Niemand?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat "Black Clouds", wat is dat nu eigenlijk voor album dan?
Of een bootleg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niemand?
Zag 'm een aantal keer op een P2P, maar hij zal wel verkeerd getagged zijn.
[off-topic]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
Roel J.
Sowieso Gasoline Brothers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
[off-topic]
Komt die nog een keer met een nieuwe plaat?
[/off-topic]
Ja ok. Maar GJ staat op een lager pitje?quote:
Lijkt me een bootleg dus?quote:Hij gaf me wel deze link: http://www.rao-forums.com/archive/index.php/t-2801
o.a. de tracks "Jim", "City Rain, City Streets (Early Mix)", "Hard Way To Fall", "Love is Hell (Early Mix") en "Rock n Roll (Original mix)". In totaal 13 tracks.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook. Zal de tracklist eens opsporen dan.
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Dat nummer Black Clouds is trouwens wel heel erg beatle-esk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is dus een soort Bootlegs & B-Sides dan denk ik.
Hé wel ontopic blijven hé... ga anders naar Onzin als je het niet over Ryan Adams wilt hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef annoh het volgende:
Zo grappig...
Ga ff open deuren intrappen bij Onzin ofzo
la cienega just smiled!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
Die is wondermooi idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:
A Kiss Before I Go
Vergeet Strawberry Wine niet..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is wondermooi idd.
De nummers die ik altijd ff meepik:
Magnolia Mountain, Sweet Illusions, Meadowlake Street, Let it Ride, Friends, A Kiss Before i Go, My Heart is Broken en When The Stars Go Blue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |