Welke UI's gebruik jij? Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen.
En mijn nieuwe crit record gehaald :
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/4775/crit14ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
www.ometh.comquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef Georges het volgende:
[..]
Welke UI's gebruik jij? Ziet er goed uit.
Niet voor de mijne, maar das logisch.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Ice and dragons
Is een stuk beter voor mijn resistrates als firemage.
Das de enige die in raids onmisbaar is, maar ook alleen maar als je healer bent. DPS´ers hebben raidassist eigenlijk niet nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:11 schreef Goozze het volgende:
Enige mod die je als belangrijk kan beschouwen is CT raidassist, dat is ook de enige mod die ik heb. De rest is niet echt belangrijk vind ik.
precies, dit mis ik nou zo bij MMORPG's, je acties veranderen de wereld niet echt (kan wel 100 keer een cavern cleanen, maar het komt steeds weer terug). Dit soort events zouden wel super zijn en dan zou ik zelfs weer gaan WoW'en.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar een raid die de hoofdsteden overnemen zou erg vet zijn, en vooral nu er veel lvl 60igers zijn kan het nog wel is gewonnen worden,
of dat er gewoon 100 lvl 60 elite orcs vanuit de barrens oprukken naar stormwind of wat dan ook, dat geeft je pas oorlog gevoel en het is ubervet
je kan zelfs de video tutorial downloaden!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.ometh.com
Ometh 5.2, alles in 1 !
precies!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Goozze het volgende:
Wat mij het leukste lijkt is dat er onaangekondige invasies van Elementals of wat dan ook plaatsvinden op steden. Ongeveer hetzelfde als met de laatste dag van de Beta maar dan niet zo grootschalig. Gewoon 1 stad per keer ofzo. En natuurlijk wel dat het niet steeds om de 10 dagen of altijd op de eerste maandag van de maand plaatsvind ofzo maar gewoon random tijden.
en lagquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
CHAOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |