abonnement Unibet Coolblue
pi_29041503
Prima winkel, jammer dat het vrijwel allemaal dezelfde soorten broeken hebben.. Althans voor jongens.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:54:31 #3
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_29042501
Wel een leuke winkel voor de basic dingen, maar echt veel kan ik er nooit vinden.
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_29045351
Gister heb ik er een heel relaxte groenblauwige hoodie gekocht
pi_29045902
Vandaag in de krant!!! Ik hoop ZO dat het doorgaat!
quote:
'Interesse H & M in Geleen'
Marlous Flier
Geleen - Modewinkel Hennes & Mauritz heeft serieuze interesse om een vestiging te openen in het centrum van Geleen. De eerste gesprekken over een winkel in de nieuwbouw op de plek van het voormalige Vroom & Dreesmann-blok zijn gaande.
Dat zegt directeur N.Eurlings van projectontwikkelaar en vastgoedconcern 3W in Maastricht. ,,Het ziet er goed uit'', zegt hij. Zijn verwachting is dat in september of oktober meer duidelijk moet zijn over een Geleense zaak van het Zweedse bedrijf. Hennes & Mauritz zelf ontkent dat sprake is van plannen in Geleen, maar volgens Eurlings zijn er wel degelijk gesprekken geweest en is er interesse geuit.

Volgens hem is ook de komst van een Xenos-filiaal zo goed als zeker. Maar ook die winkel zegt geen concrete plannen in Geleen te hebben. Hetzelfde geldt voor C&A. Het concern ontkent terug te keren naar Geleen, maar volgens Eurlings heeft het bedrijf al maanden geleden kenbaar gemaakt interesse te hebben in een nieuwe zaak. Of die er ook echt komt is nog niet duidelijk, maar Eurlings zegt dat 3W nog altijd 'regelmatig contact' heeft met C&A.
Bron
http://http://www.limburger.nl/Pagina/0,7090,31-1-2-2500-2708383-1438-730825-,00.html

En dan zo'n grote H&M he, met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel Divided Dat V&D blok is toch supergroot
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:39:13 #6
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29046724
Ik ga er morgen maar een kijkje nemen. .
Ben op zoek naar een simpele witte en lichtblauwe tanktop. . Moet wel lukken denk ik.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:54:02 #7
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_29047088
Ik was er vanmiddag even.. maar kon zo snel niets vinden (kwam ook doordat ik haast had).
Misschien zondag even kijken weer, heb tenslotte iets te vieren (bachelordiploma psychologie gehaald) en dan mag ik mezelf wel even trakteren!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:23:11 #8
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29047707
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik was er vanmiddag even.. maar kon zo snel niets vinden (kwam ook doordat ik haast had).
Misschien zondag even kijken weer, heb tenslotte iets te vieren (bachelordiploma psychologie gehaald) en dan mag ik mezelf wel even trakteren!
[offtopic] Feli! !
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:39:48 #9
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29049556
H&M...wat zal ik er eens over zeggen...NOOIT en NEVER past mij daar iets (lingerie uitgezonderd), grmbl Het is altijd óf veel te lang óf veel te wijd Maar ze hebben er wel hele lieve en sexy lingerie , leuke sieraden en tassen en brillen enzo
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:48:57 #10
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_29049765
ja maar lingerie gaat maar tot 85c
Sappig !!
pi_29058393
De kleding vind ik niet mooi maar de tassen/sieraden en lingerie vind ik erg mooi!
  zondag 24 juli 2005 @ 13:56:09 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29083557
Gisteren weer een heel gaaf petje en hippiesjaal geregeld. En een beha
Het was wel weer erg druk bij de Piazza in Eindhoven, dat was wel jammer.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_29083654
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:39 schreef Myra het volgende:
H&M...wat zal ik er eens over zeggen...NOOIT en NEVER past mij daar iets (lingerie uitgezonderd), grmbl Het is altijd óf veel te lang óf veel te wijd Maar ze hebben er wel hele lieve en sexy lingerie , leuke sieraden en tassen en brillen enzo
Bij mij is het juist andersom. Veel past mij, behalve de lingerie
Dat is eens wat anders...
pi_29083841
Ik koop bij de H&M graag accesoires.
Als ik echt niet weet wat ik moet doen, snuffel ik even door de kleding, maar meestal vind ik er niks omdat het echt een rommeltje is daar.

Ik zou graag iets van de collectie van Karl Lagerfeld gehad hebben, maar aan de andere kant hoorde ik ook dat het echt vreselijk druk was.

Stella McCartney kan niet ontwerpen!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29088670
Ik heb een wit blousje van de uitverkoop gehaald
pi_29089252
Groningen is er voor de heren op achteruitgegaan met die nieuwe vestiging. Qua shirtjes e.d. iig. Echt 10 m3 voor de heren, 120 m3 voor de vrouwen..
  zondag 24 juli 2005 @ 18:49:03 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29090877
Dat is bijna bij elke H&M zo
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 24 juli 2005 @ 19:16:36 #18
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_29091698
Ik wou net zeggen, das geen nieuws..

Ik ben goed geslaagd vandaag. Een zwarte linnen broek, een spijkerbroek en groen/blauwe halter..
pi_29092128
Vraag me wel af wat voor een personeelsbeleid ze hebben bij de H&M (A'dam). Stap eens een H&M binnen in A'dam en 90% van de winkelbedienden zitten in de alternatieve hoek. (punk, gothic, extreem homo, satanisme). Nu is A'dam best een cluster van wat alternatievere jonge mensen, echter het begint me nu echt op te vallen, elke keer als ik er naar binnen stap loop ik weer tegen een paarsbehaarde, met satanskreten behangen gothic op.
niet dat ik er iets op tegen heb, maar het begint me nu zo op te vallen, hebben jullie dat ook, of is dat slechts alleen in Amsterdam?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 24 juli 2005 @ 19:52:52 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_29092972
Ik weet niet zeker, maar volgens mij moet het personeel van de H&M altijd iets van kleding dragen wat bij henzelf vandaan komt. Ik heb daarom het idee dat je een beetje overdrijft. Verder let ik er zelf niet zo op. Zolang ik maar vriendelijk en snel als klant wordt behandeld, vind ik alles best.
pi_29093123
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij moet het personeel van de H&M altijd iets van kleding dragen wat bij henzelf vandaan komt. Ik heb daarom het idee dat je een beetje overdrijft.
Ik kan je garanderen dat ik echt niet overdrijf. Laatst nog in de H&M geweest in de vestiging tegenover Waterstone's (als ik het goed heb) en daar liep weldegelijk een meisje met een rosegekleurd kapsel en een zwart tshirt met een tekst erop over hoe satan terug zou komen op aarde. (inclusief pentagram en omgekeerd kruis) En ja, het had ook een H&M naambordje op, dus ze werkt daar absoluut.
quote:
Verder let ik er zelf niet zo op. Zolang ik maar vriendelijk en snel als klant wordt behandeld, vind ik alles best.
Zeg ook niet dat ik er last van heb, maar als ik weer eens achter mijn meisje aanhobbel om de neiuwe aankopen te keuren, dan ga je op een gegeven moment letten op dat soort dingen. Zeg ook niet dat iedereen er zo bijloopt.... Echter het percentage "opvallende" mensen is duidelijk hoger bij de H&M dan bij andere vergelijkbare winkels, ook in A'dam.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:17:58 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29154447
Bij H&M hier mag je (als personeel zijnde) zelf weten wat je aantrekt, zolang er maar geen logo of merkje te zien is als het niet van H&M is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:21:05 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29154506
Vandaag ook eens de divided afdeling bekeken. Rokje gescoord en een dunne trui in knalroze met paars (mijn lievelingskleurtjes...)
pi_29154582
Op zich niet echt mijn winkel maar soms hangt er wel wat leuks tussen, maar 9 van de 10 keer niet in mijn maat...
pi_29154667
Ik had een zwart jurkje gekocht van de 50% korting maar die zat toch niet helemaal mooi dus weer geruild

Ik heb wel een groen shirtje en een wit blousje gekocht !
Foto's komen er aan
pi_29154710
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef The_stranger het volgende:
Vraag me wel af wat voor een personeelsbeleid ze hebben bij de H&M (A'dam). Stap eens een H&M binnen in A'dam en 90% van de winkelbedienden zitten in de alternatieve hoek. (punk, gothic, extreem homo, satanisme). Nu is A'dam best een cluster van wat alternatievere jonge mensen, echter het begint me nu echt op te vallen, elke keer als ik er naar binnen stap loop ik weer tegen een paarsbehaarde, met satanskreten behangen gothic op.
niet dat ik er iets op tegen heb, maar het begint me nu zo op te vallen, hebben jullie dat ook, of is dat slechts alleen in Amsterdam?
In Amsterdam in die H&M met die kelder met jongens kleding loopt een meisje met een soort bobkapsel, blauw en dan nog een paar sprietjes heel lang haar, zwart.

Best opvallend ja.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:32:14 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29154763
in Arnhem werken vooral dikkere meisjes die zich in maat 36 hebben gepropt. Maar verder zijn ze best aardig hoor.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:51:30 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29156728
Het viel me op, toen ik in A'dam was, dat de Amsterdamse H&M op de kalverstraat veel hippere, apartere kleding had dan bijv. die in Eindhoven. Alsof er echt alleen maar kutboeren in Brabant wonen. Ik moet vaker naar die A'damse H&M toe
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 juli 2005 @ 23:54:10 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29156799
ik kan dr nooit is leuke kleding voor de heren vinden , iemand nog h en m tips
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_29156819
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel me op, toen ik in A'dam was, dat de Amsterdamse H&M op de kalverstraat veel hippere, apartere kleding had dan bijv. die in Eindhoven. Alsof er echt alleen maar kutboeren in Brabant wonen. Ik moet vaker naar die A'damse H&M toe
Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 juli 2005 @ 23:55:57 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29156842
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:55 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Wehe. Voor de mannenafdeling in Tilburg daarentegen geldt het tegenovergestelde; ik was laatst in Utrecht en daar hadden ze nagenoeg niets, terwijl die in Tilburg echt het meest uitgebreide assortiment heeft dat ik ooit bij een H&M heb gezien. Dat vind ik vreemd.
ja idd ik kom dus altijd in Utrecht en daar hebben ze dus nix leuks he
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:57:06 #32
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29156879
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef Doagere het volgende:
Prima winkel, jammer dat het vrijwel allemaal dezelfde soorten broeken hebben.. Althans voor jongens.
Ik vind inderdaad dat dames er beter terecht kunnen dan mannen. Maar das eigenlijk overal zo. Wel een prima winkel!!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_29166001
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik had een zwart jurkje gekocht van de 50% korting maar die zat toch niet helemaal mooi dus weer geruild

Ik heb wel een groen shirtje en een wit blousje gekocht !
Foto's komen er aan
En ik hou niet eens van printjes



Lief zomerbloesje !
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:23:39 #34
57434 Marloes
Digital Love
pi_29170124
Ik vind de kwaliteit van de h&m eigenljk best slecht, 'k heb een shirtje en na 1 keer wassen ging hij al pillen zag hij er verwassen uit
Net zoals een vestje, beetje jammer
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29171276
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:48 schreef Loontjah het volgende:
ja maar lingerie gaat maar tot 85c
Maar ze hebben juist wel veel meer kleinere maten.

H&M is perfect voor goedkope kleding die er niet helemaal rampzalig uitziet. Het gaat alleen niet zo lang mee en het past nooit helemaal perfect. Maar als je een klein budget hebt en toch nieuwe kleding wil kopen is het een uitkomst. Op korte termijn dan alleen,, de H&M broeken gaan nooit langer dan een jaar mee en bij sommige kleding is het toch heel erg handig als je enigzings met naald en draad kan omgaan. .
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:13:12 #36
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29171587
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de h&m eigenljk best slecht, 'k heb een shirtje en na 1 keer wassen ging hij al pillen zag hij er verwassen uit
Net zoals een vestje, beetje jammer
wtf, pillen?!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:15:07 #37
57434 Marloes
Digital Love
pi_29171644
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:13 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

wtf, pillen?!
ja, van die kleine pluisjes erop..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29564848
Voor de geïnteresseerden, een deel van de nieuwe Divided collectie staat op de site van de H&M. Tevens kun je een kortingsbon uitprinten waarmee je 10% korting krijgt op Divided items .
pi_29564967
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef Marloes het volgende:

[..]

ja, van die kleine pluisjes erop..
goh daar heb ik echt nog nooit last van gehad met spullen van de h&m?

meestal krijg ik zoiets pas na intensief dragen en dan bijv onder de armen
(schuren volgens mij)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:29:04 #40
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_29584999
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:44 schreef schatje het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een deel van de nieuwe Divided collectie staat op de site van de H&M. Tevens kun je een kortingsbon uitprinten waarmee je 10% korting krijgt op Divided items .
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?
Of niet soms?
pi_29587647
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan, aan die collectie. En wat een baggersite...
pi_29597814
Ze hebben hier altijd van die fijne basic dingen.
Whatever I want.
pi_29597864
van de week even een zwart polo'tje gehaald bij de H&M in New York.
pi_29600443
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Kan je met 1 bon nu korting krijgen op bijv 3 items tegelijk, of echt maar op 1?? Ik kan er niet echt wijs uit worden op de site?
Op de bon staat "10% korting op de hele divided collectie". Lijkt me dat het dan niet uitmaakt hoeveel items je koopt.
amokaapjeeh O+
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:15:09 #45
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_29608928
Relaxed! printen dannn
__-*-__
pi_29691836
quote:


Goed nieuws voor de heren. Je nette pak hoef je voortaan niet meer te kopen in stijve winkels met opdringerig personeel, want H&M introduceert nog dit najaar een uitgebreide pakkencollectie.
Man Modern Classic presenteert stijlvolle broeken, colberts, shirts en stropdassen tegen een H&M prijs. Flanel wordt het helemaal dit najaar en is daarom verwerkt in bruine, zwarte, grijze en krijtstreep pakken. Verder zijn er volop wol en tweedstoffen gebruikt. Hip is een shirt en stropdas in dezelfde kleur. Natuurlijk ontbreken ook de chique accessoires als zakdoeken en riemen niet.

Model voor de herencampagne van H&M is niemand minder dan de Spaanse stervoetballer Luis García van Liverpool. Kijk, en dat is dan weer leuk voor de meiden! (AS)
bron

Dat pak rechts ziet er op het eerste oog goed uit. Zo mag ik mannen graag zien in het pak. Dat grijs colbert jasje vind ik vreselijk .
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:07:07 #47
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29691888
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:05 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Dat pak rechts ziet er op het eerste oog goed uit. Zo mag ik mannen graag zien in het pak. Dat grijs colbert jasje vind ik vreselijk .
cool, heb net een nieuw pak nodig
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_29694832
Hm, die pakken kunnen best interessant zijn. Even in de gaten houden. Maar flanel?
pi_29695086
Vandaag weer goed geslaagd bij de Hennes. Groene ribbroek, bruine broek en een blauw tuniekje met borduursels. Allemaal van de LOGG collectie. Normaal koop ik daarvan alleen sportkleding maar nu hing er toch veel leuks tussen (itt de gewone damescollectie).
pi_29786004
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje .
quote:
H&M denim



Van tweed en flanel naar jeans; na de introductie van hun uitgebreide pakkencollectie gaat H&M op de grote denim tour.
H&M denim bestaat uit meer dan honderd uiteenlopende modellen voor zowel vrouwen als mannen, dus keuze genoeg! Naast de verschillende wassingen en tinten, ligt onze focus op de A-lijst naam gekoppeld aan deze collectie. De Zweedse highstreet keten schakelt David LaChapelle, dé man achter de lens, in voor een eyecatching reclamecampagne met de bijbehorende aandacht.

Een aantal ontwerpen van H&M denim hangen al in de winkels, de rest volgt in september. (NMH)
bron
pi_29789598
Maar eens kijken of ze nog goedkope extreme bootscut broeken verkopen...
pi_29789658
Ik zocht even een dikke trui, ik vond een hele vette en bij de kassa kwam ik erachter dat die maar 4,95 kostte .
pi_29790067
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
Maar eens kijken of ze nog goedkope extreme bootscut broeken verkopen...
Of met wortelpijpen .
pi_29790836
Want dat is de nieuwe trend

Ik heb een hekel aan de H&M lingerie. Het zit echt nooit, en bh's zonder pads is ondenkbaar volgens mij. Als je dikke prammen hebt wil je gewoon een mooie leuke stevige bh.
pi_29791383
De onderbroeken zijn ook vet, ik ga al mijn boxers weggooien, old scool onderbroeken, dat is de bom!
pi_29791495
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Of met wortelpijpen .
Ja, daar ben ik ban voor, namelijk...
pi_29793644
Vandaag bij de H&M een té leuk jasje gezien, een soort kort colbertjasje met een gigantische capuchon/hoge kraag. Ik dacht dus dat ie ¤29,95 was, ik vond het al goedkoop voor de normale clothes-afdeling van de hennes, bleek het bij de kassa dus ¤129,95 te zijn . Hoe verzin je het?! Een jas bij de H&M voor 130 euro !
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:14:01 #58
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_29804583
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef schatje het volgende:
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje .
[..]

bron
Yup, het wordt een op zichzelf staand merk.. wel gaaf, maar ik vind de broeken nog steeds niet heel geweldig.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:31:48 #59
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29805767
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:14 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Yup, het wordt een op zichzelf staand merk.. wel gaaf, maar ik vind de broeken nog steeds niet heel geweldig.
Heb ik nou ook. Die broeken zitten bij mij vaak nergens naar. Bij de taille te groot en bij de benen goed etc..
Ben benieuwd of deze nieuwe collectie beter wordt!
pi_29807377
Ik loop nog steeds vaak naar binnen bij de H&M, maar koop er niet zo veel meer; laatst alleen een pyama en oorbellen gekocht.
Ze hebben gewoon niet zo veel leuke dingen nu, en áls ze al leuke dingen hebben hangt het er alleen in maat 42 of zo

Ik ben de laatste tijd helemaal Bershka fan.
De broeken zijn gewoon super, ze hebben kleine maten en kosten echt geen fuck; de duurste broek is misschien 50 euro!
Echt een super winkel!

Het enige nadeel is dat de Bershka wat truitjes betreft geen maat S of zo kent. Het is allemaal M of L, en dat is gewoon veel te groot . Maar goed, (spijker)broeken en (spijker)jasjes zijn daar gewoon top, qua pasvorm en kwaliteit, voor weinig geld.
Что было, то прошло..
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:48:53 #61
55091 JorgL
Royale With Cheese
pi_29820021
Ik heb ook opeens een trui bij de H&M gekocht, voor het eerst Hmm had wel eens een tas gekocht maar nog nooit kleding. Kijk wel vaak even maar vind nooit wat daar, chaos
C'mon, C'mon, C'mon, C'mon,
Hook Me Up,
Bartender Please,
Won't You?
pi_29828816
Is er al een beetje nieuwe lading sinds vorige maand?
denk dat ik overmorgen ff ga checken of er nog wat leuks bij zit
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_30544515
In het nieuwe tijdschrift Glamour zit een kortingsbon waarmee je 15% korting op de vrouwencollectie krijgt.
pi_30544668
Weet ik
pi_30996368
De H&M heeft plannen om in Nederland kleding aan te gaan bieden via een postorderbedrijf en internet bron.

Handig voor de mensen die geen filiaal in de buurt hebben.
pi_30997179
Ik koop er echt 80% van mijn kleding, wat ik er niet koop is lingerie (alleen maar padded bh's en dat vind ik niks) en jeans of andere broeken, wel koop ik er veel accessoires, dat is gewoon top voor weinig geld.
pi_30997426
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef schatje het volgende:
De H&M heeft plannen om in Nederland kleding aan te gaan bieden via een postorderbedrijf en internet bron.

Handig voor de mensen die geen filiaal in de buurt hebben.
Leuk idee op zich, maar JUIST bij H&M wil ik eerst graag in de winkels kijken hoe het met de kwaliteit staat...
pi_30997485
Ga zo ff wat shirtjes kopen aldaar
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_30998534
H&M, daar heb ik tot twee keer toe een trui gekocht. En beide keren zag de trui er binnen enkele maanden vormeloos en oud uit. Nee, dank je, dan maar niet meer.
pi_31000885
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef schatje het volgende:
In het nieuwe tijdschrift Glamour zit een kortingsbon waarmee je 15% korting op de vrouwencollectie krijgt.
ja, geweldig!
Met de kwaliteit is meestal trouwens niets mis hoor. Van de wat goedkopere collecties, zoals divided red en black laat de kwaliteit idd wel eens te wensen over, maar dat zie je ook wel terug in de prijs .
Ik heb vandaag weer een gave beige wijdvallende trui gekocht, een groene leren middel-riem en een grijs jurkje.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_31005084
Heb ook een jas gekocht
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_31005157
Weet iemand hoe het zit met de kwaliteit van spijkerstof daar? Heb een spijkerrokje gekocht...

Truien durf ik toch niet helemaal te kopen daar eigenlijk, al klink het vast stom, maar ik heb het idee dat ze niet zo lang mooi blijven
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31030986
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:15 schreef Cheesecake het volgende:
(alleen maar padded bh's en dat vind ik niks)
Die pads kun je er 99% van de gevallen gewoon eruit vissen.
pi_31031687
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de kwaliteit van spijkerstof daar? Heb een spijkerrokje gekocht...

Truien durf ik toch niet helemaal te kopen daar eigenlijk, al klink het vast stom, maar ik heb het idee dat ze niet zo lang mooi blijven
Ik heb een Divided Red broek, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Is nog steeds prima.
Truien heb ik er ook wel gekocht, tis alleen opletten, zwart katoen bijvoorbeeld, daar weet je gewoon van dat het snel vaal/groenig wordt. Dat was dus al snel *exit* leuk zwart vest

Gewone truitjes heb ik er massa's van, blijven wel goed meestal.
Hahaha, ja dat klinkt errrrrg overtuigend maar ik bekijk het echt per truitje zeg maar, en dan met de prijs in mijn hoofd weeg ik af of ik het moet doen of niet.

Dat vest was een paar jaar geleden beginnersfoutje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:47:28 #75
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31052473
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef schatje het volgende:
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje .
[..]

bron
In Groningen nog niets gemerkt van die nieuwe lijn
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31053893
Ik heb laatst 2 shirtjes gehaald van die nieuwe lijn
Eentje heet SQIN en die andere heet STAR
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:03:06 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31133663
TIP! De nieuwe jeanslijn (&denim). Heb vanmiddag een spijkerbroek gehaald bij wijze van experiment. Was nooit zo'n fan van de jeans van H&M omdat het na verloop van tijd ging lubberen. Ik weet het nog niet van deze broek, maar het model is in elk geval geweldig. Ze hebben nu een aantal basismodellen, zoals Regular Flare, Regular Boot, Low Boot, Low Narrow etc. Eerste woord duidt op de heup, tweede op de pijp. Ben erg blij met mijn keuze (Boot Low) die je toch in andere winkels niet meer zoveel ziet. Hij kostte maar 49.95. Hopelijk blijft-ie lang mooi; dat claimen ze iig. wel!

Op de H&M-website kun je ook nog alle modellen bekijken en zelfs aanpassen op een My Vitrtual Model. Offewel aanpassen op jouw figuur.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aventura op 03-10-2005 01:10:47 ]
pi_31137011
Spijkerbroeken heb ik meestal van de H&M, die zitten prima. Misschien deze nieuwe ook eens gaan bekijken.

Vorige week heb ik een rokje met een shirtje gekocht, erg leuk, voor nog geen 25 euro.
pi_31151117
Ik kan dat my virtual model niet meer op de site terug vinden. Wie helpt me?
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:49:17 #80
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_31151683
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef niksan het volgende:

[..]

In Groningen nog niets gemerkt van die nieuwe lijn
ik gister wel.. in die nieuwe h&m bij de vismarkt geloof ik, daar hingen best veel leuke spijkerbroeken
pi_31170763
Sinds een kleine week hebben we ook (EINDELIJK) een H&M in Zoetermeer

Ben er al 4x geweest en elke keer iets gekocht

*blij is
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:50:17 #82
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31173642
Ik vind H&M vaak best leuk, maar wat een kleine maten hebben ze daar

Laatst kreeg ik uitleg van een verkoopster waarom maat 40 van de jongerenafdeling me vaak niet past, terwijl maat 40 van de andere afdeling me wel past (ik heb toch echt maat 40 ) Daar zit dus verschil in
Maat 40 is toch maat 40? Nee, bij de jongerenafdeling heb je een kleinere maat 40 en bij de andere afdeling de normale maat 40..... (wel erg letterlijk met 2 maten meten...)

Wat een kolder vond ik dat
15 jaar te laat geboren...
pi_31173783
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef aidyl het volgende:
Ik vind H&M vaak best leuk, maar wat een kleine maten hebben ze daar

Laatst kreeg ik uitleg van een verkoopster waarom maat 40 van de jongerenafdeling me vaak niet past, terwijl maat 40 van de andere afdeling me wel past (ik heb toch echt maat 40 ) Daar zit dus verschil in
Maat 40 is toch maat 40? Nee, bij de jongerenafdeling heb je een kleinere maat 40 en bij de andere afdeling de normale maat 40..... (wel erg letterlijk met 2 maten meten...)

Wat een kolder vond ik dat
Meisje bij coolcat: " In jouw maat?, Nee, we vekropen maat xxxxxxxl niet"
Dame bij M&S: "Ik pak even maat 36 voor je, 38 is duidelijk te groot."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:04:40 #84
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_31174039
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef aidyl het volgende:
Ik vind H&M vaak best leuk, maar wat een kleine maten hebben ze daar

Laatst kreeg ik uitleg van een verkoopster waarom maat 40 van de jongerenafdeling me vaak niet past, terwijl maat 40 van de andere afdeling me wel past (ik heb toch echt maat 40 ) Daar zit dus verschil in
Maat 40 is toch maat 40? Nee, bij de jongerenafdeling heb je een kleinere maat 40 en bij de andere afdeling de normale maat 40..... (wel erg letterlijk met 2 maten meten...)

Wat een kolder vond ik dat
Ik denk dat dat ligt aan dat de bouw van een meisje anders is als die van een vrouw.
En de maten zijn toch zo:
XS = 34
S = 36
M = 38/40
L=42

En M is medium, normaal, standaard, gemiddeld, whatever. En dat is bij een meisje dus anders als bij een volwassen vrouw. Anders zou de volwassen vrouw dus altijd een maat groter hebben, of bij de meisjes maar 32 ingevoerd moeten worden. Dat is dus niet alleen bij de H&M zo, maar ook bij andere winkels (al heb je daar vaak niet echt jongeren en vrouwen kleren appart)

* Ri-Klain als klein meisje trouwens heel blij is met 'kleine' maat 34 bij de H&M
Of niet soms?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:10:21 #85
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31174191
Tsja, ik ben 24, dan val je bij de H&M toch in beide categoriën volgens mij. Denk je de goeie maat te hebben, kun je weer terug... Zo kan het zijn dat ik bij de "damesafdeling" bij de H&M maat 38 moet hebben, en bij de "jongerenafdeling" (Divided en zo), maat 42.... Beetje krom vind ik
15 jaar te laat geboren...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:13:01 #86
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_31174266
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef aidyl het volgende:
Tsja, ik ben 24, dan val je bij de H&M toch in beide categoriën volgens mij. Denk je de goeie maat te hebben, kun je weer terug... Zo kan het zijn dat ik bij de "damesafdeling" bij de H&M maat 38 moet hebben, en bij de "jongerenafdeling" (Divided en zo), maat 42.... Beetje krom vind ik
Kan je dan niet gewoon 2 maten meenemen, of t kledingstuk gewoon zonder naar de maat te kijken beoordelen op zijn breedte "pas ik hier in?? ". Zo doe ik t meestal. Maar ik geef toe, H&M is niet echt geweldig in maten nee
Of niet soms?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:24:58 #87
57434 Marloes
Digital Love
pi_31364421
Even een vraagje:

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goedzittende spijkerbroek, ik ben er lang (1.83) en heb dus ook lange broeken nodig. Omdat ik soms nog wel hakken aan heb, wil ik dus ongeveer lengtemaat 36.
Van bovenmaat schommel ik een beetje, ik heb een broek van miss sixty en dat is waist 32, maar van indian rose heb ik bijv. weer een 33 omdat die klein vallen. Ik vroeg me dus ook af tot welke maat ze bij de h&m gaan? En of ze zulke lange broeken hebben? Want dan ga ik binnenkort even naar Amsterdam
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31365497
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:13 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Kan je dan niet gewoon 2 maten meenemen, of t kledingstuk gewoon zonder naar de maat te kijken beoordelen op zijn breedte "pas ik hier in?? ". Zo doe ik t meestal. Maar ik geef toe, H&M is niet echt geweldig in maten nee
Ik neem bij de H&M standaard van 1 ding twee verschillende maten mee naar t pashok. Zeker van truitjes, die moet ik echt betasten en schatten of ze nog gaan krimpen (mijn ma gooit ALLES in de droger, daar moet ik echt rekening mee houden).

Ik wil er ook weer heen, de enige echt goeie H&M ligt in Heerlen, die hebben tenminste Divided. En dat is zo ver, met een enge autoweg enzo en een enge parkeergarage

Volgende week dinsdag misschien eens met de trein gaan...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:20:54 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31365813
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje:

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goedzittende spijkerbroek, ik ben er lang (1.83) en heb dus ook lange broeken nodig. Omdat ik soms nog wel hakken aan heb, wil ik dus ongeveer lengtemaat 36.
Van bovenmaat schommel ik een beetje, ik heb een broek van miss sixty en dat is waist 32, maar van indian rose heb ik bijv. weer een 33 omdat die klein vallen. Ik vroeg me dus ook af tot welke maat ze bij de h&m gaan? En of ze zulke lange broeken hebben? Want dan ga ik binnenkort even naar Amsterdam
Dat is een hele lastige lengtemaat. Die zul je bij H&M vrijwel zeker niet vinden. een vriendin van me heeft die lengtemaat ook, maar ze heeft laatst een heel leuke spijkerbroek gevonden. Ik zal eens vragen waar ze die vandaan heeft.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:26:34 #90
57434 Marloes
Digital Love
pi_31365947
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is een hele lastige lengtemaat. Die zul je bij H&M vrijwel zeker niet vinden. een vriendin van me heeft die lengtemaat ook, maar ze heeft laatst een heel leuke spijkerbroek gevonden. Ik zal eens vragen waar ze die vandaan heeft.
Dankje
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31366346
volgens mij moet je gewoon bij H&M gaan kijken, ik ben 1.84 en ik kocht daar in elk geval tot 2 jaar terug spijkerbroeken die behoorlijk lang waren. ik kan me alleen niet herinneren of dat lengtemaat 34 of 36 was.
mocht je bij de H&M toch niet kunnen slagen: ik heb bij 'Jeans Centre', dat zit in de meeste grote steden wel, pas twee spijkerbroeken in lengtemaat 36 gekocht, met een beetje uitlopende pijp, van hun eigen merk Chief.
pi_31384870
heeft de H&M eigenlijk nog de lijn van Lagerfeld in de winkels?
Damn! We're in a tight spot!
pi_31389059
Die was toch al na een half uur uitverkocht?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:26:27 #94
57434 Marloes
Digital Love
pi_31389088
Nee die verkopen ze niet meer voor zover ik weet
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31404936
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef massy het volgende:
Sinds een kleine week hebben we ook (EINDELIJK) een H&M in Zoetermeer

Ben er al 4x geweest en elke keer iets gekocht

*blij is
Oeh! Waar dan?
pi_31658931
Het nieuwe gedeelte, waar nu mediamarkt en Kruidvat ook zitten..
pi_31660616
Ik heb vrijdag nog wel wat leuks gevonden. Drie broeken, waaronder twee van de nieuwe "&" lijn. Ik vond de knopen wel wat broos, maar goed, ik geef het een kans.

En een tof zwart fluwelen colbert/jasje.
pi_31692658
Welke H&M-winkel moet je als "Meneer" ( ) eigenlijk hebben in Eindhoven?
pi_31694498
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:15 schreef Ratt het volgende:
Welke H&M-winkel moet je als "Meneer" ( ) eigenlijk hebben in Eindhoven?
Die in dat nieuwe winkelcentrum naast de Bijenkorf Zowel onder als boven herenkleding.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:00:33 #100
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31695248
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:43 schreef SilverStar het volgende:
volgens mij moet je gewoon bij H&M gaan kijken, ik ben 1.84 en ik kocht daar in elk geval tot 2 jaar terug spijkerbroeken die behoorlijk lang waren. ik kan me alleen niet herinneren of dat lengtemaat 34 of 36 was.
mocht je bij de H&M toch niet kunnen slagen: ik heb bij 'Jeans Centre', dat zit in de meeste grote steden wel, pas twee spijkerbroeken in lengtemaat 36 gekocht, met een beetje uitlopende pijp, van hun eigen merk Chief.
Ik heb gisteren ook zitten spitten bij de nieuwe spijkerbroeken, maar ik heb alleen tot lengtemaat 34 gezien.. Maar het kan natuurlijk ook dat de 36 al weg waren.

Ik heb ook een nieuwe broek gevonden, van de nieuwe lijn. Was ik wel erg blij mee!
Whatever I want.
pi_31695779
ik moet ook maar weer eens voor een nieuwe jeans daar gaan kijken.. maar die nieuwe lijn is dus wel oké? geen idee hoe het eruit ziet
pi_31696046
Ik moet nog kijken hoe ze zich houden na een aantal keer dragen en wassen, maar ze zitten goed bij mij in ieder geval.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 00:13:24 #103
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32135273
Ik ben zo blij! De op-een-na-grootste H&M komt in Almere, en dan krijgen we echt alle speciale afdelingen, waaronder Divided. Ik ben zo blij .
Ohja een week voor de opening in Almere (ik weet geen datum, helaas) wordt dus het grootste filiaal van Nederland geopend in Maastricht.
Eergisteren wat inside info bij onze huidige H&M losgepeuterd, en het oude filiaal blijft ook en wordt volledig verbouwd.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 10 november 2005 @ 00:21:56 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_32135527
Maastricht? Eindelijk wat te doen in mijn tussenuren. Thanks for the info
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:08:35 #105
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32171059
* Jojogirl gaat vandaag naar Leidschendam, waar ze nu eindelijk 2 H&M's schijnen te hebben in plaats van 1 te kleine die zowel kinder als dames als positiekleding heeft.

En ik heb ze alle 3 nodig, die afdelingen, moet nieuwe broeken hebben (ben nu 13 weken zwanger en mijn eigen broeken passen niet meer op 1 na), baby dingetjes, en nieuwe shirtjes.
pi_32171210
Ik moet ook nog wat shirtjes, ook voor te sporten......morgen eens in de stad gaan kijken.
pi_32173272
Nog iemand de Stella McCartney collectie bekeken?
Billie Holiday is Lady Day!
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:21:48 #108
70004 niksan
net een beetje meer
pi_32176866
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:04:34 #109
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32199194
Bekeken wel via de site, maar aan een trip naar de winkel heb ik me niet gewaagd: absoluut niet mijn smaak en niet buik-proof.

Gisteren in Leidschendam wel wel een positiebroek, twee buikbanden, een spencer, een zooi accesoires en wat babydingen gekocht.
pi_32948802
Ik was vanmiddag even in Utrecht aan het shoppen en zag plots een nieuwe H&M. In de Steenstraat wel te verstaan. Wel een leuk filiaal. Alleen het personeel deed een beetje uit de hoogte. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan.

De H&M heeft nu 4 filialen in Utrecht .
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:50:00 #111
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32949823
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:29 schreef Kyara het volgende:
Ik kan dat my virtual model niet meer op de site terug vinden. Wie helpt me?
http://myvirtualmodel.com/en/go_shopping.htm
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32950701
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Ik ben zo blij! De op-een-na-grootste H&M komt in Almere, en dan krijgen we echt alle speciale afdelingen, waaronder Divided. Ik ben zo blij .
Ohja een week voor de opening in Almere (ik weet geen datum, helaas) wordt dus het grootste filiaal van Nederland geopend in Maastricht.
Eergisteren wat inside info bij onze huidige H&M losgepeuterd, en het oude filiaal blijft ook en wordt volledig verbouwd.
!!!!!!!!!!

Het is *ergens* in maart
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:44:56 #113
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_32955742
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
...
De H&M heeft nu 4 filialen in Utrecht .
4? Ik ken er maar 3 Hoog Catharijne, Oude Gracht en op de Steenweg... Waar is nummer 4??
Of niet soms?
pi_32955815
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Ik was vanmiddag even in Utrecht aan het shoppen en zag plots een nieuwe H&M. In de Steenstraat wel te verstaan. Wel een leuk filiaal. Alleen het personeel deed een beetje uit de hoogte. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan.
Daar zijn ze gauw vanaf als je een beetje de vervelende klant gaat uithangen hoor.
pi_32956320
H&M, prima winkel voor de arme student al prefereer ik de 'WE', daar hebben ze originelere overhemden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32956598
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 21:44 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

4? Ik ken er maar 3 Hoog Catharijne, Oude Gracht en op de Steenweg... Waar is nummer 4??
Winkelcentrum Overvecht. Voornamelijk kinderkleding .
pi_32980487
In Zwolle komt ook een H&M, in het voormalige Etos pand. Niet supergroot vermoed ik zo.

Een vraagje, ik zag op de site een jurk van de kerstcollectie van 19,95, iemand die al gezien/gepast/gekocht?
pi_32980663
Is dat de Etos die naast de VET zit, of die waar de Benetton zit?
pi_32982339
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 22:05 schreef SilverStar het volgende:
Is dat de Etos die naast de VET zit, of die waar de Benetton zit?
Die kant van de Benetton ja.
pi_32982422
oh ik zat even verkeerd bedenk ik me net, maar goed, is het de Etos naast de Expo?
pi_32983500
Nee hij zit wat verderop... richting Van haren. Ietsje verder nog zelfs geloof ik.
pi_32989737
ik ben duidelijk te lang niet meer in Zwolle Centrum geweest. Maar wel heel gaaf dat daar een H&M komt, daar hebben we echt jaren op gewacht!
pi_33000229
Ik kwam toevallig met mijn moeder en haar vriendin in de H&M. Gingen ze alles netjes opvouwen en kledingstukken die op de grond lagen weer ophangen.
pi_33008298
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik kwam toevallig met mijn moeder en haar vriendin in de H&M. Gingen ze alles netjes opvouwen en kledingstukken die op de grond lagen weer ophangen.
Dat deed mijn moeder eerst ook

Maar goed, ik ga altijd in de bieb de boeken rechtzetten alleen omdat ik er in eentje werk

En het is toch niet zo moeilijk om die dingen ff recht te zetten als je er eentje uit gepakt hebt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33014654
Ik hang ook alles netjes terug, vouw het op of laat de verkoopster (m/v) het doen. Zo gebeurd...
pi_33085191
Bestaat de Clothes lijn nog? In Den Haag is het in elk geval weg
pi_33097455
Ik heb zo een mooi overhemd gekocht bij de H&M! Ben er helemaal gelukkig mee
pi_33100881
Ze hebben mooie dingen bij de H&M en echt niet duur. Ik heb alleen niet altijd zin om door die winkel te struinen op zoek naar iets leuks in die drukte en puinzooi!
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_33126098
kan maar een ding zeggen: de H&M is gewoon top
pi_33140757
Ik hou van de Beautybox!
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:25:27 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_33140796
Gisteren nog een coltrui en een vest gescoord die beiden over mijn buik heenpassen En dat in een H&M zonder H&M Mama.
pi_33142563
Had ik al verteld dat ik een cool fluwelen jasje heb gescoord bij de H&M?
pi_33149620
Hier vind ik de h&m wel een leuke winkel, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn zoontje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33150780
ik heb een (roze) trui gekocht bij de H&M maar ik vind het wel heel erg jammer dat bij de ellebogen al een rekking in de stof zichtbaar is. dit na 2 keer dragen! okee, hij was dan wel 2 tientjes, maar toch jammer
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33191121
quote:
Karl verslaat Stella



Fashionscene houdt helemaal niet van economisch getinte persberichten, alles met cijfertjes zien wij als financieel gezever. Tenzij al die getalletjes goed nieuws voor ons betekent.

En dat is het geval met Hennes & Mauritz. Hun jaarverslag brengt niets anders dan goed nieuws, niet alleen voor hun (winst), maar ook voor ons. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Rolf Eriksen, president van de Zweedse modeketen, heeft bekend gemaakt dat na de daverende succes-samenwerkingen met Stella McCartney (damescollectie) , Elio Fiorucci (badkleding) en Solange Azagury-Partridge (sieraden), ze volgend jaar veel meer van dit soort designerdeals willen doen.

Daarnaast hebben ze het afgelopen jaar de kwaliteit van hun kleding verbeterd en ook dit willen ze volgend jaar voortzetten; nieuws dat ons heel gelukkig stemt. Verder zal de H&M hun mannenpakken collectie uitbreiden, nieuws waar wij vrouwen weinig mee kunnen. Maar vooruit, wij gunnen de andere sexe ook een lolletje.

Hennes & Mauritz heeft tevens vastgesteld dat de collectie van Stella minder heeft opgeleverd dan de kledinglijn van haar voorganger in 2004, Karl Lagerfeld. Misschien omdat hij zowel een dames- als een herencollectie had ontworpen en zijn kleding in 500 winkels te koop was tegenover Stella’s 400? (RA)
bron

Het laatste gerucht is dat ze bezig zijn om Miuccia Prada te strikken. Zie Miuccia Prada doet H&M
pi_33204978
ja van van Prada hoorde ik.
Van mij mogen ze sowieso wel doorgaan met die acties
Alleen die Stella-creaties vond ik niet zo heel geweldig eigenlijk..
pi_33205188
Prada bij H&M
pi_33208133
Hopelijk ook eens iets voor de mannen ?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_33508839
Btw, als je nu inschrijft voor de nieuwsbrief op de h&m site, krijg je een kortingscoupon van 10% op een willekeurig artikel in je email
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_33510236
De H&M Is echt top!
Heb er een nieuwe ring gekocht, een haarklem en een muts
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_33518439
Ik was vandaag nog in de H&M, Kalvertoren. Ze hebben er veel te veel leuks
Alleen een zonnebril (lol!), oorbellen, broek en armbandne gekocht, ik ehb me ingehouden.
pi_33641258
hebben ze ook zonnebrillen voor mannen? (buiten dat het niet het juiste seizoen is, maar de vorige poster kocht er ook eentje recentelijk...) want autorijden met laagstaande zon is niet te doen en ik wil ff goedkoop een leuke kopen
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33642018
Ik ga vrijdag even, jurkjes en rokjes inslaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_33658015
H&M iswel een leuke winkel
jammer dat er in meppel of zwolle geen zit..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:55:04 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_33658179
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef FlashingMoments het volgende:
H&M iswel een leuke winkel
jammer dat er in meppel of zwolle geen zit..
In Zwolle komt ook een H&M. In het voormalige Etos pand. Staat ergens in dit topic geloof ik.
pi_33658303
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga vrijdag even, jurkjes en rokjes inslaan.
Je weet waar de foto's naar toegestuurd kunnen worden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33658484
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef schatje het volgende:
In Zwolle komt ook een H&M. In het voormalige Etos pand. Staat ergens in dit topic geloof ik.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:34:14 #148
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33677732
De nieuwe zomercolletie is leuk!... . Althans, er zitten wel leuke dingetjes bij.














Zo, wel genoeg denk ik zo .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_33703088
Ik vind die laatste twee wel wat. Zou dat laatste truitje er ook in het zwart zijn?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_33704020
Bij de tweede, derde en vierde rij vind ik het meeste niets aan. De rest wel .
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:04:50 #151
57434 Marloes
Digital Love
pi_33705426


leuk!

Weet iemand vanaf wanneer deze collectie wordt verkocht?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:05:38 #152
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33705455
Ik vind H&M best een chillende winkel voor wat kleertjes
Ik heb zo'n relax trui in het grijs !! en een broek.. ze hebben best relaxte kleding en helemaal niet gek duur.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:56:53 #153
70004 niksan
net een beetje meer
pi_33708731
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:04 schreef Marloes het volgende:
[afbeelding]

leuk!

Weet iemand vanaf wanneer deze collectie wordt verkocht?
Nu ligt de voorjaarscollectie in de winkel, dus ik denk eind maart, begin april ligt de zomercollectie in de winkel
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_33709844
Wow, ik vind alles echt super behalve de laatste rij.

nummer 1, 2, 3, 4 en 8 MOET ik gewoon hebben!
pi_33716734
Dat groene ding op de onderste rij! Die wil ik hebben
pi_33729201
Meer rokjes
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:06:17 #157
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_33771407
Afgelopen week was ik in Oostenrijk bij diverse filialen van de H & M. wat een verademing is dat zeg.
Die winkels zijn allemaal opgeruimd, geen overvolle schappen en rekken, kleding mag je na het passen in een appart rek hangen, genoeg personeel wat door de winkel rondloopt, en het aller belangrijkste, geen lange wachtrijen bij de kassa of paskamers.

Waarom zijn de NL'se winkels altijd een puinhoop eerste klas en loopt er amper personeel rond, Oostenrijk lijkt me qua salarissen op het zelfde niveau te bevinden als in Nederland, en de huren van de panden zullen ook wel op een gelijk waardig niveau zitten.

De sales in Oostenrijk waren ook erg interessant, een groot deel van de collectie tussen de 40 a 50% korting.
pi_33771992
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:04 schreef Marloes het volgende:
[afbeelding]

leuk!

Weet iemand vanaf wanneer deze collectie wordt verkocht?
Die wil ik !!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:06:01 #159
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_33773177
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:23 schreef massy het volgende:

[..]

Die wil ik !!!
Ik ook
Of niet soms?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:13 #160
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_33775723
Wat een supercollectie, dit is juist datgene wat ik in andere winkels uit de rekken pluk! Ik wil álles dus

H&M
pi_33777926
Hebben, hebben hebben!
Dadelijk loopt heet vrouwelijk Fok in hetzelfde Kunnen we een H&M meet houden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:23:54 #162
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_33777956
Is dat niet altijd zo bij H&M?
pi_33779663
Okee, ik wil deze


deze



en deze



Maar omdat ik dus nog even moet wachten heb ik vandaag iig alvast een hele mooie donkergroene blouse gekocht.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_33798167
grr ik had laatst hele dure hold-ups gekocht met een hele mooie kanten rand , echt ik heb ze 1 seconde aan (heeeel voorzichtig aangedaan vanwege de prijs) ik heb hem echt 1 sec aan (nog niet bewogen) en er zit al een gat in met een kleine ladder...
2 dagen later zat er onder die kanten rand een gat ten grote van mijn hand...
Echt de H&M is zulke slechte kwaliteit , maar toch blijf ik er komen (al zijn de kleren er heel vaak niet om aan te zien) maar ben je op zoek naar basic en goedkoop slecht spul is het de winkel waar je moet zijn..

Gister dus weer een broek gekocht...
[=[_]=]
[+[_]::]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:23:29 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33805717
Voor het seizoen waarin je shirtje moet meegaan is de kwaliteit wel okay. Verwacht inderdaad geen kleding die je jaren later nog kunt dragen. Broeken misschien wel, maar shirtje zeker niet...).
Ik heb nog een colbertje uit de collectie van 2001/2002. Het ietwat lange model is het enige wat verraad dat-ie wat gedateerd is, voor de rest is de kwaliteit nog steeds goed. Ik heb wel vorig jaar een kashmier(nep?) wollen jas gekocht bij de H&M en daar is de voering al helemaal gaar en het wol op de rug een flink stuk dunner geworden. Dat vind ik wel jammer...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_33807092
ik heb nog shirtjes van de H&M uit 1999, die doen het nog prima!
pi_33808034
Ik heb ook een shirtje die al drie jaar oud is en goed is. De kleur wordt nu wel iets valer. Mijn winterjas waar ik maar geen afstand van kan doen doet het ook nog steeds prima.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:45:58 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33813194
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef SilverStar het volgende:
ik heb nog shirtjes van de H&M uit 1999, die doen het nog prima!
Dan was je hem zeker niet al te fanatiek?
Een beetje wassen en drogen en de gaten vallen in het gemiddelde H&M-shirt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_33857518
Schubbekut, waarom ga je er dan niet mee terug en vraag je een nieuwe??
Na zo'n korte tijd vind ik niet dat het kapot mag gaan.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:32:27 #170
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33859076
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:29 schreef MaRySe het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!

Het is *ergens* in maart
Als ze in maastricht in maart open willen gaan, dan komen ze toch flink aan het bouwen. Het is nog 1 grote bouwput.
Komen ze in het mosae-forum te zitten of in de voormalige entre-deux? Beiden zijn overigens nog niet afgebouwd. Laat staan dat er op kort termijn al een winkel in zou kunnen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 9 januari 2006 @ 10:34:13 #171
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33859109
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn. (Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
  maandag 9 januari 2006 @ 10:45:22 #172
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33859335
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan was je hem zeker niet al te fanatiek?
Een beetje wassen en drogen en de gaten vallen in het gemiddelde H&M-shirt.
Ik heb ook nog oudere h&m shirtjes en die was ik toch vrij fanatiek (na 1 dag dragen gaan ze de was in) aangezien het fijne zomer-shirtjes zijn. Ook de iets dikkere stoffen (wintertruitjes) gaan vaak een rondje wasmachine maken. En zonder problemen.

Je moet het alleen niet in de droger gooien, maar dat geld voor bijna alle kleding.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_33860374
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn. (Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
Met een kleine cupmaat is het ook niet zo'n succes.
pi_33887577
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan was je hem zeker niet al te fanatiek?
Een beetje wassen en drogen en de gaten vallen in het gemiddelde H&M-shirt.
ik was ze vaak genoeg (dwz na 1 keer dragen), drogen doe ik gewoon aan de waslijn, dat scheelt denk ik ook. en het zijn niet mijn favoriete shirtjes, dus zoooo megavaak draag ik ze niet
pi_33971378
quote:
Sale bij H&M
Misschien wist je het nog niet of je bent 't gewoon vergeten. Maar hij is al even aan de gang en hij gaat nog heel even door. De SALE van H&M. Vandaag starten we met kortingen tot zelfs 70% op héél véél fashion. Kom dus snel naar de winkel en profiteer van deze super kortingen. Check voor de dichtstbijzijnde winkel de store locator op www.hm.com.

Omdat jij je aangemeld hebt voor de H&M Newsletter ontvang je dit nieuws als eerste. Misschien wil je vriend of vriendin dit ook wel? Elke nieuwe aanmelding op www.hm.com ontvangt een bon met 10% korting!

Tot ziens bij H&M!
Voor diegene die niet de nieuwsbrief hebben
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:22:57 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33971676
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Roeji het volgende:

Je moet het alleen niet in de droger gooien, maar dat geld voor bijna alle kleding.
Heb je een verhakselaar als droger dan? De gemiddelde kleding kan best tegen een droger hoor
Maar goed, hier gaat alles dus in de droger ja. Ik heb het een beetje gehad na 4 jaar klooien met waslijntjes.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:49:40 #177
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33974388
Nee ik heb geen verhakselaar als droger. Maar ik houd me gewoon aan de voorschriften van het etiketje. Ik had beter niet 'bijna alle kleding' neer moeten zetten. Maar bijna alle truitjes wat niet van 100% katoen is. Het meeste kan op stand 1 van de droger, nou dan draait dat ding in verhouding zo lang, dat ik het gewoon op een kledinghanger ophang en zo laat drogen.

Ik heb altijd 2 van die vreselijke rekken gehad. Nu hang ik alles aan een stang op een kledinghanger, wat tenminste niet de droger in kan. Maar ik heb t geluk dat ik alleen voor mezelf hoef te wassen. Scheelt nogal.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_33999888
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Voor diegene die niet de nieuwsbrief hebben
Sale is zo goed :love:
Gisteren was er in Alphen ook al 70% korting, dus ik heb een mooie lange groene corduroy jas gekocht voor 15 euro Die kan ik van de lente mooi aan
pi_34004281
Is er nog steeds sale?? Dan ga ik morgen nog eens een kijkje nemen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:33:18 #180
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34004552
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn. (Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
Yup, dat probleem ken ik

maar dat is niet alleen bij H&M zo CoolCat bijvoorbeeld, ook zo'n winkel waar je met een flinke borstpartij niet gauw iets zult vinden wat leuk past. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat hun lingerie meestal maar tot C gaat. Dubbel D-tje zal je er niet vinden, en ze hebben meestal zulke leuke lingerie
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:34:56 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34004589
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heb je een verhakselaar als droger dan? De gemiddelde kleding kan best tegen een droger hoor
Maar goed, hier gaat alles dus in de droger ja. Ik heb het een beetje gehad na 4 jaar klooien met waslijntjes.
Toch slijt kleding sneller als je het in de droger gooit, het kan er best tegen hoor, maar slijten doet het dus wel sneller. Onze goede kleding gooi ik echt nooit in de droger, dan maar ff het wasrekje uitklappen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34004642
h&m ..alleen de lingerie word snel lelijk in de was...maar verder! heerlijk om te shoppen
lovely
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:09:14 #183
98634 Lempicka
Back to Life
pi_34005326
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn. (Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
Ik heb een c-cup, maar een grote bovenwijdte, en ik moet gewoon een te grote maat kopen en de zijnaden dan weer innemen.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:36:11 #184
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34007488
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Yup, dat probleem ken ik

maar dat is niet alleen bij H&M zo CoolCat bijvoorbeeld, ook zo'n winkel waar je met een flinke borstpartij niet gauw iets zult vinden wat leuk past. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat hun lingerie meestal maar tot C gaat. Dubbel D-tje zal je er niet vinden, en ze hebben meestal zulke leuke lingerie
Lingerie is inderdaad een drama. Naast dat het met niet past (het gaat volgens mij ook tot C, en aangezien ik D heb ik kan ik het dus vergeten) houdt het zich ook slecht. Strings blijven wel goed, trouwens, vind ik.
Ik ben wel blij met de lengte van de kledingstukken. Veel t-shirtjes bij bijvoorbeeld Mango of Zara zijn mij te kort, bij H&M heb ik dat zelden. Ook de lengte van de broeken is mij vaak precies goed (ik heb maat 40 en ben 1.73 m).
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:52:22 #185
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34009912
Dat heb ik ook, de lengte van de broeken (ik heb lange benen ivm de rest van mnlichaam) is altijd redelijk goed, waar ik bij andere winkels vaak hoogwaterbeentjes heb
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34020607
vandaag ff gekeken bij de sale. qua kleding kon ik niets vinden (hooded sweaters, die ik wel wilde zaten voor geen meter), maar heb wel een zonnebril (met van die grote glazen) gekocht voor het autorijden met laagstaande zon
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_34028545
Die zwarte of die lichtbruine? Die zwarte heb ik nl.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:20:56 #188
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_34030068
Vorige week in Veenendaal geweest, ook een kijke genomen bij de H&M natuurlijk. Wou groene oorbellen halen; vergeet ik het . Verder was het dikke uitverkoop, alleen het was jammer dat alle maten weg waren, alleen de grote of super kleine waren nog over. Verder hing niks meer op z'n plek, as usual. Niet kunnen slagen dus.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_34045951
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef Syytön het volgende:
Die zwarte of die lichtbruine? Die zwarte heb ik nl.
de bruine maar ik heb geeneens een zwarte gezien volgens mij
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_34113373
Ben zaterdag effe wezen kijken, maar alles wat ik leuk vond was niet in de aanbieding.....jammer dus.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:24:25 #191
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_34253144
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:29 schreef MaRySe het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!

Het is *ergens* in maart
Ik heb het vandaag even nagevraagd, wanneer die in maastricht open gaat.

Nu was het verpletterende nieuws dat er niet 1 maar 3!!!!! H&M's naar maastricht komen!

En die grootste gaat in september open. Een van die andere 2 mogelijk al een poos eerder. Die derde volgt later. Die 2 kleinere worden waarschijnlijk met één concept ingericht. Ofwel een van de merken van h&m.
De grootste komt in het in aanbouw zijnde mosae-forum. Een van de andere komt in de voormalige Entre-deux. Die derde was nog niet bekend.

*helemaal blij is*
*bankrekening totaal ongelukkig wordt met de gedachte eraan, alleen al*
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_34282145
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef Little_Angel het volgende:
De nieuwe zomercolletie is leuk!... . Althans, er zitten wel leuke dingetjes bij.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]


[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Zo, wel genoeg denk ik zo .
die slippertjes oorbellen armbanden rokje

ik moet het hebben. ALLLEMEAALALLL
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:48:30 #193
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_34494420
stuffie is er weer morgen weer shoppen coole kleertjes halen bij hennes!
pi_34495496
Hoe zien jullie die plaatjes, waar kun je die vinden op de site?
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:03:27 #195
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34546180
Ja, dat wilde ik nou ook vragen, Sweetsixteen. Ik heb het hele internet afgestruind naar meer (want de kleding op de plaatjes die reeds gepost werden vind ik erg mooi) maar ik kan nergens wat vinden...Ligt dat nu aan mij of heeft Little_Angel gewoon bepaalde connecties bij onze Zweedse vrienden?
pi_34546678
Ik heb er gisteren nog 2 basishirtjes gekocht, prima kwaliteit en lekker lang

Ook heb ik een broek uit 1998 die ik echt jaaaren heb aangehad, en gewassen En nog steeds goed is!

Was 30 gulden ofzo.

Alleen lingerie moet je echt niet kopen bij de h&m Beugels steken na korte tijd al uit bh's, strikjes laten los etc.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:44:17 #197
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_34552799

Oeh, leuk !
Die ga ik halen
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_34552982
In het najaar van dit jaar is het ook mogelijk om H&M kleding online te bestellen.
pi_34604932
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
In het najaar van dit jaar is het ook mogelijk om H&M kleding online te bestellen.
Dat zou helemaal toppie zijn
  maandag 30 januari 2006 @ 10:22:44 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34606340
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
In het najaar van dit jaar is het ook mogelijk om H&M kleding online te bestellen.


dat ze daar nu pas mee komen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:45:35 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_34617081
Ik had een mooie zwarte Hoodie. Extra groot gekocht in maat 42 zodat ik er lekker in kon wonen en hij extra warm zou zijn. 1 keer gewassen op 40 graden (moet kunnen toch?) en hij's 2 maten kleiner. H&M. Joepie .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_34617176
Mijn grijze hoodie is nu een naveltrui geworden. Niet echt charmant als je man bent. Ook niet als je vrouw bent.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:53:21 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_34655221
Ik vind de nieuwe collectie toch wel erg leuk hoor.

Afgelopen 2 weken gescoord: 2 rokjes, 2 bloesjes, 2 truitjes, een broek + jasje en een t-shirtje voor het sporten.
pi_34656025
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had een mooie zwarte Hoodie. Extra groot gekocht in maat 42 zodat ik er lekker in kon wonen en hij extra warm zou zijn. 1 keer gewassen op 40 graden (moet kunnen toch?) en hij's 2 maten kleiner. H&M. Joepie .
Je kunt beter op 30 graden wassen als ie niet echt vies is.

Verder kun je er natuurlijk altijd mee terug gaan .
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:43:45 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_34666313
Dat was het probleem dus. Er zaten wat kleine tandpasta of andere vlekjes in. Ik had er wat Shout opgedaan en daar gingen ze al van weg, maar ik dacht dat 30 graden misschien niet genoeg was Maar mischien was-ie ook niet bestand tegen mijn droger
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:49:05 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34666491
Nooit kleding in de droger doen! Een droger gebruik je alleen maar voor beddengoed en handdoeken. En sokken.
pi_34666925
Mijn hoodie is nog 100% perfect.
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:29:11 #208
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34667820
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.

Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34671157
SEMTEX, ik denk dan dat het de droger is geweest. Daar krimpt wel vaker kleding in.
Ik doe nooit kleding in de droger, behalve ondergoed en spijkerbroeken.
pi_34842316
Ze zoeken nog wat mensen in Zwollywood

http://www.hm.com/corporate/do?action=workathmviewhome
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_34843475
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.

Balen is dat he Ik word sowieso altijd ziek van al die verkeerd teruggehangen spullen bij de H&M. Sta je daar met een fantastisch truitje in maat XS en de rest is nergens te bekennen Ik heb me al heel vaak te pletter gezocht

Het word weer eens tijd om er heen te gaan trouwens, de Only/Vero Moda truitjes beginnen de overhand te krijgen in mijn kast (want die winkel ligt gewoon wel in mijn woonplaats. Vandaag 2 dezelfde truitjes gekocht, 'n rooie en 'n witte, 5.95! Ik had bijna nog een donkerblauwe ervan gekocht )(deze week maar doen, heb er echt spijt van dat ik het niet meteen gedaan heb....)

OHHHH ik heb een truitjes-tic
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:08:51 #212
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_34871644
hebben ze al weer tassen voor mannen in H&M Groningen ? Wordt wel weer eens tijd lijkt me
niets
pi_36087620
Ik zag op de site alweer nieuwe voorjaarscollectie
Ga vanavond maar eens kijken!
pi_36102156
De H&M in Zwolle wordt dus alleen voor dames \o/ en gaat in April open.. de 19e? ik zag het op de ramen maar ik ben de datum vergeten. 11 uur iig. Volgens mij staan dan al die meiden te dringen voor de deuren
  vrijdag 17 maart 2006 @ 07:45:08 #215
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36106941
In de nieuwsbrief stond een bon voor (ik dacht) 20% korting op linnen broeken en rokken. .
Whatever I want.
pi_36311709
Het was vandaag zulk heerlijk lenteweer dat ik een hele cheesy (maar wel mooie) bloemetjesjurk bij de h&m heb gekocht
De lentecollectie is leuk!
pi_36321051
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 07:45 schreef PeRi het volgende:
In de nieuwsbrief stond een bon voor (ik dacht) 20% korting op linnen broeken en rokken. .
Welke nieuwsbrief??
pi_36323688
Als je je nu op www.hm.com abonneert op de gratis nieuwsbrief, krijg je meteen per mail een bon voor 25% korting op een artikel naar keuze .
amokaapjeeh O+
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:21:35 #219
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_36342235
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef Coconut het volgende:
Als je je nu op www.hm.com abonneert op de gratis nieuwsbrief, krijg je meteen per mail een bon voor 25% korting op een artikel naar keuze .
Oe, lekker vaak uitprinten en in verschillende H&M's inleveren
Of niet soms?
pi_36412510
H&M Barcelona Op de Ramblas

Helaas had ik bij me en die had na twee passen al zijn gezicht op en na de eerste verdieping was dat dus ik heb alleen maar ff snel kunnen kijken

En dan beweert hij op zaterdagavond (met de kennis dat zondag alles dicht is daar) dat hij het écht he-le-maal niet erg had gevonden in de H&M.

Ja dag Toen ik hem bits toebeet dat je met mannen NIET kan winkelen sputterde hij nog tegen, waarna ik nog pissiger werd Mij een beetje een super H&M door de neus boren en het dan ook nog niet toegeven

Dus binnenkort even een vriendin charteren en dan naar Heerlen of Eindhoven om de schade maar ff in te halen.

en ze hadden een keivette mannenverdieping in Barca. Maakte geen enkele indruk. KERELS! *zucht*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36413202
Ik koop er alles, heerlijk!
Vooral de kinderafdeling!
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  maandag 27 maart 2006 @ 19:45:42 #222
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36413931
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:59 schreef Syrena het volgende:
Herkenbaar verhaal
Nog even wachten en dan zijn er 3 in maastricht!! De eerste gaat in augustus of september open. De rest volgt snel daarna!
Oja, een ervan wordt de grootste van Nederland. Dus dan zou ik manlief ook maar thuislaten en lekker alleen of met een vriendin gaan shoppen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36414408
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nog even wachten en dan zijn er 3 in maastricht!! De eerste gaat in augustus of september open. De rest volgt snel daarna!
Oja, een ervan wordt de grootste van Nederland. Dus dan zou ik manlief ook maar thuislaten en lekker alleen of met een vriendin gaan shoppen


Wat me echt het meeste stoort is dat hij er volledig van overtuigd is dat het leuk winkelen is met hem. Het is ook leuk, zo lang we geen vrouwenmodezaken binnenlopen. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen zodra we de drempel van de H&M of Vero Moda ofzo overstappen. Ik kan echt geen uren lekker neuzen met iemand die er overduidelijk geen flikker aan vindt en uren neuzen MOET gewoon in de H&M.

Ik ga eerdaags gewoon een verborgen-camera programma bellen, kan ie tenminste zien wat ik bedoel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 maart 2006 @ 20:08:52 #224
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36414653
hahahaha, ik weet precies wat je bedoelt. Er heerst meteen een grafstemming zodra ze over de drempel van de h&m (oid) heen stappen. Ik liet mn ex dan ook altijd thuis als ik daarheen ging, of ik dropte hem in een of andere game-shop in de buurt.

Maar ik heb mn ex overigens wel eens zover gekregen om op de mannenafdeling te kijken (in antwerpen was dat, was heel ruim en heel netjes) om zo het verschil te zien met de prijzen die hij altijd bij de mexx en esprit betaald. Hij was aangenaam verrast en is notabene met een broek daar weggegaan. Heeft ie overigens nooit aangehad, want het was toch geen Mexx dwaas dat t was/is.

Ik shop overigens het liefste alleen of met mn moeder. Geen zin om identiek eruit te zien als een vriendin.
Voglende week lekker naar de h&m's in Hasselt, die zijn ook errug leuk
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36434045
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef Coconut het volgende:
Als je je nu op www.hm.com abonneert op de gratis nieuwsbrief, krijg je meteen per mail een bon voor 25% korting op een artikel naar keuze .
Zo, net gedaan.
Ben benieuwd.

edit: mail gekregen, bon is geldig t/m 14 april. 2006

[ Bericht 7% gewijzigd door Koningin op 28-03-2006 14:52:24 ]
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:37:29 #226
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_36441445
Heel fijne bon idd...
pi_36452572
H&M, leuk voor een seizoen, daarna kan je ze afschrijven.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:45:23 #228
98634 Lempicka
Back to Life
pi_36455579
die gratis bon site van de H&M is wel verschrikkelijk langzaam zeg...
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_36456446
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef Lempicka het volgende:
die gratis bon site van de H&M is wel verschrikkelijk langzaam zeg...
Lijkt me eerder aan je internetverbinding liggen, hier gaat het wel snel.
amokaapjeeh O+
pi_36456735
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:

  woensdag 29 maart 2006 @ 20:42:38 #231
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36473430
15x uitprinten en los
pi_36492313
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:

[afbeelding]
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
pi_36495266
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
Bij de kassa's staan ook bordjes waarmee je er op geattendeerd wordt dat als je je voor de online nieuwsbrief aanmeldt, een 25% kortingsbon krijgt.
amokaapjeeh O+
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:17:23 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36495847
Zo,.even tweemaal uitgedraaid, ook voor mijn collega, vanavond meteen even shoppen
pi_36496872
Ben benieuwd of ie zo ook werkt?
pi_36496946
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.

Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.
pi_36504386
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
Vertrouw je me niet? Tis een printscreen van (een deel van) de originele mail die je krijgt als je je aanmeld
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.
En anders dus 20 euro en dat scheelt nogal.
pi_36505366
Ik ben net bij de H&M geweest en dacht toen pas aan die bon. Niet verwacht dat ik er vanavond nog terecht zou komen.

Maar goed, ze hadden niks leuk Ik heb alleen een bandana-ding en speldjes gekocht, dus ik kan de bon voor een andere keer bewaren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36505772
Binnenkort opent er in Almere een tweede H&M en dat is de 1 na grootste van Europa...
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:51:45 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36506496
En gescoord, ik wilde een zomerjasje en heb een leuke gevonden. Van 40 voor 30 euro .
Vind de rest van de collectie maar bagger. Heel veel fletse kleuren, die volgens mij voor niemand flatteus zijn.
pi_36510787
Dat is momenteel in elke winkel zo. Ik vind de mode dit jaar echt verschrikkelijk lelijk, saai en truttig-vrouwelijk. Al die huidtinten en perzikkleuren en dergelijke, gatverdamme. Ik vind het nog erger als je al die ellende combineert met de momenteel zo populaire houten sleehakken. Helaas apen alle winkels elkaar na, zodat ik een hele middag zal kunnen zoeken naar dat ene leuke zwarte t-shirtje dat er te koop is.

Laten we hopen dat de mode voor lente/zomer 2007 wat leuker is.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2006 23:45:58 ]
pi_36515417
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
En gescoord, ik wilde een zomerjasje en heb een leuke gevonden. Van 40 voor 30 euro .
Vind de rest van de collectie maar bagger. Heel veel fletse kleuren, die volgens mij voor niemand flatteus zijn.
Hadden ze al wat leuke jassen? Ik moet ook een tussenjas hebben (tussen de winter-zomer en tussen de zomer-winter...) en ik heb nog nergens wat kunnen vinden.

Ik ben trouwens zondag in Maastricht, is er daar nu al eentje? Zo ja, waar?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:51:31 #243
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36517545
Nope nog niet, zijn nog aan het bouwen . Pas in het najaar gaan ze open.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36522636
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Nope nog niet, zijn nog aan het bouwen . Pas in het najaar gaan ze open.
Jammer...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:37:37 #245
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36530829
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
pi_36530869
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:52:45 #247
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36531231
k wou nog even een broek kopen gister, k moest 34-34 hebben, hadden ze écht alle maten behalve die.
34-32, 34-30, 36-34, 32-32, 34-33, etc.. fakkin irritant.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:59:10 #248
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36531393
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.
Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.
pi_36531507
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.
Oh zo bedoel je. Ik denk voor alles. Nu ik het beter lees, voor 1 artikel dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door LedZep op 31-03-2006 19:11:50 ]
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:09:43 #250
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_36531627
"een artikel" zal dus wel 1tje zijn.
3x uitprinten en 3 vrienden mee nemen.
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:

[afbeelding]
Staat ie op fok ook op de juiste grootte? Dus kan ik hem gewoon printscreen uitprinten?
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:26:31 #251
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36532054
Ja ongeveer. Misschien iets groter of kleiner, maar ze gaan m echt niet opmeten en het hangt ook maar van de res. van je beeldscherm af
pi_36571103
Laatst een heel fijne 'Bragg' jeans van de nieuwe collectie gekocht.

Ik heb de indruk dat het een heel goede spijkerbroek is, maar we wachten af, mijn Divided-broek ging al vrij snel naar de klote.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 2 april 2006 @ 12:04:25 #253
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_36572566
En bedankt voor de bon!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 2 april 2006 @ 16:47:43 #254
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36581304
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef apestaartje het volgende:
Dat is momenteel in elke winkel zo. Ik vind de mode dit jaar echt verschrikkelijk lelijk, saai en truttig-vrouwelijk. Al die huidtinten en perzikkleuren en dergelijke, gatverdamme. Ik vind het nog erger als je al die ellende combineert met de momenteel zo populaire houten sleehakken. Helaas apen alle winkels elkaar na, zodat ik een hele middag zal kunnen zoeken naar dat ene leuke zwarte t-shirtje dat er te koop is.

Laten we hopen dat de mode voor lente/zomer 2007 wat leuker is.
Ik houd juist heel erg van vrouwelijk mode, ben dus erg tevreden met wat er dit jaar in de rekken hangt. Vooral met de ballerina's en de taupe/huidkleurige tinten ben ik blij (maar dat was vorig jaar ook al), de sleehak vindt ik alleen helemaal niks. Ben wel blij dat het sneaker tijdperk voorlopig even over is. Gymschoenen voor vrouwen .
  maandag 3 april 2006 @ 15:57:54 #255
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36610304
Wat een bagger voor mannen atm trouwens. .
Ik hoopte een leuke polo of shirt te kunnen scoren, maar helaas. Ben toen maar naar de Lfstl gegaan en daar een sjiek Rockwell shirt aangeschaft.
pi_36612114


Is deze al ergens gesignaleerd ??

[ Bericht 48% gewijzigd door massy op 04-04-2006 15:21:57 ]
pi_36640140
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euro
  woensdag 5 april 2006 @ 11:57:06 #258
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_36668237
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Lisanne18 het volgende:

[..]

Die geldt maar op 1 artikel.. Ik was laatst in Arnhem in de H&M en toen vergiste dat meisje achter de kassa zich kreeg ik gewoon over het totaal bedrag 25%korting! hahaha scheelde mooi 18 euro
ohhhh ik ben jaloers! bij mij telde ze t wel gewoon op 1 van de drie dingen...
  woensdag 5 april 2006 @ 12:00:35 #259
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_36668357
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]

Is deze al ergens gesignaleerd ??
Ik ben gister in Utrecht wezen kijken en heb werkelijk álle bruine shirtjes wel bekeken (die wou ik nmlk eentje, zijn dr twee geworden maar dat terzijde.. ) en deze ben ik niet tegen gekomen...
  woensdag 5 april 2006 @ 12:02:35 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36668425
Staat een leuk artikel vandaag in NRC Next: Fast Fashion'.

http://www.nrc.nl/economie/article272138.ece
pi_36669719
Ik heb, bij de H&M, een corset gekocht vorige week
ik zocht al heel lang een mooie en nu lagen ze er zomaar! Een witte, met kant en roushes enzo, balijnen en een strik achter.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:28:22 #262
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_36678472
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef massy het volgende:
[afbeelding]

Is deze al ergens gesignaleerd ??
Ja, zaterdag in Den Bosch, als ik het goed heb!
Vriendin heeft hem gekocht .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:29:37 #263
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36678527
Whatever I want.
pi_36679577
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Aventura het volgende:
Staat een leuk artikel vandaag in NRC Next: Fast Fashion'.

http://www.nrc.nl/economie/article272138.ece


Die Bershka winkels zijn STOM Er ligt er eentje in Maastricht, als je daar maat L neemt bedoelen ze eigenlijk S. En verder dan L gaan ze niet. Dramatisch dus Ik ben nu pas over de schok heen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 april 2006 @ 16:55:19 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36679647
Maar gelukkig geven ze zelf aan dat de doelgroep 14 tot 20 jaar is. Ik had op die leeftijd ook nog maatje 32/34
pi_36679684
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Maar gelukkig geven ze zelf aan dat de doelgroep 14 tot 20 jaar is. Ik had op die leeftijd ook nog maatje 32/34
Ja dat las ik nu idd dat stond er 2 jaar geleden niet bij in die winkel
14-20 jaar...toen gingen we naar Wonder Woman enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 april 2006 @ 17:18:41 #267
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_36680602
Bij de Bershka is maat S een M.
M een L.
Dacht ik .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:23:25 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36680779
Gelukkig geven wat mij betreft de kleuren, stoffen en de modellen van de kleding mij al voldoende reden om er voorbij te lopen. Hoef ik me niet te frustreren over de maten.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:09:34 #269
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_36682203
Ja, ik vond het ook niks!
Viel me tegen...
Ben wel dol op de Zara !
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_36682859
Morgen gaat de H&M in Zwolle open, vandaag was er al pers.. en mensen die voor de etalage naar binnen stonden te kijken
  donderdag 6 april 2006 @ 09:30:10 #271
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36699021
Ik heb gisteren weer even wat ingeslagen bij de H&M
2 shirtjes, een longsleeve, een rok en een broek. Was totaal maar 55 euro! Wat kan winkelen toch heerlijk zijn...
pi_36721292
Ik ben er net ook weer geweest
Buit: een lief blauw jurkje, een paars t-shirtje en haarspeldjes.
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:16:36 #273
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_36778004
Ik ben er gister geweest, heb echt helemaal niks leuks gezien in de 3 H&M's waar ik in ben geweest .
Balen!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_36778660
De colbertjes bij de H&M gaan maar tot maat 54

(He waarom moest ik nou weer in het krachthonk gaan zitten.)
pi_36778975
Erg oke aan de H&M en de reden dat ik er ook altijd langs ga is natuurlijk dat de collectie steeds vernieuwt natuurlijk, alleen zit er bij de heren niet zoveel schot in de laatste weken...

(Jack Jones daarintegen...)
  zondag 9 april 2006 @ 12:59:18 #276
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_36789230
Vind nogsteeds kut dat de H&M in Enschede zon pauperesk kleine heren-afdeling heeft.
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_36813538
Ik ben bang dat ik die kortingskaart niet kan gaan inleveren.
Kom niet meer in de stad....
pi_36814377
Is die H&M in Almere groot? (Mannenafdeling) Hebben ze er die zwart-wit gestreepte vesten? Ben er nog nooit geweest.
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 10:40:46 #279
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36815417
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:52 schreef XiChico het volgende:
Is die H&M in Almere groot? (Mannenafdeling) Hebben ze er die zwart-wit gestreepte vesten? Ben er nog nooit geweest.
De mannenafdeling van de nieuwe H&M in Almere Stad is in verhouding met de oude H&M veel groter, bijna een halve afdeling zegmaar. Of er zwartwit gestreepte vesten waren weet ik niet

Ik heb overigens de bijna-net-niet-perfecte zwarte rok gevonden. Er hing bij de tutjeskleding een hele gave fel gele rok (knie lengte ongeveer), en er piepte her en der tule onderuit en hij was ook met kant en alles en hij was gewoon geweldig. Ik die hele winkel afgezocht, hadden ze 'm alleen nog maar in het beige en dus gewoon helemaal niet in het zwart.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_36815635
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:46 schreef Koningin het volgende:
Ik ben bang dat ik die kortingskaart niet kan gaan inleveren.
Kom niet meer in de stad....
Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruiken
(Of gewoon nog es inschrijven met een ander mailadres)
pi_36816905
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef gewooneenuser het volgende:
Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruiken
(Of gewoon nog es inschrijven met een ander mailadres)
Je kan je gewoon tig keer met hetzelfde email adres aanmelden En nu krijg je inderdaad een bon die t/m 30 april geldig is.
amokaapjeeh O+
  maandag 10 april 2006 @ 13:54:01 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_36821044
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef WarPuppy het volgende:
Vind nogsteeds kut dat de H&M in Enschede zon pauperesk kleine heren-afdeling heeft.
De H&M in Helmond heeft ook zo'n aangepaste, truttige afdeling. De écht leuke dingen hangen in Eindhoven, dus ms moet jij ook naar een grotere stad voor je kleding
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 10 april 2006 @ 14:15:00 #283
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_36821673
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De H&M in Helmond heeft ook zo'n aangepaste, truttige afdeling. De écht leuke dingen hangen in Eindhoven, dus ms moet jij ook naar een grotere stad voor je kleding
Ik zat net @ hm.com te kijken, en zag dat ze wat anders/meer in Hengelo ( H&M L.O.G.G., H&M L.O.G.G. Sport, Underwear ) hadden , in Enschede hebben ze alleen H&M Man, Underwear en Divided Male.
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_36822184
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef gewooneenuser het volgende:

[..]

Als je even in de bron van je mail kijkt kan je de datum veranderen, dat ff uitprinten en je kan 'm langer gebruiken
(Of gewoon nog es inschrijven met een ander mailadres)
Ik heb de mail weg gegooid.
pi_36913328
Het ziet er naar uit dat ik mijn bon toch nog kan gaan gebruiken
Vanavond met mijn moeder shoppen!
pi_36916887
http://img463.imageshack.us/img463/6048/jurk7mc.jpg

iemand dit jurkje gezien in het zwart? liefst omgeving eindhoven/tilburg/breda. Ik zie hem overal in het blauw of wit hangen maar ik wil graag in het bruin of zwart..
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 12:17:02 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36916926
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_36924077
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Hehe
  donderdag 13 april 2006 @ 17:27:28 #289
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_36927460
Ik ben van het weekend nog even geweest, heb nog een petje & ketting weten te scoren. H&M is dus goed tof he!
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  donderdag 13 april 2006 @ 21:59:44 #290
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_36936490
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Coam het volgende:
http://img463.imageshack.us/img463/6048/jurk7mc.jpg

iemand dit jurkje gezien in het zwart? liefst omgeving eindhoven/tilburg/breda. Ik zie hem overal in het blauw of wit hangen maar ik wil graag in het bruin of zwart..
Je plaatje doet het niet maar ik kom morgen in eindhoven h&m en wil wel even voor je kijken? In Tilburg ook trouwens
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:54:29 #291
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36943481
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
HEY! Ik heb geen brief gehad.
Whatever I want.
pi_36944627
En geslaagd gister
Een broek en een jasje, beiden legergroen!
Met de kortingsbon samen voor ¤ 35,-
pi_36956595
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Nugget het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet maar ik kom morgen in eindhoven h&m en wil wel even voor je kijken? In Tilburg ook trouwens
bedankt voor het aanbod! In Tilburg en Eindhoven heb ik alle h&ms gehad nu zonder succes
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 21:22:58 #294
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37016690
He psst! Ik heb 'm eerlijk van H&M via de mail gekregen!

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_37077362
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Coam het volgende:
http://img463.imageshack.us/img463/6048/jurk7mc.jpg

iemand dit jurkje gezien in het zwart? liefst omgeving eindhoven/tilburg/breda. Ik zie hem overal in het blauw of wit hangen maar ik wil graag in het bruin of zwart..
Plaatje doet het inderdaad niet, maar bedoel je die met de kantdetails, katoenen jurkje tot op de knie met opengewerkte stukjes? Mouwtjes tot aan de elleboog?

Volgens mij is die er gewoon alleen maar in het blauw en wit. Ik heb een blauwe
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 22:26:36 #296
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37144066
Vandaag 3 kortingsbonnen gebruikt, gewoon bij andere kassa's afgerekend
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_37144341
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Plaatje doet het inderdaad niet, maar bedoel je die met de kantdetails, katoenen jurkje tot op de knie met opengewerkte stukjes? Mouwtjes tot aan de elleboog?

Volgens mij is die er gewoon alleen maar in het blauw en wit. Ik heb een blauwe
Die bedoel ik ja Op de website stond ie in bruin, zwart, blauw wit.
pi_37145758
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:26 schreef Skaai het volgende:
Vandaag 3 kortingsbonnen gebruikt, gewoon bij andere kassa's afgerekend
Haha geniaal!

Bij namen ze hem in en zette ze er een kruis doorheen, dat was het, echt mooi
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 23:09:06 #299
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37145991
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef BoterKlontje het volgende:

[..]

Haha geniaal!

Bij namen ze hem in en zette ze er een kruis doorheen, dat was het, echt mooi
Bij mij de naam van de kassiere, een nummer van de kassabon en de datum.
Volgende week weer doen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:05:36 #300
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_37156537
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef Coam het volgende:

[..]

Die bedoel ik ja Op de website stond ie in bruin, zwart, blauw wit.
Ben nu wel heel erg nieuwschierig geworden naar dat jurkje! Waar kan ik dat plaatje vinden?
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:34:15 #301
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')