platenzaakjes denk ik)

Laat me ff weten als ik ze op Kazaa moet gooien, want 't zijn echt top-nummers!


de nummers heb ik al...maar er gaat niets boven het origineel...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:08:17 #83
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6112564
kheb de 2-cd met een handtekening van de meester zelf...

ennuh... elpatsjieno: als je een vierde topper van 'em wil horen moet je Whiskeytown: Pneumonia halen, vind ik persoonlijk beter dan Demolition

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:25:36 #84
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_6115591
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:08 schreef habermas het volgende:
kheb de 2-cd met een handtekening van de meester zelf...

ennuh... elpatsjieno: als je een vierde topper van 'em wil horen moet je Whiskeytown: Pneumonia halen, vind ik persoonlijk beter dan Demolition


Tnx... kmoet wel even wachten tot ik mijn salaris weer binnen krijg...
Wisdom begins in wonder. Socrates
  woensdag 16 oktober 2002 @ 16:43:51 #85
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6314424
Ik heb die Nuclear-singles binnen, en de b-sides op Kazaa gezet... zoek naar "Ryan Adams - Blue" en "Ryan Adams - Song For Keith"
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  maandag 18 november 2002 @ 18:19:31 #86
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6870538
Even wat plaatjes gehaald op de Cd beurs in Utrecht van het weekend...

Ryan Adams:

demo's 1998/1999
Beautiful place (live in Malmö, 4 april 2001)
Streewalking Blues (Live in Chicago 10 okt. 2001 en House of Blues in Hollywood)
Brown Sugar (de 4 bonus nummer van Gold, en live in A'dam op 06-02-02)
New Songs & Cover versions (Live in A'dam 06-02-02, geen dubbele nummers met de andere cd...en 2 tracks in Manchester)

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 26 november 2002 @ 12:42:14 #87
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7001299
Gaan er nog meer mensen zondag of woensdag???
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:19:04 #88
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7011078
dan maar gewoon ter info...to whom it may concern: voorprogramma is Jesse Malin.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 29 november 2002 @ 15:25:48 #89
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7061017
Ik ben d'r ook hoor, zondag en woensdag

Het belooft wat moois te worden, gisteravond in Dublin speelde 'ie vijf (5!) netgeschreven en gloednieuwe songs!

Ik heb algelopen maandag trouwens de eer gehad met de man zelf te kunnen chatten...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zaterdag 30 november 2002 @ 17:12:55 #90
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7075174
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:25 schreef habermas het volgende:
Ik ben d'r ook hoor, zondag en woensdag

Het belooft wat moois te worden, gisteravond in Dublin speelde 'ie vijf (5!) netgeschreven en gloednieuwe songs!

Ik heb algelopen maandag trouwens de eer gehad met de man zelf te kunnen chatten...


...en en...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 30 november 2002 @ 22:03:56 #91
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7077670
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 17:12 schreef ForrestX het volgende:
...en en...
't stelde niet heel veel voor hoor...

Hij zei dat 'ie onder de acid zat, typete regelmatig vreemde kreten en beantwoordde af en toe een vraag. Ik vroeg bijv. of 'ie 48 Hours ooit nog 'es in z'n geheel uit zou brengen, waarop 'ie antwoordde: "Nah, that stuff makes me yawn..."

Dit is trouwens wel een aardig interview: CMJ.com

Nog 22 uur te gaan

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7077749
Ryan Adams is erg goed. 2x gezien en ook in het bezig van 2 cd's (heartbreaker/Gold)
Whiskeytown (Pneumonia) is ook erg goed, daar heeft hij ook in gezeten.
..
pi_7100580
Ik ga ff op pakjesavond naar Ryan in Groningen.

Ik vind hem wel zeer ok. Erg goed vind ik dat alles van hem nog op vinyl uit komt. Er gaat maar weinig boven Heartbreaker op vinyl.

  maandag 2 december 2002 @ 18:02:29 #94
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7106518
...stilte...jezus wat was dat een cool concert. Die vent heeft een stem waar je u tegen zegt, voor de rest is er bijna geen hoogte van em te krijgen. set list staat al op www.answeringbell.com

Habermas waar zat jij???

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  maandag 2 december 2002 @ 18:41:22 #95
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7107093
Oh, shit, ik dacht weer aan Bryan Adams.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  maandag 2 december 2002 @ 18:55:20 #96
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_7107290
Zo, nu ga ik me er ook even mee bemoeien...

Wat een topconcert was dat gisteren in Tilburg! Ik wist dat ie goed kon zingen maar gisteren schrok ik bijna van de kwaliteit van z'n stem zo live. Overigens heb ik gisteren het liedje Shadowlands gefilmd met m'n digitale camera, met geluid. Geluid is niet best (net als het beeld) maar toch wel een leuk souvenier. (ik heb hem inmiddels shared staan).

Woensdag naar Utrecht!

En vrijdag............... ?!

TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:14:49 #97
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7124066
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:02 schreef ForrestX het volgende:
Habermas waar zat jij???
Vooraan in 't midden

Setlist op answeringbell.com kwam van mij

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7124367
Ik heb Demolition nu een paar keer beluisterd en snap eerlijk gezegd niet wat iedereen zo goed vind aan die man
pi_7124421
Het gevoel bekruipt me dat deze kerel een beetje overgewaardeerd is. Wil niet zeggen dat ie slecht is ofzo, maar erg goed ook weer niet.
pi_7124444
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:33 schreef Theeboon het volgende:
Het gevoel bekruipt me dat deze kerel een beetje overgewaardeerd is. Wil niet zeggen dat ie slecht is ofzo, maar erg goed ook weer niet.
Wel toevallig 2 pearl jam fanaten met deze mening
pi_7126346
Gold is idd errug goed... lijkt een beetje op de Counting Crows, ook een geweldige band vind ik.
  dinsdag 3 december 2002 @ 22:31:58 #102
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_7130777
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:31 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb Demolition nu een paar keer beluisterd en snap eerlijk gezegd niet wat iedereen zo goed vind aan die man
Demolition is een CD met niet uitgebrachte demo's... Deze haalt het qua kwaliteit dan ook niet bij Gold of Heartbreaker. Hoewel ik wel vind dat er wat juweeltjes op staan (de rustige nummers, die rock / punk nummers vind ik ook niet bijzonder)
TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
  woensdag 4 december 2002 @ 10:09:43 #103
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7136303
Ik vind 't ook zijn zwakste tot nu toe. De 48 Hours tracks zijn sterk (Desire/Hallelujah/Chin Up Cheer Up), evenals Tomorrow, maar de rest is niet denderend...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  donderdag 5 december 2002 @ 01:16:03 #104
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7153672
lag het aan de verkoudheid of had Ryan vandaag (gisteren...) een slechte bui. Ik vond het geen slecht optreden, best goed eigenlijk, maar ben heel blij dat ik naar Tilburg ben geweest.

Tequila en ik zijn vrijdag bij Barend en Van Dorp

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_7154758
In de NRC van 4 december stond een recensie van "Greg Wood - Ash Wednesday" Dit is een alt.country/indie rock man van de oude stempel. In de recensie stond o.a.: "Ryan Adams mocht willen dat hij zo'n mooie plaat maakt". Dit omdat Adams toch de ongekroonde koning van het genre is. Ik ben niet zo van de een op een vergelijkingen maar dit geeft wel motivatie om eens naar Greg Wood te luisteren.
  donderdag 5 december 2002 @ 11:31:56 #106
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_7156920
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van dat ge-country. Je vindt er ook weinig van op terug op de solo albums van Adams. Maar ik ga eens even luisteren. Thanks voor de tip. Commentaar volgt!
TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
pi_7172544
Gisterenavond heb ik Ryan in Groningen gezien. Hij had een moeilijke start op het podium maar kwam helemaal los. Het hed hem nogal dwars gezeten dat hij eerder in Utrecht een matig concert had gegeven. Ik Groningen stond ie weer lekker te kletsen en te spelen. Twee uur en een kwartier heeft ie staan spelen "Ik speel zolang als het fysiek mogelijk is", zelfs de parkeergarage moest langer voor hem opengehouden worden. Al met al een erg leuk en goed concert.

-edit- Wat ook nog opviel is dat hij meer nieuwe nummers en nummers van Heartbreaker speelde ipv van de krakers Gold en Demolition, gelukkig wat zowel het nieuwere werk als heartbreaker vind ik van betere kwaliteit als wat er tussenin zit. -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 06-12-2002 08:36]

  vrijdag 6 december 2002 @ 11:31:50 #108
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7174666
Hmmm, als ik dit zo lees wil ik toch eigenlijk wel heel graag naar Brussel... Als iemand nog een kaartje over heeft hoor ik graag!

Tilburg en Utrecht waren goed, maar niet denderend vond ik. In Tilburg was 'ie bezopen, maar wel praatgraag, (de muziek zelf was alleen wat minder), in Utrecht was het omgekeerd. Top-performance, maar het leek niet of 'ie er echt zin in had...

Ik zal die Greg Woods ook 'es uit gaan checken.

edit: vanavond bij Barend en Van Dorp

[Dit bericht is gewijzigd door habermas op 06-12-2002 18:01]

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7192558
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:30 schreef Puur het volgende:
Gisterenavond heb ik Ryan in Groningen gezien. Hij had een moeilijke start op het podium maar kwam helemaal los.
Ik was er ook bij in Groningen... Ik vond 't zeker een goed concert.
Alleen jammer dat ie niet wat meer nummers van Gold speelde.
Ik had Wild Flowers of Fire Cracker graag live gehoord.
Maar aan de andere kant vond ik de live versie van Sylvia Plath erg mooi! Die viool-begeleiding was prachtig.

Wat kan die vent trouwens vaag lullen zeg Op een gegeven moment had ie 't nog over Friends... Phoebe was volgens hem altijd stoned of iets dergelijks. Maar gelukkig had ie zelf ook in de gaten dat 't nergens heen ging: "I'm wasting time again I believe"
Erg komische man... Een persoonlijkheid.

Leve Ryan

pi_7193361
Ook het lokale suffertje heeft er een recensie over geschreven, zie hier. Voor hun doen een aardig stuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 08-12-2002 12:59]

  maandag 9 december 2002 @ 13:04:05 #111
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_7220855
Shit nu baal ik er wel van dat ik Groningen gemist heb. Tilburg vond ik toch een stuk beter dan Utrecht, dat inderdaad wat tegen viel. Hij was dan ook nogal ziek.
Gelukkig was ik vrijdag bij Barend en van Dorp en sta ik op de foto met hem! Fx trouwens ook !

Zie hier: http://www.stoxx.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Media;action=display;num=1029876371;start=0

Als er overigens iemand interesse heeft in het liedje dat ik met m'n digitale camera heb gefilmd in Tilburg (zie eerder bericht) dan moet hij mij maar even mailen via m'n forum (zie link)

Michel nog bedankt voor het regelen van vrijdag!

[Dit bericht is gewijzigd door TequiLa op 09-12-2002 13:25]

TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:00:02 #112
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8335308
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:

TWICE AS BAS AS LOVE
THANK YOU LOUISE
MY BLUE MANHATTAN
NOT GONNA MAKE IT OUT OF THIS ONE THIS TIME
I SEE MONSTERS
POLITICAL SCIENTIST
THIS HOUSE IS NOT FOR SALE
AFRAID NOT SCARED
ANYBODY WANNA TAKE ME HOME
LOVE IS HELL
CATERWAUL
HALLOWEEN
ENGLISH GIRLS APPROXIMATELY
WHEN THE MUSIC DONT COME
SHADOWLANDS
VAMPIRE
DANCE ALL NIGHT
MY LOVE FOR YOU IS REAL
HOUSE OF CARDS
CHELSEA NIGHTS
MAY YOUR DREAMS GO DOWN IN FLAMES
JEANE
SILENT MOVIES
JIM
WISH YOU WERE HERE
IT'S A HARD THING TO LOVE ANYONE,ANYHOW
LEARN HOW TO SAY GOODBYE
STUMBLIN' THROUGH THE DARK
FOR NO ONE
PLEASE DO NOT LET ME GO
BLACK CLOUDS
AVALANCHE
WORLD WAR 24
WHITCH HUNT

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_8341845
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:
Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
Voetbal?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 11:42:36 #114
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8347265
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:01 schreef ratpack het volgende:
Mmm, gewoon allemaal uitbrengen als het aan mij ligt. Ik heb net eens de Bonus Disc van Gold binnengehaald, die nummers had ik nog niet en ben op slag verliefd geworden op "The Bar is A Beautiful Place". Ik kan geen genoeg krijgen van de man...
Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_8347668
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef habermas het volgende:
Ryan is momenteel in de studio, en heeft inmiddels alweer meer dan 30 nummers voor z'n volgende cd (april?) klaarliggen:
En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
pi_8347763
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:42 schreef habermas het volgende:

[..]

Heb je het werk van Whiskeytown al? Probeer Pneumonia te krijgen, bijna zo goed asl Gold... Stranger's Almanac is ook een klassieker.


Pneumonia heb ik inderdaad sinds kort en daar staan inderdaad verdomd goede nummers op. "Don't Be Sad", "Sit and Listen To The Rain", "Mirror, Mirror", "Ballad of Carol Lynn" horen toch wel tot de betere Adams nummers. Van Strangers Almanac heb ik alleen "16 Days" op een verzamelcd. Dus ik kan nog even mijn Ryan Adams honger stillen
Voetbal?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:08:08 #117
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8350791
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En 'ie heet "love is hell", en komt uit 02-03-2003 als alles goed is
Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_8350909
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:08 schreef habermas het volgende:

[..]

Tja, dat zegt Plato, ja, maar gaa dr maar niet vanuit. Hij is op dit moment aan het opnemen, dan ligt zo'n album niet binnen 3 weken in de winkel. Het gerucht is april, maar juni/juli lijkt me waarschijnlijker...


hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:22:44 #119
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8350986
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...
ow, vertel!
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_8353106
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

hmmm, als het goed is heb ik 'm ietsje vóór de releaesdatum, dus we merken het wel...


That makes you my new best friend
Voetbal?
pi_8353740
Adams is een genie.

Ik vind Heartbreaker wel met afstand zijn beste plaat, hoewel Gold en zeker ook Demolition er mogen zijn.

Ga maar na, op Demolition staan feitelijk afdankertjes. 90 % van de artiesten maakt zelfs met hun beste album nog niet zo'n plaat.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8355729
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:22 schreef habermas het volgende:

[..]

ow, vertel!


Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?

[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 08-02-2003 21:14]

  maandag 10 februari 2003 @ 11:19:18 #123
26025 habermas
niets van dat alles
pi_8383789
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?
Oh ok. I dacht dat je connecties bij Lost Highway had ofzo... Een advance-copy zit er bij mij ook wel in...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_8392234
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Hopelijk wil Universal een promotje ter beschikking stellen om een stukje op de Frontpage over te schrijven. Comprende, my friend?


Zo'n groot label en iets doen voor de artiesten?? Komt niet vaak voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9579530
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:04 schreef TequiLa het volgende:
Shit nu baal ik er wel van dat ik Groningen gemist heb. Tilburg vond ik toch een stuk beter dan Utrecht, dat inderdaad wat tegen viel. Hij was dan ook nogal ziek.
Ik heb net Ryan Adams - Live in Groningen gekocht 19 nummers, superkwaliteit en ¤ 32,-

puur@home.nl voor al uw vragen.....

  zaterdag 5 april 2003 @ 20:35:46 #126
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9606189
ik heb live in Berlin 06-11-2002 gekocht...ook fantastisch....
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 5 april 2003 @ 20:43:09 #127
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9606296
Inmiddels ook in mijn bezit....

verwacht geen Adams muziek maar zoals beschreven...harde punk!!!

quote:
Ryan Adams gaat in hardcore

Gepubliceerd op vrijdag 29 november 2002

Hoewel hij het officieel niet toe zal geven is het hoogstwaarschijnlijk dat Singer/songwriter Ryan Adamsmeespeelt op het hardcore-album 'We Are Fuck You' van The Finger. Dat maakte NME deze week bekend. Wegens contractuele verplichtingen met zijn platenmaatschappij Universal is het Adams niet toegestaan muziek uit te brengen bij een ander label. Geheimen bewaren is alleen niet Adams sterkste punt.
"Officieel mag ik dit niet zeggen, maar er schijnt een band te zijn genaamd The Finger die net een album op vinyl heeft uitgebracht en...Ik weet niet...ik heb gehoord dat ik erop meespeel. Laten we het daarop houden. Ze schijnen overigens wel heel erg goed te zijn".
'We Are Fuck You' is in Amerika in een oplage van 1000 stuks verschenen en is alleen te koop via onafhankelijke platenzaken. Fans omschrijven de muziek als sterk op jaren '80 punkband Black Flag geënt.

******

Sales pitch:

A finger-in-your-eye, boot-up-your-ass and spit-in-your-face album of Black Flag and Germs-styled hardcore from ready-for-the-apocalypse fuck-ups FINGER (aka alt-country superstar RYAN ADAMS, D-GENERATION and HEARTATTACK ripper JESSE MALIN, and a couple of drunken pals). Ten hating-you tracks recorded old-school at Peligro Studios in NYC during a four-hour session April 2002. Limited edition of 1,000 copies.


[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 5 april 2003 @ 20:44:36 #128
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9606316
quote:
Op zaterdag 4 december schreef Puur het volgende:
Ik heb net Ryan Adams - Live in Groningen gekocht 19 nummers, superkwaliteit en ¤ 32,- puur@home.nl voor al uw vragen....
is het de moeite waard...dan laat ik hem alsnog ,morgen meenemen door iemand
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:05:55 #129
26025 habermas
niets van dat alles
pi_10452893
Het ziet er naar uit dat er deze zomer herfst dan toch een 4cd box-set aankomt Nu is het nog de vraag welke albums hij erin gaat stoppen, hij zou er ook een 8 cd-set van kunnen maken
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:04:52 #130
26025 habermas
niets van dat alles
pi_12762483
"Ryan's new album Rock N Roll in stores nov. 4th. Rock N Roll contains all newly recorded material. The EP Love Is Hell vol. 1 will also be in stores nov. 4th, with Love Is Hell vol. II due out dec. 9th"

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:22:19 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_12762822
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:04 schreef habermas het volgende:
"Ryan's new album Rock N Roll in stores nov. 4th. Rock N Roll contains all newly recorded material. The EP Love Is Hell vol. 1 will also be in stores nov. 4th, with Love Is Hell vol. II due out dec. 9th"


*noteert in agenda$

Maar wat zijn die Love is hell-cd's precies?

  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:22:57 #132
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_12762836
La Cienga Just Smiled .
pi_12768468
ik kan echt niet wachten op het nieuwe album
wordt een mooie winter met "rock n roll" en saybia's nieuwe plaat en een tweede cd van the strokes.
  maandag 15 september 2003 @ 12:46:08 #134
26025 habermas
niets van dat alles
pi_13178013
www.ryan-adams.com/audio/SoAlive.mp3

hier is de nieuwe single "So Alive" te downloaden... Errug lekker moet ik zeggen! Dit belooft wat voor november

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:20:46 #135
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_13220630
Beetje beroerd plaatje...maar dit is Rock N' Roll

1.This Is It
2.Shallow
3.1974 (not the Alanis one)
4.Note To Self, Don't Die
5.Burning Photographs
6.Boys
7.Political Song For People I Hate To Sing
8.Wish You Were Here
9.So Alive
10.Anybody Wanna Take Me Home?
11.Hypnotized
12.Luminol
13.Do Miss America
14.The Drug's Not Working

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:25:26 #136
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13876806
ha, ik wou net vragen of er nog iets nieuws uitkwam...nieuw album dus, hoe is ie?
De Narcis van Gabon
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:55:52 #137
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_13879200
Naar hetgeen ik gehoord heb komen er twee nieuwe CD's uit en een dubbelCD
de gewone CD, waaruit de singles gehaald zullen worden
de dubbelCD met nummers die vorige keren niet mochten omdat ze te depressief waren
en nog ene, maar ik weet niet wat (live-CD of zo)
en dit allemaal voor half november, dacht ik.
(heb dat vandezomer gelezen in de humo)
pi_13879220
en een nieuw whiskey-town album
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:58:31 #139
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_13879274
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:56 schreef Jolan het volgende:
en een nieuw whiskey-town album
cool, heb onlangs pneunomia geleend van een vriend, en die is echt super.
heb ook heartbreaker eindelijk eens beluisterd, maar daar vind ik niet veel aan. Die is helemaal anders als de twee opvolgers...
pi_13879325
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:58 schreef placebeau het volgende:

[..]

cool, heb onlangs pneunomia geleend van een vriend, en die is echt super.
heb ook heartbreaker eindelijk eens beluisterd, maar daar vind ik niet veel aan. Die is helemaal anders als de twee opvolgers...


heartbreaker is eerder he....
een stukje rustiger, maar ik vind het nog steeds een goed album.
ik heb nu de drie eerste Ryan-Albums ( dus niet die vierde die er net is/nog komt en 1 album van WhiskeyTown.

pi_13881374
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:58 schreef placebeau het volgende:
heb ook heartbreaker eindelijk eens beluisterd, maar daar vind ik niet veel aan. Die is helemaal anders als de twee opvolgers...
Ik vind de opvolgers niets aan.

Ryan zelf volgens mij ook niet.

  zaterdag 18 oktober 2003 @ 16:09:57 #142
26025 habermas
niets van dat alles
pi_13966220
Kheb inmiddels een promo binnengekregen. Rock N Roll is echt volledig anders dan z'n voorganders; zoals de titel al zegt, pure rock n' roll en punk, met zelfs een beetje grunge. Niet te vergelijken met z'n andere albums. Hooguit met nummers als Tina Toledo's Streetwalkin Blues of Starting To Hurt. Ik vind em wederom fantastisch. Invloeden van The Stones, The Smiths en Nirvana. Hier kunnen bands als The Strokes nog wat van leren. Ik zal binnenkort een review schrijven.

Er komen ook twee ep's uit, Love Is Hell, in november en december. Dit is het album dat z'n platenmaatschappij 'too depressing' vond...

Check de geupdate site: www.ryan-adams.com

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_14091975
Ik kan niet wachten tot ik de nieuwe muziek hoor
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:46:44 #144
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_14117295
ryan adams 19 nov in paradiso vvk begint morgen (25 okt)

beeeeeeeeeeeeeeetje jammer dat het tegelijk met radiohead is ...

veel plezier allemaal!

I'm just a girl in the world.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 09:10:42 #145
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14122195
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:46 schreef annoh het volgende:
ryan adams 19 nov in paradiso vvk begint morgen (25 okt)

beeeeeeeeeeeeeeetje jammer dat het tegelijk met radiohead is ...

veel plezier allemaal!


...om 10 uur en niet om 9 uur GVD had ik nog ff door kunnen slapen
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14123399
Hmm, ik zie dat er nog kaartjes zijn, ns ff kijken of ik iemand kan vinden die mee wil
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 23:32:58 #147
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14136689
I'm there!!

Ik hoorde vandaag bij de platenboer dat Rock 'n Roll is uitgesteld tot eind november....

eerst komt love is hell pt. 1 uit en later R 'N R

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14136956
Rock en Roll is echt een geweldige plaat.
Ga hem ook zeker "echt" halen als ie in de winkel ligt.
Hij is iets harder dan de vorige albums.

Maar na het horen van dit album: The strokes eat your heart out!

You only live once
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 10:49:08 #149
26025 habermas
niets van dat alles
pi_14191786
Ik heb de kaarten ook binnen, hopelijk wordt 't net zo'n mooi concert als de vorige die hij in Paradiso gaf! Het was trouwens in één dag uitverkocht volgens mij...

Trouwens, ForestX, ik zie overal nog release-data staan van 3/4 november, kzou ook maar een paar andere zaken langsgaan

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:54:10 #150
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14207010
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:49 schreef habermas het volgende:
Ik heb de kaarten ook binnen, hopelijk wordt 't net zo'n mooi concert als de vorige die hij in Paradiso gaf! Het was trouwens in één dag uitverkocht volgens mij...

Trouwens, ForestX, ik zie overal nog release-data staan van 3/4 november, kzou ook maar een paar andere zaken langsgaan


ik zag het ook...maar ja...we'll see...ik hoop dat ie ongelijkt heeft...

kaarten liggen naast me...net opgehaald bij GWK

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14215547
op www.3voor12.nl

en dan luisterpaal

kun je zijn laatste album beluisteren ;-))

  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:31:54 #152
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14227778
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:15 schreef baukel het volgende:
op www.3voor12.nl

en dan luisterpaal

kun je zijn laatste album beluisteren ;-))


kewl
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14586499
Gaaf album ook al zijn de kritieken niet zo super, maar ik vind Love Is Hell Part 1 toch wat mooier
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14589997
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
pi_14591722
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:33 schreef Puur het volgende:
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
Zo'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel, maar aangezien ik ook wel van stevigere muziek houd wilde ik deze ook hebben
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14633396
Een review van Love is Hell pt. 1 op TinyMixTapes
pi_14635717
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:53 schreef Puur het volgende:
Een review van Love is Hell pt. 1 op TinyMixTapes
Heb er al wel 100 reviews over gelezen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 14 november 2003 @ 18:40:55 #158
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14640017
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:33 schreef Puur het volgende:
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
moah....dat weet ik zo net nog niet...als je denk dat hij alleen "rustige gitaar/singer/songwriter muziek wilt maken, moet je maar eens naar "The Finger" luisteren...

[Dit bericht is gewijzigd door ForrestX op 14-11-2003 18:41]

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14640841
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:40 schreef ForrestX het volgende:
moah....dat weet ik zo net nog niet...als je denk dat hij alleen "rustige gitaar/singer/songwriter muziek wilt maken, moet je maar eens naar "The Finger" luisteren...
Je weet het niet, je weet het niet.....

Ik heb altijd de indruk dat hij zich meer op z'n gemak voelt met het singer/songwriter gebeuren.

pi_14644447
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:18 schreef Puur het volgende:

[..]

Je weet het niet, je weet het niet.....

Ik heb altijd de indruk dat hij zich meer op z'n gemak voelt met het singer/songwriter gebeuren.


Hij heeft ook in punkbandjes gespeeld in NYC dus dat lijkt me niet En idd het project met The Finger.....
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 18 november 2003 @ 11:00:58 #161
26025 habermas
niets van dat alles
pi_14723563
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:33 schreef Puur het volgende:
Rock 'n Roll laat ik lopen. Volgens mij is dat niet de Ryan Adams die hij wil zijn. Love is Hell 1&2 op 10" vinyl staan in bestelling!
Waar heb je deze besteld? In Nederland?
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_14725044
Yep!


Maar hij staat er nu niet meer tussen. Logisch ook, want pt. 2 is nog niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 18-11-2003 12:02]

pi_14755666
Ik stel mijn mening bij. Ook Rock 'n Roll is absoluut Ryan Adams!
  woensdag 19 november 2003 @ 22:50:43 #164
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_14774035
Ik liep vandaag Concerto even binnen en daar was ie aan 't optreden. Ben maar weer weggelopen na een nummer...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_14774685
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:50 schreef ullie het volgende:
Ik liep vandaag Concerto even binnen en daar was ie aan 't optreden. Ben maar weer weggelopen na een nummer...
Waarom dat in hemelsnaam

Hij trad trouwens vanavond op in Paradiso, het concert had je live kunnen bekijken maar niet getreurd het concert blijft online beschikbaar op http://www.fabchannel.com/

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 20 november 2003 @ 11:27:15 #166
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_14783358
kheb hem gister in Paradiso gezien..
Erg leuk concert... Hij was zo dronken als een tor (of zo gedroeg ie zich) maar 't ging allemaal wel goed.

Jammer genoeg speelde ie (op 'La Cienga just smiled') alleen maar nummers van z'n laatste 2 cd's (dus Rock 'n Roll en Love is Hell) die ik beide niet heb en er dus ook nog geen nummer van ken.

Ja... ik vond het erg leuk..

  donderdag 20 november 2003 @ 20:24:48 #167
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14797776
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:16 schreef Puur het volgende:
Ik stel mijn mening bij. Ook Rock 'n Roll is absoluut Ryan Adams!
hehehe...ik wilde het al aan je vragen na gisteren.

Ik ben er nog niet uit of ik gisteren wel of niet vond tegenvallen...

Het geluid heb ik in Paradiso zeker wel eens beter gehoord, maar ik denk dat dat voor een groot gedeelte te wijten is aan de kapotte mic. die pas aan het einde vervangen werd. Volgens mij was die het hele concert al stuk nl. Voor de rest vond ik het optreden af en toe wat eentonig. De acoustische set brak het geheel wel...en hoe meer ik er over terug denk, hoe beter het eigenlijk wordt. Uiteraard was het concert veel te kort...en had Ryan het volgens ij wel naar z'n zin! Hij is wel degelijk Rock 'N Roll !!!.

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 20 november 2003 @ 20:33:44 #168
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14798078
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:27 schreef BrakkeAap het volgende:
kheb hem gister in Paradiso gezien..
Erg leuk concert... Hij was zo dronken als een tor (of zo gedroeg ie zich) maar 't ging allemaal wel goed.

Jammer genoeg speelde ie (op 'La Cienga just smiled') alleen maar nummers van z'n laatste 2 cd's (dus Rock 'n Roll en Love is Hell) die ik beide niet heb en er dus ook nog geen nummer van ken.

Ja... ik vond het erg leuk..


ff toevoegen nog...Come pick me up van Heartbreaker en Gimme a Sign van Nuclear(volgens mij..niet 100% zeker)
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 21 november 2003 @ 01:09:39 #169
26025 habermas
niets van dat alles
pi_14806196
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:50 schreef ullie het volgende:
Ik liep vandaag Concerto even binnen en daar was ie aan 't optreden. Ben maar weer weggelopen na een nummer...
lijkt me niet he, hij stond woensdagavond te knallen in Paradiso... Ik kom net terug van z'n akoestische optreden in Concerto (donderdag dus), wat geweldig was (en totaal verschillend van gister). Paradiso was trouwens net als voorgaande edities weer magistraal. Het duurde even voordat 'ie erin kwam, maar daarna was 'ie niet te stuiten.

Denk trouwens dat je This Is It bedoelt ipv Gimme A Sign... ("Don't waste my tííííííme!!!")

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  vrijdag 21 november 2003 @ 09:22:26 #170
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_14808280
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:33 schreef ForrestX het volgende:

[..]

ff toevoegen nog...Come pick me up van Heartbreaker en Gimme a Sign van Nuclear(volgens mij..niet 100% zeker)


Ik moet wel bekennen dat ik alleen maar 'Gold' van 'm heb
Vandaar dat mijn kennis van zijn nummers niet zo heel uitgebreid is...
  zondag 23 november 2003 @ 21:49:55 #171
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14873174
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 01:09 schreef habermas het volgende:

[..]

lijkt me niet he, hij stond woensdagavond te knallen in Paradiso... Ik kom net terug van z'n akoestische optreden in Concerto (donderdag dus), wat geweldig was (en totaal verschillend van gister). Paradiso was trouwens net als voorgaande edities weer magistraal. Het duurde even voordat 'ie erin kwam, maar daarna was 'ie niet te stuiten.

Denk trouwens dat je This Is It bedoelt ipv Gimme A Sign... ("Don't waste my tííííííme!!!")


Shit..concerto gemist...

van answeringbell...oude nummers die hij woensdag speelde:

Come Pick Me Up
La Cienega Just Smiled
My Winding Wheel
To Be Young (Is To Be Sad, Is To Be High)

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_15140396
Net Love is Hell pt. 1 & 2 op 10" vinyl binnengekregen.

Ze zitten aan elkaar als ware het één plaat. Erg leuk om te hebben.

  donderdag 4 december 2003 @ 21:24:12 #173
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15156937
heb eindelijk rock'n roll in handen gekregen
het is een degelijke plaat
maar de nummers die ik geweldig vond op de vorige CD's staan hier niet meer op. Hopelijk keet hij volgende CD weer wat op zijn stappen terug.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:41:03 #174
26025 habermas
niets van dat alles
pi_15186303
quote:
Op donderdag 4 december 2003 21:24 schreef placebeau het volgende:
heb eindelijk rock'n roll in handen gekregen
het is een degelijke plaat
maar de nummers die ik geweldig vond op de vorige CD's staan hier niet meer op. Hopelijk keet hij volgende CD weer wat op zijn stappen terug.
denk dat je daarvoor bij de Love Is Hell disks moet zijn... zit een beetje tussen Heartbreaker en Gold in qua stijl en prductie...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:58:46 #175
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15188200
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:41 schreef habermas het volgende:

[..]

denk dat je daarvoor bij de Love Is Hell disks moet zijn... zit een beetje tussen Heartbreaker en Gold in qua stijl en prductie...


zijn die niet alleen op plaat te verkrijgen?
heb helaas geen platenspeler
  vrijdag 5 december 2003 @ 23:23:28 #176
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_15189034
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:58 schreef placebeau het volgende:

[..]

zijn die niet alleen op plaat te verkrijgen?
heb helaas geen platenspeler


Love is Hell pt. 1 is al uit op CD en deel 2 is er misschien al...en anders volgende week....op LP zijn ze alleen samen uitgebracht en op CD apart
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 6 december 2003 @ 00:11:06 #177
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15190379
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:23 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Love is Hell pt. 1 is al uit op CD en deel 2 is er misschien al...en anders volgende week....op LP zijn ze alleen samen uitgebracht en op CD apart


oke, dan voeg ik deze zeker toe aan mijn eindejaarslijstje
vind rock en roll eigenlijk wel beter als je er meer naar luistert, maar er staan ook barslechte nummers op (zoals die bonustrack bijvoorbeeld)
  zondag 7 december 2003 @ 19:22:27 #178
26025 habermas
niets van dat alles
pi_15228925
Rock N Roll is t waard om te hebben om "So Alive" en "Anybody Wanna Take Me Home?" alleen

Love Is Hell pt. 2 is inmiddels ook uit (op cd); "I See Monsters" is één van de beste nummers die ik tot nu toe van 'em heb gehoord...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_15229016
Heb even gewacht tot Part II ook uit was met het aanschaffen van Love Is Hell, maar potjandorie.....

Dit is mooi. Dit is prachtig. Dit is fantastisch Dit is......Shadowlands, World War 24, Wonderwall, I See Monsters, Hotel Chelsea Nights, English Girls Approximately. Ik ben net verliefd op het ene nummer of het volgende dient zich al aan.

Ik had al wat nummers van het i-net, maar nu ik de albums in huis heb ben ik helemaal overtuigd. Ryan Adams kan het nog wel. Rock 'N Roll alleen aanschaffen om af en toe wakker te worden. De Love Is Hell albums om te genieten, te zwelgen, te dromen en af en toe een beetje te huilen. Mooi, mooi, mooi.....

Voetbal?
pi_15236850
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef habermas het volgende:
Love Is Hell pt. 2 is inmiddels ook uit (op cd); "I See Monsters" is één van de beste nummers die ik tot nu toe van 'em heb gehoord...
Ik zit al een jaar te luisteren naar de bootleg van het concert in Groningen, waar ik ben geweest. Prachtig concert, met een prachtige uitvoering van "I See Monsters"

Tranentrekkend mooi!!

  maandag 8 december 2003 @ 21:00:47 #181
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_15258444
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:22 schreef Puur het volgende:

[..]

Ik zit al een jaar te luisteren naar de bootleg van het concert in Groningen, waar ik ben geweest. Prachtig concert, met een prachtige uitvoering van "I See Monsters"

Tranentrekkend mooi!!


is die bootleg nog te krijgen...het is er destijds helemaal bij in geschoten om die zaak ff te bellen...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 19:18:34 #182
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_17398473
Natuurlijk, er IS al een Ryan Adams topic!

Ik heb al bijna alle (officiele) cd's, maar vond op het web een live concert in Sweden.
Zo mooi, maar één nummer valt dus bijzonder op; Dear Anne.

Ik heb hem in een live versie, en ik moet zeggen, wat een zeer indrukwekkend nummer!
Vervolgens kom ik er opeens achter dat het over Anne Frank gaat...

Ik wil (behalve het met iedereen te delen) eigenlijk weten of er een studioversie van is.
Dat zou dan (ook) een bootleg moeten wezen.... iemand..?

Hij heeft trouwens een flink ongeluk gehad in Engeland tijdens een concert. Hij is herstellende, maar je hoort er weinig van, ik ben benieuwd hoe erg het is met hem... (Aan de 'morfine-pics' wel ok, zo te zien)

http://www.ryan-adams.com/
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  zondag 29 februari 2004 @ 14:04:06 #183
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17425287


Ryan is at home recovering from wrist surgery after a fall at his Liverpool concert. All European & US tour dates have been canceled.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zondag 29 februari 2004 @ 15:31:32 #184
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_17427011
Maar verhalen over dat 'ie niet meer gitaar zou kunnen spelen zijn dus onzin..?
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:11:24 #185
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17665749
Voor de liefhebber.... ...tevens te vinden op http://www.ryan-adams.com/hospital.html (met video!! )


)
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  woensdag 7 april 2004 @ 21:55:00 #186
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18259703
lekkere foto's....
hopen dat het nu weer goed gaat

[ Bericht 40% gewijzigd door annoh op 07-04-2004 21:55:58 (verkeerde smiley) ]
I'm just a girl in the world.
  woensdag 7 april 2004 @ 21:57:12 #187
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_18259781
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:55 schreef annoh het volgende:
lekkere foto's....
hopen dat het nu weer goed gaat
de foto's zijn van zijn site dus het zal wel beter gaan ja...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 15 april 2004 @ 22:31:17 #188
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_18454617
Allemensen. Ik vond vandaag onder een dikke laag stof tijdens het opruimen Gold terug, die ik een hele tijd kwijt was. Van opruimen is het niet meer gekomen. Ik heb alleen maar op de bank liggen luisteren. Wat blijft dit album geniaal mooi zeg. Deze man verdient een standbeeld. En geen verpeste pols.
Trois Pistoles
pi_18474242
Toch haalt Gold het m.i. niet bij Heartbreaker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 april 2004 @ 20:11:35 #190
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_18544184
Ben ik het mee eens. Maar ik had Gold zo lang niet gehoord, dat het toch even weer heel erg mooi was ... pure momentopname
Trois Pistoles
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:27:59 #191
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_18870889
Van een nieuwsbrief:
quote:
Love Is Hell in stores May 4th .

The complete album as Ryan originally conceived it. Love is Hell will be released in the states on May 4th, internationally May 3rd .

-Visit iTunes to get the Ryan Adams exclusive Moroccan Role EP featuring:
"Ah, Life"
"I'm Coming Over"
"Don't Even Know Her Name"

- Ryan is recovering form fall and working on material for upcoming release.
zie ook: http://www.ryan-adams.com/

edit: previews van die nummers zijn weer erg okay!

[ Bericht 7% gewijzigd door Geminis op 04-05-2004 00:35:09 ]
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  maandag 10 mei 2004 @ 00:42:43 #192
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_19008996
Het topic leeft niet echt he... best jammer.
Overigens, heeft hij zijn eigen site platgegooid wegens het overlijden van... Friends
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  maandag 10 mei 2004 @ 02:15:03 #193
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19010107
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Toch haalt Gold het m.i. niet bij Heartbreaker.
nou, ik ben vertrokken van gold, en heb daarna heartbreaker eens gehoord, maar vond er niet veel aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beregd op 10-05-2004 11:35:31 ]
pi_19013789
Hij is echt zo gek als een deur.
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2004 @ 20:32:36 #195
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19028453
Ik kwam eergisteren bij de Bieb zijn "Rock N Roll" CD tegen. Die is trouwens ook erg goed. Er staan een paar juweeltjes van nummers op.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:18:08 #196
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_19076745
love is hell deel een en twee op een cd is uit
*in het bezit*
I'm just a girl in the world.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:35:19 #197
39793 Moody
el moody
pi_19077138
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:44:05 #198
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_20972693
Er zijn van de week 2 singles uitgekomen 'Wonderwall" 1&2 en inderdaad, het is een cover van Oasis. Het is zeer de moeite waard om te beluisteren, je hoort er niet veel van Oasis in terug dus het is een heel andere insteek.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:36:39 #199
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_21451526
he's alive and kicking...in VS alweer aan het touren..hoop dat ie snel weer naar europa komt!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_21456098
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:42 schreef Geminis het volgende:
Het topic leeft niet echt he... best jammer.
Overigens, heeft hij zijn eigen site platgegooid wegens het overlijden van... Friends
De serie Friends? Kan me er wel wat bij voorstellen hoor dat hij daar fan van is. De beste man gaat er altijd prat op dat hij, ondanks het feit dattie wel 20 liedjes op een dag schrijft, een heel gewone jongen is.

Ik vind Ryans muziek trouwens vreemd. Soms kan ik er niet naar luisteren zonder tenenkrommend gemakzuchtig opportunisme te horen en soms vind ik zijn liedjes weer van een geniale eenvoud getuigen. Vreemd. Toch is bij uitgebreid vergelijkend onderzoek Heartbreaker ruimschoots bter dan Gold of die andere platen die hij daarna heeft uitgebracht, imho.
Paan!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:30:03 #201
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21456299
Ryan Adams Rocked! Zijn laatste album is cool!
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_23486889
love is hell is zoooo goed!! Luister het helemaal grijs. Zijn versie van Wonderwall overtreft het origineel echt heel erg veel. Een van de mooiste nummers van de 20ste eeuw!
  maandag 22 november 2004 @ 11:19:04 #203
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_23487121
In de versie van Ryan Adams zou het natuurlijk de 21ste eeuw zijn.....
1,000,000 demons can't be wrong...
  maandag 22 november 2004 @ 14:29:26 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23491354
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:04 schreef Mellone het volgende:
love is hell is zoooo goed!! Luister het helemaal grijs. Zijn versie van Wonderwall overtreft het origineel echt heel erg veel. Een van de mooiste nummers van de 20ste eeuw!
Love is Hell is inderdaad een top cd, maar ik vind Wonderwall één van de weinige missers.
pi_23494813
smaken verschillen he maar het is wel speciaal dat een cover het origineel overtreft. Vind ik dan he

Wat is jou favo nummer dan?
pi_23497658
pffff daar vraag je wat. Wat een pracht cd's. house is not for sale, shadowlands, english girls, blue manhattan. dit is wat mij betreft de kerstcd van de 21e eeuw! prachtige sfeer
  maandag 22 november 2004 @ 19:20:50 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23498238
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:54 schreef Mellone het volgende:
smaken verschillen he maar het is wel speciaal dat een cover het origineel overtreft. Vind ik dan he

Wat is jou favo nummer dan?
Ik vind het orgineel ook beter.

Favorieten? Love is Hell, This house is not for sale en World War 24 zo uit m'n hoofd.
  woensdag 24 november 2004 @ 14:20:16 #208
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_23540893
Wonderwall vindt ik eigenlijk ook een wat minder nummer. Persoonlijke hoogtepunten op ’Love Is Hell, Pt. 2’ zijn het wrange ’Hotel Chelsea Nights’ , het trashy ’Fuck the Universe’ en het licht-psychedelische ’Twice as Bad as Love' (beide bonustracks).
Verder is het wat mij betreft niet Ryan's sterkste plaat...

[ Bericht 10% gewijzigd door DaisyDuke op 24-11-2004 14:30:12 ]
1,000,000 demons can't be wrong...
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:02:21 #209
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25345038
Hij is een beetje gek aan het worden

http://www.ryan-adams.com/default.asp

Als je luistert naar het telefoongesprek hoor je dat hij vanaf nu Mechrobioticon wil genoemd worden, en dat zijn nieuwe plaat Helicopter soup zal noemen, en dat we dit jaar vijf of zes Mechrobioticon albums kunnen verwachten.
  maandag 7 maart 2005 @ 15:21:36 #210
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_25412947
hahah belachelijk

Ik ben benieuwd..
I'm just a girl in the world.
  maandag 7 maart 2005 @ 15:24:45 #211
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25413002
Och, hij heeft zat goede muziek, dus ik zal hem niet missen als hij als Mechnogwat door het leven gaat
pi_26659221
Ik zag dat Cold Roses, de nieuwe CD van Ryan Adams, vanaf morgen in de winkel ligt. Ik ben benieuwd!
  maandag 2 mei 2005 @ 10:26:15 #213
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_26659848
http://www.ryan-adams.com/

Het gehele album is op de site in streaming audio te beluisteren.
1,000,000 demons can't be wrong...
  maandag 2 mei 2005 @ 11:50:08 #214
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26662052
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef DaisyDuke het volgende:
http://www.ryan-adams.com/

Het gehele album is op de site in streaming audio te beluisteren.
Er zitten weer een paar pareltjes tussen! super.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:14:24 #215
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_26666675
WAAROM is hoier nog niet gemeld dat Ryan Adams op Rock Werchter komt? Bij deze:

Ryan Adams komt op rock werchter!!!!!

Yeah!
I'm just a girl in the world.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:21:33 #216
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26666900
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef annoh het volgende:
WAAROM is hoier nog niet gemeld dat Ryan Adams op Rock Werchter komt? Bij deze:

Ryan Adams komt op rock werchter!!!!!

Yeah!
Omdat, toen dit nieuws uitkwam, ik meteen naar de fnac gespurt ben om tickets voor de zondag, maar die al uitverkocht waren.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:59:25 #217
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_26695407
Ach balen. :S
Ik ben er alleen niet minder blij om!
Ik ga m live zien yeah!
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:09:21 #218
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_26703483
Ik ben na twee luisterbeurten (via de stream) nog niet overtuigd. Ik geef 'm absoluut nog een kans maar het klinkt tot nu toe nog teveel 13 in een dozijn.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_26728021
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:21 schreef placebeau het volgende:

[..]

Omdat, toen dit nieuws uitkwam, ik meteen naar de fnac gespurt ben om tickets voor de zondag, maar die al uitverkocht waren.
Wie weet komt ie nog wel op Rockin' Park!?

Hoop het in ieder geval wel..
pi_27106964
Toen ik Cold Roses voor het eerst hoorde vroeg ik me af wat deze plaat nu toe moest voegen. Inmiddels ben ik eruit, Ryan voegt een hele berg goede liedjes toe. Meer dan op zijn andere platen moest ik er wel even 'in' om het te ontdekken, het is absoluut een groeiplaat.
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:12:05 #221
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_27108959
Nieuwe fans zal hij er niet mee winnen, maar het is inderdaad best een sterke plaat (een paar nummers op cd 2 buiten beschouwing gelaten).
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_27117859
Wat mij betreft is ie net als Love Is Hell 1 & 2. Als hij daar de minste songs had geschrapt, had ie één prima plaat gehad. Dat gevoel heb ik met deze ook. Sterke songs genoeg, enkele mindere, zelfs een paar ronduit slechte.

Wel weer puurder dan Gold en R'nR. Maar Heartbreaker, die zal ie vermoedelijk nooit meer evenaren. Evenals Faithless Street.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:49:49 #223
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:52:03 #224
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27384389
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:21 schreef placebeau het volgende:

[..]

Omdat, toen dit nieuws uitkwam, ik meteen naar de fnac gespurt ben om tickets voor de zondag, maar die al uitverkocht waren.
Ik kan dus toch gaan.
pi_27411955
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef pfaf het volgende:
Het blijft een erg lekker album met erg sterke nummers.
Jawel, ook wel een groeiplaat. Kan ook niet duidelijk zeggen of ik disc 1 of 2 beter vind.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 23:36:40 #226
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_28401963
Gezien in een Leidse platenzaak:



Laat ie het maar niet horen...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_28402507
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef belsen het volgende:
Gezien in een Leidse platenzaak:

[afbeelding]

Laat ie het maar niet horen...
omg die zou je hem eigelijk op moeten sturen

maar wanneer komt hij eindelijk weer eens naar NL wil hem live aan het werk zien
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:54:17 #228
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28402578
Moet je eens luisteren naar anyhow (anyhow.nl), ze coveren hem ook en hun muziek klinkt een beetje hetzelfde.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:08:33 #229
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_28402990
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Nieuwe fans zal hij er niet mee winnen, maar het is inderdaad best een sterke plaat (een paar nummers op cd 2 buiten beschouwing gelaten).
Nou... Ik kende alleen Wonderwall. Maar ik heb het nieuwe album gehoord en ik ben er helemaal weg van. Kan niet wachten tot ik de rest ook gehoord heb.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 00:33:49 #230
88523 BadDay
The One I Love
pi_28403753
Net vandaag Cold Roses gekocht, echt een te gekke plaat! Eind deze maand komt de volgende uit
Birds, Happiness & Still Not Worried
  zondag 3 juli 2005 @ 23:36:13 #231
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28461067
Normaal had ie nu moeten spelen op werchter, en had ik hem live aan het werk gezien. Stomme oorontsteking. Nu heb ik zelfs geen Ryan Adams T-shirt kunnen aanschaffen.
pi_28461247
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:36 schreef placebeau het volgende:
Normaal had ie nu moeten spelen op werchter, en had ik hem live aan het werk gezien. Stomme oorontsteking. Nu heb ik zelfs geen Ryan Adams T-shirt kunnen aanschaffen.
ach Arno in de plaats, ook nie slecht hé
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zondag 3 juli 2005 @ 23:46:33 #233
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28461415
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef BramK het volgende:

[..]

ach Arno in de plaats, ook nie slecht hé
die heb ik al teveel gezien.
(maar ben dus al terug, zoals je wel merkt)
pi_28485295
Heb jij de oorontsteking dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 juli 2005 @ 19:09:39 #235
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28485770
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Heb jij de oorontsteking dan?
nee, maar moest werken voor school vandaag.
Maar had ryan adams wel opgetreden dan had ik wel gebleven.
  zondag 31 juli 2005 @ 02:21:24 #236
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29284748
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef BadDay het volgende:
Net vandaag Cold Roses gekocht, echt een te gekke plaat! Eind deze maand komt de volgende uit
schopje
Vet
Is er al iets meer bekend over?

Heb ondertussen ook andere albums gehoord. En dit is nu echt één van mijn favoriete zangers geworden .
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zondag 31 juli 2005 @ 11:58:19 #237
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_29288950
Toch vind ik ryan adams meer muziek voor de herfst.

*Kijkt naar buiten*
*zet ryan adams op*
I'm just a girl in the world.
pi_29499214
22 Septemnber komt zijn nieuwe plaat (September) uit. En Ergens eidn dit jaar nog een (29). Heb al een aantal tracks van September gehoord (zie ook www.derecensent.web-log.nl). Ik weet niet of ie even goed als Cold Roses wordt, wat ik echt een meesterwerk vindt.

Nog en tip: als je echt alles van Ryan wilt hebben (incl. niet uitgebracht materiaal), en dat wil je , dan moet je fff naar FTP-Adres 66.54.140.200 (username: ryan, password: adams). Daar staan onder andere de PinkHeat Sessions,Sweddish Sessions en eigenlijk alles wat je altijd al wilde hebben. Echt heel vet. Is een of andere gefreakte vent die echt alles heeft (en on-line gezet)
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:05:03 #239
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29502016
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 08:54 schreef Ringo22 het volgende:
22 Septemnber komt zijn nieuwe plaat (September) uit. En Ergens eidn dit jaar nog een (29). Heb al een aantal tracks van September gehoord (zie ook www.derecensent.web-log.nl). Ik weet niet of ie even goed als Cold Roses wordt, wat ik echt een meesterwerk vindt.

Nog en tip: als je echt alles van Ryan wilt hebben (incl. niet uitgebracht materiaal), en dat wil je , dan moet je fff naar FTP-Adres 66.54.140.200 (username: ryan, password: adams). Daar staan onder andere de PinkHeat Sessions,Sweddish Sessions en eigenlijk alles wat je altijd al wilde hebben. Echt heel vet. Is een of andere gefreakte vent die echt alles heeft (en on-line gezet)
Hé dankje

Ik vind Cold Roses ook echt een geweldige cd, ik vind eigenlijk alleen Life Is Beautiful en Rosebud wat minder, maar de rest is echt super goed. Mijn favorieten zijn wel Sweet Illusions , Cherry Lane en Mockingbird. Maar aan de andere kant, die andere zijn ook heel goed, maar ik vind wel dat die er voor mij bovenuit steken. Dat laatste gedeelte van Cherry Lane is echt prachtig
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:03:29 #240
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29548801
Wel leuk die ftp, alleen de snelheid komt niet boven de 10kb/s uit
het zal wel aan chello liggen
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zondag 18 september 2005 @ 13:27:55 #241
26025 habermas
niets van dat alles
pi_30693436
Jacksonville City Nights is uit
z'n meest country-klinkende plaat tot nu toe, dat is duidelijk. ook gelijk een favoriet van me, nummers als The End, Pa, Don't Fail Me Now, Wuthering Heights en Hard Way To Fall behoren tot het mooiste wat ie heeft geschreven...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  zondag 18 september 2005 @ 13:33:16 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30693626
Ik vind 'm niet in de buurt komen van Cold Roses, maar k heb 'm nog maar een paar keer beluisterd.
pi_30723191
Wanneer gaat ie weer touren in NL.
Whatever I want.
  woensdag 21 september 2005 @ 11:23:33 #244
26025 habermas
niets van dat alles
pi_30785402
grappig, ik vindt em veel constanter, veel volwassener dan Cold Roses. prachtige melancholische country-rock. een echte opvolger van Heartbreaker
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  woensdag 21 september 2005 @ 14:28:56 #245
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30791008
Dat kan ik alleen maar beamen. Vooral constanter, als ik Cold Roses zeg, bedoel ik ook eigenlijk cd1 van CR, aangezien de tweede cd vele malen minder was en weggedrukt zit. Vandaar ook m'n lyrische reactie afgelopen zondag. Met cd2 erbij is CR natuurlijk geen topper. Het terruggrijpen op de wat puurdere zountry is ook wel een goede ontwikkeling.
pi_30793057
CD2 van Cold Roses is wat mij betreft erg weinis mis mee hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 september 2005 @ 15:37:15 #247
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_30793133
Er staan wel wat meer zwakke broeders op dan op 't eerste schijfje natuurlijk...
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_30793285
Is dat goed beschouwd wel zo? Ik tel qua zwak / matig op CD 1 2 op 9 en op CD 2 1 op 10.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 december 2005 @ 19:33:37 #249
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_32843214
Heb eindelijk jacksonville city nights gekocht. Echt een prachtige CD, hardest part, withering heights, end, pa zijn pareltjes. Maar wat een uitschuiver is dat duet met norah jones eigenlijk. Echt walgelijk, nochtans hoor ik ze beiden graag solo.
pi_32843632
Ja, vreselijk dieptepunt op de plaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 16:42:01 #251
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33193843
Zijn derde en laatste plaat van het jaar, 29, komt volgens de site uit op 20 december (ik weet niet of dat hier ook geldt) en is online helemaal te beluisteren. De producer is dezelfde als die van gold en heartbreaker, ik ben benieuwd.
Zal hem vanavond eens aan een luisterbeurt onderwerpen
  zondag 18 december 2005 @ 19:19:02 #252
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33198463
Hij is mooi
terug een heartbreaker-plaat. Op het eerste nummer na dan, daar ben ik van geschrokken.
  zondag 18 december 2005 @ 19:23:13 #253
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198596
Ik vind het echt weer een superplaat. Het is echt op en top Ryan, weer een juweeltje . Ik kan niet wachten tot ik de plaat in mn handen heb.
Whatever I want.
  maandag 19 december 2005 @ 15:08:30 #254
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33217602
niemand nog een mening?
  maandag 19 december 2005 @ 15:48:33 #255
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33222534
Ik koop hem zodra ik hem zie liggen als ik bij Velvet ben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 december 2005 @ 19:01:16 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33222591
Ik vind 'm niet bijzonder. Hoewel ik al een tijdje terug had gelezen dat deze terug zou gaan naar de Heartbreaker sound, had ik toch wat positieve Cold Roses en Jacksonville invloeden verwacht. Ik vind 'm op enkele momenten duidelijk te saai.
  maandag 19 december 2005 @ 19:07:24 #258
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33222684
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:01 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm niet bijzonder. Hoewel ik al een tijdje terug had gelezen dat deze terug zou gaan naar de Heartbreaker sound, had ik toch wat positieve Cold Roses en Jacksonville invloeden verwacht. Ik vind 'm op enkele momenten duidelijk te saai.
Dit staat er wel heul negatief. Er staan we ldegelijk wonderschone nummers op en slecht is 'tie ook niet. Alleen weer een paar zwakke momenten te veel.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:08:44 #259
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33270077
Ik heb nog eens geluisterd, maar de zwakke momenten niet gevonden. Maar goed, ik ben dan ook een fan.
Wat ik me nu afvraag, wat doet iemand die 3 platen op een jaar uitbrengt het jaar erna. Gewoon aan hetzelfde tempo verderwerken of een jaartje ertussenuit gaan...
Wat ikme ook afvroeg, waarom heet de plaat "29"?
  woensdag 21 december 2005 @ 16:53:23 #260
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33279156
Uit een ander topic:
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De vijf platen van Ryan Adams.

Verder laat ik me graag verrassen.
5 dus volgend jaar.
Geen bron er bij ofzo. maar het zou best kunnen
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  woensdag 21 december 2005 @ 16:56:05 #261
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33279254
Ik zag 'm vandaag liggen, maar heb 'm daar eerst maar laten liggen....
  donderdag 22 december 2005 @ 12:04:00 #262
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33303887
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb nog eens geluisterd, maar de zwakke momenten niet gevonden. Maar goed, ik ben dan ook een fan.
Wat ik me nu afvraag, wat doet iemand die 3 platen op een jaar uitbrengt het jaar erna. Gewoon aan hetzelfde tempo verderwerken of een jaartje ertussenuit gaan...
Wat ikme ook afvroeg, waarom heet de plaat "29"?
Hij heet zo vanwege zijn leeftijd.
Meer precies, ieder nummer slaat op een jaar in z'n 20-er jaren. dus t/m z'n 29. Hij is nu 30 ofzo...


Ik hoor en lees zoveel positieve reacties dat ik er bijna niet omheen kan om 'm ook te halen. Ik denk dat ik 'm i.p.v. op de pc, maar eens op de mp3-speler moet zetten en mee moet nemen op vakantie. Dat wil een plaat ook nog wel eens goed doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door pfaf op 22-12-2005 13:15:10 ]
  donderdag 22 december 2005 @ 12:41:26 #263
71333 BUG80
Stop making sense
pi_33304871
Ik ben nog niet overtuigd wat betreft "29". Ik mis het vuur, de bezieling. Hij zingt en speelt alsof hij vermoeid is geraakt door al het opnemen. Wat me niks zou verbazen, overigens.
  donderdag 22 december 2005 @ 20:16:01 #264
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33319057
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij heet zo vanwege zijn leeftijd.
Dacht ik ook eerst, maar hij is nu 31
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:58:00 #265
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33339670
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef placebeau het volgende:

[..]

Dacht ik ook eerst, maar hij is nu 31
Yup, maar de plaat gaat dus over z'n jaren als twintiger. Voor ieder jaar een nummer.
Althans dat heb ik ergens gelezen. Ik heb me zelf nog neit in de teksten verdiept.
pi_33343249
Dat is een mooi thematisch album dus, van onze vriend. In januari maar eens kopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:06:23 #267
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33344684
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Dat is een mooi thematisch album dus, van onze vriend. In januari maar eens kopen.
Hij is al in mijn bezit
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:59:08 #268
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33435247
Nog steeds geen Ryan Adams overkill bij de echte fans?
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:08:20 #269
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33436882
nee hoor,
Het is ook elk album wat anders en kwalitietvol. Drie cd's op een jaar is zodanig veel niet, je moet nog vier maand wachten uiteindelijk.
pi_33441667
Overkill kan nooit natuurlijk, al vind ik wel dat hij wat strenger mag zijn in zijn eigen selectieprocedure.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 december 2005 @ 21:00:13 #271
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_33482531
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb nog eens geluisterd, maar de zwakke momenten niet gevonden. Maar goed, ik ben dan ook een fan.
Wat ik me nu afvraag, wat doet iemand die 3 platen op een jaar uitbrengt het jaar erna. Gewoon aan hetzelfde tempo verderwerken of een jaartje ertussenuit gaan...
Wat ikme ook afvroeg, waarom heet de plaat "29"?
De plaat heet "29" omdat Ryan de songs schreef toen hij 29 was...simple as that
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:29:27 #272
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33516785
Dat "Black Clouds", wat is dat nu eigenlijk voor album dan?
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_33516870
Ryan Adam's versie van: Wonderwall
......Signature-loos......
pi_33662786
Hij is duvels mooi, de nieuwe plaat. Vind ik dan.

Een heerlijk rustige plaat, met Adams-uitbarstingen her en der. Nooit verkeerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:21:57 #275
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33663056
Ik hoor hem eigenlijk wel graag iets "ruiger" gaan zoals in "twenty nine" en "the sadness".
Ik begin hem na een pak luisterbeurten misschien wel zijn beste plaat van 2005 te vinden.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:28:19 #276
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33665382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat "Black Clouds", wat is dat nu eigenlijk voor album dan?
Niemand?

Zag 'm een aantal keer op een P2P, maar hij zal wel verkeerd getagged zijn.
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:30:23 #277
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33665467
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Niemand?

Zag 'm een aantal keer op een P2P, maar hij zal wel verkeerd getagged zijn.
Of een bootleg?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:35:47 #278
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33665687
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

Of een bootleg?
Kan natuurlijk ook. Zal de tracklist eens opsporen dan.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_33665726
Geen idee DD. Ook mijn mede-Ryanfanaten Olaf K. en Roel J. kennen het niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:37:31 #280
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33665749
Hij heeft wel een nummer dat black clouds heet (staat niet op een regulier album), maar van een album dat zo heet heb ik nooit gehoord.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:39:10 #281
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33665819
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
Roel J.
[off-topic]
Komt die nog een keer met een nieuwe plaat?
[/off-topic]
pi_33665877
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

[off-topic]
Komt die nog een keer met een nieuwe plaat?
[/off-topic]
Sowieso Gasoline Brothers.

Hij gaf me wel deze link: http://www.rao-forums.com/archive/index.php/t-2801
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:44:36 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33666029
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sowieso Gasoline Brothers.
Ja ok. Maar GJ staat op een lager pitje?
quote:
Lijkt me een bootleg dus?
pi_33666281
GJ is ook wel bezig als het goed is hoor. In maart de studio in.

En lijkt idd een laarsbeen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:01:52 #285
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33666581
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook. Zal de tracklist eens opsporen dan.
o.a. de tracks "Jim", "City Rain, City Streets (Early Mix)", "Hard Way To Fall", "Love is Hell (Early Mix") en "Rock n Roll (Original mix)". In totaal 13 tracks.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_33696755
Dat is dus een soort Bootlegs & B-Sides dan denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:05:05 #287
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33699578
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is dus een soort Bootlegs & B-Sides dan denk ik.
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Dat nummer Black Clouds is trouwens wel heel erg beatle-esk!
1,000,000 demons can't be wrong...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:37:11 #288
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_36125898
Wat een prachtige platen! Heb ze nu alle 3, vooral de laatste 2 zijn echt prachtig
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_36184103
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:45:38 #290
15600 BB-King
Long live the King!
pi_36184886
Had hij nu ook niet eens een hit met Anything I Do, I Do It For You?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 19 maart 2006 @ 23:04:23 #291
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_36185773
Zo grappig...

Ga ff open deuren intrappen bij Onzin ofzo
I'm just a girl in the world.
  zondag 19 maart 2006 @ 23:13:22 #292
15600 BB-King
Long live the King!
pi_36186146
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef annoh het volgende:
Zo grappig...

Ga ff open deuren intrappen bij Onzin ofzo
Hé wel ontopic blijven hé... ga anders naar Onzin als je het niet over Ryan Adams wilt hebben.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 20 maart 2006 @ 00:36:06 #293
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36188786
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
la cienega just smiled!
en al de rest ook wel.
  maandag 20 maart 2006 @ 07:22:12 #294
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_36191037
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:
A Kiss Before I Go

Prachtig nummer.. maar wel heel country.

Het is overigens moeilijk te zeggen wat ik het beste nummer vind.. het is allemaal eigenlijk wel
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_36207039
AMY, Come Pick Me Up, My Winding Wheel, Why Do They Leave?, Oh, My Sweet Carolina, The Rescue Blues, Wild Flowers, Touch, Feel & Lose, Cry On Demand, Dear Chicago, Gimme A Sign, Jesus (Don't Touch My Baby), So Alive, Anybody Wanna Take Me Home, Afraid Not Scared, This House Is Not For Sale, Please Do Not Let Me Go, City Rain, City Streets, I See Monsters, Hotel Chelsea Nights, Magnolia Mountain, Sweet Illusions, When Will You Come Back Home, Now That You're Gone, Let It Ride, Cold Roses, If I Am A Stranger, Friends, Tonight, The End, Hard Way To Fall, The Hardest Part, Peaceful Valley en Carolina Rain moet je maar eens beluisteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36274437
Sweet illusions en meadowlake street
(:
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:47:27 #297
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36274606
Idiots Rule The World
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:15:02 #298
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36282845
quote:
Op maandag 20 maart 2006 07:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:
A Kiss Before I Go
Die is wondermooi idd.

De nummers die ik altijd ff meepik:

Magnolia Mountain, Sweet Illusions, Meadowlake Street, Let it Ride, Friends, A Kiss Before i Go, My Heart is Broken en When The Stars Go Blue.
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:56:16 #299
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_36288086
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef cosmick het volgende:

[..]

Die is wondermooi idd.

De nummers die ik altijd ff meepik:

Magnolia Mountain, Sweet Illusions, Meadowlake Street, Let it Ride, Friends, A Kiss Before i Go, My Heart is Broken en When The Stars Go Blue.
Vergeet Strawberry Wine niet..
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:11:42 #300
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36288347
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:56 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Vergeet Strawberry Wine niet..
Ga ik zo ff checken; kan ik me zo niet voor de geest halen
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:39:50 #301
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_36290306
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:11 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ga ik zo ff checken; kan ik me zo niet voor de geest halen
Die staat op 29

Nieuw topic:
Ryan Adams (nee, niet Bryan!) deel #2

[ Bericht 12% gewijzigd door Prep2Fight op 23-03-2006 10:47:04 ]
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')