Addedquote:Houden contact!
Da's een goede, als ik er eens eentje tegenkom (liefst gelijk al zwart, zodat er niet gespoten hoeft te worden) doe ik dat wel... Weet je toevallig wat zo'n lipje moet opbrengenquote:@ Johnwoo, neem wel ff een 93 onderlip, maakt je auto zoveel mooier en veel kost het niet.
Een fiets heeft toch helemaal geen toeterquote:Fiets-toeter heet ik hier
Hey Fietstoeter, ik heb geen turbo plannen.... zoals bekend is het vrij moeilijk een 3S-GE te voorzien van Turbo, of athans, op de goede manier dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
Fiets-toeter heet ik hier
Ger-E, ben je ook nog van plan om een turbo op je huidge blok te gaan zetten? of lees ik eroverheen wat je plannen zijn
[Late reactie]Zag dat je een email had gestuurd, die stond in m;n Spam boxquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:09 schreef Ger-E het volgende:
[..]
Hey Fietstoeter, ik heb geen turbo plannen.... zoals bekend is het vrij moeilijk een 3S-GE te voorzien van Turbo, of athans, op de goede manier dan.
En een vind ik wat overdreven, kan ik beter opzoek naar een turbo mr2tje.
Maar mocht ik me huidige blokje gaan oppeppen, wordt het supercharged, en ecu upgrade, tbv afstellen etc etc.
Maar dat is verweg hoor.
Mag ik vragen, hoe ben jij aan die supra gekomen? Zelf geimporteerd? Dealer?
Sorry, maar ben zelf ook erg supra fan, en het ziet er naar uit dat hij er ooit gaat komen.... maar dan wil ik denk een engelse import doen. Alhoewel in engeland nouwelijks twin-t's te koop staan.
http://hyves.de/index.php?l1=fr&l2=classifieds&l3=item&id=28457quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
heb je een linkje met advertentie?
Trust me!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:55 schreef Ger-E het volgende:
Ja, begin dit jaar was het nog een twijfel, maar nu is het definitief:
*For Sale* Toyota MR2 SW20 1993, Zwart
Hoe zit het nou met het vermogen dat jij hebt?quote:
hoezo wil je een lederen interieur?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Verder jammer dat er geen lederen interieur in zit, is hier "makkelijk" aan te komen?
gewoon opnieuw laten bekleden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met het vermogen dat jij hebt?
Vanaf 94 hebben ze 175pk fabriek af toch? aangezien dit een 93er is...
Verder jammer dat er geen lederen interieur in zit, is hier "makkelijk" aan te komen?
Precies.quote:
Leer staat gewoon veel mooier bij zo'n auto.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef Furb het volgende:
[..]
hoezo wil je een lederen interieur?
vind maar eens een auto van 10-12 jaar oud waarvan t leer nog in goede conditie is...
autotrader.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Aarde het volgende:
ik wil het 2 na laatste model (91-95?) in het zwart zonder spoiler, dealeronderhouden met weinig km
nah onvindbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
autotrader.nl
speurders.nl
marktplaats.nl
e.d.
Toevallig heb ik zaterdag mijn MR2 op gehaald me eerste autotje en ik ben nog 19 en heb hem zonder enige moeite kunnen verzekeren bij centraal beheer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef babba het volgende:
Zijn er hier mensen die een MR2 hebben en nog in de risicogroep vallen bij de verzekering? Ik stond op het punt een MR2 aan te schaffen maar omdat ik 20 jaar oud ben kan ik hem nergens verzekeren
Heb je een SW20 of een AW11? En wat kost het je per jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef flyguy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik zaterdag mijn MR2 op gehaald me eerste autotje en ik ben nog 19 en heb hem zonder enige moeite kunnen verzekeren bij centraal beheer.
Zal met gemak wel wat foto's posten
een SW20 en hij kost me 876,43 per jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef babba het volgende:
[..]
Heb je een SW20 of een AW11? En wat kost het je per jaar?
vind het wel meevallen. Als student is het prima te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:44 schreef babba het volgende:
Een boel geld, maar valt te overwegen Ik zal deze zomer even kijken, eerst ff een vaste baan zoeken
Nice, recentelijk geswapt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
*meld zich*
http://img176.imageshack.us/my.php?image=mr2hx5.jpg
Das de mijne.
Bouwjaar : 1991
KM stand: auto 130k KM , motor 72k KM
Mods:
rev2 3SGTE engine swap
TRD bougie kabels + splitfire bougies
K&N filter
Full 3 inch downpipe + uitlaat
http://img96.imageshack.us/my.php?image=21072007124du0.jpg
Tof stukje forum hier
yups!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Nice, recentelijk geswapt?
Ook nog maar eens wat recente fotootjes dumpen om het topic levend te houden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ben ik al geweest, daar heb ik al aardig wat info vandaanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef tevebe het volgende:
www.mr2club.nl Kijk daar eens op. Heel veel vragen over velgenmaten en bandenmaten.
kan beide natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef babba het volgende:
Bedankt voor de hulp Maar dan heb ik nog één vraag dus, Euro 95 of Euro 98 in een SW20 ?
Nee, wel geinformeerd, maar het was geen kit, alleen de turbo en wastegate los. Voor mij is het interessanter om gelijk de MR2 kit te kopen met alle fittings, downpipe, spruitstuk adapter etc. Bovendien had JW een single entry (wegens spruitstuk) GT3076R en wilde ik liever een twin entry GT3071R voor wat betere spool/minder lag en dus meer mid-end drivability. Het topvermogen van 450 rwhp voor de GT3071R is voor mij al ruim genoeg, liever de betere spool dan de 50 rwhp die de GT3076R meer kan leveren).quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Tjabbo het volgende:
heb je die kit van de bak van JW gekocht ?
Er zijn uberhaupt niet veel 3S-GTE's in Nederland met een standalone EMSquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:23 schreef Tjabbo het volgende:
Ok gaaf.
Wat heeft je doen besluiten voor een Hydra Nemesis systeem te gaan? Er zijn nog niet veel 3sgte's in NL die succesvol op zo'n ecu gemapped zijn.
Er is geen verschil in roestvorming tussen de modellen van voor of na 92 hoor, buiten leeftijd dan. De SW20 heeft een paar gevoelige plekjes (twee strutjes met open uiteinde onderin de motorruimte; onderzijde van de deuren; rond een lekkend T-bar dak) waar sommigen last van krijgen, maar over het algemeen is de auto verder behoorlijk goed bestand tegen roest, in tegenstelling tot de AW11jes die er erg veel last van hebben. In ieder geval heeft een 93'er over een jaar evenveel kans op plekjes als een 92'er nu. Gewoon iedere auto apart bekijken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef tevebe het volgende:
Mr2 staat hoog op mijn lijstje om mijn auto te worden als ik terug ben in NL en weer wat gespaard heb. Wel een 92+ model ivm versnellingsbak en roestvorming van de modellen voor 92.
Ik dacht altijd dat de modellen na 92 minder last van roestvorming hadden, maar schijnbaar niet dan. Toch wil ik liever een 92+ model ook vanwege de extra verstevigingen. Zodra ik terug ben zal ik in ieder geval enkele gaan bekijken.quote:Op zondag 2 december 2007 01:28 schreef johnwoo het volgende:
Er is geen verschil in roestvorming tussen de modellen van voor of na 92 hoor, buiten leeftijd dan. De SW20 heeft een paar gevoelige plekjes (twee strutjes met open uiteinde onderin de motorruimte; onderzijde van de deuren; rond een lekkend T-bar dak) waar sommigen last van krijgen, maar over het algemeen is de auto verder behoorlijk goed bestand tegen roest, in tegenstelling tot de AW11jes die er erg veel last van hebben. In ieder geval heeft een 93'er over een jaar evenveel kans op plekjes als een 92'er nu. Gewoon iedere auto apart bekijken.
vanaf 1988 zijn alle toyota's verzinkt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de modellen na 92 minder last van roestvorming hadden, maar schijnbaar niet dan. Toch wil ik liever een 92+ model ook vanwege de extra verstevigingen. Zodra ik terug ben zal ik in ieder geval enkele gaan bekijken.
Ik dacht altijd vanaf 1992. Meen ik een keer ergens gelezen te hebben, maar zal dan wel fout zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vanaf 1988 zijn alle toyota's verzinkt.
Nou ik moet wel toegeven dat de resources/support van de fabrikant wat mager zijn, je moet het van de community hebben. Heb je op mr2oc gekeken? Daar zit toch best wat Nemesis ervaring, en de leverancier van de MR2 kit (mrcontrols) doet daar erg behulpzaam mee als er vragen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vond de hoeveelheid die er te vinden was over de nemesis wel wat tegen vallen.
Heb dat ding terug uitgebouwd voor JW toen hij tegenover (of met, hoe je het zien wilt) zjin tuner wilde bewijzen dat de auto het wél deed met de mods en dat die ecu het probleem was.
anyway lang verhaal kort: zorg voor een goed (duur) usb--com poort omzetter. door het gekloot met een goedkope kwam elke keer de data garbled over in de ecu.
'We' hadden wat links toen ja, maar ook maar 1 zaterdag om het te fixen en het blok zat nog niet weer helemaal terug in elkaar toen we aan kwamen Dus niet veel tijd gehad.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Nou ik moet wel toegeven dat de resources/support van de fabrikant wat mager zijn, je moet het van de community hebben. Heb je op mr2oc gekeken? Daar zit toch best wat Nemesis ervaring, en de leverancier van de MR2 kit (mrcontrols) doet daar erg behulpzaam mee als er vragen zijn.
Mijn laptop heeft nog een ouderwetsche fysieke seriële poort dus dat zal naar verwachting geen problemen opleveren Misschien tik ik voor dit doel zelfs nog wel een keer een tweedehands laptopje op de kop, de mijne is een desktopvervanger met 15" scherm en desktop-CPU waardoor hij maar zo'n 2 uur meegaat op de batterij Het ultieme doel is het RS232 protocol reverse engineeren en (niet voor mappen maar voor data visualisatie) een proggel te bouwen voor op m'n (Windows Mobile) PDA phone
Jawel, werkt prima op de laptop met het Nemesis programma. Maar ik was niet van plan om (als het ding eenmaal is afgesteld) constant met een laptop rond te gaan rijdenquote:Op maandag 3 december 2007 00:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom moet je zo moeilijk doen om een signaal te krijgen? zit er geen fatsoenlijke output op dat ding?
Hey... Fietsbel z'n Supra!quote:Op deze foto waarbij 'ie in z'n veren hangt kan je goed zien dat 'ie achter een paar mm kan gebruiken:
[ afbeelding ]
en op shoarmateam forum ookquote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef johnwoo het volgende:
Hij post af en toe een update in z'n autofans topic.
Verkeerde topic ja!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef _Drake_ het volgende:
aw11
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef _Drake_ het volgende:
aw11
Ja goed, er zit 900 euro aan nieuwe onderdelen in dus gaat hij niet voor een paar tientjes weg daarbij is hij niet rot. Maar het maakt niks uit, als ik hem nu wel verkocht krijg zeg ik over 10 jaar "die auto had ik nooit weg moeten doen".quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef _Drake_ het volgende:
ik zou hem in de stalling, nofi maar je prijs is vrij hoog en de vraag is laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |