Heb je een verhakselaar als droger dan? De gemiddelde kleding kan best tegen een droger hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Roeji het volgende:
Je moet het alleen niet in de droger gooien, maar dat geld voor bijna alle kleding.
Sale is zo goed :love:quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Voor diegene die niet de nieuwsbrief hebben
Yup, dat probleem ken ikquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn.(Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
Toch slijt kleding sneller als je het in de droger gooit, het kan er best tegen hoor, maar slijten doet het dus wel sneller. Onze goede kleding gooi ik echt nooit in de droger, dan maar ff het wasrekje uitklappenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je een verhakselaar als droger dan? De gemiddelde kleding kan best tegen een droger hoor
Maar goed, hier gaat alles dus in de droger ja. Ik heb het een beetje gehad na 4 jaar klooien met waslijntjes.
Ik heb een c-cup, maar een grote bovenwijdte, en ik moet gewoon een te grote maat kopen en de zijnaden dan weer innemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik baal ervan dat die truitjes van de H&M zonder rekbare stof voor mensen met een grote cupmaat niet te doen zijn.(Met groot bedoel ik dus geen D maar groter)
Lingerie is inderdaad een drama. Naast dat het met niet past (het gaat volgens mij ook tot C, en aangezien ik D heb ik kan ik het dus vergeten) houdt het zich ook slecht. Strings blijven wel goed, trouwens, vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yup, dat probleem ken ik
maar dat is niet alleen bij H&M zo CoolCat bijvoorbeeld, ook zo'n winkel waar je met een flinke borstpartij niet gauw iets zult vinden wat leuk past. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat hun lingerie meestal maar tot C gaat. Dubbel D-tje zal je er niet vinden, en ze hebben meestal zulke leuke lingerie
de bruine maar ik heb geeneens een zwarte gezien volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef Syytön het volgende:
Die zwarte of die lichtbruine? Die zwarte heb ik nl.![]()
Ik heb het vandaag even nagevraagd, wanneer die in maastricht open gaat.quote:
die slippertjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef Little_Angel het volgende:
De nieuwe zomercolletie is leuk!.... Althans, er zitten wel leuke dingetjes bij.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zo, wel genoeg denk ik zo.
Dat zou helemaal toppie zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
In het najaar van dit jaar is het ook mogelijk om H&M kleding online te bestellen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
In het najaar van dit jaar is het ook mogelijk om H&M kleding online te bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |