quote:
mage -> Frostnova, Frostbolt en je komt niet meer weg,
en waarom rogues op die manier gepakt worden is simpel : iedereen die geen rogue char heeft, heeft een hekel aan rogues, waarom? omdat als ze willen je kunnen ganken zonder dat je ook maar kans maakt als je leather / cloth drager bent, ik kill ook alle rogues die ik killen kan puur omdat het gankende kutnichten zijn
Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.
Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.
Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...
Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.
Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...
En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen.
![]()
Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories diedImagination is more important than knowledge.