Ach, hier worden ze nog groter en krijgen ze andere kleuren. In FFXI kwam je op lvl 60 nog hazen tegen die precies hetzelfde eruit zagen als de lvl 1 hazen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Je vergeet andere kleur
Maar dat is typisch blizzard eigen, met Diablo en Diablo 2 was dat ook al het geval
Naja invis hoeft van mij ook niet echt maar als je de blizzard game-lijn bekijkt met betrekking ttot mages is invisibilty altijd een wezenlijk onderdeel van de mage geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.
Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.
Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...
Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.
Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...
En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen. Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patchquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Chevalric het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval even wachten met respeccen tot na patch 1.6. Je krijgt dan namelijk de mogelijkheid om al je talentpoints opnieuw te verdelen als warlock. Anders moet je er weer voor betalen en da's zonde.
Of doe mee op de test server, probeer daar wat builds uit, zodat je maar 1 keer hoeft te respeccenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef Miiso het volgende:
[..]
Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patch
ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.quote:Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
1. Hoe vaak komt een warrior naast je in PvP? Hoogstens na een charge of Intercept, en dan nog ben je met één blink weg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:50 schreef thunderbunny het volgende:
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)
Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
En weer een manier minder om warriors van me af te krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
En Fury warriors krijgen straks ook nog een 30sec Fear Immunity die ook Fear breekt
Op dit moment zijn Hunters en Warlocks de classes waar naar gekeken moet worden, alhoewel gezien het feit dat de top-PvP'ers van onze guild Hunters waren, en ze consistent bovenin de damage ratings in Molten Core staan, ik niet helemaal weet waarom er zoveel klachten over zijn, maar ik heb dan zelf ook geen Hunter. Warlocks hebben wel dringend hulp nodig, de mate waarin ze afhankelijk zijn van soulshards en het feit dat die dingen niet eens stacken in je inventory is wel enigszins achterlijk. Onze guild heeft al de regel ingesteld dat Onyxia Hide Backpacks per default naar Warlocks gaan.
Wie? Pocus? Of Camille? 2 shamans tegelijk. . Doet ie goed; ik heb al moeite met 1. Moet nog een keer een macro maken enzo. Overigens moet je als mage geen problemen hebben met CoT of enige curse at that. Decursive is een handige mod voor alle classes met een statuscuring spell.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef DjNivek het volgende:
Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.
Meeste zijn ook nog improved, dus ook nog 4 seconde silenced...
Curse of Weakness, stomme mage die de spreuk überhaupt gaat dispellen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.
Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Ik zal je het zo uitleggen:quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.
Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Dat was overigens wel mét Arcane Power én de Berserking buff in Warsong Gulch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef DjNivek het volgende:
4203 + 1681 = 5884 dmg (during 1-2s)
4730 + 1892 (40% crit dot) = 6622 dmg (during 1-2s)
Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Bacow het volgende:
Warlocks zijn helemaal niet zo moeilijk; ik start meestal met Arcane power + Presence of mind+ pyroblast en dan meteen een fireblast, dat is minimaal zon 2000 damage (+ 350+/- dot), vervolgens ga je Instant Arcane explosion caste totdat je gefeared/geseduced wordt.
Dan is meestal je fireblast weer up, cast je die en probeer je een shadow spell te counterspellen, dan maak je hem af, tussentijds blijf je als het mogelijk is IAE caste.
Werkt meestal wel aardig .
Zucht ja idd, eergisteravond tot gisterochtend ook al, toen tot gistermiddag 14:00 hccnet problemen waardoor ik "sommige" sites niet kon viewen (zeg maar alle sites die ik kijk ) en nu weer server down =.=.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef Georges het volgende:
Op onze server is een female gnome op een epic Nightsaber, geinig gezicht is dat.
Server is weer eens down.
Verschil is dat je bij Fok! weet waar het probleem zit, terwijl je bij WoW slechts kan gokken. (Ik gok op de Warsong Gulch bugfix die uit de hand liep, persoonlijk.)quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....
En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Met Succy ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
2 woorden, Bateman, 2 woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Succy ?
Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?
Meer burst dmg dan een mage...
Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoEquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2 woorden, Bateman, 2 woorden.
Ice Block.
Correctie, het zou wel een PvP nerf zijn. Wat dacht je van de trinkets? Of het volgende scenario (wat nog al eens voorkomt in Un'goro en hoger, is mijn ervaring.)quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.
In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE
Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Maar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.
Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)
Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
lolquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef Goozze het volgende:
Dus...
Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
Het lukt niet eens .quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef _Draven_ het volgende:
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Succy ?
Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?
Meer burst dmg dan een mage...
Denk het, in het begin outdamage ik mages ook nog wel, maar in the long run doen ze meer damage. Er zijn natuurlijk uitzonderingen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar...
Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.
Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
Same, priests zijn klote voor een warlock, shadowresistance en als het een dwarf is Fear Ward + Trinket. En UD priests krijgen een sterkere DoT dan Siphon Lifequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
lol
Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Gisteren had ik nog tegen een guildmember gevochten 1v1, maar ook hier, die blasts op je krijgen is niet leuk. Ik had Felhunter er nog uit, weinig shards omdat ik te veel mensen richting Onyxia's Lair moest summonen, dus had niet naar Succubus gewisseld. In dit geval was het waarschijnlijk wel de beste keuze, maar in normaal PvP kom ik te vaak UD's tegen. Seduce heeft gewoon geen zin dan (na patch weer wel ). Was wel grappig dat die mage niet wist dat we onszelf konden healen. *staart na een grote groene straal uit z'n hand richting de mage*quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.
En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Ja, van een shadow priest ok, dat is moeilijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
lol
Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |