abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30911852
Uit ingewijde bron heb ik vernomen dat er een vooropgezet spel gaande is rondom Tanja.
Het schijnt dat er vooraf bepaald is dat er geen (of slechts een vooraf bepaald aantal) mensen Tanja mogen nomineren om zodoende te verzekeren dat deze niet kan worden weggestemd. Dit alles in het teken van de kijkcijfers en natuurlijk de financiële zijde voor de heer de Mol.
Zo is nu ook gebleken dat tijdens de laatste live uitzending niemand Tanja heeft genomineerd terwijl alle bewoners aan het klagen zijn over Tanja. Vreemd niet waar?
Het is echter iets wat contractueel is vastgelegd en waar de bewoners ook na een exit niet over mogen praten. Daar hebben ze voor getekend. Dit alles zou gelden in ieder geval tot na de nominatie volgend op de bevalling.
Het is dus geen baby van Tanja maar een “baby” van mevrouw Hummie van de Tonnekreek.
Laatstgenoemde zal alles op alles zetten om te zorgen dat de baby op TV wordt geboren en zal zorgen dat hierdoor de kijkcijfers toenemen.
Vandaar ook dat er meer mogelijk is voor Tanja als zijnde de extra gesprekken met haar moeder en een psychologe om haar om te praten als zij echt gevoelens heeft het huis te verlaten. Ook wordt zij bij weekopdrachten bewust ontzien of krijgt een kist met etenswaar terwijl de anderen op droog brood zitten. Het is ook hierom dat de babykamer reeds ingericht aan Tanja is geshowd. Deze kamer is er en zal ook zeker worden gebruikt. Het is namelijk mogelijk om indien de weeën beginnen binnen 5 minuten met 10 man zo’n kamertje in te richten. Waarom gebeurd dit dan niet? Omdat al vast staat dat Tanja blijft. En een bevalling op tv doet het altijd goed laat staan dat je het werpsel ook nog 24 uur kan volgen.
Wat zit er dan in voor Tanja? Behalve de verzorgde kraamhulp mag zij de kamerinrichting behouden en krijgt zij geld om deels (of geheel) haar schulden mee af te lossen en de eerste tijd voor haar baby te kunnen zorgen. Tanja had zelf al aangegeven momenteel geen rooie cent te bezitten.
Let vanaf nu maar eens op de details die dit bericht staven. Probeer ook de signalen op te vangen van de bewoners naar elkaar toe indien zij genomineerd hebben zodat de ander weet of hij nog wel of niet op Tanja mag stemmen.
Het is dus niet gezegd dat Tanja ook wint. Dat hoeft ook niet omdat zij toch wel geld krijgt. Echter indien de bewoners na de bevalling weer vrijuit mogen nomineren hoopt men dat de baby inwerkt op het gevoel van de bewoners en de kijkers.
ZIEKELIJK. Rijk worden over de rug van een wezen dat daar zelf nog niet over kan oordelen.
  zondag 25 september 2005 @ 12:12:53 #2
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30911940
Dit is toch allang bekend? Hoop op een vette miskraam, kijken hoe Hummie dat vind
  zondag 25 september 2005 @ 12:15:01 #3
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_30911985
En je dacht , kom ik open hierover een topic, dit wordt vast nergens anders besproken???

En als je een bron hebt , meldt die dan , dat stomme gelul altijd , ik heb een bron , bla bla bla
  zondag 25 september 2005 @ 12:16:37 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_30912015
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Nibbel het volgende:
Uit ingewijde bron heb ik vernomen
Hier ben ik gestopt met lezen. Heb ik wat gemist?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30912030
Oud nieuws!
  zondag 25 september 2005 @ 12:18:22 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30912048
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:

[..]

Hier ben ik gestopt met lezen. Heb ik wat gemist?
neuh... iets over tanja en niet eerlijk behandelen geloof ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 25 september 2005 @ 12:20:52 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30912096
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30912106
Kan prima in dit topic: Vuil spel? (Tanja) (Anti Tanja Campagne)
Zelfde strekking.

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')