Ik geloof er niks van dat die voor 2010 uit is...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat worden voor jullie de platen van 2006? De nieuwe Belle and Sebastian of misschien toch het nieuwe album van The Shins? Ook Outkast komt weer met nieuwe materiaal, The Strokes zijn al uitgelekt en Tiga komt eindelijk met z'n debuut!
Of wordt het album van 2006 toch Chinese Democracy?![]()
Als die ook komt komende jaar wil ik die even aan mijn lijstje toevoegen bij dezequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Z het volgende:
Ik ben benieuwd naar een eventuele nieuwe Arcade Fire.
Zou mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:06 schreef Sport_Life het volgende:
Hoop dat Nightwish weer met wat nieuws komt, misschien eind 2006.
Echt?!? Goeie zaak!!! Ik heb ze nu al 2x live gezien, ze zijn zoooo goed!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:
Audioslave duikt ook weer de studio's in. Dus daar kunnen we volgend jaar ook wel wat van verwachten![]()
Mja je weet niet hoe het gaat lopen met die nieuwe zangeres hequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren.
Zie:quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Clashback het volgende:
[..]
Echt?!? Goeie zaak!!! Ik heb ze nu al 2x live gezien, ze zijn zoooo goed!![]()
quote:Audioslave zonder Rick Rubin aan de slag
Het volgende album van Audioslave zal niet onder de bezielende leiding van producer Rick Rubin worden opgenomen. Rubin was wel degene die bij de eerste 2 albums van de band de schuifjes bediende maar voor het derde album is de hulp ingeroepen van Brendan O'Brien die al een grote reeks aan rockartiesten van dienst is geweest zoals Soundgarden en Rage Against The Machine.
Volgens bassist Tim Commerford heeft de band al een twintigtal nummers op papier staan. In januari gaat de band in een studio aan de slag.
Ik hoop het met heel mijn hart, maar de kans is vrij groot dat zelfs Velvet Revolver's 2e album eerder uitkomtquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Of wordt het album van 2006 toch Chinese Democracy?![]()
Mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef peaceman het volgende:
An Pierle schijnt weer met een nieuwe plaat te komen.
Van R.E.M is komend jaar hooguit een live DVD te verwachten, cd zal nog even duren denk ik. Radiohead komt zeker en hopelijk met een tour!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mooi![]()
In dat geval kijk ik uit naar An Pierlé, Radiohead, The Shins en Damien Rice. Ik hoop ook op nieuw materiaal van R.E.M. en Antony & the Johnsons. En daarnaast hoop ik dat dEUS de smaak weer te pakken heeft en in 2006 wéér met een goed album komt (tijd voor een inhaalslag!).
Er is een kleine kans:quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van R.E.M is komend jaar hooguit een live DVD te verwachten, cd zal nog even duren denk ik.
Bron: Wikipedia.org.quote:According to Stipe, the band expects to have around 25 songs to choose from for the next album, widely expected to be released sometime in late 2006 or early 2007, as the band is taking a year off following the Around The Sun World Tour.
Een tour zou ook leuk zijn, ja!quote:Radiohead komt zeker en hopelijk met een tour!
is de voorlopige tracklist en komt in April uitquote:1. Drive
2. Regenesis
3. Denying Gravity
4. Illumination
5. Stream of Consciousness
6. Upwards
7. Circular
8. Millstone
9. Touching the Absolute
10. Surreal State of Enlightenment
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Grumpey het volgende:
Arctic Monkeys, The strokes (al heb ik die al wel gehoord ) en het nog niet genoemde Snowpatrol zijn de albums waar ik naar uitkijk...
Zeker om naar uit te kijken..quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:
Audioslave duikt ook weer de studio's in. Dus daar kunnen we volgend jaar ook wel wat van verwachten![]()
Wooh Muse EN Placebo ^_^ hmm.. En natuurlijk radiohead..quote:Muse en Placebo komen in het voorjaar met nieuw werk, dat wordt ook smullen geblazen.
Hopelijk gaan the killers niet dezelfde kant op als the darknessquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Verder komen the Killers in het najaar met een album als het goed is.
En de nieuwe Bal-Sagoth die begin 2006 moet verschijnen en Meshuggah zou ook nog een plaat uitbrengen eind 2006/begin 2007.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef Ronno het volgende:
Textures - Drawing Circles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |