abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:12:01 #51
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28335329
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ''we hebben ... gesloopt''....

Ik had 'm expres al overgeslagen
pi_28336140
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Je vergeet andere kleur

Maar dat is typisch blizzard eigen, met Diablo en Diablo 2 was dat ook al het geval
Ach, hier worden ze nog groter en krijgen ze andere kleuren. In FFXI kwam je op lvl 60 nog hazen tegen die precies hetzelfde eruit zagen als de lvl 1 hazen.
En natuurlijk vocht niemand tegen ze want ze zijn te sterk
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:26:46 #53
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28338292
tvp
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28341472
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.

Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.

Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...

Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.

Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...

En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen. Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Naja invis hoeft van mij ook niet echt maar als je de blizzard game-lijn bekijkt met betrekking ttot mages is invisibilty altijd een wezenlijk onderdeel van de mage geweest.

En waarom willen de mages nu een buff? SImpel

Polymorph->net zo lang gewhined door andere classes tot ie nerfed to hell werd
Frost nova->Iedere andere class kan dat nu breaken, met weinig moeite
Je spells doen maar half damage tegen iemand die ook maar een beetje MC gear op zn char heeft.
Onze 30 talent points ice barrier- dispellable.... Wtf? iedereen met decursive mod ramt dat dus gelijk van je af.
Druids kunnen nu helemaal niet meer verliezen tegen mage want nu kunnen ze ook de slow effects effectief counteren door the shapeshiften.
(ok polly breaken dat snap ik, maar why the hell zou het een cold snare moeten doorbreken, het is toch nog steeds dezelfde druid?) Win chance is no 10-15% en t was al niet hoog. probeer een druids insane healing maar eens te doorbreken- onmogelijk tenzij het een complete n00b is.
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)

en wat krijgen mages ? de laatste 'gain' die ik heb gezien was een nieuw mage icon, van een spell die ik verder nooit gebruik omdat ie compleet nutteloos is.

De frost nova, blink, en die Ice block bug zijn er nog steeds. ( ik durf me Ice Block nie meer te gebruiken in MC uit angst dat ie me WEER disct). De Cold Snap bug is er nog steeds (dat ie je spells gewoon niet reset)

Btw ik ben frost specced, met arcane upto presence of mind. Ik begin me zo langzamerhand een vending/sheep machine te voelen. Zit er hard over te denken om maar met mn priest verder te gaan als main en mn mage te deleten. De fun wordt langzaam maar zeker uit de class gehaald.

Ik hbe fukcing tells gekregen van mensen terwijl ik op mn alt zit... can u make us water? we're at scholo.... en als ik dan zeg nu ff niet ben mn Priest aan het grinden ben ik een noob

Andere classes krijgen er van alles bij terwijl wij indirect generfed worden, steeds kleine dingetjes
maar een heleboel kleine dingetjes bij elkaar = veel

Ik zou gewoon al blij zijn als die 4 bugs eens gefixed werden, maar kennelijk staat het niet erg hoog op de lijst. vooral omdat ik excessief gebruik van cold snap/ice block maak om zooi te dispellen zoals SW:pain en curse of Tongues.

naja dit is dan mijn gevoel hierover maar ik kan me voorstellen dat veel mages er hetzelfde over denken.

Het is als staan met een leeg glas in je hand terwijl de rest steeds bijgevuld krijgt en jij steeds wordt overgeslagen.

rogues zijn trouwens KoS bij veel mnsen omdat als je dat niet doet dan hoor je pshhhhh, en het volgende wat je ziet is een crit van 4 cijfers boven je hoofd. Ook al deed je /wave /greet enzo omdat je aan het questen bent. Rogues fight without honour.
life is a game....and im winning
pi_28342192
Mages zijn nog altijd enorm sterk. Met invis zullen ze gewoon overpowered zijn, zoals LG al zei (tenminste, dat haal ik eruit). Alsof mages al niet genoeg escape of irritatieskills hebben...
Jij hebt misschien voor jou gevoel een leeg glas, maar die van ons is kapot gevallen volgens mij. Blizzard heeft het glas uit onze handen geslagen, en is er op gaan dansen. Yeuy, we krijgen een nieuwe talent, die is goed, maar je wordt daarmee gedwongen Demonology in te gaan. (20% minder threat is een lifesaver in MC). Er zijn te veel bugs in Warlocks, we hebben no way om te ontsnappen tenzij we 25 talents verknallen in Affliction tree, en jij wilt invisibility? Het zou onze 'detect invisibility' weer zin geven, maar what's the use?
Mages hebben imo niks om over te klagen nog over hun class, en al helemaal niet over buffs. Curse of Tongues en Felhunter kunnen niks uithalen tegen een mage als deze insta-casts gebruikt. Een mage kan een rogue snaren met polymorph/frost nova. Ik zou wel een manier willen weten om eruit te komen, want ik kan dat niet voor zover ik weet. Denk je dat je de enige bent die dingen generft gekregen heeft? Fear diminishing returns, seduce werd fear, yeuy.
Onze endgame talents zijn ook dispellable, en dat vind ik gewoon slecht. Soul Link *poof* weg. Dat mogen ze dan ook meteen wel fixen.
Shadowpriest heeft sterkere DoT dan een Warlock en Mindflay is gewoon evil. Daarnaast ook nog enorme shadowresistance en een healing DoT (UD's dan) die beter is dan een 20 punten talent dan ons. Als ze niet in shadow form zitten kunnen ze zichzelf ook nog healen.
Mages zijn klote als ze insta-casts gebruiken. En de meeste hebben dat ook wel door tegen een warlock. Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
Warriors zijn niet van je af te krijgen (blacksmith trinket, berserk...immune to fear spul allemaal).
Shamans zijn klote door de Earthshock, en een gevecht tegen hun duurt meestal wel lang.
Druids zijn wel te doen, tenzij ik te laat ben met een fear als ze lage health hebben.
Rogues zijn imo nog het makkelijkste, hoe stom het ook klinkt als Warlock zijnde. Als ik PvP doe, dan heb ik waarschijnlijk m'n felhunter er wel uit, en kan ze dotten + CoEx voordat ze bij me zijn, en dan is het kiten. Dit lukt niet meer vanaf de patch als ik respec.

Sorry, maar een mage die whined om een buff vind ik gewoon niet kunnen. De burst damage van een mage ligt zo ontiegelijk hoog. Een frostmage uit m'n guild had 2 shamans tegelijk afgemaakt, en er wordt gezeurd om een buff...
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:16:51 #56
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28342333
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Chevalric het volgende:

[..]

ik zou in ieder geval even wachten met respeccen tot na patch 1.6. Je krijgt dan namelijk de mogelijkheid om al je talentpoints opnieuw te verdelen als warlock. Anders moet je er weer voor betalen en da's zonde.
Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patch
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:18:31 #57
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_28342408
Snik heb de afgelopen maand amper kunnen spelen .
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_28342512
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef Miiso het volgende:

[..]

Handig om te weten bedankt! en iedereen trouwens bedankt voor de tips, zal me weer is gaan respeccen na de 1.6 patch
Of doe mee op de test server, probeer daar wat builds uit, zodat je maar 1 keer hoeft te respeccen
pi_28342888
quote:
Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:36:45 #60
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28343123
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:50 schreef thunderbunny het volgende:
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)
1. Hoe vaak komt een warrior naast je in PvP? Hoogstens na een charge of Intercept, en dan nog ben je met één blink weg.
2. Hoeveel warriors zwaaien er met een schild rond in PvP?
3. Net alsof je warriors niet nog steeds in minder dan 10 seconden omlegt.
4. Je bent nog steeds de enige class die iemand gewoon even een seconde of 30 kan immobiliseren wanneer je wil, en die een instant "dismount target player" knop heeft.

Mages zijn echt één van de classes die de minste reden tot klagen hebben. Gelukkig krijgen Warriors in deze en de volgende patch weer wat liefde, dus zelfs wij hebben weinig tot geen reden tot klagen meer (behalve dan dat we kansloos zijn tegen Mages en niet al te geweldig in mass-PvP). En Fury warriors krijgen straks ook nog een 30sec Fear Immunity die ook Fear breekt

Op dit moment zijn Hunters en Warlocks de classes waar naar gekeken moet worden, alhoewel gezien het feit dat de top-PvP'ers van onze guild Hunters waren, en ze consistent bovenin de damage ratings in Molten Core staan, ik niet helemaal weet waarom er zoveel klachten over zijn, maar ik heb dan zelf ook geen Hunter. Warlocks hebben wel dringend hulp nodig, de mate waarin ze afhankelijk zijn van soulshards en het feit dat die dingen niet eens stacken in je inventory is wel enigszins achterlijk. Onze guild heeft al de regel ingesteld dat Onyxia Hide Backpacks per default naar Warlocks gaan.

Ik ben in elk geval vooral benieuwd naar de nieuwe Bloodthirst, misschien vanavond even op de testserver een kijkje nemen
pi_28346198
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.
Meeste zijn ook nog improved, dus ook nog 4 seconde silenced...
pi_28346269
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef Leshy het volgende:

[..]
En Fury warriors krijgen straks ook nog een 30sec Fear Immunity die ook Fear breekt

Op dit moment zijn Hunters en Warlocks de classes waar naar gekeken moet worden, alhoewel gezien het feit dat de top-PvP'ers van onze guild Hunters waren, en ze consistent bovenin de damage ratings in Molten Core staan, ik niet helemaal weet waarom er zoveel klachten over zijn, maar ik heb dan zelf ook geen Hunter. Warlocks hebben wel dringend hulp nodig, de mate waarin ze afhankelijk zijn van soulshards en het feit dat die dingen niet eens stacken in je inventory is wel enigszins achterlijk. Onze guild heeft al de regel ingesteld dat Onyxia Hide Backpacks per default naar Warlocks gaan.
En weer een manier minder om warriors van me af te krijgen

Hunters en tenminste 1 warlock bij ons staan redelijk hoog in de damage rating, maar dat zegt niks over het PvPen. Warlocks kunnen in PvE enorme damage doen (guildmember doet crits van 3000), maar die kans krijgen we in PvP amper, en het moet nog eens critten + je bent je curse kwijt aan Curse of Shadows.
pi_28346470
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef DjNivek het volgende:
Wie? Pocus? Of Camille? 2 shamans tegelijk. . Doet ie goed; ik heb al moeite met 1. Moet nog een keer een macro maken enzo. Overigens moet je als mage geen problemen hebben met CoT of enige curse at that. Decursive is een handige mod voor alle classes met een statuscuring spell.

Overigens, geloof me, rogues hebben genoeg trucjes. Trinket uit Poly, Blind of Vanish uit FN. (Meestal gaat het toch al zo:

Ambush voor 1k schade en dan Vanish om de sheep te ontwijken na onze blink. Heb je 1.5 sec minimaal voor, vaak wel 2.5 vanwege reactietijd. Blijven staan is geen optie omdat ik dan al een kick krijg en Frost nova is ook geen handige spreuk om zo vroeg al te gebruiken. (Vanish en ik ben de komende 20 sec mijn FN kwijt) Als het sheep eenmaal landt (2 keer gelieve) is het gevecht echter enorm in het voordeel van de mage.

Ik kan dan toevallig uit Blind, sap en de hele rataplan komen. (Al heb ik daar whines over gehoord, ga ik zo nog even op in.), maar niet elke mage kan dat. NIet elke mage heeft mijn talents (quite the opposite). Invis wordt overpowered, dat was de strekking van mijn post. Hoewel het wel in de Warcraft Lore past.

Overigens is Instant Casts ook niet altijd mogelijk tegen een warlock. Ik heb maar 2 IC's enzo. (Fireblast, CoC) Dit in tegenstelling tot veel builds met 21 punten in Fire en 15 in Arcane. Wat best wel vaak voorkomt; hoogste aantal wat je meestal in Fire ziet is 33. Een Firemage zonder Improved Counterspell, never seen one. En als je Imp CS hebt, heb je ook IAE. (Bijna geen mage zonder gezien.) Die heeft dan dus 4 damaging instant casts. 1 die te spammen is, 2 die critten voor 210 % damage. (100 % = normaal).

Beste wat je kan doen is dat ie je opposite tree spelllockt. (NOOIT Arcane) In mijn geval dus Fire. Sowieso kom ik niet zo vaak op een warlock, dus... Duels hebben ze meestal Succubus uit, dus dat is een Seduce Start. (Met hartelijke dank voor de wasted mana en fear diminishing return, btw.)

Whines over Ice Block. Een 21 punt talent dat, godzijdank, niet te dispellen is. In feite een soort van Paladin Shield, maar we zijn immobile. En we kunnen het uitzetten at will; weet niet of Pala dat kan. We kunnen dan helemaal niets. Ik zie mensen whinen dat het oneerlijk is. Ik heb mensen horen roepen 'De DoT's gaan gewoon door, je krijgt alleen geen schade tijdens het Ice Block.'. My gnomish ass. Wil je het nog makkelijker maken om een mage te bevechten ofzo? Waarom het uit Blind komt? Ik zal een poging doen tot een logische uitleg:

Ice Block is een magic skill. Je bent dan wel verblind (dat doet blind), maar je kan nog wel denken en dus ook nog wel de magie oproepen die nodig is. Ik kan niet ingaan op de natuur van Sap en een stun is redelijk logisch. Bij een stun zijn je lichaamsdelen uitgeschakeld. (Kidney Shot, je wordt in je nierstreek dus geraakt. Redelijk pijnlijk.) Enige stun die ik dan nog zou kunnen bedenken is HoJ, aangezien dat gewoon een hamer tegen je kop is.

Voor Fear heb ik dan weer geen weerlegging, dat is iets met je mind enzo. Blizzard logica is al vaker flawed gebleken.

Overigens reken ik een 40 (80 max) damage Frost Nova niet als een damaging spell...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28346709
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Een beetje mage wacht eerst even met counterspell...Dus ik zie niet hoe CoW hier verandering in gaat brengen. In 1v1 gevechten wordt ik meestal na 5 secondes ofzo gecounterspelled, omdat ik tegen die tijd de curses + dots op hem heb. Daarnaast, het is een insta-cast. Tenzij een mage paranoid is, gebruiken ze het niet meteen in het begin.
Meeste zijn ook nog improved, dus ook nog 4 seconde silenced...
Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28347584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Curse of Weakness, stomme mage die de spreuk überhaupt gaat dispellen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28348576
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan speel ik vast tegen paranoide Mages, want het werkt vrijwel altijd.

Sowieso snap ik niet echt hoe je moeite kunt hebben met een mage, dat zijn onze makkelijkste tegenstanders
Ik zal je het zo uitleggen:
Ik CoT, Siphon Life en Corruption hem. Hij gooit allemaal instant-casts op me af. Hoe wil ik die spellocken? Soms gaan ze dichtbij staan, rondjes lopen terwijl ze AE gebruiken. Niks tegen te doen maar hopen dat jou cast af gaat als hij voor je is (wel meedraaien natuurlijk).
Spelllock van Felhunter zit er gewoon niet in. Als ze firespecced zijn, is het al helemaal kut want dan hebben ze zo veel instants dat ze alles wel kapot kunnen blasten in een paar secondes (mage uit guild: 6000 damage in 1,5 secs. Wat wil je daar tegen doen?
4203 + 1681 = 5884 dmg (during 1-2s)
4730 + 1892 (40% crit dot) = 6622 dmg (during 1-2s)
Even rechtstreeks gequote)
Frost mages zijn wel te doen, omdat ze minder instant-casts hebben. Maar over het algemeen pakken mages warlocks gewoon verkeerd aan. Sommige zijn daar achter gekomen, en jammer genoeg kom ik die te vaak tegen (Nightmares Asylum mages bijv. in Bloodscalp, hoewel daar ook een stel noobs tussenlopen).

Hoe stom het ook klinkt, maar met felhunter zijn rogues gewoon de makkelijkste tegenstander die je je maar kan wensen.
pi_28348809
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef DjNivek het volgende:
4203 + 1681 = 5884 dmg (during 1-2s)
4730 + 1892 (40% crit dot) = 6622 dmg (during 1-2s)
Dat was overigens wel mét Arcane Power én de Berserking buff in Warsong Gulch.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28348947
Gaat om het idee :p
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:49:16 #69
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28349263
Warlocks zijn helemaal niet zo moeilijk; ik start meestal met Arcane power + Presence of mind+ pyroblast en dan meteen een fireblast, dat is minimaal zon 2000 damage (+ 350+/- dot), vervolgens ga je Instant Arcane explosion caste totdat je gefeared/geseduced wordt.
Dan is meestal je fireblast weer up, cast je die en probeer je een shadow spell te counterspellen, dan maak je hem af, tussentijds blijf je als het mogelijk is IAE caste.
Werkt meestal wel aardig .
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:10:18 #70
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28350025
Testserver is hopeloos gebugged. Heb een gnome warlock gemaakt, maar kan niet eens pets summonen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28350330
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Bacow het volgende:
Warlocks zijn helemaal niet zo moeilijk; ik start meestal met Arcane power + Presence of mind+ pyroblast en dan meteen een fireblast, dat is minimaal zon 2000 damage (+ 350+/- dot), vervolgens ga je Instant Arcane explosion caste totdat je gefeared/geseduced wordt.
Dan is meestal je fireblast weer up, cast je die en probeer je een shadow spell te counterspellen, dan maak je hem af, tussentijds blijf je als het mogelijk is IAE caste.
Werkt meestal wel aardig .
Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:03:23 #72
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28350458
@ Thunderbunny: Noem mij even 1 buff die Priests sinds frikking BETA hebben gezien. Mages kregen daarintegen gewoon 2x 1 van de beste talents van een priest (Meditation -> Mage Armor). En niet lullen over "neuh maar priests hebben geen buff nodig", mages nl. ook niet. Het gaat er effe om dat priests gewoon helemaal 0 love hebben gehad.
pi_28350648


Dit is een dwarf op gnome mount op Twilight's hammer (niet iemand die ik ken ofzo, maar van het andere forum afgeplukt), Ik vindt het er wel grappig uitzien ! Nu wil een Night elf op een ram zien, kijken of het het waard is
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:32:43 #74
62182 Georges
That's the shit
pi_28351900
Op onze server is een female gnome op een epic Nightsaber, geinig gezicht is dat.

Server is weer eens down.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28351986
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef Georges het volgende:
Op onze server is een female gnome op een epic Nightsaber, geinig gezicht is dat.

Server is weer eens down.
Zucht ja idd, eergisteravond tot gisterochtend ook al, toen tot gistermiddag 14:00 hccnet problemen waardoor ik "sommige" sites niet kon viewen (zeg maar alle sites die ik kijk ) en nu weer server down =.=.
Bah !
pi_28352361
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28352434
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Verschil is dat je bij Fok! weet waar het probleem zit, terwijl je bij WoW slechts kan gokken. (Ik gok op de Warsong Gulch bugfix die uit de hand liep, persoonlijk.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28352499
Online, we are.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28352901
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:35 #80
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_28353381
Level 48 Tauren Druid ....man wat gaat het sloom nu

Maar wel eindelijk geheel nieuwe gebieden na het eindeloze switchen van class/rac
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:12 #81
62182 Georges
That's the shit
pi_28353428
Offline we are again.

En als je al online bent heb je ontzettende lag. Ik ben al 5 keer doodgegaan door een mob die ik aanviel terwijl ik de hele tijd 'too far away' kreeg.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28353665
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28353700
Overigens, onder het motto, geruchten.

https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-mage-en&t=31152&p=1&tmp=1#post31152

Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28353967
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:15:33 #85
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28354649
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
pi_28354968
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28355021
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
Correctie, het zou wel een PvP nerf zijn. Wat dacht je van de trinkets? Of het volgende scenario (wat nog al eens voorkomt in Un'goro en hoger, is mijn ervaring.)

Je wordt geganked door, wat nemen we, een rogue. Meneer is slechts Scout en je kan dus blink/poly doen omdat hij niet snel genoeg is om Vanish te doen om de poly te ontwijken. Je sheept, je gebruikt je bandage, we zijn nu 10 seconden kwijt, ongeveer. Daarna unload je de hele crap op hem, je crit je Fireball of je Frostbolt en ownt de rogue heel erg hard. 30 seconden zijn nu voorbij in totaal. Je drinkt wat, 1 minuut voorbij. Je gaat verder, maar 10 seconden verder komt er een warrior langs. Je doet blink en wordt keihard geowned door Intercept omdat je geen poly hebt. Je kan wel doorgaan op Frost Nova, maar die zit op een 25 seconds cooldown, 21 met talents. Kiten is nog mogelijk, dat wel, maar dan ben je vaak op 2 of 3 IC's aangewezen.

Get my point? Laat Majorhomo idd maar staan...

[ Bericht 5% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-06-2005 13:36:32 ]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28355294
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28355855
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.



Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356175
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
pi_28356365
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef Goozze het volgende:
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356490
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef _Draven_ het volgende:
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
Het lukt niet eens .

Wil een paar nieuwe lock builds uitproberen.
......
pi_28356521
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
pi_28356543
Net 4 uurtjes gespeeld, 280k exp, van lvl46 beginning naar lvl48

Het wordt weer interresanter
pi_28356554
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.



Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Denk het, in het begin outdamage ik mages ook nog wel, maar in the long run doen ze meer damage. Er zijn natuurlijk uitzonderingen...
pi_28356597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28356642
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Same, priests zijn klote voor een warlock, shadowresistance en als het een dwarf is Fear Ward + Trinket. En UD priests krijgen een sterkere DoT dan Siphon Life
pi_28356746
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Gisteren had ik nog tegen een guildmember gevochten 1v1, maar ook hier, die blasts op je krijgen is niet leuk. Ik had Felhunter er nog uit, weinig shards omdat ik te veel mensen richting Onyxia's Lair moest summonen, dus had niet naar Succubus gewisseld. In dit geval was het waarschijnlijk wel de beste keuze, maar in normaal PvP kom ik te vaak UD's tegen. Seduce heeft gewoon geen zin dan (na patch weer wel ). Was wel grappig dat die mage niet wist dat we onszelf konden healen. *staart na een grote groene straal uit z'n hand richting de mage*
Drain Life was m'n redding toen, aangezien ik door die blasts in het begin met ong. 1000 health zat te vechten, en drain life hield me in leven
pi_28356835
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Ja, van een shadow priest ok, dat is moeilijk.

Maar priests worden gewoon ''gedwongen'' om te respecce naar holy als ze mee willen/kunnen doen met de grote raid instances zoals mc en dalijk ook bwl. Instances zoals strat en ubrs gaat nog wel als shadow priest.

Maar holy specced priests zijn gewoon een tussendoortje voor alle classes, alle talent points worden in talents gepropt om een betere healer van je te maken, qua pvp stel je dan volgens mij echt niks meer voor.

ik heb er nog geen ervaring mee maar dat is wat ik hoor.
pi_28356931
Die priest die ik duelde is Holy specced, ik kan seduce/nuken, maar dan shield en healed ie zichzelf gewoon, terwijl ondertussen zijn DOTs, en Mindflay me afmaken...

Met de felhunter kan ik totaal niet omgaan, daar ga ik de komende dagen maar eens goed mee oefenen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')