abonnement Unibet Coolblue
pi_30856496
Op naar het huis en over schutting scheeuwen dat die rokende potkachel weg moet.
pi_30870624
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:42 schreef Gert het volgende:

[...]

Dit topic, althans mijn stellingname daarin, is niet in eerste instantie tegen Tanja gericht, maar tegen de BB-regie.
[knip]
Dan mogen ze Anti Tanja campagne wel eens uit de TT mogen halen
quote:
Het is in ieder geval niet juist om mensen met kritiek op BB en / of Tanja, lekker makkelijk in het fundamentalistenhoekje te plaatsen. Ik snap de verleiding wel, het geeft een overzichtelijk wereldbeeld om mensen in hokjes te stoppen, maar het ligt dus wat gecompliceerder.
Om mensen met kritiek op BB en / of Tanja, in het fundamentalistenhoekje te plaatsen is iig minder makkelijk dan het roepen van crackhoer, al was het alleen maar omdat hier meer worden voor nodig zijn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30870911
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef wollukstwidde het volgende:
[knip]
Dat hele 'opeens stoppen met roken' is schadelijk is BULLSHIT! 2 weken geleden was dit nog niet het geval. TANJA WIST AL WAT DE OPDRACHT ZOU WORDEN... dat kan niet anders... en nu kwam ze opeens meteen met 'ik doe het wel'.... EN DAAR KWAM GEEN REACTIE OP!! DIT WAS TOCH SCHADELIJK EEN BB ZOU TOCH GEEN RISICO NEMEN???? Dit is een opzetje tussen bb en Tanja....
Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan hebben.
Als Tanja het niet roken dan niet meer trekt, kunnen ze haar zonder problemen weer laten roken door te zeggen dat de stress van het niet roken zo hoog word dat BB het onverantwoord vind haar nog langer te laten stoppen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:27:26 #154
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30874270
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 08:20 schreef el_oso het volgende:
En waarom denken jullie dat de 'echte' (on-camera) nominaties (waar TT Tanja zeker tussen zat) in de dgbkkamer inmiddels door John c.s. onder het tapijt zijn gemoffeld...?
dat zei ik... daarom hebben ze 'live'nominaties uitgezonden, omdat de DBK beelden niet geschikt zijn, omdat BB heeft zitten lullen niet op Tanja te stemmen..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30877061
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan hebben.
Als Tanja het niet roken dan niet meer trekt, kunnen ze haar zonder problemen weer laten roken door te zeggen dat de stress van het niet roken zo hoog word dat BB het onverantwoord vind haar nog langer te laten stoppen
Niemand kan Tanja dwingen om te stoppen met roken, nu ook niet i.v.m. zgn stress.
Wanneer Tanja zelf besluit een weekje geen nicotine te puffen dan is dat haar eigen keuze en niet stressvol opgelegd door BB. Wanneer Tanja doorrookt is BB ook niet verantwoordelijk.

Ik begrijp al die complottheorietjes niet zo erg maar intussen staat er wel weer de zoveelste TT in dit subforum waar Tanja weer lekker naar beneden gehaald wordt.
Krijg een beetje de indruk dat de Tanjahaat met het vertrouwde riedeltje van roken, schulden en zwanger zijn van een antilliaan zelfs de Tanjabashers een beetje begint te vervelen dus hé laten we wat complottheorietjes verzinnen met Tanja in de TT.

Ik begrijp dat niet erg. .
pi_30904533
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef Stali. het volgende:

[..]

Niemand kan Tanja dwingen om te stoppen met roken, nu ook niet i.v.m. zgn stress.
Dat heb ik ook niet ontkent.
quote:
Wanneer Tanja zelf besluit een weekje geen nicotine te puffen dan is dat haar eigen keuze en niet stressvol opgelegd door BB.
Lijkt me duidelijk en dat ontken ik ook al niet, alhoewel ik wel twijfel in hoeverre het in dit geval helemaal haar eigen keuze is, kan me goed voorstellen dat hier vooraf overleg over is geweest, zodat je zou kunnen spreken van een gezamelijke keuze.
Ik zou hier wel een theorietje over kunnen ophangen, maar ik zal je het niet aandoen want daar hou je geloof ik niet zo van
quote:
Wanneer Tanja doorrookt is BB ook niet verantwoordelijk.
Ook dit ontken ik niet.
Maar het vreemde is juist dat BB wilden doen geloven dat ze zich daar wel verantwoordelijk voor voelen en juist aanmoedigde dat ze door bleef roken om haar uiteindlijk toch maar te laten stoppen
Vandaar dus mijn theorietje, maar ik begrijp nu wat je bedoelt met die aversie tegen theorietjes van je, want je valt me er gelijk op aan
quote:
Ik begrijp al die complottheorietjes niet zo erg
Een beetje filosoferen over de motieven van de redactie is altijd wel wat ik het leuke vond aan dit BB forum.
Volledig uit de lucht gegrepen goedkope complottheorieen hoefen van mij ook niet, maar als je denkt een aanwijzing te zien waarmee je je stelling enigszins kan onderbouwen mag het van mij hoor
quote:
maar intussen staat er wel weer de zoveelste TT in dit subforum waar Tanja weer lekker naar beneden gehaald wordt.
Dan zal deze TT je moeten aanspreken Het grote overtuig uw medeposter hier dat Tanja okaye is!
Zelfs daar zijn de extremistische Tanja bashers nog in de meerderheid, ik zou zeggen waag een poging
quote:
Krijg een beetje de indruk dat de Tanjahaat met het vertrouwde riedeltje van roken, schulden en zwanger zijn van een antilliaan zelfs de Tanjabashers een beetje begint te vervelen dus hé laten we wat complottheorietjes verzinnen met Tanja in de TT.

Ik begrijp dat niet erg. .
Met die, kortzichtige, goedkoop elkaar napratende, crackhoer schreeuwers heb ik ook niet veel op, vooral ook omdat ik haar gedrag juist wel, voor een groot deel, denk te kunnen volgen.
Ik heb dus helemaal geen haat voor Tanja en dacht hier min of meer alleen in te staan, maar gelukkig zie ik er nog een paar, want ik begon al aan mezelf te twijfelen

Gimme some Tanja-love bro
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30904621
Tanja zei net dat ze in een sexboerderij heeft gewerkt, begreep ik.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  zondag 25 september 2005 @ 01:17:14 #158
691 luciano
ondertitelloos
pi_30905478
Misschien een beetje laat gereageerd , maar ik ben pas vrij laat de forums en de topics gaan checken , solly .....


dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............


ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  zondag 25 september 2005 @ 01:19:36 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_30905517
Denk je nou echt dat iemand jouw bericht gaat lezen - of jouw mening serieus neemt- als je het op die manier schrijft
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 01:23:42 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30905591
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef luciano het volgende:
Misschien een beetje laat gereageerd , maar ik ben pas vrij laat de forums en de topics gaan checken , solly .....


dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............


ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Interessante stellingname.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 25 september 2005 @ 01:26:08 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30905639
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef luciano het volgende:
Misschien een beetje laat gereageerd , maar ik ben pas vrij laat de forums en de topics gaan checken , solly .....


dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............


ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb het helemaal doorgelezen.
Er zit wat in.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 25 september 2005 @ 01:27:14 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_30905662
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 02:09:52 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30906594
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef luciano het volgende:
Misschien een beetje laat gereageerd , maar ik ben pas vrij laat de forums en de topics gaan checken , solly .....


dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............


ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb er nog eens even over nagedacht, maar ik begin je analyse steeds beter te vinden eigenlijk. Eens even een nachtje over slapen....
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30907187
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja zei net dat ze in een sexboerderij heeft gewerkt, begreep ik.
http://www.le-baron.nl/main.php?Club=A7
pi_30908734
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan hebben.
Als Tanja het niet roken dan niet meer trekt, kunnen ze haar zonder problemen weer laten roken door te zeggen dat de stress van het niet roken zo hoog word dat BB het onverantwoord vind haar nog langer te laten stoppen
quote:
Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is altijd veilig, zij kan nu acuut gaan roken maar dan MOET chantal het overnemen (aldus de BB stem in de DBK gistermiddag)
Wat mij maar weer sterkt in mijn gedachten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30909265
Ik denk dat die dame een hele grote vinger in de pap heeft.
  zondag 25 september 2005 @ 12:22:10 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30912126
Uit gesloten topic:
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Nibbel het volgende:
Uit ingewijde bron heb ik vernomen dat er een vooropgezet spel gaande is rondom Tanja.
Het schijnt dat er vooraf bepaald is dat er geen (of slechts een vooraf bepaald aantal) mensen Tanja mogen nomineren om zodoende te verzekeren dat deze niet kan worden weggestemd. Dit alles in het teken van de kijkcijfers en natuurlijk de financiële zijde voor de heer de Mol.
Zo is nu ook gebleken dat tijdens de laatste live uitzending niemand Tanja heeft genomineerd terwijl alle bewoners aan het klagen zijn over Tanja. Vreemd niet waar?
Het is echter iets wat contractueel is vastgelegd en waar de bewoners ook na een exit niet over mogen praten. Daar hebben ze voor getekend. Dit alles zou gelden in ieder geval tot na de nominatie volgend op de bevalling.
Het is dus geen baby van Tanja maar een “baby” van mevrouw Hummie van de Tonnekreek.
Laatstgenoemde zal alles op alles zetten om te zorgen dat de baby op TV wordt geboren en zal zorgen dat hierdoor de kijkcijfers toenemen.
Vandaar ook dat er meer mogelijk is voor Tanja als zijnde de extra gesprekken met haar moeder en een psychologe om haar om te praten als zij echt gevoelens heeft het huis te verlaten. Ook wordt zij bij weekopdrachten bewust ontzien of krijgt een kist met etenswaar terwijl de anderen op droog brood zitten. Het is ook hierom dat de babykamer reeds ingericht aan Tanja is geshowd. Deze kamer is er en zal ook zeker worden gebruikt. Het is namelijk mogelijk om indien de weeën beginnen binnen 5 minuten met 10 man zo’n kamertje in te richten. Waarom gebeurd dit dan niet? Omdat al vast staat dat Tanja blijft. En een bevalling op tv doet het altijd goed laat staan dat je het werpsel ook nog 24 uur kan volgen.
Wat zit er dan in voor Tanja? Behalve de verzorgde kraamhulp mag zij de kamerinrichting behouden en krijgt zij geld om deels (of geheel) haar schulden mee af te lossen en de eerste tijd voor haar baby te kunnen zorgen. Tanja had zelf al aangegeven momenteel geen rooie cent te bezitten.
Let vanaf nu maar eens op de details die dit bericht staven. Probeer ook de signalen op te vangen van de bewoners naar elkaar toe indien zij genomineerd hebben zodat de ander weet of hij nog wel of niet op Tanja mag stemmen.
Het is dus niet gezegd dat Tanja ook wint. Dat hoeft ook niet omdat zij toch wel geld krijgt. Echter indien de bewoners na de bevalling weer vrijuit mogen nomineren hoopt men dat de baby inwerkt op het gevoel van de bewoners en de kijkers.
ZIEKELIJK. Rijk worden over de rug van een wezen dat daar zelf nog niet over kan oordelen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 25 september 2005 @ 12:24:27 #168
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30912178
Snel submitten naar de BB-weblog!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 25 september 2005 @ 12:25:56 #169
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30912221
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef luciano het volgende:
Misschien een beetje laat gereageerd , maar ik ben pas vrij laat de forums en de topics gaan checken , solly .....


dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............


ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
gruwelijk om te lezen met al die hoofdletters en puntjes, maar het vooruitzicht van een exit op 27 oktober spreekt me wel aan ja
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30912299
-Edit- Staat hierboven al, Nibbel.

[ Bericht 49% gewijzigd door CartWOman op 25-09-2005 12:31:20 ]
  zondag 25 september 2005 @ 12:55:40 #171
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30912961
Op zich klinkt het aannemelijk dat Tanja onder andere voorwaarden meedoet dan de rest, maar dan rijst de vraag waarom de anderen dat hebben geaccepteerd. Een plausibele verklaring is dat Tanja voor spek en bonen meedoet; ze kan dus niet via de nominaties verdwijnen maar ze kan ook de hoofdprijs niet winnen. In ruil daarvoor krijgt ze een financiële vergoeding ter compensatie voor haar verblijf in het huis. Zodra de 8 dagen tv-tijd van de baby voorbij zijn zal Tanja uit het huis verdwijnen.
  zondag 25 september 2005 @ 13:12:27 #172
691 luciano
ondertitelloos
pi_30913396
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:19 schreef APK het volgende:
Denk je nou echt dat iemand jouw bericht gaat lezen - of jouw mening serieus neemt- als je het op die manier schrijft
De hoofdletters en de puntjes weerspiegelen een MENING , welke , gezien de overige reacties steeds meer gedeeld blijken te worden ( daar komen ze weer ) ...........
Ze sporen aan tot enig denkwerk , laten iets over aan de verbeelding , dont worry , ik ben geen pro talpa figuurtje .
Ik was al bij de eerste BB present hier , en ben diverse malen naar het toenmalige huis geweest om te scanneren , maar heb na een slechte ervaring toen met iemand van de top van FOK het bijltje erbij neergegooid , daar ik mij niet serieus genomen voelde toen ik nota bene met informatie over de frequenties kwam van de zenders waarop deze waren te ontvangen EN !!!!!! de frequentie van de zender van een of andere hoge piet van BB , welke OOK met een zender liep , en welke per ongeluk aanstond tijdens een rondleiding van duitse televisie geinteresseerden + besprekingen over contract details !!!!!!! Er was toen sprake in mijn ogen van enige " kliekvorming in de gelederen " en IK was maar een gewone buitenstaander , dus toen ik e-mailde of die persoon telefonisch contact met mij hierover wilde opnemen , want BB las toen ook al mee , toen kreeg ik te horen , dat ik mijn informatie maar moest posten .... men had geen tijd voor mij . Ik wilde alleen maar vermijden dat ik ellenlange verhalen zoals dit moest gaan typen , en de telefoon is wel een iets makkelijker medium voor dit soort dingen .
Dit is alleen maar bedoeld om aan te geven dat ik aan de goede kant van de lijn sta , mochten sommigen van jullie dat anders denken . Check mijn oude posts maar , of vraag maar aan Isabeau , zij herinnert zich mij vast nog wel , want ik was haar rood_haar_fan
pi_30934262
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Nibbel het volgende:
Uit ingewijde bron heb ik vernomen dat er een vooropgezet spel gaande is rondom Tanja.
Het schijnt dat er vooraf bepaald is dat er geen (of slechts een vooraf bepaald aantal) mensen Tanja mogen nomineren om zodoende te verzekeren dat deze niet kan worden weggestemd. Dit alles in het teken van de kijkcijfers en natuurlijk de financiële zijde voor de heer de Mol.
Zo is nu ook gebleken dat tijdens de laatste live uitzending niemand Tanja heeft genomineerd terwijl alle bewoners aan het klagen zijn over Tanja. Vreemd niet waar?
Het is echter iets wat contractueel is vastgelegd en waar de bewoners ook na een exit niet over mogen praten. Daar hebben ze voor getekend. Dit alles zou gelden in ieder geval tot na de nominatie volgend op de bevalling.
Het is dus geen baby van Tanja maar een “baby” van mevrouw Hummie van de Tonnekreek.
Laatstgenoemde zal alles op alles zetten om te zorgen dat de baby op TV wordt geboren en zal zorgen dat hierdoor de kijkcijfers toenemen.
Vandaar ook dat er meer mogelijk is voor Tanja als zijnde de extra gesprekken met haar moeder en een psychologe om haar om te praten als zij echt gevoelens heeft het huis te verlaten. Ook wordt zij bij weekopdrachten bewust ontzien of krijgt een kist met etenswaar terwijl de anderen op droog brood zitten. Het is ook hierom dat de babykamer reeds ingericht aan Tanja is geshowd. Deze kamer is er en zal ook zeker worden gebruikt. Het is namelijk mogelijk om indien de weeën beginnen binnen 5 minuten met 10 man zo’n kamertje in te richten. Waarom gebeurd dit dan niet? Omdat al vast staat dat Tanja blijft. En een bevalling op tv doet het altijd goed laat staan dat je het werpsel ook nog 24 uur kan volgen.
Wat zit er dan in voor Tanja? Behalve de verzorgde kraamhulp mag zij de kamerinrichting behouden en krijgt zij geld om deels (of geheel) haar schulden mee af te lossen en de eerste tijd voor haar baby te kunnen zorgen. Tanja had zelf al aangegeven momenteel geen rooie cent te bezitten.
Let vanaf nu maar eens op de details die dit bericht staven. Probeer ook de signalen op te vangen van de bewoners naar elkaar toe indien zij genomineerd hebben zodat de ander weet of hij nog wel of niet op Tanja mag stemmen.
Het is dus niet gezegd dat Tanja ook wint. Dat hoeft ook niet omdat zij toch wel geld krijgt. Echter indien de bewoners na de bevalling weer vrijuit mogen nomineren hoopt men dat de baby inwerkt op het gevoel van de bewoners en de kijkers.
ZIEKELIJK. Rijk worden over de rug van een wezen dat daar zelf nog niet over kan oordelen
Wel een aardige theorie op zich, alleen dat het gebracht wordt als inside information vindt ik dan wel weer wat over the top
Maar ik kan er voor een deel wel in meegaan, maar:
Ik denk dat er wel subtielere methode zijn om tanja er voorlopig in te houden dan door dit bij iedereen in zijn contract te zetten, met kans op uitlekking.
EN Rikkert heeft Tanja genomineerd.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 26 september 2005 @ 01:41:39 #174
691 luciano
ondertitelloos
pi_30934265
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Rica het volgende:
Kort verslagje; Tanja, Menno, Lieske en Ingrid zitten aan tafel te praten over wat ze gaan doen na BB. Stappen, avond alleen doorbrengen, vrienden etc. Het gesprek gaat zo verder over Tanja's bijna vrijwillige exit. Volgens Menno had BB haar wel geld voor geboden om te blijven. Tanja bestrijdt dit, zelfs toen ze echt op het punt stond weg te gaan is er nooit geld geboden. Menno doet er een schepje bovenop en zegt dat Tanja ook nooit weggestemt zal worden, maakt niet uit hoe er ge-smst of gebeld wordt. Tanja gelooft het niet. Menno gaat nog verder en zegt zeker te weten dat er bij vorige BB's gemanipuleerd is, hij heeft er 'bewijzen' voor zelfs. Toen men dacht dat er nooit meer een BB zou komen is iemand uit de school geklapt. Tanja is hevig verontwaardigd. Als het zo zou zijn wil ze geen cent van BB. Ze zou vreselijk teleurgesteld in het programma zijn en er absoluut niet meer aan mee willen werken. Ze zou het ook direct in de media brengen. Een beetje geschrokken van deze reactie proberen Lieske en Ingrid het wat af te zwakken, dat het misschien wel mogelijk is maar ze het niet zeker weten. Menno blijft echter volhouden dat de stemmen van het publiek niks uitmaken.

"Wil Menno naar de dagboekkamer komen? Menno naar de dagboekkamer"

Ietwat witjes komt hij 15 minuten later terug. Hij heeft een flinke uitbrander gehad.
[quote]Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef Bus watcher het volgende:
Stream 3

0.47 Roel tegen Ralph : Ik denk dat jij genomineerd wordt door Tanja i.v.m. die dwangbuis. Ze lachen. Rob : Ze komt er gauw aan hoor. Ralph : Die kleine ? Rob : De genomineerden (dat ze genomineerd wordt). Tanja heeft gezegd dat er vijf op haar nominatielijst staan. Ralph : Ze heeft wel ballen. Roel : Als ze niet zwanger was was ze al lang weggeweest. Dat zegt iedereen gewoon. Rob : Klaar. Roel : Ik ben wel nieuwsgierig. Als we hier een kleintje hebben. Rob : Voor een paar dagen. Allemaal : Hahaha. Roel : Volgens mij hebben jullie wel gelijk.


De tijd zal leren wie er gelijk heeft ......

Maar wat de dwangsom ook is die een eventuele uit de school klappende bewoner moet betalen aan BB .... er is vast wel een krant / concurrerende tv-zender die deze dwangsom van deze bewoner wil betalen om alle manipulaties van BB te ontmaskeren !

Misschien een leuk ideetje voor een NIEUW topic !! ??

Stort allemaal ¤ 1 op een rekening ( mijn rekening !! ?? ) om de dwangsom van de eerste uit de school klappende bewoner te betalen !

pi_30940086
quote:
Op maandag 26 september 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:

[..]
Wel een aardige theorie op zich, alleen dat het gebracht wordt als inside information vindt ik dan wel weer wat over the top
Maar ik kan er voor een deel wel in meegaan, maar:
Ik denk dat er wel subtielere methode zijn om tanja er voorlopig in te houden dan door dit bij iedereen in zijn contract te zetten, met kans op uitlekking.
EN Rikkert heeft Tanja genomineerd.
Rikkert nomineerde Tanja toch alleen bij de proef-nominaties?? Ik had ook ergens gehoord, gezien of gelezen dat Rikkert daar nog een of andere opmerking over gemaakt had in de trant van; " Nu mag het tenminste, want het telt toch nog niet echt" Toch? Of vergis ik me nou?

[ Bericht 6% gewijzigd door pepper_961 op 26-09-2005 12:06:57 ]
The waves you made will always be
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')