Lijkt me eerder aan je internetverbinding liggen, hier gaat het wel snel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef Lempicka het volgende:
die gratis bon site van de H&M is wel verschrikkelijk langzaam zeg...
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&Mquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:
[afbeelding]
Bij de kassa's staan ook bordjes waarmee je er op geattendeerd wordt dat als je je voor de online nieuwsbrief aanmeldt, een 25% kortingsbon krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zag laatst een rek met broeken 50% korting! Dan is mijn aandacht gelijk getrokken en ik begon tussen de broeken te neuzen. Yessss, een hele leuke broek en OOK nog eens in mijn maat! Ik passen en ja hoor, nog steeds hetzelfde beschaafde maatje, mijn dag kon al niet meer stuk.
Kom ik bij de kassa, zeg de meneer: Ja eh, er zit geen rood kaartje aan, en het is nieuwe collectie, verkeerd teruggehangen waarschijnlijk. Ik kan hier helaas geen korting op geven.
Vertrouw je me niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef PrewT het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ie echt is, anders sta ik straks mooi voor lul bij de H&M
Hmm... ik denk dat ik er eerst een aan mijn vriendin geef, kan ze het mooi uittesten
En anders dus 20 euro en dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Boeiend dan is het nogsteeds 40 euro ofzo.
Hadden ze al wat leuke jassen? Ik moet ook een tussenjas hebben (tussen de winter-zomer en tussen de zomer-winter...) en ik heb nog nergens wat kunnen vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
En gescoord, ik wilde een zomerjasje en heb een leuke gevonden. Van 40 voor 30 euro.
Vind de rest van de collectie maar bagger. Heel veel fletse kleuren, die volgens mij voor niemand flatteus zijn.
Jammer...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Nope nog niet, zijn nog aan het bouwen. Pas in het najaar gaan ze open.
Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geldt die bon eigenlijk per product of per totaal bedrag?
Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat maakt voor het eindbedrag niets uit.
Oh zo bedoel je. Ik denk voor alles. Nu ik het beter lees, voor 1 artikel dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wel als je 3 dingen koopt en er maar op 1 korting krijgt.
Staat ie op fok ook op de juiste grootte? Dus kan ik hem gewoon printscreen uitprinten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef BoterKlontje het volgende:
En voor degene die geen zin hebben om zich aan te melden, hier de bon:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |