abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:23:44 #1
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28316644


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
The Internets, I needs it..
pi_28316954
Je krijgt waarschijnlijk weer een dag gratis spelen erbij door deze storing
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28317183
Warlocks Rejoice!
Ik ga zodra ik de hoofditems van Felheart heb ik Ironforge staan, en ga ik werken als Fulltime clown.
/dance
/lol
/silly
/s You owe me 2g!

Maar tegen die tijd heb ik het waarschijnlijk nog niet allemaal, dus doe ik een zwarte jurk aan en m'n hoorntjes op en ga de succubus immiteren. Dan ga ik naar Battlegrounds, en seduce ik zelf wel wat horde

Oh, en maak ik een nieuwe guild aan: <Circus Clown>
Dan maak ik ook een stel cadeautjes en ga ik ballonnen zoeken (Faire misschien?). Oeh! Misschien mag ik dan wel met ze mee op reis!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:44:55 #4
114283 bupatH
ondertitel
pi_28317463
ik heb nergens last van btw :|
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:45:04 #5
114946 riCstaa
Kurosaki Ichigo
pi_28317471
kurosaki priest shattered hand.

np
Shattered Hand: Alterac Deviants
pi_28317740
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef bupatH het volgende:
ik heb nergens last van btw :|
Damn you lucker
Bah !
pi_28317853
Wat een topictitel weer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:58:31 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28318034
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef existenz het volgende:
Wat een topictitel weer
Oops...
The Internets, I needs it..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:00:21 #9
66083 Platina
78th Element
pi_28318109
World of Warcraft: Aggro Agreviating

waar het op slaat, geen idee dat dunemaul eens op gaat
pi_28318427
Wie verveelt zich ook ? Sinds ik WoW boeien me andere games me niet meer, na 5 minuten cs, cod en wc3 weer uitgezet .
Bah !
pi_28318563
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef viezerdt het volgende:
Wie verveelt zich ook ? Sinds ik WoW boeien me andere games me niet meer, na 5 minuten cs, cod en wc3 weer uitgezet .
Ik verveel me ook te pletter.. altijd minder dat de log-in servers down zijn.. kan ik geen cp points binnen halen voor morgen
Maar goed spellforce na 2 minuten af, sacred snel uitgepleurd..

laten we hopen dat we snel weer verder kunnen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:14:42 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28318717
Ach, ik heb Master of Orion 2 nog, staat op m'n HD dus kan altijd even m'n intergalactische rijk uitbreiden.
The Internets, I needs it..
pi_28318731
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:37 schreef DjNivek het volgende:
Warlocks Rejoice!
Ik ga zodra ik de hoofditems van Felheart heb ik Ironforge staan, en ga ik werken als Fulltime clown.
/dance
/lol
/silly
/s You owe me 2g!

Maar tegen die tijd heb ik het waarschijnlijk nog niet allemaal, dus doe ik een zwarte jurk aan en m'n hoorntjes op en ga de succubus immiteren. Dan ga ik naar Battlegrounds, en seduce ik zelf wel wat horde

Oh, en maak ik een nieuwe guild aan: <Circus Clown>
Dan maak ik ook een stel cadeautjes en ga ik ballonnen zoeken (Faire misschien?). Oeh! Misschien mag ik dan wel met ze mee op reis!
Master Demonologist is wel super in de nieuwe patch, ik ga zeker voor MD/Ruin ipv SM/Ruin, aangezien je met de Succy bij je +10% dmg doet, en dus eigenlijk SM en Emberstorm hebt.
quote:
Master Demonologist.

5 Point 6th rank talent, requires Unholy Power.

Imp: Reduces threat caused by 4/8/12/16/20%.
Voidwalker: Reduces physical damage taken by 2/4/6/8/10%.
Succubus: Increases all damaged caused by 2/4/6/8/10%.
Felhunter: Increases all resistances by .2/.4/.6/.8/1 per level.
Een ''killer'' succy, een ''resist'' felly, een'' 20% minder aggro als ik crit'' imp, en ''ik ga tanken met extra VW shield als het misgaat'' voidwalker.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28318768
hmm had zelf de eerste warcraft erop staan maar goed das toch weer minder prettig om te spelen..
pi_28318790
Yep, ik ga denk ik hiervoor een respec proberen
Alleen zal ik dan CoEx gaan missen, maar ach. Voor wat hoort wat
pi_28318976
quote:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28318991
Is er ergens een woordenlijst met WoW uitdrukkingen?? Ik ben nog niet helemaal bekend met alle dingen enzow, en ingame staan er ook altijd van die gare dingen . LFM bla bla bla of LFG (looking for group), lol en rofl en andere multiplayer game expressies ken ik al wel. Maar nerfen enzo nog niet
Bah !
pi_28319103
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef viezerdt het volgende:
Is er ergens een woordenlijst met WoW uitdrukkingen?? Ik ben nog niet helemaal bekend met alle dingen enzow, en ingame staan er ook altijd van die gare dingen . LFM bla bla bla of LFG (looking for group), lol en rofl en andere multiplayer game expressies ken ik al wel. Maar nerfen enzo nog niet
Hmmm sommige mensen verzinnen zelf lettercombi's volgens mij.. maar goed laten we iig een leuk onderwerp verzinnen om de tijd door te komen..

zoals welke instance vinden jullie het best? ik vind stratholme erg kick, vooral Baron runs zijn intressant ( via achteringang naar final boss ).
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:26:02 #19
62182 Georges
That's the shit
pi_28319160
En het is weer down.

Nou goed, keertje vroeg naar bed dan.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28319404
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef SwithleR het volgende:zoals welke instance vinden jullie het best? ik vind stratholme erg kick, vooral Baron runs zijn intressant ( via achteringang naar final boss ).
Scholomance by far. De sfeer vind ik wel leuk die daar hangt, maar daar ben ik ook een Warlock voor . En er zijn goede warlockdrops te vinden
pi_28319462
en we zijn weer able to log in:)
veel plezier allemaal!
pi_28319888
Scholo is 10x niks Recca
Strat baron runs vond ik altijd wel leuk en DM north.
Tja, en dan houdt 't wel op
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:47:16 #23
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_28319921
al 2 dagen niet gespeeld, erg druk en tot mijn verbazing niet zo'n zin.

Komt wel weer
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_28319939
Toffe topic name, al heb ik het gevoel alsof die al eerder voorbij gekomen is
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:50:22 #25
62182 Georges
That's the shit
pi_28320069
Scholo vind ik echt niks. Vooral vanwege hoe het is ingedeeld, erg saai met al die kamers.
Strat vind ik wel ok. Die brandende stad is leuk gedaan en de Baron is altijd geinig.

LBRS vind ik erg ok, UBRS ben ik nog niet geweest.
MC en DM ook nog niet.

Nog een hoop te doen dus.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:56:18 #26
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_28320318
quote:
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.

Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.

Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...

Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.

Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...

En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen. Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28320721
Ik wil spelen

Wilde vanavond nog wat honor te halen in de battleground....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:15:44 #28
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_28321012
DiM-->Strat Baron-->Strat Scarlet --> LBRS --> UBRS --> Scholomance --> BRD.

IMO dan. Scholo is té langdradig en ik ben blij dat ik 2 magister heb gekregen op de eerste go daar... Moet alleen nog de gloves uit Scholo, geloof ik, en zo slecht zijn ze nu ook weer niet.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28322228
Jahoor, kom ik net online gaat de worldserver down.
pi_28322296
Dark Pact werkt niet meer op een phaseshifted Imp op de US Test Servers.

''Laten we Demonology buffen, en stiekem Affliction nutteloos maken''

Of het is een bug natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28322768
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Dark Pact werkt niet meer op een phaseshifted Imp op de US Test Servers.

''Laten we Demonology buffen, en stiekem Affliction nutteloos maken''

Of het is een bug natuurlijk.
Hopen op een bug enzo.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:27:32 #32
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28323537
We hebben Lucifron gesloopt op Bloodscalp
Ravenblood ftw
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28323682
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hopen op een bug enzo.
Blizzard kennende:
"Working as intended"
  woensdag 29 juni 2005 @ 04:30:49 #34
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28326865
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Blizzard kennende:
"Working as intended"
"We're looking into it but we can't promise a fix anytime soon" mag ook.

En omdat ik een linkhoer ben doe ik gewoon die comic nog eens (ze hadden er 2 op 1 dag dus werd deze weggedrukt: http://img133.echo.cx/my.php?image=index1tr.jpg
pi_28327066
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
We hebben Lucifron gesloopt op Bloodscalp
Ravenblood ftw
/grin

We hebben Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon, Golemagg, Shazzrah, Major Domo, Onyxia, Kazzak en Azuregos gesloopt op Bloodscalp.

Nightwatchers ftw

Hehe
Maar sorry to say, aan de Horde kant op Bloodscalp is 't toch echt NA ftw meen ik
Anyway, grats. Iets leuks ervan meegenomen?
pi_28327336
GVD werkt nog steeds niet !!!! en de sites van wow, eu en us werken nu ook niet


omg msn doet het ook niet

[ Bericht 50% gewijzigd door viezerdt op 29-06-2005 08:14:04 ]
Bah !
pi_28327434
Maintenance, viezerdt, maintenance. Wacht tot 11:00, dan is ie wel weer up. (Hoop ik. )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28327544
Mja maar niet alleen WoW doet het nu bij niet, msn niet, blizzard sites niet, gamespy niet, de planet series doen het ook niet (planethalflife, planetunreal) .
Bah !
pi_28328604
Dat ''we hebben ... gesloopt''....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28328880
Weet iemand hoe groot BWL word qua mobs? .... en vooral, hoeveel bosses zitten erin?
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:10:38 #41
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28329367
Zijn er locks op fok! die mijn kunnen helpen om mijn talents eens en voor altijd in te delen? Ik zit nu al een tijd te klooien en heb eigenlijk geen ID wat het beste is.

Momenteel ben ik lvl 49, dus genoeg points om te verdelen

Ik heb at the mo alles verdeeld onder destruction!!
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_28329577
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef Miiso het volgende:
Zijn er locks op fok! die mijn kunnen helpen om mijn talents eens en voor altijd in te delen? Ik zit nu al een tijd te klooien en heb eigenlijk geen ID wat het beste is.

Momenteel ben ik lvl 49, dus genoeg points om te verdelen

Ik heb at the mo alles verdeeld onder destruction!!
Om te levelen 31 punten in Affliction voor Dark Pact. (= geen downtime)

Bij lvl 60 respeccen naar 30 Aff/21 Dest (SM/Ruin) of 31 Demo/20 Aff/Destr (Soul Link) of na patch 1.6 30 Demo/21 Destr (Master Demonologist/Ruin)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28329623
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef Goozze het volgende:
Weet iemand hoe groot BWL word qua mobs? .... en vooral, hoeveel bosses zitten erin?
Doe een gokje als het een stappie omhoog is van Molten Core. Zal wel ongeveer even lang zijn als MC maar de mobs en de bosses zijn gewoon moeilijker.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:25:51 #44
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28329843
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef Miiso het volgende:
Zijn er locks op fok! die mijn kunnen helpen om mijn talents eens en voor altijd in te delen? Ik zit nu al een tijd te klooien en heb eigenlijk geen ID wat het beste is.

Momenteel ben ik lvl 49, dus genoeg points om te verdelen

Ik heb at the mo alles verdeeld onder destruction!!
ik zou in ieder geval even wachten met respeccen tot na patch 1.6. Je krijgt dan namelijk de mogelijkheid om al je talentpoints opnieuw te verdelen als warlock. Anders moet je er weer voor betalen en da's zonde.
pi_28330150
Bloodscalp is online iig, Anu is rank 8 en ik ben rank 6 geworden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:03:50 #46
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28330926
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 06:51 schreef Migwi het volgende:

[..]

/grin

We hebben Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon, Golemagg, Shazzrah, Major Domo, Onyxia, Kazzak en Azuregos gesloopt op Bloodscalp.

Nightwatchers ftw

Hehe
Maar sorry to say, aan de Horde kant op Bloodscalp is 't toch echt NA ftw meen ik
Anyway, grats. Iets leuks ervan meegenomen?
Nightwatchers is toch alliance, en alliance zuigt
En NA is wel een stuk groter dan Ravenblood/DutchPact
Luci dropte Felheart Gloves en een Amu:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16805
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17109

Eerder dropte een andere mob ook een epic, ook een Warlock set item

Wel jammer dat die gloves werden geninja'd door een duid van Remains
Die is ook gelijk uit de guild gekicked
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:26:37 #47
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28333603
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Doe een gokje als het een stappie omhoog is van Molten Core. Zal wel ongeveer even lang zijn als MC maar de mobs en de bosses zijn gewoon moeilijker.
waarschijnlijk weer dezelfde mobs met een ander tagje zoals ze met het hele spel doen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28334012
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

waarschijnlijk weer dezelfde mobs met een ander tagje zoals ze met het hele spel doen
Je vergeet andere kleur

Maar dat is typisch blizzard eigen, met Diablo en Diablo 2 was dat ook al het geval
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28334661
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

waarschijnlijk weer dezelfde mobs met een ander tagje zoals ze met het hele spel doen
jep, als ik die screen shots zo zie zijn het gewoon de typische goblin, dragon en Golem (of hoe die stenen dingen heten) layouts, jammer, ze mochten er wel meer werk ik steken.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:01:52 #50
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28334906
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doe een gokje als het een stappie omhoog is van Molten Core. Zal wel ongeveer even lang zijn als MC maar de mobs en de bosses zijn gewoon moeilijker.
Het ziet er iets korter uit dan Molten Core. Voornamelijk een aantal vrij grote kamers, en ik verwacht opnieuw een stuk of 8 bosses. Veel goblins en dragonkin, zoals je ze in UBRS al tegenkomt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:12:01 #51
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28335329
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ''we hebben ... gesloopt''....

Ik had 'm expres al overgeslagen
pi_28336140
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Je vergeet andere kleur

Maar dat is typisch blizzard eigen, met Diablo en Diablo 2 was dat ook al het geval
Ach, hier worden ze nog groter en krijgen ze andere kleuren. In FFXI kwam je op lvl 60 nog hazen tegen die precies hetzelfde eruit zagen als de lvl 1 hazen.
En natuurlijk vocht niemand tegen ze want ze zijn te sterk
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:26:46 #53
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28338292
tvp
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28341472
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.

Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.

Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...

Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.

Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...

En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen. Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Naja invis hoeft van mij ook niet echt maar als je de blizzard game-lijn bekijkt met betrekking ttot mages is invisibilty altijd een wezenlijk onderdeel van de mage geweest.

En waarom willen de mages nu een buff? SImpel

Polymorph->net zo lang gewhined door andere classes tot ie nerfed to hell werd
Frost nova->Iedere andere class kan dat nu breaken, met weinig moeite
Je spells doen maar half damage tegen iemand die ook maar een beetje MC gear op zn char heeft.
Onze 30 talent points ice barrier- dispellable.... Wtf? iedereen met decursive mod ramt dat dus gelijk van je af.
Druids kunnen nu helemaal niet meer verliezen tegen mage want nu kunnen ze ook de slow effects effectief counteren door the shapeshiften.
(ok polly breaken dat snap ik, maar why the hell zou het een cold snare moeten doorbreken, het is toch nog steeds dezelfde druid?) Win chance is no 10-15% en t was al niet hoog. probeer een druids insane healing maar eens te doorbreken- onmogelijk tenzij het een complete n00b is.
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)

en wat krijgen mages ? de laatste 'gain' die ik heb gezien was een nieuw mage icon, van een spell die ik verder nooit gebruik omdat ie compleet nutteloos is.

De frost nova, blink, en die Ice block bug zijn er nog steeds. ( ik durf me Ice Block nie meer te gebruiken in MC uit angst dat ie me WEER disct). De Cold Snap bug is er nog steeds (dat ie je spells gewoon niet reset)

Btw ik ben frost specced, met arcane upto presence of mind. Ik begin me zo langzamerhand een vending/sheep machine te voelen. Zit er hard over te denken om maar met mn priest verder te gaan als main en mn mage te deleten. De fun wordt langzaam maar zeker uit de class gehaald.

Ik hbe fukcing tells gekregen van mensen terwijl ik op mn alt zit... can u make us water? we're at scholo.... en als ik dan zeg nu ff niet ben mn Priest aan het grinden ben ik een noob

Andere classes krijgen er van alles bij terwijl wij indirect generfed worden, steeds kleine dingetjes
maar een heleboel kleine dingetjes bij elkaar = veel

Ik zou gewoon al blij zijn als die 4 bugs eens gefixed werden, maar kennelijk staat het niet erg hoog op de lijst. vooral omdat ik excessief gebruik van cold snap/ice block maak om zooi te dispellen zoals SW:pain en curse of Tongues.

naja dit is dan mijn gevoel hierover maar ik kan me voorstellen dat veel mages er hetzelfde over denken.

Het is als staan met een leeg glas in je hand terwijl de rest steeds bijgevuld krijgt en jij steeds wordt overgeslagen.

rogues zijn trouwens KoS bij veel mnsen omdat als je dat niet doet dan hoor je pshhhhh, en het volgende wat je ziet is een crit van 4 cijfers boven je hoofd. Ook al deed je /wave /greet enzo omdat je aan het questen bent. Rogues fight without honour.
life is a game....and im winning
pi_28342192
Mages zijn nog altijd enorm sterk. Met invis zullen ze gewoon overpowered zijn, zoals LG al zei (tenminste, dat haal ik eruit). Alsof mages al niet genoeg escape of irritatieskills hebben...
Jij hebt misschien voor jou gevoel een leeg glas, maar die van ons is kapot gevallen volgens mij. Blizzard heeft het glas uit onze handen geslagen, en is er op gaan dansen. Yeuy, we krijgen een nieuwe talent, die is goed, maar je wordt daarmee gedwongen Demonology in te gaan. (20% minder threat is een lifesaver in MC). Er zijn te veel bugs in Warlocks, we hebben no way om te ontsnappen tenzij we 25 talents verknallen in Affliction tree, en jij wilt invisibility? Het zou onze 'detect invisibility' weer zin geven, maar what's the use?
Mages hebben imo niks om over te klagen nog over hun class, en al helemaal niet over buffs. Curse of Tongues en Felhunter kunnen niks uithalen tegen een mage als deze insta-casts gebruikt. Een mage kan een rogue snaren met polymorph/frost nova. Ik zou wel een manier willen weten om eruit te komen, want ik kan dat niet voor zover ik weet. Denk je dat je de enige bent die dingen generft gekregen heeft? Fear diminishing returns, seduce werd fear, yeuy.
Onze endgame talents zijn ook dispellable, en dat vind ik gewoon slecht. Soul Link *poof* weg. Dat mogen ze dan ook meteen wel fixen.
Shadowpriest heeft sterkere DoT dan een Warlock en Mindflay is gewoon evil. Daarnaast ook nog enorme shadowresistance en een healing DoT (UD's dan) die beter is dan een 20 punten talent dan ons. Als ze niet in shadow form zitten kunnen ze zichzelf ook nog healen.
Mages zijn klote als ze insta-casts gebruiken. En de meeste hebben dat ook wel door tegen een warlock. Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
Warriors zijn niet van je af te krijgen (blacksmith trinket, berserk...immune to fear spul allemaal).
Shamans zijn klote door de Earthshock, en een gevecht tegen hun duurt meestal wel lang.
Druids zijn wel te doen, tenzij ik te laat ben met een fear als ze lage health hebben.
Rogues zijn imo nog het makkelijkste, hoe stom het ook klinkt als Warlock zijnde. Als ik PvP doe, dan heb ik waarschijnlijk m'n felhunter er wel uit, en kan ze dotten + CoEx voordat ze bij me zijn, en dan is het kiten. Dit lukt niet meer vanaf de patch als ik respec.

Sorry, maar een mage die whined om een buff vind ik gewoon niet kunnen. De burst damage van een mage ligt zo ontiegelijk hoog. Een frostmage uit m'n guild had 2 shamans tegelijk afgemaakt, en er wordt gezeurd om een buff...
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:16:51 #56
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28342333
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Chevalric het volgende:

[..]

ik zou in ieder geval even wachten met respeccen tot na patch 1.6. Je krijgt dan namelijk de mogelijkheid om al je talentpoints opnieuw te verdelen als warlock. Anders moet je er weer voor betalen en da's zonde.
Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patch
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:18:31 #57
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_28342408
Snik heb de afgelopen maand amper kunnen spelen .
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_28342512
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef Miiso het volgende:

[..]

Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patch
Of doe mee op de test server, probeer daar wat builds uit, zodat je maar 1 keer hoeft te respeccen
pi_28342888
quote:
Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:36:45 #60
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28343123
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:50 schreef thunderbunny het volgende:
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)
1. Hoe vaak komt een warrior naast je in PvP? Hoogstens na een charge of Intercept, en dan nog ben je met één blink weg.
2. Hoeveel warriors zwaaien er met een schild rond in PvP?
3. Net alsof je warriors niet nog steeds in minder dan 10 seconden omlegt.
4. Je bent nog steeds de enige class die iemand gewoon even een seconde of 30 kan immobiliseren wanneer je wil, en die een instant "dismount target player" knop heeft.

Mages zijn echt één van de classes die de minste reden tot klagen hebben. Gelukkig krijgen Warriors in deze en de volgende patch weer wat liefde, dus zelfs wij hebben weinig tot geen reden tot klagen meer (behalve dan dat we kansloos zijn tegen Mages en niet al te geweldig in mass-PvP). En Fury warriors krijgen straks ook nog een 30sec Fear Immunity die ook Fear breekt

Op dit moment zijn Hunters en Warlocks de classes waar naar gekeken moet worden, alhoewel gezien het feit dat de top-PvP'ers van onze guild Hunters waren, en ze consistent bovenin de damage ratings in Molten Core staan, ik niet helemaal weet waarom er zoveel klachten over zijn, maar ik heb dan zelf ook geen Hunter. Warlocks hebben wel dringend hulp nodig, de mate waarin ze afhankelijk zijn van soulshards en het feit dat die dingen niet eens stacken in je inventory is wel enigszins achterlijk. Onze guild heeft al de regel ingesteld dat Onyxia Hide Backpacks per default naar Warlocks gaan.

Ik ben in elk geval vooral benieuwd naar de nieuwe Bloodthirst, misschien vanavond even op de testserver een kijkje nemen
pi_28346198
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.
Meeste zijn ook nog improved, dus ook nog 4 seconde silenced...
pi_28346269
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef Leshy het volgende:

[..]
En Fury warriors krijgen straks ook nog een 30sec Fear Immunity die ook Fear breekt

Op dit moment zijn Hunters en Warlocks de classes waar naar gekeken moet worden, alhoewel gezien het feit dat de top-PvP'ers van onze guild Hunters waren, en ze consistent bovenin de damage ratings in Molten Core staan, ik niet helemaal weet waarom er zoveel klachten over zijn, maar ik heb dan zelf ook geen Hunter. Warlocks hebben wel dringend hulp nodig, de mate waarin ze afhankelijk zijn van soulshards en het feit dat die dingen niet eens stacken in je inventory is wel enigszins achterlijk. Onze guild heeft al de regel ingesteld dat Onyxia Hide Backpacks per default naar Warlocks gaan.
En weer een manier minder om warriors van me af te krijgen

Hunters en tenminste 1 warlock bij ons staan redelijk hoog in de damage rating, maar dat zegt niks over het PvPen. Warlocks kunnen in PvE enorme damage doen (guildmember doet crits van 3000), maar die kans krijgen we in PvP amper, en het moet nog eens critten + je bent je curse kwijt aan Curse of Shadows.
pi_28346470
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef DjNivek het volgende:
Wie? Pocus? Of Camille? 2 shamans tegelijk. . Doet ie goed; ik heb al moeite met 1. Moet nog een keer een macro maken enzo. Overigens moet je als mage geen problemen hebben met CoT of enige curse at that. Decursive is een handige mod voor alle classes met een statuscuring spell.

Overigens, geloof me, rogues hebben genoeg trucjes. Trinket uit Poly, Blind of Vanish uit FN. (Meestal gaat het toch al zo:

Ambush voor 1k schade en dan Vanish om de sheep te ontwijken na onze blink. Heb je 1.5 sec minimaal voor, vaak wel 2.5 vanwege reactietijd. Blijven staan is geen optie omdat ik dan al een kick krijg en Frost nova is ook geen handige spreuk om zo vroeg al te gebruiken. (Vanish en ik ben de komende 20 sec mijn FN kwijt) Als het sheep eenmaal landt (2 keer gelieve) is het gevecht echter enorm in het voordeel van de mage.

Ik kan dan toevallig uit Blind, sap en de hele rataplan komen. (Al heb ik daar whines over gehoord, ga ik zo nog even op in.), maar niet elke mage kan dat. NIet elke mage heeft mijn talents (quite the opposite). Invis wordt overpowered, dat was de strekking van mijn post. Hoewel het wel in de Warcraft Lore past.

Overigens is Instant Casts ook niet altijd mogelijk tegen een warlock. Ik heb maar 2 IC's enzo. (Fireblast, CoC) Dit in tegenstelling tot veel builds met 21 punten in Fire en 15 in Arcane. Wat best wel vaak voorkomt; hoogste aantal wat je meestal in Fire ziet is 33. Een Firemage zonder Improved Counterspell, never seen one. En als je Imp CS hebt, heb je ook IAE. (Bijna geen mage zonder gezien.) Die heeft dan dus 4 damaging instant casts. 1 die te spammen is, 2 die critten voor 210 % damage. (100 % = normaal).

Beste wat je kan doen is dat ie je opposite tree spelllockt. (NOOIT Arcane) In mijn geval dus Fire. Sowieso kom ik niet zo vaak op een warlock, dus... Duels hebben ze meestal Succubus uit, dus dat is een Seduce Start. (Met hartelijke dank voor de wasted mana en fear diminishing return, btw.)

Whines over Ice Block. Een 21 punt talent dat, godzijdank, niet te dispellen is. In feite een soort van Paladin Shield, maar we zijn immobile. En we kunnen het uitzetten at will; weet niet of Pala dat kan. We kunnen dan helemaal niets. Ik zie mensen whinen dat het oneerlijk is. Ik heb mensen horen roepen 'De DoT's gaan gewoon door, je krijgt alleen geen schade tijdens het Ice Block.'. My gnomish ass. Wil je het nog makkelijker maken om een mage te bevechten ofzo? Waarom het uit Blind komt? Ik zal een poging doen tot een logische uitleg:

Ice Block is een magic skill. Je bent dan wel verblind (dat doet blind), maar je kan nog wel denken en dus ook nog wel de magie oproepen die nodig is. Ik kan niet ingaan op de natuur van Sap en een stun is redelijk logisch. Bij een stun zijn je lichaamsdelen uitgeschakeld. (Kidney Shot, je wordt in je nierstreek dus geraakt. Redelijk pijnlijk.) Enige stun die ik dan nog zou kunnen bedenken is HoJ, aangezien dat gewoon een hamer tegen je kop is.

Voor Fear heb ik dan weer geen weerlegging, dat is iets met je mind enzo. Blizzard logica is al vaker flawed gebleken.

Overigens reken ik een 40 (80 max) damage Frost Nova niet als een damaging spell...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28346709
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.
Meeste zijn ook nog improved, dus ook nog 4 seconde silenced...
Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28347584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Curse of Weakness, stomme mage die de spreuk überhaupt gaat dispellen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28348576
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Ik zal je het zo uitleggen:
Ik CoT, Siphon Life en Corruption hem. Hij gooit allemaal instant-casts op me af. Hoe wil ik die spellocken? Soms gaan ze dichtbij staan, rondjes lopen terwijl ze AE gebruiken. Niks tegen te doen maar hopen dat jou cast af gaat als hij voor je is (wel meedraaien natuurlijk).
Spelllock van Felhunter zit er gewoon niet in. Als ze firespecced zijn, is het al helemaal kut want dan hebben ze zo veel instants dat ze alles wel kapot kunnen blasten in een paar secondes (mage uit guild: 6000 damage in 1,5 secs. Wat wil je daar tegen doen?
4203 + 1681 = 5884 dmg (during 1-2s)
4730 + 1892 (40% crit dot) = 6622 dmg (during 1-2s)
Even rechtstreeks gequote)
Frost mages zijn wel te doen, omdat ze minder instant-casts hebben. Maar over het algemeen pakken mages warlocks gewoon verkeerd aan. Sommige zijn daar achter gekomen, en jammer genoeg kom ik die te vaak tegen (Nightmares Asylum mages bijv. in Bloodscalp, hoewel daar ook een stel noobs tussenlopen).

Hoe stom het ook klinkt, maar met felhunter zijn rogues gewoon de makkelijkste tegenstander die je je maar kan wensen.
pi_28348809
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef DjNivek het volgende:
4203 + 1681 = 5884 dmg (during 1-2s)
4730 + 1892 (40% crit dot) = 6622 dmg (during 1-2s)
Dat was overigens wel mét Arcane Power én de Berserking buff in Warsong Gulch.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28348947
Gaat om het idee :p
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:49:16 #69
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28349263
Warlocks zijn helemaal niet zo moeilijk; ik start meestal met Arcane power + Presence of mind+ pyroblast en dan meteen een fireblast, dat is minimaal zon 2000 damage (+ 350+/- dot), vervolgens ga je Instant Arcane explosion caste totdat je gefeared/geseduced wordt.
Dan is meestal je fireblast weer up, cast je die en probeer je een shadow spell te counterspellen, dan maak je hem af, tussentijds blijf je als het mogelijk is IAE caste.
Werkt meestal wel aardig .
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:10:18 #70
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28350025
Testserver is hopeloos gebugged. Heb een gnome warlock gemaakt, maar kan niet eens pets summonen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28350330
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Bacow het volgende:
Warlocks zijn helemaal niet zo moeilijk; ik start meestal met Arcane power + Presence of mind+ pyroblast en dan meteen een fireblast, dat is minimaal zon 2000 damage (+ 350+/- dot), vervolgens ga je Instant Arcane explosion caste totdat je gefeared/geseduced wordt.
Dan is meestal je fireblast weer up, cast je die en probeer je een shadow spell te counterspellen, dan maak je hem af, tussentijds blijf je als het mogelijk is IAE caste.
Werkt meestal wel aardig .
Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:03:23 #72
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28350458
@ Thunderbunny: Noem mij even 1 buff die Priests sinds frikking BETA hebben gezien. Mages kregen daarintegen gewoon 2x 1 van de beste talents van een priest (Meditation -> Mage Armor). En niet lullen over "neuh maar priests hebben geen buff nodig", mages nl. ook niet. Het gaat er effe om dat priests gewoon helemaal 0 love hebben gehad.
pi_28350648


Dit is een dwarf op gnome mount op Twilight's hammer (niet iemand die ik ken ofzo, maar van het andere forum afgeplukt), Ik vindt het er wel grappig uitzien ! Nu wil een Night elf op een ram zien, kijken of het het waard is
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:32:43 #74
62182 Georges
That's the shit
pi_28351900
Op onze server is een female gnome op een epic Nightsaber, geinig gezicht is dat.

Server is weer eens down.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28351986
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef Georges het volgende:
Op onze server is een female gnome op een epic Nightsaber, geinig gezicht is dat.

Server is weer eens down.
Zucht ja idd, eergisteravond tot gisterochtend ook al, toen tot gistermiddag 14:00 hccnet problemen waardoor ik "sommige" sites niet kon viewen (zeg maar alle sites die ik kijk ) en nu weer server down =.=.
Bah !
pi_28352361
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28352434
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Verschil is dat je bij Fok! weet waar het probleem zit, terwijl je bij WoW slechts kan gokken. (Ik gok op de Warsong Gulch bugfix die uit de hand liep, persoonlijk.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28352499
Online, we are.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28352901
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:35 #80
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_28353381
Level 48 Tauren Druid ....man wat gaat het sloom nu

Maar wel eindelijk geheel nieuwe gebieden na het eindeloze switchen van class/rac
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:12 #81
62182 Georges
That's the shit
pi_28353428
Offline we are again.

En als je al online bent heb je ontzettende lag. Ik ben al 5 keer doodgegaan door een mob die ik aanviel terwijl ik de hele tijd 'too far away' kreeg.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28353665
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28353700
Overigens, onder het motto, geruchten.

https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-mage-en&t=31152&p=1&tmp=1#post31152

Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28353967
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:15:33 #85
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28354649
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
pi_28354968
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28355021
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
Correctie, het zou wel een PvP nerf zijn. Wat dacht je van de trinkets? Of het volgende scenario (wat nog al eens voorkomt in Un'goro en hoger, is mijn ervaring.)

Je wordt geganked door, wat nemen we, een rogue. Meneer is slechts Scout en je kan dus blink/poly doen omdat hij niet snel genoeg is om Vanish te doen om de poly te ontwijken. Je sheept, je gebruikt je bandage, we zijn nu 10 seconden kwijt, ongeveer. Daarna unload je de hele crap op hem, je crit je Fireball of je Frostbolt en ownt de rogue heel erg hard. 30 seconden zijn nu voorbij in totaal. Je drinkt wat, 1 minuut voorbij. Je gaat verder, maar 10 seconden verder komt er een warrior langs. Je doet blink en wordt keihard geowned door Intercept omdat je geen poly hebt. Je kan wel doorgaan op Frost Nova, maar die zit op een 25 seconds cooldown, 21 met talents. Kiten is nog mogelijk, dat wel, maar dan ben je vaak op 2 of 3 IC's aangewezen.

Get my point? Laat Majorhomo idd maar staan...

[ Bericht 5% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-06-2005 13:36:32 ]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28355294
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28355855
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.



Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356175
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
pi_28356365
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef Goozze het volgende:
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356490
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef _Draven_ het volgende:
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
Het lukt niet eens .

Wil een paar nieuwe lock builds uitproberen.
......
pi_28356521
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
pi_28356543
Net 4 uurtjes gespeeld, 280k exp, van lvl46 beginning naar lvl48

Het wordt weer interresanter
pi_28356554
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.



Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Denk het, in het begin outdamage ik mages ook nog wel, maar in the long run doen ze meer damage. Er zijn natuurlijk uitzonderingen...
pi_28356597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356642
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Same, priests zijn klote voor een warlock, shadowresistance en als het een dwarf is Fear Ward + Trinket. En UD priests krijgen een sterkere DoT dan Siphon Life
pi_28356746
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Gisteren had ik nog tegen een guildmember gevochten 1v1, maar ook hier, die blasts op je krijgen is niet leuk. Ik had Felhunter er nog uit, weinig shards omdat ik te veel mensen richting Onyxia's Lair moest summonen, dus had niet naar Succubus gewisseld. In dit geval was het waarschijnlijk wel de beste keuze, maar in normaal PvP kom ik te vaak UD's tegen. Seduce heeft gewoon geen zin dan (na patch weer wel ). Was wel grappig dat die mage niet wist dat we onszelf konden healen. *staart na een grote groene straal uit z'n hand richting de mage*
Drain Life was m'n redding toen, aangezien ik door die blasts in het begin met ong. 1000 health zat te vechten, en drain life hield me in leven
pi_28356835
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Ja, van een shadow priest ok, dat is moeilijk.

Maar priests worden gewoon ''gedwongen'' om te respecce naar holy als ze mee willen/kunnen doen met de grote raid instances zoals mc en dalijk ook bwl. Instances zoals strat en ubrs gaat nog wel als shadow priest.

Maar holy specced priests zijn gewoon een tussendoortje voor alle classes, alle talent points worden in talents gepropt om een betere healer van je te maken, qua pvp stel je dan volgens mij echt niks meer voor.

ik heb er nog geen ervaring mee maar dat is wat ik hoor.
pi_28356931
Die priest die ik duelde is Holy specced, ik kan seduce/nuken, maar dan shield en healed ie zichzelf gewoon, terwijl ondertussen zijn DOTs, en Mindflay me afmaken...

Met de felhunter kan ik totaal niet omgaan, daar ga ik de komende dagen maar eens goed mee oefenen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28357132
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Die priest die ik duelde is Holy specced, ik kan seduce/nuken, maar dan shield en healed ie zichzelf gewoon, terwijl ondertussen zijn DOTs, en Mindflay me afmaken...

Met de felhunter kan ik totaal niet omgaan, daar ga ik de komende dagen maar eens goed mee oefenen.
Mja, dan heeft die kerel dus een paar points in shadow gestopt aangezien mindflay een talent is (iets rond de 12 punten ofzo, weet niet meer precies). Maar de meeste priests als die respecce dan doen ze OF helemaal holy met de rest discipline OF helemaal discipline met de rest holy.

Mind flay is ook de priests belangrijkste spell zowat, zonder zijn we niks en met zijn we de bom.

En dan moet je ook nog bedenken dat onze beste nuke ,mind blast, zonder talent points een 6 of 8 seconde cooldown heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Goozze op 30-06-2005 14:38:20 ]
pi_28357276
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef Goozze het volgende:

[..]

Mja, dan heeft die kerel dus een paar points in shadow gestopt aangezien mindflay een talent is (iets rond de 12 punten ofzo, weet niet meer precies). Maar de meeste priests als die respecce dan doen ze OF helemaal holy met de rest discipline OF helemaal discipline met de rest holy.

Mind flay is ook de priests belangrijkste spell zowat, zonder zijn we niks en met zijn we de bom.
Ik zal zijn build eens opvragen dan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28357844
nadat het oude bloodscalp forum is down gegaan is er nu een nieuwe


www.bloodscalp-eu.com


gesponsored by DIE


we kunnen deze week niet meer verder in molten core

hebben golemag gesloopt maar we hebben nog niet genoeg mensen die domo kunnen spawnen
hardcoholic
pi_28357867
bah, die character copy naar de testserver werkt echt voor geen klote.
......
pi_28358776
Hey, ben ik uit het Fokkers Guild gekicked?
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:55:37 #106
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28359638
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef Goozze het volgende:
Maar de meeste priests als die respecce dan doen ze OF helemaal holy met de rest discipline
Nope. De holy tree is op dit moment vrij waardeloos, zogenaamde Holy Priests zijn dan ook voornamelijk Discipline-specced.
pi_28359764
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Lexie het volgende:
Hey, ben ik uit het Fokkers Guild gekicked?
Dat was voor het team killen @ de battlefield 2 pressdinges grapje natuurlijk

Maar heb er niks van meegekregen eigenlijk, dus denk haast dat er iets fout is gegaan. Laatst is wel de hele guild opnieuw ingedeeld kwa ranks, misschien dat er daar iets mis is gegaan.
......
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:01:22 #108
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28359767
Disc en dan pas Holy indeed.
pi_28359903
Ik zei ook ''of'', met een grote OF
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:38:05 #110
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28360807
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Lexie het volgende:
Hey, ben ik uit het Fokkers Guild gekicked?
Yep... Je was 2 weken niet online zonder vooraf aan te geven dat je vakantie o.i.d. had. We hebben nog veel meer mensen eruit gegooid (waaronder mijn eigen alt ). Ik was er nog niet aan toe gekomen om deze (en andere) regels op m'n site te zetten en te linken in de OP.
Het was in ieder geval niet persoonlijk of zo, maar ik wil een guild met actieve leden, en dat houdt in dat je in ieder geval eens per 2 weken actief moet zijn. En dan niet snel even in en uitloggen om de status te resetten . Natuurlijk worden er voor vakanties, tentamens,etc. uitzonderingen gemaakt .
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:44:19 #111
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28360975
Wat ben je toch een keiharde.
pi_28361509
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:38 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Yep... Je was 2 weken niet online zonder vooraf aan te geven dat je vakantie o.i.d. had. We hebben nog veel meer mensen eruit gegooid (waaronder mijn eigen alt ). Ik was er nog niet aan toe gekomen om deze (en andere) regels op m'n site te zetten en te linken in de OP.
Het was in ieder geval niet persoonlijk of zo, maar ik wil een guild met actieve leden, en dat houdt in dat je in ieder geval eens per 2 weken actief moet zijn. En dan niet snel even in en uitloggen om de status te resetten . Natuurlijk worden er voor vakanties, tentamens,etc. uitzonderingen gemaakt .
Hmm ja. Dan ga ik maar eens op zoek naar een guild waar iig wat meer mensen van mijn level zitten. Zo lang zal ik ook niet meer gamen, heb mijn account al stopgezet. Iig iedereen bedankt voor de spulletjes; diegene die nog geld van me krijgen zal ik nog wel terugbetalen .
pi_28361889
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.



Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
D'r zijn natuurlijk meer factoren. + dmg is er een van, en ja, dat tikt erg aan. Resists zijn de andere kant van het verhaal. Het voordeel van Frost over Fire in de Blackrock instances is dat de resistances voor Fire veel hoger zijn. Fire Elementals enzo. Goed, Chromatic Dragons zijn niet leuk.. Bij mij zit er standaard een AoE spell in mijn arsenaal, CoC, en die gebruik ik vaak. (50 % van m'n schade is Frostbolt, 19 % is Cone of Cold, en geloof me, die doet pijn en Blizzard/Fireblast zijn elk 10 %, gemeten over een weekje of 3.)

Met wat matige + dmg gear (Ik heb +40 frost dmg op chest, + 7 Frost dmg voor Magister, + 16 Frost dmg vanwege wand en + 14 dmg op mijn Leggings, dus in totaal + 14 dmg en + 63 Frost Dmg.) kom je een heel eind. Van gemiddeld rond de 480 is mijn Frostbolt nu gemiddeld rond de 535 schade. Crits komen er voor over de 1100. Met CoC zit ik gemiddeld rond de 500 schade en crit ik voor maximaal 1050ish. Kom meestal wel hoog in de dmg lijsten uit. Gisteren ook veel tot single target damage gebleven, met uitzondering van CoC, en toch 3e in de damage.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28361988
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28376474
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Slomy het volgende:

[..]

Het lukt niet eens .

Wil een paar nieuwe lock builds uitproberen.
Ik probeer morgen wel. Zelfs die patch wil niet eens
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:49:26 #116
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28376706
Test server werkt hier volgens mij goed.. tenminste, heb 2 characters gekopieerd en de patch is ook binnen..

Doet het zelfs, net ff met een lvl 60 mage gespeeld. Kan niet wachten

[ Bericht 43% gewijzigd door engessa op 01-07-2005 02:23:26 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:54:17 #117
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28377371
Bwahahahaha.

Blizzard hield een of andere "Test of Honour" wedstrijd, waarbij iedereen die aan PvP meedeed een speciale tabard kon winnen. Nu zijn de winnaars bekend gemaakt, en op mijn server, Shadow Moon, heeft aan de alliance kant Blitz gewonnen. Een Night Elf rogue die vooral bekend werd omdat hij serieus wekenlang alleen maar rond flightmasters aan het campen was. GG Blizz
  vrijdag 1 juli 2005 @ 06:55:49 #118
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_28377898
Ik heb nu world of warcraft op m'n pc staan maar ben werkelijk te beroerd om te betalen voor een account. Nu weet ik dat er een soortement van prive servers zijn, maar weet niet hoe dat werkt. Ik las wel op een forum dat er daar niet over gesproken wordt, maar kon niet opmaken of dat nou enkel daar illegaal was of dat die prive servers illegaal zijn. In ieder geval, als dit een soortement van warez is, wist ik dat niet
Zo niet, kan iemand me helpen te verbinden met dat soort servers?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
&gt;&gt;&gt; Geen referrertje in sigs &lt;&lt;&lt;
pi_28377906
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 06:55 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb nu world of warcraft op m'n pc staan maar ben werkelijk te beroerd om te betalen voor een account. Nu weet ik dat er een soortement van prive servers zijn, maar weet niet hoe dat werkt. Ik las wel op een forum dat er daar niet over gesproken wordt, maar kon niet opmaken of dat nou enkel daar illegaal was of dat die prive servers illegaal zijn. In ieder geval, als dit een soortement van warez is, wist ik dat niet
Zo niet, kan iemand me helpen te verbinden met dat soort servers?
Nee dus, prive servers zijn illegaal en dus word je ook niet geholpen in het vinden ervan of hoe je moet connecten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28377907
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
Bwahahahaha.

Blizzard hield een of andere "Test of Honour" wedstrijd, waarbij iedereen die aan PvP meedeed een speciale tabard kon winnen. Nu zijn de winnaars bekend gemaakt, en op mijn server, Shadow Moon, heeft aan de alliance kant Blitz gewonnen. Een Night Elf rogue die vooral bekend werd omdat hij serieus wekenlang alleen maar rond flightmasters aan het campen was. GG Blizz
In Amerika kon je ook een videokaart winnen dus ik denk dat het daar een stuk erger was. Ik zou zelf echt geen moeite voor zoiets doen als je alleen een tabard kan winnen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 07:04:14 #121
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_28377909
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 07:01 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee dus, prive servers zijn illegaal en dus word je ook niet geholpen in het vinden ervan of hoe je moet connecten
Ok, helaas
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
&gt;&gt;&gt; Geen referrertje in sigs &lt;&lt;&lt;
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:17:13 #122
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28379019
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
Bwahahahaha.

Blizzard hield een of andere "Test of Honour" wedstrijd, waarbij iedereen die aan PvP meedeed een speciale tabard kon winnen. Nu zijn de winnaars bekend gemaakt, en op mijn server, Shadow Moon, heeft aan de alliance kant Blitz gewonnen. Een Night Elf rogue die vooral bekend werd omdat hij serieus wekenlang alleen maar rond flightmasters aan het campen was. GG Blizz
38 Rogues, 24 mages, en maar liefst 2 warlocks, 1 druid en 1 pally...

Gebalanceerd spel he.

En Legolas, ik zit op zo'n +209 extra dmg, wil uiteindelijk rond de +250/300 hebben, en een spell crit chance van zo'n 20%.

Weet al precies wat ik nodig heb.

[ Bericht 18% gewijzigd door PBateman1978 op 01-07-2005 09:26:16 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:39:41 #123
17420 DeX090
bastard on parade
pi_28380913
Laat maar, over scheel gesproken..
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:30:58 #124
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28384369
Een winnaar van de videokaart van het pvp event van amerika:

http://img144.echo.cx/my.php?image=cl39xz.jpg
http://img169.echo.cx/my.php?image=cl28pg.jpg
http://img169.echo.cx/my.php?image=cl16gx.jpg

GG Blizz .

[ Bericht 13% gewijzigd door Bacow op 01-07-2005 12:36:49 ]
pi_28387616
Poeh, ik verveel me echt kapot.

Moet echt snel naar huis zodat ik ff de laatste helft van mn xp bar kan vullen en dan ben ik ook eindelijk lvl 60

[ Bericht 2% gewijzigd door Goozze op 01-07-2005 14:35:37 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:36:54 #126
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28401976
Woohoo, vanavond einelijk aan Onyxia toegekomen
We hebben haar nog niet doodgekregen, wipe @ 6% als beste attempt

We krijgen haar in elk geval netjes door Stage 1 heen, een paar deep breath wipes gehad in Stage 2, maar ja, duidelijk krijgen we haar nog niet volledig door Stage 3 heen. Het probleem is dat we maar 2 Druids hebben, dus dat het resurrecten tegen het einde niet helemaal lekker verloopt, alhoewel we bij een latere poging Onyxia ook tijdens Stage 3 netjes onder controle hadden totdat de MT gefeared werd, ze een stuk draaide en twee man met een hole-in-one één van de whelp caves inmikte
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:44:39 #127
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28410419
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef Leshy het volgende:
Woohoo, vanavond einelijk aan Onyxia toegekomen
We hebben haar nog niet doodgekregen, wipe @ 6% als beste attempt

We krijgen haar in elk geval netjes door Stage 1 heen, een paar deep breath wipes gehad in Stage 2, maar ja, duidelijk krijgen we haar nog niet volledig door Stage 3 heen. Het probleem is dat we maar 2 Druids hebben, dus dat het resurrecten tegen het einde niet helemaal lekker verloopt, alhoewel we bij een latere poging Onyxia ook tijdens Stage 3 netjes onder controle hadden totdat de MT gefeared werd, ze een stuk draaide en twee man met een hole-in-one één van de whelp caves inmikte
Zolang je de mages en healers op de ledges hebt zou fase 3 niet erg lastig mogen zijn eigenlijk

Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28411629
bij ons zijn er dus maar een stuk of 8 die simpel de ledge op komen ( waaronder ik )

de rest staat daar maar een beetje te springen en moeilijk te doen
hardcoholic
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:15:14 #129
2537 AngryAngel
Zorgwatch.nl
pi_28412388
je kan mij trouwens ook nog adden aan het lijstje met fokkers
Wow naam: AngryAngel
race: Undead
class: Mage
server: Stormscale
heb nog wwat andere chars, maar dis mijn main char.
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
pi_28412478
Hoe gaat zo'n grote aanval op bijvoorbeeld Onyxia eigenlijk? allemaal level 60's neem ik aan? Maar hoeveel gaan er dan mee en hoe wordt de strategie in de gaten gehouden? . En waar zit Onyxia eigenlijk .
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:51:35 #131
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28413223
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:18 schreef Lexie het volgende:
Hoe gaat zo'n grote aanval op bijvoorbeeld Onyxia eigenlijk? allemaal level 60's neem ik aan? Maar hoeveel gaan er dan mee en hoe wordt de strategie in de gaten gehouden? . En waar zit Onyxia eigenlijk .
Een raid op Onyxia is eewn 40 man´s raid (hoewel erg geskillde guilds met 30 het kunnen). Bij de verdeling van de klasses is het belangrijk genoeg ranged damagedealers mee te nemen, dus er wordt zelden gekort op mages, hunters en warlocks. Main healers zijn priests, alhoewel druids ook altijd gewild zijn vanwege hun battleres. Pallies zijn vanzelfsprekend er ook wel bij voor flash heal en eventueel out of combat res. Rogues zijn wat minder handig voor Onyxia zelf: wel worden ze vaak gebruikt in de whelpgroups (ze heeft van die Leeroy eieren in haar lair waar je in geswhiped kan worden, waardoor je een sloot van die kleine etters achter je aan krijgt). Warriors zijn als laatste broodnodig, alhoewel je er niet veel nodig hebt. Neem er 2 mee, en je zit safe. Eentje is de maintank, mocht ie heel per ongeluk dood gaan heb je iig nog een backuptank.

Onyxia´s Lair kan je vinden ten zuidwesten van Theramore Isle, in The Wyrmbog. Indeed is iedereen die meegaat level 60. Level 59 zou imo best kunnen, maar omdat iedereen die mee gaat de sleutel tot Onyxia moet hebben, de Drafefire Amulet, waarvoor je een gigantische grote questlijn moet afwerken, is iedereen eigenlijk wel 60 op het moment dat ze het amulet hebben

Voor een over zicht van die questlijn, die overigens begint in Burning Steppes, zie hier. Klik op "leads to" voor de volgende quest in de lijn.

De tactiek bij Onyxia is opzich vrij makkelijk. Zie hier voor wat details. Eigenlijk is het allerbelangrijkste fase 2 nog wel: als Onyxia te weinig schade wordt toegedaan heeft ze de neiging tot een Deep Breath, en dat staat meestal gelijk aan een whipe.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rodie83 op 02-07-2005 15:10:22 ]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:57:01 #132
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28413359
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef Rodie83 het volgende:
Een raid op Onyxia is eewn 40 man´s raid (hoewel erg geskillde guilds met 30 20 het kunnen).
Het huidige record staat geloof ik op 18 man
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:09:45 #133
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28413644
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:57 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het huidige record staat geloof ik op 18 man
Klopt. Ik geef dan ook even de gemiddelde cijfers weer. De meeste guilds doen het namelijk met een minimum van 30 en max van 40. Dat er uberguilds zijn die met 20 doen, alla
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28414785
quote:
Hoe doet hij zoveel dmg zonder crit?
pi_28415602
Klinkt erg tof zo'n aanval . jammer genoeg zal ik dat nooit halen .
pi_28415858
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Lexie het volgende:
Klinkt erg tof zo'n aanval . jammer genoeg zal ik dat nooit halen .
Hoezo niet?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28416198
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef DjNivek het volgende:
Mages zijn nog altijd enorm sterk. Met invis zullen ze gewoon overpowered zijn, zoals LG al zei (tenminste, dat haal ik eruit). Alsof mages al niet genoeg escape of irritatieskills hebben...
Jij hebt misschien voor jou gevoel een leeg glas, maar die van ons is kapot gevallen volgens mij. Blizzard heeft het glas uit onze handen geslagen, en is er op gaan dansen. Yeuy, we krijgen een nieuwe talent, die is goed, maar je wordt daarmee gedwongen Demonology in te gaan. (20% minder threat is een lifesaver in MC). Er zijn te veel bugs in Warlocks, we hebben no way om te ontsnappen tenzij we 25 talents verknallen in Affliction tree, en jij wilt invisibility? Het zou onze 'detect invisibility' weer zin geven, maar what's the use?
Mages hebben imo niks om over te klagen nog over hun class, en al helemaal niet over buffs. Curse of Tongues en Felhunter kunnen niks uithalen tegen een mage als deze insta-casts gebruikt. Een mage kan een rogue snaren met polymorph/frost nova. Ik zou wel een manier willen weten om eruit te komen, want ik kan dat niet voor zover ik weet. Denk je dat je de enige bent die dingen generft gekregen heeft? Fear diminishing returns, seduce werd fear, yeuy.
Onze endgame talents zijn ook dispellable, en dat vind ik gewoon slecht. Soul Link *poof* weg. Dat mogen ze dan ook meteen wel fixen.
Shadowpriest heeft sterkere DoT dan een Warlock en Mindflay is gewoon evil. Daarnaast ook nog enorme shadowresistance en een healing DoT (UD's dan) die beter is dan een 20 punten talent dan ons. Als ze niet in shadow form zitten kunnen ze zichzelf ook nog healen.
Mages zijn klote als ze insta-casts gebruiken. En de meeste hebben dat ook wel door tegen een warlock. Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
Warriors zijn niet van je af te krijgen (blacksmith trinket, berserk...immune to fear spul allemaal).
Shamans zijn klote door de Earthshock, en een gevecht tegen hun duurt meestal wel lang.
Druids zijn wel te doen, tenzij ik te laat ben met een fear als ze lage health hebben.
Rogues zijn imo nog het makkelijkste, hoe stom het ook klinkt als Warlock zijnde. Als ik PvP doe, dan heb ik waarschijnlijk m'n felhunter er wel uit, en kan ze dotten + CoEx voordat ze bij me zijn, en dan is het kiten. Dit lukt niet meer vanaf de patch als ik respec.

Sorry, maar een mage die whined om een buff vind ik gewoon niet kunnen. De burst damage van een mage ligt zo ontiegelijk hoog. Een frostmage uit m'n guild had 2 shamans tegelijk afgemaakt, en er wordt gezeurd om een buff...
LEZEN mafkees ik zeg nergens dat ik invis wil. Ik zeg dat die bugs er eens uit moeten die er sinds het begin al zijn. niet alleen de eerste regel lezen.

Ik zeg toch duidelijk dat invis van mij niet echt hoeft. Dat noem jij zeuren om een buff?

lees eerst het hele verhaal voordat je reageert

Btw frostmage die 2 shamans afmaakt, shamans erg noob of low level.
warlock met felhunter out hoort gehakt van een mage te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door thunderbunny op 02-07-2005 16:56:06 ]
life is a game....and im winning
pi_28416237
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Omdat ik mijn abbo al heb stopgezet en nog drie weekjes of zo kan spelen. Ik ben nu level 40 en ik heb het wel gezien zo eigenlijk .
pi_28416376
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Hoe doet hij zoveel dmg zonder crit?
idd

Ik ben zelf een troll mage, bijna lvl 50 @ bloodscalp
pi_28416816
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

D'r zijn natuurlijk meer factoren. + dmg is er een van, en ja, dat tikt erg aan. Resists zijn de andere kant van het verhaal. Het voordeel van Frost over Fire in de Blackrock instances is dat de resistances voor Fire veel hoger zijn. Fire Elementals enzo. Goed, Chromatic Dragons zijn niet leuk.. Bij mij zit er standaard een AoE spell in mijn arsenaal, CoC, en die gebruik ik vaak. (50 % van m'n schade is Frostbolt, 19 % is Cone of Cold, en geloof me, die doet pijn en Blizzard/Fireblast zijn elk 10 %, gemeten over een weekje of 3.)

Met wat matige + dmg gear (Ik heb +40 frost dmg op chest, + 7 Frost dmg voor Magister, + 16 Frost dmg vanwege wand en + 14 dmg op mijn Leggings, dus in totaal + 14 dmg en + 63 Frost Dmg.) kom je een heel eind. Van gemiddeld rond de 480 is mijn Frostbolt nu gemiddeld rond de 535 schade. Crits komen er voor over de 1100. Met CoC zit ik gemiddeld rond de 500 schade en crit ik voor maximaal 1050ish. Kom meestal wel hoog in de dmg lijsten uit. Gisteren ook veel tot single target damage gebleven, met uitzondering van CoC, en toch 3e in de damage.
watdeed je ongeveer op level 55? mn forstbotl van mn 55 mage zit nu opde 510, 950-1000 crit.
life is a game....and im winning
pi_28416909
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
uh, ten eerste gebruikt je CS nooitneverniet in het begin van een gevecht, omdat die 4 sec silence veel handiger is in het midden of bijvoorbeeld tegen priest, wanneer ze nog ong 40% leven over hebben.
life is a game....and im winning
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:08:13 #142
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28418759
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Hoe doet hij zoveel dmg zonder crit?
Die gast heeft exploits gebruikt, ik weet alleen nog niet welke .
pi_28419747
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

LEZEN mafkees ik zeg nergens dat ik invis wil. Ik zeg dat die bugs er eens uit moeten die er sinds het begin al zijn. niet alleen de eerste regel lezen.

Ik zeg toch duidelijk dat invis van mij niet echt hoeft. Dat noem jij zeuren om een buff?

lees eerst het hele verhaal voordat je reageert

Btw frostmage die 2 shamans afmaakt, shamans erg noob of low level.
warlock met felhunter out hoort gehakt van een mage te maken.
Mijn punt is dat een mage nog steeds effectief kan zijn met die 'bugs'. Warlocks stikken nog steeds van de bugs, en in de patchen die voor ons 'bedoeld' waren is er amper iets opgelost. Er is alleen maar wat bijgekomen (bijv. shards die items overschrijven). Nu ziet Blizzard de nieuwe talent van volgende patch als de nieuwe verdediging van Warlocks. I rest my case. (zie www.worldofwarcraft.com - Forum watch gedeelte en dan 'Warlock Defense?')
Ik reageerde niet alleen op jou, maar op de groep mages die zeurt om een buff. Jou post kwam wel over als een huilie voor een buff. Lees het zelf nog maar eens goed door.
Als jij afgemaakt wordt door een Warlock met Felhunter pak je het gewoon verkeerd aan, easy as that. Mages hebben het relatief gemakkelijk tegen Warlocks. De shamans waren beide level 60, en de mage gebruikte een stel AoE's om ze tegelijk af te maken. Instants gebruiken bij Shamans en Warlocks met Felhunter is het beste, dan wordt je niet gespell locked of Earthshock gooit geen roet in het eten.
pi_28419900
Gisteren wel een mooie dag gehad in Molten Core.
6 bosses afgemaakt, Geddon dropte Felheart Shoulder Pads. De andere 2 warlocks die mee waren hadden deze al, dus heb ik ze voor goedkoop gekregen.
Later dropte Golemagg nog Staff of Dominance, die ik ook had gewonnen.
Had dus niks te klagen gisteren
pi_28420145
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:57 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het huidige record staat geloof ik op 18 man
Maar dat zijn dan wel spelers die hun char vol met epics hebben gehangen neem ik aan.
En niet zomaar een verzameling van wat rares.
Met 29 man hebben wij 't gedaan, ik denk dat we 't met minder wel kunnen doen, maar dan hebben we wel wat betere equip nodig imo.

Maarre, zo'n raid is gewoon ontiegelijk saai eigenlijk. Eerste 3 keer ofzo is leuk, daarna is 't gewoon alleen voor de loot (voor mij dan). Je staat daar een beetje je dmg te doen terwijl de mob zich op de MT richt. Nou. yay! Nee, dan zijn 5 man instances toch een stuk leuker aangezien je daar je skill nodig hebt.

En voor diegene die 't erover had dat ie niet wist waarom Hunters wel eens gebuffed mogen worden omdat we in MC vaak bovenaan staan qua dmg.
Dat is omdat we daar stil staan en auto-shoot kunnen gebruiken. Ooit een Hunter auto-shoot zien gebruiken in PvP? Alleen in mass PvP kan dat af en toe.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:58:24 #146
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28420344
Onyxia down: een fotoverslag

Uden Lo verzamelt zich.


Onyxia ziet het naderende onheil nog niet aankomen.


Wat een geluk. Normaal moet Onyxia haar hol uit voor voedsel!


Deze oefening verveelt Onyxia. Ze besluit ons van bovenaf te bestoken.


Onyxia landt. De hel breekt los.


Oh shi...


De healers doen hun werk goed.


De situatie is al snel weer onder controle.


Draken blijven draken!


Maar uiteindelijk bezwijkt Onyxia, niet opgewassen tegen Uden Lo.


Orgrimmar viert feest, Onyxia is niet langer!



  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:37:25 #147
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_28421696
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Hoe doet hij zoveel dmg zonder crit?
Exploit, er is niet genoeg + dmg gear in het spel om dit te houden. Simpel. Mijn Fireblast doet 500ish schade, tel daar 10 % bij op van Fire Power, geloof ik, dan kom je op 550 uit. Dan moet je ook nog eens +2600 dmg hebben. Aangezien Fireblast een instant is, en dus maar 43 % van de bonus krijgt... Telt u maar hoeveel je nodig hebt, ik schat rond de 6000.

Thunderbunny: Ik kan niet vergelijken aangezien ik pas op lvl 59 + dmg gear heb lopen halen. Daarvoor had ik niets. Ik ga voor ongeveer +100- + 150 dmg gear voorlopig. (Shivery Handwraps en Rod o/t Ogre Magi zijn volgende doelen.)

En ik ben het eens en oneens met je, Recca. Ik vind een disconnect niet speelbaar. Maar locks moeten escape possibilities hebben. Zij het een nieuwe spreuk, of desnoods een talent:

Improved Fear: Reduces casting time of Fear* by 0.3 sec per talent.

Zou dan in de plaats van Imp CoW/CoA komen, en in de 3e Tier, IMO. Om het aantal talents gelijk te houden wordt de Improved CoeX met 10 % per stap, en 2 talents.

Sure as hell is beter dan niets...

[ Bericht 24% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 02-07-2005 19:49:10 ]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:11:26 #148
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_28422926
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef Leshy het volgende:
Onyxia down: een fotoverslag
Dikke shit .

Heeft er iemand toevallig fraps laten lopen?
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:19:17 #149
66083 Platina
78th Element
pi_28423234
Uden Lo..

Zit jij op Dunemaul?!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:47:05 #150
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28428089
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Exploit, er is niet genoeg + dmg gear in het spel om dit te houden. Simpel. Mijn Fireblast doet 500ish schade, tel daar 10 % bij op van Fire Power, geloof ik, dan kom je op 550 uit. Dan moet je ook nog eens +2600 dmg hebben. Aangezien Fireblast een instant is, en dus maar 43 % van de bonus krijgt... Telt u maar hoeveel je nodig hebt, ik schat rond de 6000.
Je hebt equip die +X dmg aan je equip toevoegt. Dit wordt berekent wanneer je de equip aantrekt. Doe je 'm af, en daarna weer aan, dan hou je de oude +dmg en krijg je daarbovenop nog de nieuwe. Macro je dus ff 500x aan/uit dan zit daar een heel dikke bonus aan.
  zondag 3 juli 2005 @ 01:33:45 #151
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28434046
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef TopStyle het volgende:
Heeft er iemand toevallig fraps laten lopen?
Nee, de enige FRAPS die er is is van onze Warlock raid leader die de Dragonstalker Helm disenchant, omdat onze tweede hunter (Onyxia had er blijkbaar twee van) was doodgegaan en gereleased was voordat Onyxia doodging, en dus geen loot kon krijgen
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Platina het volgende:
Uden Lo..

Zit jij op Dunemaul?!
Shadow Moon.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:44:39 #152
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_28436783
Oh wat zonde voor die hunter
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zondag 3 juli 2005 @ 03:55:32 #153
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28436918
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:44 schreef Killjoy het volgende:
Oh wat zonde voor die hunter
Draaiboek voor MC Bosses:

1. Drop ALTIJD ofwel Hunter ofwel Warlock loot.
2. Drop per instance clearing minimaal 1x Wristguards of Stability.
3. Drop NOOIT formula's voor NW.
  zondag 3 juli 2005 @ 05:36:06 #154
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28437496
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Draaiboek voor MC Bosses:

1. Drop ALTIJD ofwel Hunter ofwel Warlock loot.
Hmm dan word het tijd dat ik daar een beetje ga rondhangen, zal er alleen wel een leveltje of 16 extra voor moeten lvlen denk ik
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 3 juli 2005 @ 10:10:14 #155
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_28438156
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Je hebt equip die +X dmg aan je equip toevoegt. Dit wordt berekent wanneer je de equip aantrekt. Doe je 'm af, en daarna weer aan, dan hou je de oude +dmg en krijg je daarbovenop nog de nieuwe. Macro je dus ff 500x aan/uit dan zit daar een heel dikke bonus aan.
Seems an exploit to me.

Net zoals met de 3000 dmg crit ambushes, al kan dat binnenkort wel eens de waarheid worden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28438812
Ik begin weer opnieuw, ik vond mage echt verrot om mee te spelen, ben maar net als 3/4 met rogue begonnen , en ik moet zeggen dat me dat wel bevalt ^^.
Bah !
  zondag 3 juli 2005 @ 12:20:13 #157
114283 bupatH
ondertitel
pi_28440265
mage is juist het vetst
pi_28440850
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Draaiboek voor MC Bosses:

1. Drop ALTIJD ofwel Hunter ofwel Warlock loot.
2. Drop per instance clearing minimaal 1x Wristguards of Stability.
3. Drop NOOIT formula's voor NW.
Warlock loot dropt redelijk weinig... Net zo 'veel' als Might. Afgelopen MC-run was er ook maar in totaal 1 item gedropt, maar ja, er zijn niet veel Warlocks dus is het al gauw veel. Hunterloot dropt inderdaad wel erg vaak...
Wristguard afgelopen clearing niet gezien? En vorige ook niet? Heb ik ze eigenlijk al wel gezien?
pi_28441973
Hoi,

ik had even een vraag
Mijn WOW account is verlopen en ik heb een 2 maanden prepaid kaart gekocht.
Maar nu ga ik over een week voor een maand op vakantie, dus zou het jammer zijn als ik die maand zonder te spelen verlies.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om je account te 'pauzeren' zodat ik tijdens mijn vakantie geen speeldagen verlies?
  zondag 3 juli 2005 @ 13:35:10 #160
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28442415
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:42 schreef DjNivek het volgende:
Net zo 'veel' als Might.
Bah. Might en veel passen niet in dezelfde zin

Enige wat ik tot nu toe daarvan heb gezien zijn de bracers die van een of andere trash mob dropten, een Molten Destroyer, dacht ik. En daar heb ik op gepassed, omdat ik mijn punten opspaar voor een Obsidian-Edged Blade.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:44:32 #161
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28448097
wow "gepassed" welke lootrules gebruiken "jullie" eigenlijk ?? klinkt als echte diehard eigenlijk... ik ken alleen de S= Sell en N = Need regel
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_28449707
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef R_o_N het volgende:
wow "gepassed" welke lootrules gebruiken "jullie" eigenlijk ?? klinkt als echte diehard eigenlijk... ik ken alleen de S= Sell en N = Need regel
Het is N(eed) or G(reed), niet N/S.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 3 juli 2005 @ 18:25:11 #163
66083 Platina
78th Element
pi_28450636
tenzij je group loot doet en items van bosses droppen en je een need of vendor/sell doet
  zondag 3 juli 2005 @ 18:37:02 #164
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28450902
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef R_o_N het volgende:
wow "gepassed" welke lootrules gebruiken "jullie" eigenlijk ??
Zero-Sum DKP.

Elke epic heeft een waarde van x punten, en je telt de waardes van alle epics die tijdens een raid droppen bij elkaar op. Vervolgens krijgt iedereen het totaal aantal punten, gedeeld door de hoeveelheid mensen die er waren. Dus als er bijvoorbeeld voor 400 punten aan epics droppen en er zijn 40 man, krijgt iedereen die op die raid was 400 / 40 = 10 punten.

Wanneer een epic dropt mogen de mensen van de class waar het item voor is, die de meeste punten hebben, kiezen of ze het item willen of niet. Zo ja, verliezen ze het aantal punten dat het item waard is, zo niet, dan is de volgende aan de beurt, et cetera. Dus stel, je bent een warrior en hebt op dat moment 37,45 punten, en er dropt voor 800 punten aan epics, waaronder een Helm of Might van 150 punten, die jij wint. Je verliest dan 150 punten aan de helm, en krijgt er 20 terug voor de raid (800/40=20), en komt op -107,45 te staan (37,5 - 150 + 20).

Dit systeem heeft als voordeel dat loot heel eerlijk verdeeld wordt, en dat mensen die niet al te vaak op raids kunnen komen, nog wel gewoon steeds kans hebben op items. Ook mensen die later pas de guild joinen en gaan raiden bijvoorbeeld, kunnen vrij snel loot krijgen, omdat er een hoop mensen die items hebben gekregen in de min staan. En zelfs wanneer je dik in de min staat kun je nog loot krijgen, als de mensen die boven je staan het al hebben, of er simpelweg geen punten aan uit willen geven omdat ze voor iets anders sparen

(Note dat dit een systeem is puur voor grote raids zoals Onyxia en Molten Core.)
  zondag 3 juli 2005 @ 19:02:11 #165
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28451424
Ik word helemaal gek van die klote errors de hele tijd!

In mijn geval is het Error #132 die om de 10 minuten mijn WoW afsluit .
Ik heb ookal zoveel geprobeerd om dit op te lossen maar heb er nu echt schoon genoeg van! Iemand anders ook last hiervan? (aangezien de topic op de officiele wow forums ga ik hier wel vanuit.)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28451668
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:25 schreef Platina het volgende:
tenzij je group loot doet en items van bosses droppen en je een need of vendor/sell doet
Ik heb het over Need or Greed bij Group Loot, Need before Greed vind ik echter een beter systeem voor de normale instances, maar dan miepen alle newbies weer dat ze niet mogen rollen (terwijl ze het niet nodig hebben).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28457065
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef Drikkiej het volgende:
Hoi,

ik had even een vraag
Mijn WOW account is verlopen en ik heb een 2 maanden prepaid kaart gekocht.
Maar nu ga ik over een week voor een maand op vakantie, dus zou het jammer zijn als ik die maand zonder te spelen verlies.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om je account te 'pauzeren' zodat ik tijdens mijn vakantie geen speeldagen verlies?
pi_28457379
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Drikkiej het volgende:

[..]
nee kan niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:11:40 #169
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28457535
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.

RAAAARGGGGGHHHHH! KUT-HUNTERS!!!

Dat moest er even uit
pi_28459075
Mwahaha, ik lach me kapot als Onyxia weer 2 Nemesis Skullcaps gaat droppen. Een paar weken terug gebeurde dat, nu hebben alle warlocks dus de skullcaps. Dat worden dus disenchants
  zondag 3 juli 2005 @ 22:47:29 #171
66083 Platina
78th Element
pi_28459107
2 MC runs zonder eerste boss te verslaan, 2x Belt of Might (66 ftw) en 1x Earthfury Bracers op Destroyers en Giants
pi_28459608
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.

RAAAARGGGGGHHHHH! KUT-HUNTERS!!!

Dat moest er even uit
Dat heb ik in SM steeds, telkens als ik SM run doe dropt die hoeren rod. Alleen wanneer ik hem met me guildie doe die hem nodig heeft, dropt ie niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28460064
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.

RAAAARGGGGGHHHHH! KUT-HUNTERS!!!

Dat moest er even uit
  zondag 3 juli 2005 @ 23:48:33 #174
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_28461472
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik heb het over Need or Greed bij Group Loot, Need before Greed vind ik echter een beter systeem voor de normale instances, maar dan miepen alle newbies weer dat ze niet mogen rollen (terwijl ze het niet nodig hebben).
Zeg hoi tegen de warrior die Triune Amulet jat. Wat heeft een warrior aan een + 7 sta (aardig), + 7 int (nutteloos) en + 7 spi (volgens mij niet handig) necklace als er mensen zijn. (Lees: alle classes op rogue en warrior na) die er wél gebruik van kunnen maken tot het volle?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:24:53 #175
62182 Georges
That's the shit
pi_28462676
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.

RAAAARGGGGGHHHHH! KUT-HUNTERS!!!

Dat moest er even uit
Lol.
Alsof de droprate van een setpiece iets te maken heeft met de status van een class.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 4 juli 2005 @ 00:56:23 #176
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28463601
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef Georges het volgende:
Alsof de droprate van een setpiece iets te maken heeft met de status van een class.
Heeft het ook niet
pi_28464458
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Zeg hoi tegen de warrior die Triune Amulet jat. Wat heeft een warrior aan een + 7 sta (aardig), + 7 int (nutteloos) en + 7 spi (volgens mij niet handig) necklace als er mensen zijn. (Lees: alle classes op rogue en warrior na) die er wél gebruik van kunnen maken tot het volle?
Ik ben toevallig warrior en bij items waarop gerolled kan worden geldt dus gewoon n/g. Dus dan is er geen enkel probleem, want ik doe G en de overige klassen N en dan pass ik dus netjes. Alleen dan krijg je geen discussies met lvl 30 hunters die maar alvast mail denken te gaan sparen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28466174
Lvl 39! Wat is de beste plek om te grinden voor de mount?
Shimmering flats turtles?
Built for Speed
  maandag 4 juli 2005 @ 08:30:35 #179
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28466180
Scarlet Monestary, maar dan moet je wat vrienden mee nemen.
  maandag 4 juli 2005 @ 08:56:44 #180
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28466363
Voor de mensen in Fokkers Guild:
ik kwam per toeval de volgende site tegen: http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/Main_Page_WoW
Hoewel de instance guides erg interessant zijn, zag ik hier ook een paar guild zaken die ik wel nuttig vindt.
Ten eerste de Quick runs. Guildleden kunnen op die pagina aangeven als ze een specifieke run willen doen (bijv. een item halen, een moeilijke quest doen, etc.) Ze hebben een vaste dag en tijd in de week waarop ze iedereen verzamelen die mee wil doen, in groepen indelen en dan de betreffende runs doen. Vaak zijn het runs die een of twee uur duren, dus geen volledige instance runs. Het idee is dan ook met name om als highlevel eens met wat lowlevels mee te gaan (zoals we al van plan zijn om met de enchanters naar uldaman te gaan voor hun artisan enchanting).

In hetzelfde kader vallen de Alternate Thursdays. Daar hebben ze een aantal van de lowlevel instances gepland (Dead Mines, Stockades, Gnomeregan, Scarlet Monestary) waarbij men met een alt mee gaat met de mensen van hetzelfde level.

Natuurlijk zijn dit dingen die we nu ook wel al doen, maar misschien is het handig om dit ook op deze manier op te gaan zetten.
  maandag 4 juli 2005 @ 09:38:04 #181
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28466886
Deze week gaat het gebeuren, nog 105k rested XP te gaan voor lvl 60.

Iemand misschien nog tips om dit in een uurtje of 4-5 te halen ? (behalve dan 5 uur lang Yetis grinden in Winterspring )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 juli 2005 @ 09:39:54 #182
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28466914
Doe een of twee instance runs, BRD of DiM (alle 3) moet genoeg zijn, zeker als je er ook nog wat quests hebt.
pi_28467748
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze week gaat het gebeuren, nog 105k rested XP te gaan voor lvl 60.

Iemand misschien nog tips om dit in een uurtje of 4-5 te halen ? (behalve dan 5 uur lang Yetis grinden in Winterspring )
Woohoo, dan heb ik gewonnen , ben vrjdag lvl 60 geworden.

Zaterdag gelijk eerste keer MC gedaan, hebben we gelijk Shazzrah of zoiets gedood, dropt de enige epic wand in de game...
Alleen het probleem is dat mn nieuwe guild met DKP punten werkt. En omdat het mijn eerste keer was daar had ik nog maar 0 punten
  maandag 4 juli 2005 @ 10:28:24 #184
72818 -Muse-
Veritas
pi_28467844
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Drikkiej het volgende:

[..]
Je account blijft volgens mij 2 maanden bestaan als je geen game-card invoerd.

Check www.wow-europe.com voor meer info
  maandag 4 juli 2005 @ 10:39:04 #185
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28468117
omw to 54
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
  maandag 4 juli 2005 @ 10:40:34 #186
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28468161
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:22 schreef Goozze het volgende:

[..]

Woohoo, dan heb ik gewonnen , ben vrjdag lvl 60 geworden.

Zaterdag gelijk eerste keer MC gedaan, hebben we gelijk Shazzrah of zoiets gedood, dropt de enige epic wand in de game...
Alleen het probleem is dat mn nieuwe guild met DKP punten werkt. En omdat het mijn eerste keer was daar had ik nog maar 0 punten
Ik heb afgelopen weekend amper kunnen spelen, was jarig enzo

Welke guild zit je nu ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28468235
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:28 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Je account blijft volgens mij 2 maanden bestaan als je geen game-card invoerd.

Check www.wow-europe.com voor meer info
http://www.wow-europe.com/en/info/faq/general.html
quote:
How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?
We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28468458
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend amper kunnen spelen, was jarig enzo

Welke guild zit je nu ?
Ik zit nou in Moonlight Council.

En om eerlijk te zijn was ik niet vrijdag maar zaterdag lvl 60 geworden..... om 4:00...

En gefeliciteert
  maandag 4 juli 2005 @ 11:41:36 #189
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28469812
weet iemand hoe het grinden met een mage in marauden precies werkt?
schijnt zo te zijn dan je 70k per uur kan pakken door solo die oozes te slopen, maar hoe kom je daar precies?
en idem met dire maul, schijnt het te kunnen met die planten, welke entrance moet ik dan hebben?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 4 juli 2005 @ 11:44:09 #190
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28469884
Bacow weet er alles van, die heeft z'n laatste 8 levels op die manier gehaald, geloof ik. DiM is nu in ieder geval qua XP generfd, zodat het een stuk minder hard gaat.
  maandag 4 juli 2005 @ 11:45:29 #191
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28469930
niet kwa xp maar kwa item drops toch? scheen eerst zo te zijn dat die planten super veel dropte, nu niet meer, ik heb iig een mage alt en kheb geen zin om me lvls op de normale manier te halen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 4 juli 2005 @ 11:50:29 #192
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28470071
volgens mij juist qua XP om deze manier van levelen te ontmoedigen. Het geeft mages namelijk een voordeel ten opzichte van andere classes. Maar goed, Bacow is de expert
  maandag 4 juli 2005 @ 11:52:41 #193
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28470139
100% zeker qua XP.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28473257
Ik hoorde gister dat het al bekend is wat voor drops enzo er in BWL zitten.

Weet iemand misschien een linkje waar dat staat?
  maandag 4 juli 2005 @ 13:40:07 #195
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28474573
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef Goozze het volgende:
Ik hoorde gister dat het al bekend is wat voor drops enzo er in BWL zitten.
Het enige waarvan ik weet dat het bekend is zijn de Tier 2 set items (Wrath, Bloodfang, Ten Storms, ed.) die aanvankelijk in Molten Core te vinden waren, maar een patch of twee geleden eruit zijn gehaald en naar Blackwing Lair verplaatst.

De stats van deze sets moete in principe gewoon op Thottbot en Allakhazam te vinden zijn, alhoewel ik persoonlijk denk dat de Tier 2 sets nog aangepast zullen worden qua stats.

Oh, en het nieuwe überwapen Ashbringer zal op de een of andere manier ook uit Blackwing Lair moeten komen, is de verwachting. Maar daar is nog niet zoveel over bekend.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:00:11 #196
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28475343
Voor welke (endgame) instances heb je nu eigenlijk allemaal keys nodig? Ik probeer een lijstje op te stellen voor 't guild zodat we kunnen bij houden wie welke key al heeft en hoever iemand met eventuele quests is.
Volgens mij zijn dit de keys:
- Scholomance (Skeleton key)
- Dire Maul North/West (Crescent key)
- Stratholme (Key to the City? & Scarlet key)
- Onyxia's Lair
- Upper Blackrock Spire (Seal of Ascension)

Verder heb je natuurlijk nog wat items nodig (soms niet verplicht) in de lagere instances:
- Gnomeregan (Workshop key)
- Scarlet Monestary (Scarlet key)
- Zul'farrak (Mallet)
- Mauradon (Scepter of Celebras)
- Blackrock Depths (Prison Key)

Iemand nog aanvullingen?
  maandag 4 juli 2005 @ 14:25:51 #197
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28476285
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Chevalric het volgende:
Voor welke (endgame) instances heb je nu eigenlijk allemaal keys nodig? Ik probeer een lijstje op te stellen voor 't guild zodat we kunnen bij houden wie welke key al heeft en hoever iemand met eventuele quests is.
Volgens mij zijn dit de keys:
- Scholomance (Skeleton key)
- Dire Maul North/West (Crescent key)
- Stratholme (Key to the City? & Scarlet key)
- Onyxia's Lair
- Upper Blackrock Spire (Seal of Ascension)

Verder heb je natuurlijk nog wat items nodig (soms niet verplicht) in de lagere instances:
- Gnomeregan (Workshop key)
- Scarlet Monestary (Scarlet key)
- Zul'farrak (Mallet)
- Mauradon (Scepter of Celebras)
- Blackrock Depths (Prison Key)

Iemand nog aanvullingen?
BRD : Shadowforge Key ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:32:03 #198
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28476495
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Gamedemon het volgende:
niet kwa xp maar kwa item drops toch? scheen eerst zo te zijn dat die planten super veel dropte, nu niet meer, ik heb iig een mage alt en kheb geen zin om me lvls op de normale manier te halen
Maraudon heb ik nooit aangedaan (DM was het gewoon ), maar mischien dat je wat aan dit filmpje hebt: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1501.
Als je daar niets aan hebt kan je hier nog even kijken: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-mage&T=48467&P=1.

In DiM is de xp wel generft, het ging volgens mij van 250 naar 70 xp per lasher, dus het is niet meer de moeite waard .
Als je Dire maul toch wilt bekijken; als je naar binnen gaat en je komt op een gegeven moment op een kruising, neem de je rechter afslag, loop langs de ogre's heen en op het eind zie je aan je linkerkant een gang, loop daar in en je bent er, dat de loot generfed is weet ik niet; na de nerf ging ik er even kijken en had in een half uur drie blue's geloot (wat me normaal nooit gebeurde, een ander had in een avond zelfs 2 brightwood staffs, maar dat wilt naturlijk niets zeggen).
  maandag 4 juli 2005 @ 14:56:29 #199
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28477469
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het enige waarvan ik weet dat het bekend is zijn de Tier 2 set items (Wrath, Bloodfang, Ten Storms, ed.) die aanvankelijk in Molten Core te vinden waren, maar een patch of twee geleden eruit zijn gehaald en naar Blackwing Lair verplaatst.

De stats van deze sets moete in principe gewoon op Thottbot en Allakhazam te vinden zijn, alhoewel ik persoonlijk denk dat de Tier 2 sets nog aangepast zullen worden qua stats.

Oh, en het nieuwe überwapen Ashbringer zal op de een of andere manier ook uit Blackwing Lair moeten komen, is de verwachting. Maar daar is nog niet zoveel over bekend.
de Prince in DM wil wel lullen over The Ashbringer, provided dat je wel effe Blackwing's Head op de tafel legt.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:23:28 #200
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28478377
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef Max_Dark het volgende:
de Prince in DM wil wel lullen over The Ashbringer, provided dat je wel effe Blackwing's Head op de tafel legt.
Regelen we wel even
  maandag 4 juli 2005 @ 16:04:17 #201
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28479879
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef Bacow het volgende:

[..]

Maraudon heb ik nooit aangedaan (DM was het gewoon ), maar mischien dat je wat aan dit filmpje hebt: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1501.
Als je daar niets aan hebt kan je hier nog even kijken: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-mage&T=48467&P=1.

In DiM is de xp wel generft, het ging volgens mij van 250 naar 70 xp per lasher, dus het is niet meer de moeite waard .
Als je Dire maul toch wilt bekijken; als je naar binnen gaat en je komt op een gegeven moment op een kruising, neem de je rechter afslag, loop langs de ogre's heen en op het eind zie je aan je linkerkant een gang, loop daar in en je bent er, dat de loot generfed is weet ik niet; na de nerf ging ik er even kijken en had in een half uur drie blue's geloot (wat me normaal nooit gebeurde, een ander had in een avond zelfs 2 brightwood staffs, maar dat wilt naturlijk niets zeggen).
thanks, dus die brightwood staffs droppen nog gewoon?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 4 juli 2005 @ 17:11:59 #202
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28482424
Interessante read over de mogelijke expansion.

http://www.warcraft3.com/idealbb/view.asp?topicID=42251
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:53:15 #203
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28487184
Ik ben nog lang niet door de content van het origineel heen, laat staan dat ik nieuwe dingen ga/moet ontdekken Ik merkte zelfs vandaag pas dat je nog een leuke "begin" instance hebt Deadmines, daar had ik nog niet van gehoord zelfs Ga ik zo ff doen, moet lvl 20 halen om in de Fokker's Guild te komen gaat wel lukken vanavond hehe

Cya
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_28487737
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Interessante read over de mogelijke expansion.

http://www.warcraft3.com/idealbb/view.asp?topicID=42251
Er zijn zoveel mogelijkheden nog die ze nog niet hebben uitgevoerd. Ik vermoed dat als er een expansion komt, deze pas in december komt of in juli 2006.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:23:34 #205
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28490727
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben nog lang niet door de content van het origineel heen, laat staan dat ik nieuwe dingen ga/moet ontdekken Ik merkte zelfs vandaag pas dat je nog een leuke "begin" instance hebt Deadmines, daar had ik nog niet van gehoord zelfs Ga ik zo ff doen, moet lvl 20 halen om in de Fokker's Guild te komen gaat wel lukken vanavond hehe

Cya
ik en vele andere wel, tis nu keer op keer moltencore doen omdat er niks anders is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28492545
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik en vele andere wel, tis nu keer op keer moltencore doen omdat er niks anders is
hear hear..

Woensdag hopelijk BWL!
NEW INSTANCE!!!
Mja, weer van hetzelfde.
Draakje hier, draakje daar.
Jammer.
Ik wil wel eens iets anders dan, oh, I don't know.. fire and dragons!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:22:32 #207
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28495501
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:09 schreef Migwi het volgende:

[..]

hear hear..

Woensdag hopelijk BWL!
NEW INSTANCE!!!
Mja, weer van hetzelfde.
Draakje hier, draakje daar.
Jammer.
Ik wil wel eens iets anders dan, oh, I don't know.. fire and dragons!
Ice and dragons
Is een stuk beter voor mijn resistrates als firemage.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:30:17 #208
104428 Bacow
Leader Unit
  maandag 4 juli 2005 @ 23:54:06 #209
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28496817
Goed idee, we kunnen dit gewoon overnemen voor Bloodscalp. Alleen even een datumpje prikken en wat organisatorische zaken regelen
- aanmelding in IF
- guild aanmelding in SW
- judges bij de checkpoints
- misschien wat guards tegen vervelende horde spelers
  maandag 4 juli 2005 @ 23:54:50 #210
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28496848
hehe super

btw word er niet enorme lag verwacht als BWL online gaat ? alle grote guilds zullen daar zeker heengaan lijkt mij...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_28497983
Kben met wat vrienden begonnen op een andere server

nieuwe char:

Elabriel, Human Paladin, op Hellscream.

lvl 16 nu, na 2 avondjes spelen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_28498781
Toenet SM Cath. gedaan met een full Shaman party + 1 warrior en 1 priest. Leuk denk je, nou dat valt vies tegen. 2 vd 3 shamans waren n00bs met de rest had ik al eerder goed samen gespeeld en ik wist dat ik op hen kon vertrouwen. Dus netjes sheepen, netjes mij laten tanken en mij healen. Alleen gingen de apen area spells gebruiken! Gevolg: Sheeps waren desheeped en de bosses gepulled, terwijl ik nog niet alles gewiped had bij de boss.

2e poging: Aapjes gaan meppen en laten het healen over aan de priest. Op zich niet erg, maar je staat te slaan op lvl 40 en 42 instance bosses. Dat gaat dus niet werken als er maar 1 40+ is (ik dus). 3e poging na aandringen vd priest en mij 2 healers aangewezen en een derde voor nood, duurt wat langer maar dan kan ik makkelijk beide tanken. Ging perfect! Op het laatste healde ze mij omstebeurt netjes en ze lagen.

Dat waren weer mijn instances voor vanavond

Morgen op de planning:
RFC runn
RFD en/of ULD

[ Bericht 1% gewijzigd door existenz op 05-07-2005 01:06:40 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28498818
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28498853
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:09 schreef Migwi het volgende:

[..]

hear hear..

Woensdag hopelijk BWL!
NEW INSTANCE!!!
Mja, weer van hetzelfde.
Draakje hier, draakje daar.
Jammer.
Ik wil wel eens iets anders dan, oh, I don't know.. fire and dragons!
Gratis me talent opnieuw indelen (Al hoewel ik ze denk ik zo laat, ben zeer tevreden erover en me medespelers ook).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:09:51 #215
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28499383
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef R_o_N het volgende:
hehe super

btw word er niet enorme lag verwacht als BWL online gaat ? alle grote guilds zullen daar zeker heengaan lijkt mij...
Da's net zo veel als het aantal dat nu elke avond MC runt. Dat we dan een HUUUGE fight in BRM gaan krijgen, dat neem ik wel op
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:20:44 #216
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28499599
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef Chevalric het volgende:
Goed idee, we kunnen dit gewoon overnemen voor Bloodscalp. Alleen even een datumpje prikken en wat organisatorische zaken regelen
- aanmelding in IF
- guild aanmelding in SW
- judges bij de checkpoints
- misschien wat guards tegen vervelende horde spelers
Hi-la-risch! Ik wil meedoen!
The Internets, I needs it..
pi_28499810
Hmm iemand enig idee hoe groot de nieuwe patch is?
heb zo'n beetje een zwaaaaaaar Blizzard bit torrent trauma..
en geen zin om te zitten wachten op de eerste mirrors

maar aangzien er een nieuwe instance inzit, veel warrior love.. ( bah blizzard moet eens een keer nokken al die warrior te uppen). Het rondtrekkend circus komt er deze patch ook nog in.. plus al die items die daar worden verhandeld..

ik hoop iig onder de 200 mb , anders ga ik echt weer een trauma zoals in de beta tegemoet.
( FYI in de beta moest je een totaal nieuwe client downloaden.. ff 2.3 Gig..

Maar goed als het maar 50 mb is overleven we het wel..
pi_28501918
Gister lekker bezig met de guild in RFD, krijgt de alliance het idee om Oggrimar te raiden.

Dat was echt de meest kansloze move ooit.
Built for Speed
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:14:27 #219
2347 deff
..until the reaper sings
pi_28501947
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1885

filmpie over XP grinden in Maur/DM.

over die XP nerf in DM wil ikhet niet hebben
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:27:47 #220
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28502043
Net even een trial van City of Heroes gespeeld. Wat een enorm verschil met WoW is dat, zeg. Het is op zich best een leuk spel, maar de verfijning van (met name) de interface in WoW is echt enorm. In WoW is alles logisch, terwijl dat bij CoH toch allemaal even zoeken is.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:16:59 #221
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28502663
Patch komt zeker niet morgen, in de US komt ie toch niet vandaag ?

Gisteravond was ik in BRD. op weg naar lvl 60, klapt de instance server eruit...
Na opnieuw inloggen werden we allemaal geport naar Orgrimmar

Daarna wel nog even die elite Worm en elite Duskwing in EPL doodgemaakt, en nu dus nog 15k rested xp te gaan, vanavond ff 20 minuutjes Yetis pakken, en het feest kan beginnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28503187
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Patch komt zeker niet morgen, in de US komt ie toch niet vandaag ?

Gisteravond was ik in BRD. op weg naar lvl 60, klapt de instance server eruit...
Na opnieuw inloggen werden we allemaal geport naar Orgrimmar

Daarna wel nog even die elite Worm en elite Duskwing in EPL doodgemaakt, en nu dus nog 15k rested xp te gaan, vanavond ff 20 minuutjes Yetis pakken, en het feest kan beginnen.
Idd, gister 1e keer DM gedaan, wilde we net met de laatste pylon beginnen crashed de server , world server down. Heb ik uit verveling een orc shaman gemaakt. Best wel saai om eerlijk te zijn.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:51:18 #223
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28506008
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:48 schreef Goozze het volgende:

[..]

Idd, gister 1e keer DM gedaan, wilde we net met de laatste pylon beginnen crashed de server , world server down. Heb ik uit verveling een orc shaman gemaakt. Best wel saai om eerlijk te zijn.
Doe ff de groeten aan Absolution.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28506122
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Doe ff de groeten aan Absolution.
Haha, ja ik zie et.

Maar tis een aardig grote guild en ik heb echt geen idee wie dat is :
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:17:08 #225
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28506698
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:09 schreef Migwi het volgende:

[..]

hear hear..

Woensdag hopelijk BWL!
NEW INSTANCE!!!
Mja, weer van hetzelfde.
Draakje hier, draakje daar.
Jammer.
Ik wil wel eens iets anders dan, oh, I don't know.. fire and dragons!
kvind et zoiezo absurd dat er WEER een instance in BRM komt en deze WEER uit vuur bestaat, maak is een lvl 60 instance in winterspring ofzo en dan met ijs.
en zoiezo ook vreemd dat er geen lvl 30 instances ofzo bijkomen, een alt lvlen is vreselijk irritant als alles weer hetzelfde is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:52:33 #226
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28508004
Kunnen ze niet eens wat anders verzinnen dan telkens maar een nieuwe instance erin pleuren .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:14:24 #227
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28511194
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
kvind et zoiezo absurd dat er WEER een instance in BRM komt en deze WEER uit vuur bestaat, maak is een lvl 60 instance in winterspring ofzo en dan met ijs.
Blackwing Lair was al een tijdje gepland, BRM bestaat al vanaf de ontwerpfase uit MC, BRD, L/U BRS en BWL. Bovendien is er het hele verhaal van Nefarian vs Ragnaros, alhoewel de twee elkaar niet echt overdreven in de weg lijken te zitten

Zul'Gurub zit er aan te komen, dus trolls. Alhoewel dat een wat makkelijkere 20-man raid zone moet gaan worden. Silithus zal ook niet echt fire-based zijn, lijkt me. Er zijn ook wat hele stiekeme geruchten dat er aan Uldum wordt gewerkt, de Caverns of Time zullen ook al wel redelijk ver in ontwikkeling zijn. Grim Batol zal straks wel weer fire-based zijn, gok ik, aangezien de rode dragons daar zitten.
quote:
en zoiezo ook vreemd dat er geen lvl 30 instances ofzo bijkomen, een alt lvlen is vreselijk irritant als alles weer hetzelfde is
Dat is vrij logisch eigenlijk. Er is meer dan genoeg te doen terwijl je aan het levelen bent, maar er is niet genoeg endgame content. Bovendien komen er steeds meer level 60 mensen bij, dus is het vrij logisch dat je vooral daar een hele hoop content op richt.

En natuurlijk geldt dat als ze nu een level 30 instance gaan maken, dat de mensen die nu level 30 zijn er niets meer aan hebben tegen de tijd dat die klaar is, omdat ze dan level 60 zijn en roepen om meer endgame content
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef Bacow het volgende:
Kunnen ze niet eens wat anders verzinnen dan telkens maar een nieuwe instance erin pleuren .
Zoiets als Darkmoon Faire? Alterac Valley? Warsong Gulch? Revantusk Village? Thorium Point?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:31:23 #228
114283 bupatH
ondertitel
pi_28511736
hoezo zou die woensdag kome dan, het is woensdagtog gee patchday ?
pi_28521749
BWL zou 2-3 weken na Battlegrounds komen.
Let wel, zou komen...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:30:30 #230
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28522280
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Leshy het volgende:

[..]

Blackwing Lair was al een tijdje gepland, BRM bestaat al vanaf de ontwerpfase uit MC, BRD, L/U BRS en BWL. Bovendien is er het hele verhaal van Nefarian vs Ragnaros, alhoewel de twee elkaar niet echt overdreven in de weg lijken te zitten

Zul'Gurub zit er aan te komen, dus trolls. Alhoewel dat een wat makkelijkere 20-man raid zone moet gaan worden. Silithus zal ook niet echt fire-based zijn, lijkt me. Er zijn ook wat hele stiekeme geruchten dat er aan Uldum wordt gewerkt, de Caverns of Time zullen ook al wel redelijk ver in ontwikkeling zijn. Grim Batol zal straks wel weer fire-based zijn, gok ik, aangezien de rode dragons daar zitten.
[..]

Dat is vrij logisch eigenlijk. Er is meer dan genoeg te doen terwijl je aan het levelen bent, maar er is niet genoeg endgame content. Bovendien komen er steeds meer level 60 mensen bij, dus is het vrij logisch dat je vooral daar een hele hoop content op richt.

En natuurlijk geldt dat als ze nu een level 30 instance gaan maken, dat de mensen die nu level 30 zijn er niets meer aan hebben tegen de tijd dat die klaar is, omdat ze dan level 60 zijn en roepen om meer endgame content
[..]

Zoiets als Darkmoon Faire? Alterac Valley? Warsong Gulch? Revantusk Village? Thorium Point?
welk verhaal van nefarius en ragnaros? ik lees die boeken enzo niet die her en der in het spel zitten, en iedereen die een alt aanmaakt wilt juist wel nieuwe content zien, athans ik zou dat graag zien, tis nu weer op precies dezelfde plekken questen als voorheen dezelfde quests doen, doodsaai dus
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:35:00 #231
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28529027
valt me trouwens op dat de updates nooit een global event bevatten. Dat er bijvoorbeeld een invasie van bepaalde rassen/mensen in een of andere regio is, of dat er een meteoriet inslaat in een dorp/stad waardoor de omgeving pikzwart wordt, andere enemies etc.

Dat vond ik bij een andere mmorpg (Asheron's Call) altijd wel vet. Werd gewoon even de omgeving aangepast en er een heel verhaal bij verzonnen. Hier is het gewoon, dump er een nieuwe instance in en klaar (misschien wel wat verhaal, maar nog steeds niet echt diepgaand).
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:35:52 #233
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28529486
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:51:16 #234
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28530212
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:25 schreef _VoiD_ het volgende:
valt me trouwens op dat de updates nooit een global event bevatten. Dat er bijvoorbeeld een invasie van bepaalde rassen/mensen in een of andere regio is, of dat er een meteoriet inslaat in een dorp/stad waardoor de omgeving pikzwart wordt, andere enemies etc.

Dat vond ik bij een andere mmorpg (Asheron's Call) altijd wel vet. Werd gewoon even de omgeving aangepast en er een heel verhaal bij verzonnen. Hier is het gewoon, dump er een nieuwe instance in en klaar (misschien wel wat verhaal, maar nog steeds niet echt diepgaand).
Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:52:41 #235
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28533150
Yay, lvl 60.

En alvast 1 van de Doomguard summon quests gedaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28533582
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.
en dat is voor medium level gastjes? Of weer voor die kleine groep van level 60 mensen? Zo ben je erg leuk bezig, als je je alleen maar richt op de hardcore gamers. Dat al die uberboys in een maand level 60 zijn en de hele wereld ontdekt hebben moeten niet lopen janken dat ze niks meer te doen hebben. Speel dan ook geen 10 uur per dag...
pi_28533769
Tof zou bijvoorbeeld zijn als Gnomeregan weer eens overgenomen zou worden door de gnomes. Ik bedoel, dat ding is nu al duizenden keren schoongeveegd, zou ondertussen wel weer veilig moeten zijn . Hoe cool zou het zijn dat er een grote raid gehouden kan worden waardoor hij voor eens en altijd overgenomen kan worden.
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:30:41 #238
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28534629
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.
die slaan nergens op, dat zijn elementals die tussen elementals spawnen, hij bedoeld meer zoals judgement day op het einde van de europese beta, dan hoeft ragnaros niet persee te spawnen in the barrens, maar een raid die de hoofdsteden overnemen zou erg vet zijn, en vooral nu er veel lvl 60igers zijn kan het nog wel is gewonnen worden,
of dat er gewoon 100 lvl 60 elite orcs vanuit de barrens oprukken naar stormwind of wat dan ook, dat geeft je pas oorlog gevoel en het is ubervet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:44:06 #239
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28535081
Dat trekken die servers NOOOOOOIT, om dat op alle 50 servers tegelijk uit te voeren.
pi_28538711
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef Max_Dark het volgende:
Dat trekken die servers NOOOOOOIT, om dat op alle 50 servers tegelijk uit te voeren.
Dan heeft Blizzard een hoop werk te doen als ze allemaal crashen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:39:48 #241
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28539212
krijgen we weer gratis speeltijd
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28539433
Ik heb een Kodo!
Built for Speed
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:30:54 #243
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28540041
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef 80-jb-gl het volgende:
krijgen we weer gratis speeltijd

Maintenance toch
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:31:42 #244
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28540052
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb een Kodo!
Ik heb een raptor!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28540108
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:30 schreef Rahl het volgende:

[..]


Maintenance toch
Het gaat er niet om dat WoW nu down is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:37:11 #246
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28540138
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat WoW nu down is
juist...
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:56:47 #247
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28540511
we wachten lekker af
pi_28540830
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay, lvl 60.

En alvast 1 van de Doomguard summon quests gedaan.
Mooi, ik voel een duel aankomen
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:15:56 #249
63177 Takje
Milf hunter pur sang
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:18:42 #250
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28540931
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:14 schreef Goozze het volgende:

[..]

Mooi, ik voel een duel aankomen
Best hoor.

Trouwens, gisteren een stuk of 15 First Blood Alliance gasten Sylvanas aangevallen hihi
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28541278
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Best hoor.

Trouwens, gisteren een stuk of 15 First Blood Alliance gasten Sylvanas aangevallen hihi
Die moeten zich wel erg verveeld hebben dan als ze zoiets nutteloos gaan doen.

Maar in ieder geval wel aardig van ze dat ze een mini raid hebben gemaakt ipv een 200+ raid. Zo zorgen ze er tenminste voor dat de server niet WEER crashed bij een raid op een city.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:35:42 #252
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28541327
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:33 schreef Goozze het volgende:

[..]

Die moeten zich wel erg verveeld hebben dan als ze zoiets nutteloos gaan doen.

Maar in ieder geval wel aardig van ze dat ze een mini raid hebben gemaakt ipv een 200+ raid. Zo zorgen ze er tenminste voor dat de server niet WEER crashed bij een raid op een city.
Toen ik daar aankwam waren ze allemaal al dood, en stonden er een stuk of 20 Skellie Spawns van Sylvanas.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:58:57 #253
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28541962



Geeneens rank up , Honor system .
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:06:26 #254
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28542179
standing 15
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die standing-lijst... vermoed dat er maar weinig warriors en paladins bovenin staan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:09:10 #255
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28542265
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef Chevalric het volgende:
standing 15
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die standing-lijst... vermoed dat er maar weinig warriors en paladins bovenin staan.
Op onze server is een Tauren Warrior met afstand nummer 1.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28542593
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op onze server is een Tauren Warrior met afstand nummer 1.
Best knap, want Warriors zijn toch echt gankvoer voor mages.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:24:27 #257
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28542778
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Best knap, want Warriors zijn toch echt gankvoer voor mages.
Deze niet, die heeft een bijna volledige PvP set aan met MC gear aangevuld, en een priest die ALTIJD bij 'm is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28543395
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Deze niet, die heeft een bijna volledige PvP set aan met MC gear aangevuld, en een priest die ALTIJD bij 'm is.
Heb je het nou over Vision ?
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:51:57 #259
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28543672
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:43 schreef Goozze het volgende:

[..]

Heb je het nou over Vision ?
Yep.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28544206
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Deze niet, die heeft een bijna volledige PvP set aan met MC gear aangevuld, en een priest die ALTIJD bij 'm is.
Ja, dat ruled. Ik heb vandaag ook twee nieuwe zwaarden gehaald (eindelijk) en wat een verschil . Ik twijfel alleen of ik na 1.6 patch een flurry build ga maken of een normale MS build. Ik heb nu een combi van die twee en dat werkt erg lekker zowel in instances (genoeg rage om aggro te houden) en pvp (attack power met dual wield)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:31:42 #261
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28544983
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef Max_Dark het volgende:
Dat trekken die servers NOOOOOOIT, om dat op alle 50 servers tegelijk uit te voeren.
en toch geeft je dat echt het gevoel dat je een kasteel verdedigt, lijkt mij iig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28545398
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en toch geeft je dat echt het gevoel dat je een kasteel verdedigt, lijkt mij iig
Is daar niet de 51+ BG in alterac voor bedoeld? Maar ik geef je groot gelijk, het is zeker een vet idee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:46:07 #263
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28545511
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Deze niet, die heeft een bijna volledige PvP set aan met MC gear aangevuld, en een priest die ALTIJD bij 'm is.
Leuk die equipment, maar het is dus de priest die 't 'm doet.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:46:15 #264
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28545518
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en toch geeft je dat echt het gevoel dat je een kasteel verdedigt, lijkt mij iig
Als je kastelen/burchten wil gaan innemen/verdedigen moet je DAoC gaan spelen en geen WoW
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:09:44 #265
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28546440
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:09:51 #266
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28546443
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Leuk die equipment, maar het is dus de priest die 't 'm doet.
Niet alleen, een 60 warrior met goeie gear is sowieso al overpowered IMO.

Die Priest erbij helpt wel ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:14:21 #267
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28546626
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Chevalric het volgende:
Leuk die equipment, maar het is dus de priest die 't 'm doet.
Zo'n duo hebben wij ook.

Genjuro, level 60 Warrior, en Ironmonkey, level 60 Paladin. Die waren altijd samen te vinden om tonnen en tonnen aan CP binnen te halen. Vooral Genjuro is op onze server enorm bekend vanwege flightmaster camping, Bulwark camping, en dergelijke. Het grappigste is nog wel dat Genjuro echt een hele slechte Warrior is.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:13:58 #268
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28549141
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Leuke stripjes

http://www.sub.se/wowstrip/
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28549523
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet alleen, een 60 warrior met goeie gear is sowieso al overpowered IMO.

Die Priest erbij helpt wel ja.

Het is de Priest die 't 'm doet.
Warrior alleen = dead.
Nuja, voor mij iig wel.
Maar goed, zo heeft elke class wel een andere class die er makkelijk aangaat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juli 2005 @ 16:19:42 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_28554015
wat is die wow stats site nou?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_28555519
Ik ben bijna klaar met het afbetalen van mijn mount
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28557619
Heb sinds gisteren de [Robe of the Void], ben nu echt helemaal paars qua looks (placeholder Felheart ziet er zelfs goed mee uit). Het heeft me 80s gekost voor de threads . Had ook maar eens een keertje m'n profiel geupdate, die had de laatste paar loots nog niet op zich staan. Klik!
pi_28573759
Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen.

En mijn nieuwe crit record gehaald :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:42:17 #274
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28574395
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Als je kastelen/burchten wil gaan innemen/verdedigen moet je DAoC gaan spelen en geen WoW
als je de RTS games hebt gespeeld weet je dat het in warcraft juist om die grootschalige oorlogen gaat, daar is niks van terug te vinden in world of warcraft zelf
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:04:23 #275
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28575186
Dat is nou juist het verschil tussen een RTS en een MMORPG
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:57:23 #276
62182 Georges
That's the shit
pi_28576518
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen.

En mijn nieuwe crit record gehaald :

[[url=http://img301.imageshack.us/img301/4775/crit14ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welke UI's gebruik jij? Ziet er goed uit.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:10:49 #277
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28577518
Ik zie in elk geval:

  • TitanBar
  • CT_UnitFrames
  • CT_RaidAssist
  • Atlas
  • Wardrobe (En Sea + Chronos + ColorCycle)
  • pi_28579335
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef Georges het volgende:

    [..]

    Welke UI's gebruik jij? Ziet er goed uit.
    www.ometh.com

    Ometh 5.2, alles in 1 !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 7 juli 2005 @ 09:31:03 #279
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_28579374
    Even wat verder over die mods. Welke mod is nou het belangrijkste om te hebben? Ik wil met name die coordinaten hebben en betere bars. Kan iemand mij helpen?
      donderdag 7 juli 2005 @ 09:32:02 #280
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_28579394
    o misschien heb jij net al antwoord gegeven bateman
    pi_28580238
    Enige mod die je als belangrijk kan beschouwen is CT raidassist, dat is ook de enige mod die ik heb. De rest is niet echt belangrijk vind ik.
      donderdag 7 juli 2005 @ 10:28:38 #282
    114283 bupatH
    ondertitel
    pi_28580654
    flexbar en titanpanel is erg handig en bufftimers natuurlijk
    pi_28580848
    Flexbar vind ik niks eigenlijk, kon er maar niet aan wennen iig.

    Vind mijn UI zoals ie nu is prima.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_28583320
    Cosmos heeft ook leuke tools
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:10:08 #285
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_28584037
    Ik heb Flexbar nu 2x helemaal geconfigureerd voor mezelf, maar na een tijdje spelen mis ik toch iedere keer weer dingen. Na 60 levels ben ik gewend geraakt aan de standaard layout. Ik gebruik wel GroupButtons voor buffs en heals.
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:29:55 #286
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_28584745
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef engessa het volgende:

    [..]

    Ice and dragons
    Is een stuk beter voor mijn resistrates als firemage.
    Niet voor de mijne, maar das logisch. Overigens doe jij nog schade met resistances. Ik heb vaak een outright resist of volle schade. (8 resists op rij op de Chromatic Dragons in UBRS, daarna 3 keer een 1100 + crit, uiterste van 2 werelden.) Komt omdat op Frost de chill het primaire effect is, niet de dmg.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:34:28 #287
    58327 Legolas_Greenleaf
    Learning to live
    pi_28584913
    Ik moet nog een keer de UI gaan veranderen. Heb wel een aantal andere mods, meeste utility.
    Some say the world will end in fire
    Some say in ice
    Times went by, many memories died
    Imagination is more important than knowledge.
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:47:23 #288
    104428 Bacow
    Leader Unit
    pi_28585379
    Ik ben nog altijd erg blij met de Insomniax Recompilation UI mod . http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=297
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:53:13 #289
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_28585588
    Ik ben blij met:

    AF_Tooltip, Atlas, BeneCast, Chronos, ColorCycle, CT_MasterMod, CT_RaidAssist, CT_Timer, CT_UnitFrames, Gatherer, GoodInspect, QuestLevels, QuickLoot, Reputation, Sea, TitanBar, TitanQuests, Wardrobe en WeaponQuickSwap.
      donderdag 7 juli 2005 @ 12:59:08 #290
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_28585784
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 10:11 schreef Goozze het volgende:
    Enige mod die je als belangrijk kan beschouwen is CT raidassist, dat is ook de enige mod die ik heb. De rest is niet echt belangrijk vind ik.
    Das de enige die in raids onmisbaar is, maar ook alleen maar als je healer bent. DPS´ers hebben raidassist eigenlijk niet nodig.

    Verder vind ik Gypsy erg relaxt, mapnotes erg handig, vind ik flightmap erg handig, vind ik Gatherer erg handig, pvplog, enzovoorts. Tis niet broodnodig maar vaak wel erg handig
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_28586487
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    maar een raid die de hoofdsteden overnemen zou erg vet zijn, en vooral nu er veel lvl 60igers zijn kan het nog wel is gewonnen worden,
    of dat er gewoon 100 lvl 60 elite orcs vanuit de barrens oprukken naar stormwind of wat dan ook, dat geeft je pas oorlog gevoel en het is ubervet
    precies, dit mis ik nou zo bij MMORPG's, je acties veranderen de wereld niet echt (kan wel 100 keer een cavern cleanen, maar het komt steeds weer terug). Dit soort events zouden wel super zijn en dan zou ik zelfs weer gaan WoW'en.
    Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
    pi_28588451
    Wat mij het leukste lijkt is dat er onaangekondige invasies van Elementals of wat dan ook plaatsvinden op steden. Ongeveer hetzelfde als met de laatste dag van de Beta maar dan niet zo grootschalig. Gewoon 1 stad per keer ofzo. En natuurlijk wel dat het niet steeds om de 10 dagen of altijd op de eerste maandag van de maand plaatsvind ofzo maar gewoon random tijden.
      donderdag 7 juli 2005 @ 15:32:59 #293
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_28590198
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    www.ometh.com

    Ometh 5.2, alles in 1 !
    je kan zelfs de video tutorial downloaden!
    The Internets, I needs it..
    pi_28590468
    Ik dacht ff mijn acount weer te activeren:

    Our account management pages are currently unavailable.
    Please check back later.

    Thank you for your understanding.

      donderdag 7 juli 2005 @ 18:44:40 #295
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28595947
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Goozze het volgende:
    Wat mij het leukste lijkt is dat er onaangekondige invasies van Elementals of wat dan ook plaatsvinden op steden. Ongeveer hetzelfde als met de laatste dag van de Beta maar dan niet zo grootschalig. Gewoon 1 stad per keer ofzo. En natuurlijk wel dat het niet steeds om de 10 dagen of altijd op de eerste maandag van de maand plaatsvind ofzo maar gewoon random tijden.
    precies!
    in warcraft 3 kwamen de burning legion ook uit het niets, waarom nu niet dan?
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_28596108
    Wat was er dan op de laatste dag van de beta?
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:49 #297
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28596927
    CHAOS
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_28596965
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
    CHAOS
    en lag
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2005 @ 19:39:33 #299
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_28598067
    het was D-day ofzo
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:41:23 #300
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28598124
    ragnaros in the barrens enzo, onyxia in stormwind
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:41:33 #301
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28598131
    kut topic, slotje
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')