Of met wortelpijpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
Maar eens kijken of ze nog goedkope extreme bootscut broeken verkopen...
Yup, het wordt een op zichzelf staand merk.. wel gaaf, maar ik vind de broeken nog steeds niet heel geweldig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef schatje het volgende:
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje.
[..]
bron
Heb ik nou ook. Die broeken zitten bij mij vaak nergens naar. Bij de taille te groot en bij de benen goed etc..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:14 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Yup, het wordt een op zichzelf staand merk.. wel gaaf, maar ik vind de broeken nog steeds niet heel geweldig.
Leuk idee op zich, maar JUIST bij H&M wil ik eerst graag in de winkels kijken hoe het met de kwaliteit staat...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef schatje het volgende:
De H&M heeft plannen om in Nederland kleding aan te gaan bieden via een postorderbedrijf en internet bron.
Handig voor de mensen die geen filiaal in de buurt hebben.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef schatje het volgende:
In het nieuwe tijdschrift Glamour zit een kortingsbon waarmee je 15% korting op de vrouwencollectie krijgt.
Die pads kun je er 99% van de gevallen gewoon eruit vissen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:15 schreef Cheesecake het volgende:
(alleen maar padded bh's en dat vind ik niks)
Ik heb een Divided Red broek, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Is nog steeds prima.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de kwaliteit van spijkerstof daar? Heb een spijkerrokje gekocht...
Truien durf ik toch niet helemaal te kopen daar eigenlijk, al klink het vast stom, maar ik heb het idee dat ze niet zo lang mooi blijven
In Groningen nog niets gemerkt van die nieuwe lijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef schatje het volgende:
En ja, ik heb alweer een H&M nieuwtje.
[..]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |