abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33085191
Bestaat de Clothes lijn nog? In Den Haag is het in elk geval weg
pi_33097455
Ik heb zo een mooi overhemd gekocht bij de H&M! Ben er helemaal gelukkig mee
pi_33100881
Ze hebben mooie dingen bij de H&M en echt niet duur. Ik heb alleen niet altijd zin om door die winkel te struinen op zoek naar iets leuks in die drukte en puinzooi!
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_33126098
kan maar een ding zeggen: de H&M is gewoon top
pi_33140757
Ik hou van de Beautybox!
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:25:27 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_33140796
Gisteren nog een coltrui en een vest gescoord die beiden over mijn buik heenpassen En dat in een H&M zonder H&M Mama.
pi_33142563
Had ik al verteld dat ik een cool fluwelen jasje heb gescoord bij de H&M?
pi_33149620
Hier vind ik de h&m wel een leuke winkel, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn zoontje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33150780
ik heb een (roze) trui gekocht bij de H&M maar ik vind het wel heel erg jammer dat bij de ellebogen al een rekking in de stof zichtbaar is. dit na 2 keer dragen! okee, hij was dan wel 2 tientjes, maar toch jammer
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33191121
quote:
Karl verslaat Stella

Fashionscene houdt helemaal niet van economisch getinte persberichten, alles met cijfertjes zien wij als financieel gezever. Tenzij al die getalletjes goed nieuws voor ons betekent.

En dat is het geval met Hennes & Mauritz. Hun jaarverslag brengt niets anders dan goed nieuws, niet alleen voor hun (winst), maar ook voor ons. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Rolf Eriksen, president van de Zweedse modeketen, heeft bekend gemaakt dat na de daverende succes-samenwerkingen met Stella McCartney (damescollectie) , Elio Fiorucci (badkleding) en Solange Azagury-Partridge (sieraden), ze volgend jaar veel meer van dit soort designerdeals willen doen.

Daarnaast hebben ze het afgelopen jaar de kwaliteit van hun kleding verbeterd en ook dit willen ze volgend jaar voortzetten; nieuws dat ons heel gelukkig stemt. Verder zal de H&M hun mannenpakken collectie uitbreiden, nieuws waar wij vrouwen weinig mee kunnen. Maar vooruit, wij gunnen de andere sexe ook een lolletje.

Hennes & Mauritz heeft tevens vastgesteld dat de collectie van Stella minder heeft opgeleverd dan de kledinglijn van haar voorganger in 2004, Karl Lagerfeld. Misschien omdat hij zowel een dames- als een herencollectie had ontworpen en zijn kleding in 500 winkels te koop was tegenover Stella’s 400? (RA)
bron

Het laatste gerucht is dat ze bezig zijn om Miuccia Prada te strikken. Zie Miuccia Prada doet H&M
pi_33204978
ja van van Prada hoorde ik.
Van mij mogen ze sowieso wel doorgaan met die acties
Alleen die Stella-creaties vond ik niet zo heel geweldig eigenlijk..
pi_33205188
Prada bij H&M
pi_33208133
Hopelijk ook eens iets voor de mannen ?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_33508839
Btw, als je nu inschrijft voor de nieuwsbrief op de h&m site, krijg je een kortingscoupon van 10% op een willekeurig artikel in je email
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_33510236
De H&M Is echt top!
Heb er een nieuwe ring gekocht, een haarklem en een muts
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_33518439
Ik was vandaag nog in de H&M, Kalvertoren. Ze hebben er veel te veel leuks
Alleen een zonnebril (lol!), oorbellen, broek en armbandne gekocht, ik ehb me ingehouden.
pi_33641258
hebben ze ook zonnebrillen voor mannen? (buiten dat het niet het juiste seizoen is, maar de vorige poster kocht er ook eentje recentelijk...) want autorijden met laagstaande zon is niet te doen en ik wil ff goedkoop een leuke kopen
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33642018
Ik ga vrijdag even, jurkjes en rokjes inslaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_33658015
H&M iswel een leuke winkel
jammer dat er in meppel of zwolle geen zit..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:55:04 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_33658179
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef FlashingMoments het volgende:
H&M iswel een leuke winkel
jammer dat er in meppel of zwolle geen zit..
In Zwolle komt ook een H&M. In het voormalige Etos pand. Staat ergens in dit topic geloof ik.
pi_33658303
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga vrijdag even, jurkjes en rokjes inslaan.
Je weet waar de foto's naar toegestuurd kunnen worden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33658484
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef schatje het volgende:
In Zwolle komt ook een H&M. In het voormalige Etos pand. Staat ergens in dit topic geloof ik.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:34:14 #148
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33677732
De nieuwe zomercolletie is leuk!... . Althans, er zitten wel leuke dingetjes bij.

Zo, wel genoeg denk ik zo .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_33703088
Ik vind die laatste twee wel wat. Zou dat laatste truitje er ook in het zwart zijn?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_33704020
Bij de tweede, derde en vierde rij vind ik het meeste niets aan. De rest wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')